Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook X-Factor! Nu die walgelijke tv kantine dus kan ff forummen

Ai, diarree is echt waardeloos!! Succes met potgevecht. En als de pot al bezet is, wat doe je dan? In gootsteen/bad zitten?? (getsie, gore Olijf - maar ja, vroeg het me even af)

Olijvenzus en ik schelen trouwens 5 jaar. Vroeger altijd haat en nijd maar dat lag meer aan verschillende karakters dan aan leeftijd. Nu prima contact! We zijn echt naar elkaar toegegroeid. Dus een 'groot' leeftijdsverschil kan op zich best, het heeft dus meer met karakters te maken of ze wel/niet goed met elkaar op kunnen schieten. Het lekkere is wel, dat als je al grotere kinderen hebt en er komt een nieuwe leg ( ) dat je dan wel weer meer je handen vrij hebt om aandacht aan de baby te geven. Je bent dan alweer redelijk uit de luiers als je opnieuw ín de luiers duikt. Toch?

Ow, en wat leuk van studie zeg!! Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. Echt heel goed!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Rachel een lekker wijf?? Ieie, iemand op het forum zei al eens dat ze de jongere zus van Karin Bloemen is en daar ben ik het wel mee eens eigenlijk Wat een dichtgeteerde ogen had ze. En een soepjurk. En ze zong met veel te veel riedels, moet je bij zo'n liedje dus ab-so-luut niet doen, vind ik.

Ehm...sing off: Luigiano en Whatever en dan Luigiano naar huis. Vond hepie en hepie deze keer zowaar te pruimen en Roan echt topperdetop!
Heej das ook míjn voorspelling: Luigiano en Whatever.

Whatever is zóóóó ontzettend slecht. Bah!

En ja, ik ben inderdaad jaloers op hakkelende Stacey die bij alle mannen van haar stoel glibbert
Peas on earth!
Ik vind d'r wel mooi. Eowman heeft heus wel smaak hoor, qua vrouwen
Whatever is zwáár irritant en kunnen níet zingen. Roan vind ik vervelend, is wel goed, maar sáái. Jamal idem. Lisa is wel stoer, Luigiano begint een tikkie te vervelen, Rev en Ross zijn te gelikt, maar wel goed.

En Stacey is net het hijgend hert in dorre streken. Zie psalm 42, voor de heidenen onder jullie. (in eerdere vertaling: ''t hijgend hert, der jacht ontkomen'.

Wat zit die te geilen op alle kerels daar.

En Wendy ziet eruit alsof ze helemaal in het gips moet.
Whatever gaat er écht niet uit. Teveel puisterige pubermeisjes die denken 'als zij het kunnen kan ik het ook' en dus stemmen
quote:Eowynn_ schreef op 17 april 2009 @ 22:28:

En Stacey is net het hijgend hert in dorre streken.
Er staat me van dat hijgend hert iets bij dat Rien Poortvliet dat altijd op zijn orgel ramde als er teveel muizen inzaten
Huh? Ik postte net iets en nu is mijn bericht lost in cyberspace...!! Vreumd...

Naja, ik vroeg me dus af hoe het met de verfactie van Erwt is afgelopen, is de muur al helemaal klaar? Ben erg benieuwd!

Verfactie loopt nog. Ben nu (voor mijn doen op zaterdag) achterlijk vroeg op voor de Tweede Laag! Dan opruimen, dan met XanFamilie in de tuin klussen (gras leggen ), dan daarna lampjes ophangen, opruimen, schoonmaken en bed opmaken...
Peas on earth!
Jeetje Erwtje, wat was jij er vroeg bij!

Succes vandaag!

Hoe is het met de schijterij vandaag Vis?
Heel vroeg Erwt, oef

Hoop op minder schijt in huize Vish

Wat ga jij vandaag doen Eow?

Chica kwam hier om 6.41 binnen wandelen.

Gelukkig wilde Ier bed wel uit en heeft met haar ontbeten en gespeeld enzo. Ik kwam er pas om 9.30 uit. Net ontbeten, nu even onder douche springen en dan komen Chica en ier zo terug van fietstochtje. Chica gaat dan op eigen fietsje en hij loopt naast haar.

Uitslapen is hmmmmmm
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Eowynn_ schreef op 17 april 2009 @ 22:28:

En Wendy ziet eruit alsof ze helemaal in het gips moet.

Lisa moet winnen.

Em Rev 'n Roz had ik best nog een ronde verder gegund.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik kan niet meepraten over X-factor

Rev 'n Roz klinkt stom, dus good ridance
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Is dat: Zoals het hert schreeuwt naar de waterstromen zo schreeuwt mijn hart naar u o God?

Schijterij is al finito, waarvoor weer onze dank, het stokje ligt nu in het kanaal.

Net bij grote Chinese supermarkt boodschappen gedaan, allemaal spannende dingen gekocht.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
En Wendy moet dur bek houden en Reffenros mochten al eerder weg van mij.

Ik vind Jamal een poepie!!!

Maar Lisa is de beste.

Rachel zal het in een bepaald circuit erg goed doen, maar te gemaakt voor mij.
Ik ben blij!

We hebben gewoon een Echte Tuin met gras

En de slaapkamer is leuk!

Oh, ik kan wel even foto's in NS doen!

Ben wel halfdood van heel druk verven, spitten, grond scheppen, klimop planten etc... maar ach...
Peas on earth!
Jippie, gras!!!! Goed gewerkt Erwtke

Heb je wel een grasmaajert?
Tuin en slaapkamer in NS!
Peas on earth!
Dorst niet sterker naar genot, van de koele waterbeken, dan mijn ziel naar u o God. Vish
Nee nog geen grasmaaierT. Ik wil er eignelijk niet over beginnen omdat Xan dan vast zo';n electrische wil (voor onze 10 m2) , of nóg erger: zo'n wagentje

Zo even ergens een sproeiding voor aan de tuinslang kopen, want gras moet nu besproeid worden enzo.

*voelt zich ineens tuinierderig*
Peas on earth!
quote:Eowynn_ schreef op 17 april 2009 @ 22:25:

Ik vind d'r wel mooi. Eowman heeft heus wel smaak hoor, qua vrouwen Wou ik dus net zeggen. Ik vind dat ze haar mond beter dicht kan houden, maar een lekker wijf is het wel.
Ohja, voor mensen met een tuin is mijn gras-foto waarschijnlijk niet zo bijzonder, maar ik heb voor 't eerst in m'n leven een échte tuin met écht gras
Peas on earth!
quote:Eowynn_ schreef op 18 april 2009 @ 15:38:

Dorst niet sterker naar genot, van de koele waterbeken, dan mijn ziel naar u o God. Vish Bestaat mijne helemaal niet dan?
quote:Star schreef op 18 april 2009 @ 15:42:

[...]

Wou ik dus net zeggen. Ik vind dat ze haar mond beter dicht kan houden, maar een lekker wijf is het wel.Donker vond ik haar erg oud maar blond verfje en bek houden, komt alles goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven