Mode & Beauty alle pijlers

Wat raden jullie aan van Paula's Choice?

11-01-2020 10:25 53 berichten
Ik heb al veel geprobeerd qua gezichtsverzorging.
Momenteel loveli( reiniger, mist, day night oil) en soms oog creme q10 van kruidvat. maar volgens mij kan het beter
Ik lees veel goeds over paulas choice dus mss ga ik dat proberen als loveli op is

Maaar er zijn veel producteb toner bha exflo...etc
Wat raden jullie aan
Ik heb een normale tot droge huid ( denk ik) af en toe wst rode plekjes/ droge plekjes. Soms een pukkeltje ( denk hormonaal want het is meer sinds de stop met de pil) en rodige wangen soms meer soms minder

Het is trouwens wel erg duur zag ik!! Maar ja goede producten zijn ook wel wat waard maar dan koop ik graag meteen het goede
Alle reacties Link kopieren
[quote=Tickel post_id=30990569 time=1581971581 user_id=112730]

Afbeelding


Ik vond deze ook echt heel erg vet.

Afbeelding


Vind zelf dat je deze juist wel heel erg voelt... voor de nacht vind ik dat prettig maar overdag iets te veel aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net dat Defense meerdere producten heeft, ik dacht dat het een set was 🤦‍♀️ Het is trouwens Engels omdat ik in Amerika woon. Dit raadde ze precies aan:

AM
Step 1 DEFENSE Hydrating Gel to Cream Cleanser
Step 2 DEFENSE Antioxidant Pore Purifer Purifier
Step 3 10% Niacinamide Booster (Apply 2-3 drops underneath your moisturizer)
Step 4 DEFENSE Essential Glow Moisturizer SPF 30

PM
Step 1 DEFENSE Hydrating Gel to Cream Cleanser
Step 2 SKIN PERFECTING 2% BHA Liquid
Step 3 10% Niacinamide Booster (Apply 2-3 drops underneath your moisturizer)
Step 4 Defense Nightly Reconditioning Moisturizer
anoniem_330723 wijzigde dit bericht op 17-02-2020 21:53
5.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
17-02-2020 21:15
Ja, ervaring mee. Heel prettig in het gebruik, wel even wennen aan de waterdunne substantie (paar keer geknoeid). Maar inmiddels gebruik ik deze niet meer. Ik vond hem érg veel duurder dan de niacinamide van the ordinary, maar niet persé erg veel beter. Als ik weinig verschil merk, ga ik niet voor de duurdere. De substantie is wel anders: PC dus waterig dun, the ordinary is meer een vloeibare gel.
Dus wel fijn spul, maar er zijn goedkopere alternatieven die wat mij betreft net zo goed zijn.
Ik ga die even bekijken, bedankt! Ik vind het wel lastig uit te vinden wat het beste bij m’n huid past. Maar misschien is het vooral proberen.
Nou die bha is te heftig voor mij. Blijf onder de rode vlekken zitten
Je kunt binnen 30 dagen terug sturen maar ik zit wrs net over die grens heen...
Heb wel de cleanser, dag en nachtcreme en gebruik er de facemist van loveli bij
Alle reacties Link kopieren
Viva, stuur ze even snel een berichtje. Ik heb echt goede service van PC ontvangen.
Ja net gedaan via facebook

Het ging maar om een mini gelukkig
Weet ook niet of het daarop uberhaupt geldt

Maar ja gewoon gevraagd
18 januari besteld
Nou idd top service
Krijg het geld gewoon teruggestort van pc!!

Had vanmo toner gebruikt uit een proefsachet en die is denk ikook fijn
Alle reacties Link kopieren
Top, Viva! Ik had ooit een bestelling gedaan en ik was vergeten mijn gratis cadeau aan te vinken. Ging wel om een fullsize tube. Eerst dacht ik 'laat maar' (ik doe dit soort dingen nooit, voelt wat schooierig of zo) maar ik heb ze een week later toch een berichtje gestuurd en het was geen enkel probleem. De volgende dag had ik het in huis.
Jaa heel netjes van ze!!
Fijn
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
18-02-2020 08:49
Nou die bha is te heftig voor mij. Blijf onder de rode vlekken zitten
Je kunt binnen 30 dagen terug sturen maar ik zit wrs net over die grens heen...
Heb wel de cleanser, dag en nachtcreme en gebruik er de facemist van loveli bij
Welke BHA had je? Ik heb die van Skin perfecting gisteren gekocht. Verder heb ik de Defense lijn gekocht, daar zat die jullie te vet vonden trouwens niet bij. En de niacinamide van the ordinary. Wat een verschil zit er tussen die prijzen zeg! Hier zat er iets minder dan 40 dollar verschil in terwijl die minder Ingrediënten bevat dan die van pc. Ik zal laten weten hoe de Defense lijn bevalt.
Calm voor droge huid had ik

Maar ik kreeg dus erge rode plekken

Ik kann het nog eens proberen over een tijdje om 1 keer per week te gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
17-02-2020 19:54
Heb nu producten van de resist lijn.

Merkte dat van de clear ( nu mijn acne weg was) iets te veel uitdroogde. Had enkel de facewash en niacimide.

De combi van deze 2 en bha gel hebben mijn acne huid omgetoverd in mooie zacht velletje.

Als dagcreme de resist met een klein beetje kleur.



En nu sinds kort de serum van van de resist lijn.





En
Ah dankje! Ik ga de facewash en niacimide erbij bestellen!
Alle reacties Link kopieren
ineke_kruithof24 schreef:
17-02-2020 17:23
Ik gebruik ook de bha liquid, helpt heel erg voor mijn onzuivere huid. Heb ik gekocht toen ik een waardebon van pc bij cosmopolitan kreeg, deze staat nog steeds online op hun site. Is een van €75 dus kun je veel van kopen!

Welke producten van de clear lijn gebruik jij? Dan wil ik die kopen van de rest van mijn waardebon :)
Hi! Ik heb ook gebruik gemaakt van deze actie! Welke producten heb jij nog meer van PC? :applause:
Alle reacties Link kopieren
melaniedejong schreef:
19-02-2020 10:26
Hi! Ik heb ook gebruik gemaakt van deze actie! Welke producten heb jij nog meer van PC? :applause:
Ik had eerst die BHA liquid besteld maar heb nu nog meer dan €40 over van die bon van cosmopolitan dus denk dat ik de facewash en niacimide van de resist lijn erbij ga bestellen, die had iemand mij hier aangeraden. Denk dat ik de bon via cosmo nog een keer ga bestellen zodat ik een voorraad PC kan aanleggen, lekker voordelig :)
Alle reacties Link kopieren
ineke_kruithof24 schreef:
19-02-2020 17:04
Ik had eerst die BHA liquid besteld maar heb nu nog meer dan €40 over van die bon van cosmopolitan dus denk dat ik de facewash en niacimide van de resist lijn erbij ga bestellen, die had iemand mij hier aangeraden. Denk dat ik de bon via cosmo nog een keer ga bestellen zodat ik een voorraad PC kan aanleggen, lekker voordelig :)
Over voordelig... dan kan je beter de bha gel; even goed als de liquid maar zuiniger in gebruik
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
19-02-2020 17:39
Over voordelig... dan kan je beter de bha gel; even goed als de liquid maar zuiniger in gebruik
Dat is inderdaad een goeie! Ik ga de gel bestellen. Thanks :)
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend 20% korting bij Paula’s choice!
Alle reacties Link kopieren
dutchsuzanne schreef:
07-03-2020 10:57
Dit weekend 20% korting bij Paula’s choice!
Ja, ik heb het gezien. Ik heb onlangs een monstertje gebruikt van hun nieuwe ' unscrub'. Ik was er behoorlijk van onder de indruk! Ik heb het eigenlijk niet nodig, dus ik koop het nu niet, maar super spul!
Alle reacties Link kopieren
unscrub heb ik ook. Fijn spul idd.
Mooi!!
Net weer besteld
Restoring nachtcreme calm
Dagcreme calm
Facewash calm
Serum calm
En gratis een mini dagcreme calm

Wel weer hele uitgave maar het bevalt me erg goed en nu met de korting scheelt het ook lekker
Alle reacties Link kopieren
Even een update: ik had de Defense lijn alleen die maakte m’n huid rood. De dag crème (die met glow) begon m’n voorhoofd van de glimmen. Ik ben teruggegaan naar de lichtblauwe resist lijn en die gaat een stuk beter. Ik twijfel nog welke van de dagcreme ik moet kopen, heb nu de youth-extending maar die is aardig dun, maar wel fijn. Hoorde ook goeie verhalen over de Super-Light Wrinkle Defense. De unscrub heb ik ook en vind ik ook erg fijn! Gebruiken jullie een toner als je de exfoliant niet gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik 2x per dag de lichtblauwe Resist toner. De unscrub gebruik ik ongeveer 1x per week.
Alle reacties Link kopieren
Elvy25 schreef:
07-03-2020 18:29
Gebruiken jullie een toner als je de exfoliant niet gebruikt?
Ik gebruik überhaupt geen toner. Ik heb er twee keer één van Paula's Choice geprobeerd, en hoewel er absoluut niets mis mee is, zie ik er ook niet echt meerwaarde van in. Het is een vrij duur product, waar ik niet erg lang mee doe, en bovendien geen verschil merk. Dus nee. In plaats daarvan dep ik na het reinigen een watje met ongeparfumeerd miccelair water over mijn gezicht. Vooral voor de plekjes waar je met je reiniger niet goed bij kan, dus hals, kaaklijn en zo. Ik neem uit gemak gewoon even mijn hele gezicht mee. Dat is dus gewoon als reiniging, dus staat de rest van mijn huidverzorging niet in de weg.

Zolang er in een toner geen exfoliant of retinol zit, bijt het sowieso niet met je exfoliant.
jufjoke wijzigde dit bericht op 07-03-2020 19:23
Reden: Aanvulling
5.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Hij is inderdaad wel aardig duur. Ik ga nog even nadenken of ik die moet doen. Gebruik om de dag een exfoliant ‘s avonds dus weet niet of ik alle restjes van de reiniger op de andere momenten weghaal. Ik heb trouwens ook aardig wat tips gelezen via de reddit skin care addiction. Verder las ik dat de website MakeupAlley heel goed is om recensies te lezen, blijkbaar halen ze bij Paula’s Choice soms ook slechte recensies weg.
Trouwens, mn huid heeft soms nog wel rode plekjes en bultjes
En na de verzorging jeukt het ook een beetje
Dusssss ik ben soms aan het denken of ik mss beter een andere lijn kan nemen van pc.
Nu dus calm voor droge enof gevoelige huid en net weer lafing besteld
Maar mss daarna eens wat anders proberen, maar ja welke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven