Geen tweede

dinsdag 18 februari 2020 om 21:48
Yep....Westerpaviljoen schreef: ↑17-02-2020 13:51Een van die dingen die veel vaker voorkomt als je het zelf hebt meegemaakt lijkt wel?
Veel sterkte... het is sh#t
snouth wijzigde dit bericht op 18-02-2020 21:49
Reden: Soms is het hele topic lezen wel zo handig.
Reden: Soms is het hele topic lezen wel zo handig.
30.26% gewijzigd
woensdag 19 februari 2020 om 08:27
Met vrouw fysiek stukken beter. Misselijkheid die zo erg was neemt duidelijk af.
Ik ben helemaal leeg en erg moe. Vandaag op de automatische piloot. Ik worstel met boosheid en verdriet merk ik.
woensdag 19 februari 2020 om 08:43
Westerpaviljoen schreef: ↑19-02-2020 08:27Met vrouw fysiek stukken beter. Misselijkheid die zo erg was neemt duidelijk af.
Ik ben helemaal leeg en erg moe. Vandaag op de automatische piloot. Ik worstel met boosheid en verdriet merk ik.
Ja dat valt niet mee. Ineens is alles voorbij.
Heel veel sterkte.
woensdag 19 februari 2020 om 11:54
ben je al een flink stuk gaan fietsen?Westerpaviljoen schreef: ↑19-02-2020 11:50Mijn tranen komen er niet uit dus als iemand nog een tip heeft?
woensdag 19 februari 2020 om 12:10
Lastig met zoon op papadag (or should i say ouderdag?).
Kijk het lastige is:
Als ik nou een ding in mijn therapie geleerd heb is dat onder mijn eventuele boosheid verdriet zit. Dus ik kan mijn boosheid er wel uit gooien en bv die en die “ beschuldigen “ van het feit dat ze me niet genoeg steunen bijvoorbeeld maar daar schiet ik niks mee op. En ik weet dat dat niet is wat er gedaan moet worden.
Ik moet janken maar het komt er niet uit.
Ik had nooit verwacht dat ik een waardevolle relatie zou krijgen en toch kwam ik mevrouw Paviljoen tegen en die wilde zelfs met me trouwen. En ik had al helemaal nooit verwacht dat ik kinderen zou willen. Nou ok 1 dan. Al kwam met een kind wel weer mijn hele jeugd naar boven. En toen bleek ik (volgens mij) een best wel leuke papa te zijn en een tweede te willen. Maar ja ook al 42 en afhankelijk van IUI en dit was de 5e van 6 pogingen. Moet ik dan afscheid nemen van die dromen? De burgerlijkheid van vrouw 2 kinderen stationwagen en koopwoning lijkt me fucking geweldig. Herstel het is al geweldig. Maar het is gewoon lastig. Ik wil het uitbrullen maar het komt er niet uit. Ik voel de tranen branden terwijl ik dit typ.
woensdag 19 februari 2020 om 12:27

Dat waren wel steeds mensen waarbij het daarna wel goed ging natuurlijk. Zo ook bij mij .
Het ziekenhuis was ook erg bot overigens ,daar zal ik niet over uitwijden nu.
Het is gewoon heel erg kaa uuu tee . Bij jullie met iui nog ingewikkelder en emotioneler. Ik wens jou en mevrouw Paviljoen alle geluk en ik hóóp echt dat ik over een tijd een heel blije Paviljoen iets zie posten . Het is gewoon klote om erdoorheen te moeten .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum

woensdag 19 februari 2020 om 16:34
Bij mij hielp uit het zolderraam staren, naar de wapperende bomen onder het genot van een rustig muziekje om de traanbuizen flink te openen. (Ik kan nog wel wat youtube toppers voor je zoeken als je dat wil.... dan ga je geheid los)
Ook heb ik voor mezelf en voor onze oudste dochter bij elke missed abortion (gelukkig waren het er maar twee) een bedeltje aan haar bedel armbandje gekocht. Als herinnering aan iets dat hd kunnen zijn, maar er nooit echt is gekomen.
Ook heb ik voor mezelf en voor onze oudste dochter bij elke missed abortion (gelukkig waren het er maar twee) een bedeltje aan haar bedel armbandje gekocht. Als herinnering aan iets dat hd kunnen zijn, maar er nooit echt is gekomen.
woensdag 19 februari 2020 om 16:56

woensdag 19 februari 2020 om 21:00
Nou dit. Ik word gewoon verdrietig voor jou, maar daar heb je niks aan. En alle clichés die er zijn, wil je nu ook niet horen. Wel fijn dat mevrouw Paviljoen het goed doet, dat is in ieder geval iets.BescheidenBilspleet schreef: ↑19-02-2020 12:24Type nog even door en knuffel even flink met je zoon, misschien helpt dat![]()
donderdag 20 februari 2020 om 11:04
Mevrouw Paviljoen is wel een sterk wijf
en ze zei nog iets heel moois> Ze zei dat ze haar eigen jeugd eigenlijk wilde doorgeven aan mijn zoon maar ze vond t zo mooi dat ik zonder goed voorbeeld mijn zoon van zon mooie jeugd gaf en zo betrokken was als vader.