mijn vriend vind het geloof ik niet zo erg, ik heb wel altijd heel veel zin als ik ongesteld ben.
Zelf vind ik het wel vies, vooral de eerste dagen dan is het bij mij nogal heftig, dus dan doe ik het zeker niet, maar als het niet zo heftig meer is, kan de zin het winnen, maar dan wel liever onder de douche
Sex: nee, ik vind het ook vies idee. In een anticonceptie-vrije periode wel eens vergist in mijn cyclusdagen waardoor ik ongesteld bleek te zijn geworden tijdens de vrijpartij. Wat een zooitje
Kan me idd nog een keer herinneren (ik man) dat nadat we klaar waren dat zij mij de slaapkamer uitwerkte en dat zij het hele bed opnieuw opgemaakt had (mocht niet eens kijken...) ... Had van mij niet gehoeven... Shit happens. Zat overigens zelf ook onder het bloed, maar goed, risico van het vak, denk ik dan maar...
Snap het probleem ook niet zo... Als jullie zin hebben, dan hebben jullie zin... Zou me dan niet zoveel zorgen maken over dit soort dingen.
hier ook geen polonaise aan mijn lijf hoor als het weer eens zover is. Ik voel mezelf dan echt vies en niet sexy. Hooguit als het zowat over is maar zelfs dan liever niet. Heb ook altijd flink buikpijn dus dat werkt ook niet mee.
Manlief vindt het trouwens ook verre van opwindend duss..
Op de echte ongesteldhoogtijdagen liever niet. Maar voor de rest nos problemos! SV heeft er gelukig ook geen problemen mee. Anders gewoon lekker samen onder de douche. Heeft ook zo z'n charme.
Brrrr, moet er niet aan denken. Ik zou direct over mijn nek gaan en voor mijn partner vind ik het ook geen fris idee.
Dus, nee er blijven genoeg dagen per maand waarin er gesexed kan worden.
Anoniem_54027
zaterdag 18 april 2009 om 22:20
quote:Donna schreef op 18 april 2009 @ 22:16:
Brrrr, moet er niet aan denken. Ik zou direct over mijn nek gaan en voor mijn partner vind ik het ook geen fris idee.Dacht ik dus ook vrij lang. Tot hij dus aangaf het totaal geen probleem te vinden.