Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
donderdag 16 april 2009 om 14:28
Hmm, Kaatje, inbderdaad interessant. ik zou zelf eerst mn gezicht reinigen en make-up eraf halen, zodat masker in een schone huid kan trekken!
Mijn doucheroutine is meestal ook gewoon douche in, zeep/douchgel, shampoo, afdrogen. De laatste tijd gebruik ik wel steeds vaker een bodylotionachtig product erna (of bv buffy of een MB).
Mn gezicht maak ik elke dag twee keer schoon met reinigingsmelk. Als die op is ga ik angels on bare skin en ultrabland samen gebruiken (ultrabland voor oogmakeup, angels twee keer als reiniger van gezichtshuid)
Mijn doucheroutine is meestal ook gewoon douche in, zeep/douchgel, shampoo, afdrogen. De laatste tijd gebruik ik wel steeds vaker een bodylotionachtig product erna (of bv buffy of een MB).
Mn gezicht maak ik elke dag twee keer schoon met reinigingsmelk. Als die op is ga ik angels on bare skin en ultrabland samen gebruiken (ultrabland voor oogmakeup, angels twee keer als reiniger van gezichtshuid)
donderdag 16 april 2009 om 14:48
Ah, ik snap het! Ikzelf heb ook bijna nooit iets anders dan oogmakeup op (soms beetje bronzer of blush), maar maak wel altijd mn gezicht schoon voor een masker, heb het idee dat er vanalles in de lucht zweeft wat mn huid vies maakt (fijnstof enzo), maar misschien ben ik ook wel een beetje smetvrezig 
Of ik vind het gewoon te leuk om mn gezicht schoon te maken
Vind dat echt zon lekker luxemomentje, hou daar heel erg van. En daarna met creme smeren vind ik ook heerlijk. Ik ga nu ook toner kopen van lush om het moment nog wat langer te laten duren
Of ik vind het gewoon te leuk om mn gezicht schoon te maken
Vind dat echt zon lekker luxemomentje, hou daar heel erg van. En daarna met creme smeren vind ik ook heerlijk. Ik ga nu ook toner kopen van lush om het moment nog wat langer te laten duren
donderdag 16 april 2009 om 14:58
ha, dat hoor ik graag! ik heb een proefje gehad van eau roma, vind ik heerlijk. Heb ook al veel momenten gehad sinds dat proefje op is dat ik het miste, bv als je je savonds even snel wil opfrissen voordat hje weggaat, zou heerlijk zijn om dan even een tonertje te gebruiken voor de make-up.
of na het werk als ik zweterig uit auto kom.
ga hem zeker mee bestellen!
of na het werk als ik zweterig uit auto kom.
ga hem zeker mee bestellen!
vrijdag 17 april 2009 om 09:32
Nou, ik ben gelushed Elle!
Gedouched met HIWTK zeel en daarna de Buffy gebruikt. Ook wel makkelijk, want dan hoef je je ook niet meer in te smeren. Geeft hetzelfde effect als een massageblok, maar dan met extra scrub. Ik voorzie alleen dat 'ie snel op is.
Beiden ruiken wel lekker. Die zeep vind ik echt niet naar honing ruiken en ook niet naar caramel, maar goed... De Buffy lijkt wel wat qua geur op het massageblok Therapy; er zit iets van lavendel in.
Gedouched met HIWTK zeel en daarna de Buffy gebruikt. Ook wel makkelijk, want dan hoef je je ook niet meer in te smeren. Geeft hetzelfde effect als een massageblok, maar dan met extra scrub. Ik voorzie alleen dat 'ie snel op is.
Beiden ruiken wel lekker. Die zeep vind ik echt niet naar honing ruiken en ook niet naar caramel, maar goed... De Buffy lijkt wel wat qua geur op het massageblok Therapy; er zit iets van lavendel in.
vrijdag 17 april 2009 om 14:30
vrijdag 17 april 2009 om 20:10
Ik heb vorige week voor het eerst Lush producten besteld, nadat ik door jullie verhalen enthousiast was geworden. Woensdag kwam mn pakketje binnen en echt waar...ik ben nu al verkocht! Wat een heerlijke spullen!!!
Ik heb de Smitten handcreme; heerlijk zachte handjes, terwijl ik normaal ruwe, droge en kapotte handen heb. En de geur is erg lekker, mmmm marsepein.
Heb ook de Babyface meteen geprobeerd, en dat vind ik echt een super product. Haalt alle make-up met gemak van je gezicht en verzorgt goed. Normaal levert het wassen van mn gezicht rode vlekken en een trekkerig gevoel op, maar nu voelt het heerlijk zacht. Echt als een babyhuidje.
Verder heb ik nog de Big shampoo en de Mange Too massagebar gekocht, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Ik kreeg proefjes van Coalface en Vanilla Delite bodylotion.
Ik heb de Smitten handcreme; heerlijk zachte handjes, terwijl ik normaal ruwe, droge en kapotte handen heb. En de geur is erg lekker, mmmm marsepein.
Heb ook de Babyface meteen geprobeerd, en dat vind ik echt een super product. Haalt alle make-up met gemak van je gezicht en verzorgt goed. Normaal levert het wassen van mn gezicht rode vlekken en een trekkerig gevoel op, maar nu voelt het heerlijk zacht. Echt als een babyhuidje.
Verder heb ik nog de Big shampoo en de Mange Too massagebar gekocht, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Ik kreeg proefjes van Coalface en Vanilla Delite bodylotion.
vrijdag 17 april 2009 om 21:46
Hee Tallulah, wat leuk dat je ook fan bent! Je hebt ook echt leuke dingen besteld zeg! Heb je in NL of in de UK besteld?
Ik heb zelf de BIG en de mange too ook, vind die allebei superlekker! Snel proberen hoor! De BIG is trouwens heeeel zuinig, ik doe al vijf keer met mn niet zo grote proefje en heb haar tot plm 5 cm over mn oren.
Babyface ken ik niet, maar ik ben helemaal gek op ultra bland, is een soort creme.
Elle, jammer dat je die twee producten niet zo lekker vond! Maar genoeg andere kansen natuurlijk... HIWTK met buffy is lekker hoor, doen!
Buffy ruikt bi mij trouwens helemaal niet naar lavendel, eerder gewoon neutraal/zacht.
Ik heb zelf de BIG en de mange too ook, vind die allebei superlekker! Snel proberen hoor! De BIG is trouwens heeeel zuinig, ik doe al vijf keer met mn niet zo grote proefje en heb haar tot plm 5 cm over mn oren.
Babyface ken ik niet, maar ik ben helemaal gek op ultra bland, is een soort creme.
Elle, jammer dat je die twee producten niet zo lekker vond! Maar genoeg andere kansen natuurlijk... HIWTK met buffy is lekker hoor, doen!
Buffy ruikt bi mij trouwens helemaal niet naar lavendel, eerder gewoon neutraal/zacht.
vrijdag 17 april 2009 om 22:21
Ik heb in NL besteld, gewoon via de webshop. Vind het zo fijn dat ik nu ook eens lekker geurende producten kan gebruiken. Ik heb een supergevoelige en droge huid en kan absoluut geen verzorgingsproducten met parfum verdragen.
Ik ben nog nooit in een Lush winkel geweest, helaas zitten ze nog niet in het oosten van het land. Maar binnenkort ga ik maar eens een dagje shoppen plannen in een stad mét Lush winkel, lijkt me super om daar heel wat tijd door te brengen en alles te ruiken.
Ik wil in ieder geval nog een bodybutter of bodylotion uitzoeken.
Zow, en nu ga ik lekker douchen en de BIG uitproberen. Ik las ergens dat je de massagebar ook als bodybutter kunt gebruiken na het douchen. Iemand daar ervaring mee? Of ga ik dan enorm plakken?
Ik ben nog nooit in een Lush winkel geweest, helaas zitten ze nog niet in het oosten van het land. Maar binnenkort ga ik maar eens een dagje shoppen plannen in een stad mét Lush winkel, lijkt me super om daar heel wat tijd door te brengen en alles te ruiken.
Ik wil in ieder geval nog een bodybutter of bodylotion uitzoeken.
Zow, en nu ga ik lekker douchen en de BIG uitproberen. Ik las ergens dat je de massagebar ook als bodybutter kunt gebruiken na het douchen. Iemand daar ervaring mee? Of ga ik dan enorm plakken?
zaterdag 18 april 2009 om 07:56
Goedemorgen,
Ha Tallulah fijn dat je fan bent.
Het is echt heerlijk spul hoor.
Ik gebruik de massagebars als bodylotion en het voelt heerlijk!!
Ik zeep me gewoon in en spoel me af, daarna haal ik de massagebar over mijn natte lichaam en wrijf het daarna nog even helemaal goed in en dan droog ik me af.
Ik ben dan zo zacht en ruik zo heerlijk!!!
Mijn favoriet is de Mange Too en Heavannilli.
Ha Tallulah fijn dat je fan bent.
Het is echt heerlijk spul hoor.
Ik gebruik de massagebars als bodylotion en het voelt heerlijk!!
Ik zeep me gewoon in en spoel me af, daarna haal ik de massagebar over mijn natte lichaam en wrijf het daarna nog even helemaal goed in en dan droog ik me af.
Ik ben dan zo zacht en ruik zo heerlijk!!!
Mijn favoriet is de Mange Too en Heavannilli.
zaterdag 18 april 2009 om 08:01
Ik heb gisteren trouwens mijn haren gewassen met Trichomania, gezicht gereinigd met Fresh Farmacy, ingezeept met een gewone douchegel en daarna de massagebar Cosmic Dreamcatcher gebruikt en als laatst Skin Drink op mijn gezicht gesmeerd.
Vanavond doe ik de combi wat Bloempje eergisteren schreef, eerst inzepen met HIWTK en daarna Buffy gebruiken.
Vanavond doe ik de combi wat Bloempje eergisteren schreef, eerst inzepen met HIWTK en daarna Buffy gebruiken.
zondag 19 april 2009 om 14:11
Daarnet gedoucht met porridge soap (heeerlijke geur, maar wat haat ik die stomme tarwekorrels erin - ik denk dat ik hem straks in stukjes ga snijden, smelten en mengen met water en de korrels eruit haal) en daarna gescrubs met aqua mirabilis. Ben nu een zacht koekje 
Mn moeder is ook al om, ze heeft een paar proefjes geprobeerd en wil alles ook hebben
Mn moeder is ook al om, ze heeft een paar proefjes geprobeerd en wil alles ook hebben
zondag 19 april 2009 om 16:14
M´n douchegel is klaar, tenminste dat dacht ik... Hij is nu een paar uur oud en helemaal hard geworden, beetje te weinig water gebruikt (had verhouding 1 op 1). Ga hem nu opnieuw smelten en meer water toevoegen. Zo heb ik trouwens wel heel veel douchegel, en dat terwijl ik echt heel veel korrels uit de zeep heb gehaald!
zondag 19 april 2009 om 17:15