Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Thanx schravelvot!! Ga op het andere tropic vragen of zij het was! Mijn zoontje is nu 12 weken. En zolang lopen we dus ook te tobben. Alleen denk je in het begin dat het erbij hoort. Maar het wordt nu steeds zwaarder. Dus hoop dat ze snel een oplossing hebben.
Taartje,ik heb dat boek inderdaad.

Baby's die veel huilen van Sheila Kitzinger.

Waarom huilen baby's?

Ervaringen van moeders en vaders

Wat U zelf kunt doen

Leven met een huilbaby

Het is wel specifiek huilbaby's niet voor peuters of kleuters.....
ElleMichelle, ik ga je nu gelijk mailen!
quote:Lee24 schreef op 18 april 2009 @ 14:59:

[...]

Oud maakt niet uit zolang het werkt

Wat zou je er voor terug willen?

Kun je me anders even mailen op baasrepair@gmail.comIk heb je gemaild.
http://www.mijnalbum.nl/Album=JEGERMYL

Krokusje, de schoenen staan hierin. Welke maat zoek je? En hoe is het met de zwangerschap?
Ik heb de OP voor de duidelijkheid aangepast.
Duo penotti post
dit is nu het kletstopic toch?

kletsen mag ik dus hier..

vind het jammer dat kletsen gescheiden is van het ruilen.. maar misschien blijkt het toch ook heel praktisch en drempelverlagend..ik wacht de praktijk even af...

vind ook de discussie van afgelopen dagen erg lastig. Mijn ervaring is dat mensen soms wat "opvliegender" en kort door de bocht of scherper kunnen zijn op een forum, misschien omdat het en anoniem is en indirect contact maar vergeet niet dat er ook echte mensen achter schuilen, met echte gevoelens, die ook gekwetst kunnen worden. Wil zeker niet de discussie op nieuw aanwakkeren maar wilde wel dit punt even kwijt.
Hier ook even een post van een gelegenheidsruiler: ik vind het prima als het lukt om kletsen en ruilen te scheiden. Er was geen doorkomen meer aan en ik zit al in twee andere kletstopics, en ga dan echt niet elke dag een enorm topic doorploegen.

Overigens nog steeds inactief op ruilgebied, meld me wel weer ergens als ik iets te ruilen heb.
Denkdat je daar wel gelijk in hebt Biba, er zit toch een soort 'scherm' voor letterlijk en figuurlijk. Nu moet ik wel zeggen dat ik precies zo schrijf als dat ik het irl zou zeggen..

Ergens wel jammer dat kletsen en ruilen gescheiden is, het was zo gezellig. Maar misschien wel té gezellig Je merkt nu wel op het andere topic dat er nieuwe ruilers bij komen, wat natuurlijk alleen maar leuk is!
Goede OP Zwieber, ik zie hem net staan!
Dank je Schravelvot!
heeft iemand de laatste tijd nog iets van LMS gehoord? heb dr een paar keer gemaild maar krijg geen reactie.
quote:lola68 schreef op 18 april 2009 @ 18:22:

[...]

Ik heb je gemaild.Je hebt mail terug
Nee ik ook niet Biba, ik krijg nog een dvd van haar. Misschien is ze op vakantie? Ik heb haar nergens meer gezien namelijk.
ga ik ff op dr hyve kijken..
hmm wor ik ook nie wijzer van..
zow ik was een dagje naar Tilburg maar ik bent er weer.

Zusje: Dat is een goed idee om het op hyves te zetten, dat ga ik zo meteen dan even doen. scheelt me weer allle mails met adressen door worstelen ;)
Ik heb ook niks meer van LMS gehoord, ik krijg ook nog twee dvd's. Ik vroeg me al af of er misschien iets is. Ik hoop dat het vakantie is zoals jij zegt zwieb.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
hmm nou.. hopenlijk gaat daar dan alles goed..probeer ff mijn eigen gevoel opzij te zetten want ik baal een beetje dat ik al 4 weken moet wachten op verzendkosten..
taartje heel veel sterkte! lijkt me super lastig als je kindje zoveel huilt! hopelijk krijg je op de huilpolie en vanuit het boek wat tips die bij jouw kindje werken! als je trouwens veel met je kindje loopt te slepen omdat dat een van de weinige dingen is waar hij/zij rustig van wordt zou je een draagdoek kunnen proberen, misschien heb je die al maar anders valt het te proberen.
2e topics, help? Is er een verschil?

Jennie
hey jennie, hier kletsen, daar ruilen daar ook veel nieuwe mensen... (die zich hier niet meer durfden te melden vanwege vele geklets)
Ik zie dat er weer volop geruilt wordt dus het is toch wel een goed idee geweest

ik heb ook weer enkele nieuwe dingen die ik er vanavond op zet.

Balen dat je zolang op je verzendkosten moet wachten Zwieber..
Was ik niet, was biba

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven