Geen tweede
maandag 17 februari 2020 om 14:07
Ah..Westerpaviljoen schreef: ↑17-02-2020 14:02Zeven weken dus dat viel nog mee.
We zouden 6 pogingen IUI doen en dit was de 5e (ik ben ook al 42) dus ik kan wel een beetje afscheid gaan nemen van het idee....
Ik weet niet of jullie al mensen ingelicht hadden ? je krijgt vaak onbedoeld ook ervaringen te horen etc , bv "het komt volgende keer wel goed"etc .Daar heb je helemaal 0,0 wat aan op zo'n moment. Sterkte voor jou en je partner voor nu .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
maandag 17 februari 2020 om 14:08
Eerst verdriet en dan verder kijken, maar dit maakt het wel heel zwaar.Westerpaviljoen schreef: ↑17-02-2020 14:02Zeven weken dus dat viel nog mee.
We zouden 6 pogingen IUI doen en dit was de 5e (ik ben ook al 42) dus ik kan wel een beetje afscheid gaan nemen van het idee....

_melon wijzigde dit bericht op 17-02-2020 14:08
5.71% gewijzigd
maandag 17 februari 2020 om 14:12
Mijn vrouw niet, ik wel. Ik ga nog eens ten onder aan mijn eigen enthousiasme. En nee dat soort opmerkingen hoor ik niet nee.

maandag 17 februari 2020 om 14:20
O dat van de IUI maakt het wel nog kutter zeg, wat verdrietig voor jullie.
Bij ons hielp het heel erg dat we 'er al een hadden', hoe stom dat ook klinkt. Maar dat is waarschijnlijk makkelijk praten als je geen beperkt aantal pogingen hebt om het toch nog eens te proberen.
Heeft je vrouw de medicijnen meteen genomen, of wacht ze eerst af of het misschien natuurlijk komt?
Sterkte!
Bij ons hielp het heel erg dat we 'er al een hadden', hoe stom dat ook klinkt. Maar dat is waarschijnlijk makkelijk praten als je geen beperkt aantal pogingen hebt om het toch nog eens te proberen.
Heeft je vrouw de medicijnen meteen genomen, of wacht ze eerst af of het misschien natuurlijk komt?
Sterkte!
maandag 17 februari 2020 om 14:23
Die ene helpt ook al hoor. Maar een tweede had (nooit zo verwacht) opeens zo af en rond gevoeld?Kastanjez schreef: ↑17-02-2020 14:20O dat van de IUI maakt het wel nog kutter zeg, wat verdrietig voor jullie.
Sterkte!
Ja die heeft ze meteen ingenomen. Ze was de afgelopen weken zo misselijk en lag alleen nog maar voor pampus op de bank. Blij dat dat over is.

maandag 17 februari 2020 om 14:32
Wij hoefden helemaal niet zo nodig een tweede. Totdat ik dus een miskraam kreeg en dacht 'ja maar ho nou, wacht eens ff, nu had ik dus ineens een tweede en nu is die er niet meer??!!'. Ik dacht toen al 12 weken zwanger te zijn, dus was er misschien net iets langer mee bezig maar toch. Onverklaarbaar genoeg werd toen mijn wens voor een tweede ineens tien keer sterker dan ooit eerder.Westerpaviljoen schreef: ↑17-02-2020 14:23Die ene helpt ook al hoor. Maar een tweede had (nooit zo verwacht) opeens zo af en rond gevoeld?
Ja die heeft ze meteen ingenomen. Ze was de afgelopen weken zo misselijk en lag alleen nog maar voor pampus op de bank. Blij dat dat over is.
Gelukkig maar dat je eerste zo'n modelkind is. Een tweede kan nooit net zo perfect worden natuurlijk!

maandag 17 februari 2020 om 14:33
Heel veel sterkte toegewenst aan je vrouw en jou. De hoop zinkt bij je in de schoenen. Veel sterkte met de verwerking van dit verdriet.
Hopelijk vinden jullie weer de moed en kracht om door te gaan.
Ikzelf heb het ook meegemaakt bij de eerste zwangerschap. Die week heb ik vrij genomen. Van sommige mensen kreeg ik lieve woorden, van anderen echt foute opmerkingen. Geen zware medische oorzaken, maar zwanger worden gebeurde niet vanzelf.
Daarna hebben we nog gelukkig 2 kinderen mogen krijgen.
Hopelijk vinden jullie weer de moed en kracht om door te gaan.
Ikzelf heb het ook meegemaakt bij de eerste zwangerschap. Die week heb ik vrij genomen. Van sommige mensen kreeg ik lieve woorden, van anderen echt foute opmerkingen. Geen zware medische oorzaken, maar zwanger worden gebeurde niet vanzelf.
Daarna hebben we nog gelukkig 2 kinderen mogen krijgen.
I was reminded that my bloodtype is B positive.
maandag 17 februari 2020 om 14:38
Of dat voor mij uitpakt moet ik nog zien, heb daar wel een idee over (al een half uur nadat we uit het ziekenhuis kwamen) maar ik laat mijn vrouw maar even met de vraag wat nu komen.Kastanjez schreef: ↑17-02-2020 14:32Wij hoefden helemaal niet zo nodig een tweede. Totdat ik dus een miskraam kreeg en dacht 'ja maar ho nou, wacht eens ff, nu had ik dus ineens een tweede en nu is die er niet meer??!!'. Ik dacht toen al 12 weken zwanger te zijn, dus was er misschien net iets langer mee bezig maar toch. Onverklaarbaar genoeg werd toen mijn wens voor een tweede ineens tien keer sterker dan ooit eerder.
Gelukkig maar dat je eerste zo'n modelkind is. Een tweede kan nooit net zo perfect worden natuurlijk!(hopelijk niet een te ongevoelig grapje?)
Tuurlijk mag dat grapje. Ik verbaas me nog steeds hoe leuk hij is. Had hij gisteren drinken gemorst ging hij het zelf opdeppen met de theedoek en al chipjes eten keken we naar zwolle feyenoord. Je kan me dan opvegen.
maandag 17 februari 2020 om 14:41
goed opgevoed!Westerpaviljoen schreef: ↑17-02-2020 14:38Of dat voor mij uitpakt moet ik nog zien, heb daar wel een idee over (al een half uur nadat we uit het ziekenhuis kwamen) maar ik laat mijn vrouw maar even met de vraag wat nu komen.
Tuurlijk mag dat grapje. Ik verbaas me nog steeds hoe leuk hij is. Had hij gisteren drinken gemorst ging hij het zelf opdeppen met de theedoek en al chipjes eten keken we naar zwolle feyenoord. Je kan me dan opvegen.
maandag 17 februari 2020 om 16:39
He bah Wester, wat een naar bericht
Wij hebben het 2x meegemaakt voordat er uberhaupt eentje bleef zitten (nou ja, ze bleven wel zitten maar stopten er mee, dus ook pillen gehad). Voordeel van iui is wel dat je eventueel weer 6 pogingen mag mocht je toch nog willen. Daardoor hebben wij heel veel iui's gehad...
Maar dat is niet iets om nu over na te denken. Eerst dit verwerken
Sterkte

Wij hebben het 2x meegemaakt voordat er uberhaupt eentje bleef zitten (nou ja, ze bleven wel zitten maar stopten er mee, dus ook pillen gehad). Voordeel van iui is wel dat je eventueel weer 6 pogingen mag mocht je toch nog willen. Daardoor hebben wij heel veel iui's gehad...
Maar dat is niet iets om nu over na te denken. Eerst dit verwerken
Sterkte

maandag 17 februari 2020 om 17:30
Helaas hier ook een ervaringsdeskundige (2 keer na ICSI) en dat is vreselijk verdrietig. De gedachte dat er waarschijnlijk iets mis was met het embryo gaf enige troost. Maar verdrietig blijft het...
Sterkte Wester
Sterkte Wester

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.