Keel/neus amandelen eruit effect
woensdag 26 februari 2020 om 14:30
Hoi allemaal
Ongeveer 2 maanden geleden zijn bij mijn dochter de neus en keel amandelen verwijderd. Voornamelijk vanwege ademstops tijdens het slapen. Die zijn nu over! Erg fijn. Wat me wel tegenvalt is dat ze nu 1 keer de griep heeft gehad en 1 keer verkouden geweest en vanmorgen weer wakker met verhoging en een verstopte neus.
Zal dit nog beter gaan? Ze is erg vaak ziek en mist school ook vaker. Lijkt ook alsof ze zelfs bij een verkoudheid verhoging of koorts krijgt. En het is echt het een na de ander.
Ongeveer 2 maanden geleden zijn bij mijn dochter de neus en keel amandelen verwijderd. Voornamelijk vanwege ademstops tijdens het slapen. Die zijn nu over! Erg fijn. Wat me wel tegenvalt is dat ze nu 1 keer de griep heeft gehad en 1 keer verkouden geweest en vanmorgen weer wakker met verhoging en een verstopte neus.
Zal dit nog beter gaan? Ze is erg vaak ziek en mist school ook vaker. Lijkt ook alsof ze zelfs bij een verkoudheid verhoging of koorts krijgt. En het is echt het een na de ander.
nadiachal wijzigde dit bericht op 26-02-2020 14:30
Reden: Info
Reden: Info
0.98% gewijzigd

zondag 1 maart 2020 om 15:19
Kan ook gewoon aan het seizoen liggen, de griepjes etc. Bij mijn kind was t na t eruit halen vd amandelen ook nog een half jaartje aanmodderen maar daarna stukken beter. En sindsdien (nu alweer 5 jaar verder) echt amper nog ziek dus prima weerstand. Ik zou de zomer even afwachten als de meeste virusjes uit de lucht zijn. Beterschap!