Geld & Recht alle pijlers

Vergoeding parkeerkosten.

18-02-2020 18:30 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik heb een korte vraag. Op verzoek van mijn werkgever heb ik voor mijn werk laatst een seminar bij moeten wonen. Ik ben samen met een kennis meegereden die ook naar dat seminar ging. We zijn met haar auto gegaan. Zij betaalde de benzine en ik de parkeerkosten. Die waren behoorlijk hoog omdat de locatie midden in een centrum was. Parkeerkosten vervolgens gedeclareerd bij mijn werkgever. Nu zegt mijn werkgever dat hij die parkeerkosten niet vergoed omdat ik RKV woon werk krijg. En daar moet ik ook dergelijke parkeerkosten van betalen. Maar klopt dat wel, weet 1 van jullie dit? Mijn eerste reactie was dan ook, dan doe ik dit dus niet meer.
Eze schreef:
19-02-2020 13:55
Of je gaat met het ov. Als je naar het centrum van een stad moet, zoals To, vaak een prima optie.
Tuurlijk, dat kan ook. Maar zo loopt het niet altijd als je van elders komt.
Mentosje schreef:
19-02-2020 07:59
Wat een goede onderbouwde constructieve vraag. Echt van toegevoegde waarde binnen dit topic. Een mooie aanvulling. Slaat ook echt op mijn vraag. :yes:
Als iemand iets post dat je even niet aanstaat, komt je ware aard er wel snel doorheen hoor.
Als je wil doen of je een normaal, aardig persoon bent, dan moet je daar nog even op oefenen.
cappi schreef:
19-02-2020 14:57
Ipv kont tegen de krib gedrag kan je dit natuurlijk ook gewoon op een normale manier (op)nieuw met je werkgever bespreken.
Zijn vaak vaststaande boekhoudregels.
Klavertje-vier2020 schreef:
19-02-2020 17:36
Als iemand iets post dat je even niet aanstaat, komt je ware aard er wel snel doorheen hoor.
Als je wil doen of je een normaal, aardig persoon bent, dan moet je daar nog even op oefenen.
Uhuh, en jij op fatsoenlijk forumgedrag. Scheelt je weer een waarschuwing door de Vivamoderator. :devil:
cappi schreef:
19-02-2020 14:57
Ipv kont tegen de krib gedrag kan je dit natuurlijk ook gewoon op een normale manier (op)nieuw met je werkgever bespreken.
Ik gooi mijn kont niet tegen de kribbe hoor. Ik hou niet van onprofessioneel gedrag. Ik zeg alleen dat ik het een volgende keer op een andere manier doe. :)
mentosje wijzigde dit bericht op 19-02-2020 20:31
4.11% gewijzigd
rumforviva schreef:
19-02-2020 17:34
Tuurlijk, dat kan ook. Maar zo loopt het niet altijd als je van elders komt.
Nou ja, aldoende leert men. Volgende keer goede afspraken maken. :)
Dank allen voor de tijd en het meedenken. :daisy:
Mentosje schreef:
19-02-2020 18:46
Uhuh, en jij op fatsoenlijk forumgedrag. Scheelt je weer een waarschuwing door de Vivamoderator. :devil:
Als je een voorbeeld wilt van onfatsoenlijk forumgedrag, dan moet je jezelf even loepen.
Heel leerzaam.
Niet heel geloofwaardig dat je het tegen je baas wel professioneel kan houden terwijl je hier een kort lontje hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven