Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dapper Vish, schijt net finito en meteen op Chinees avontuur

Even bijlezen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mis ik een rel? Ohja, over dat van die leeftijden. Tsja... ik denk dat het toch ook erg van 'de omstandigheden' afhangt. Als wij ooit kinderen krijgen, is Xan ook zo'n 'oude vader'. Tsja... dan hadden we elkaar een heleboel jaar eerder moeten tegenkomen (hoewel.. dan was dat misschien pedofilie geweest ).
Peas on earth!
Gabriel, Michael, Rafael, Lucifer, Uriel en iets met een I..

Ifrael of zo en dan nog een

Nu aan de Ierse Pastasalade
Nou, Xan is geen Rob de Nijs hoor, Erwt

Kent topic niet maar das een hele oude potentiële vader
Euh nee, geen Rob de Nijs, maar in dat topic gaat het over een vader van 42, en Xan is nu 41
Peas on earth!
Nee over een moeder van 42 en ik zei dat ik geen vader van 75 gehad zou willen hebben als ik de vergelijking met bijvoorbeeld mijn opa trek.
Okee, had ook geen zin om heel goed te lezen, maar doelde vooral op dat 'geen oude vader willen hebben'. Stel dat wij een kind krijgen als Xan 42 is, dan is hij 70 als ons kind 28 is bijvoorbeeld. Maar ja... je hebt 70 en je hebt 70...
Peas on earth!
Dat is waar, maar de kans dat je lichamelijk slechter bent op je 70ste dan op je 50ste is groter.
Natuurlijk. Dat is ook zo. Ik zou ook liever willen dat de vader van mijn kinderen jonger is, als ik zou mogen kiezen. Maar ja... dan had ik óf Xan eerder moeten tegenkomen óf me eerder moeten laten bevruchten óf... etc
Peas on earth!
*koopt voor de zekerheid nog even een potje vitaminen om de kans op een gezonde 70jarige Xan te vergroten
Peas on earth!
Erwtje, Xan valt nog best mee hoor :-) In mijn omgeving net een man van 55 vader geworden. Dát vind ik écht véél te oud.

Ik vind 42 ook niet jong, en het zou mijn keus niet zijn, maar als je geen keus hebt is de enige andere optie geen kinderen krijgen en dat lijkt me ook wat overdreven.

Ik vind het wel gek om te bedenken dat als mijn vader op Xans leeftijd vader was geworden ik nu nog maar 10 zou zijn

En 28 is volwassen en de kans dat je als 70-jarige nog vitaal bent is tegenwoordig ook veel groter. 70 is het nieuwe 50, toch?

Ik zou er zelf niet voor kiezen, soms heb je niets te kiezen.
70 is het nieuwe 50

Ohja, dat laatste was dus eigenlijk ook vooral m'n punt: dat je het niet altijd voor het kiezen hebt. Je moet wel de juiste partner tegenkomen, zwanger worden, etc.

Ik vind 55 ook echt te oud inderdaad. Maar eigenlijk is dat best een lastige, want waar ligt dan de grens? Voor mij misschien bij 45 ofzo?
Peas on earth!
Ik ga even het gras sproeien
Peas on earth!
Zolang Xan het gras maar niet sproeit
Star
Peas on earth!
Star

En 40, moah, vind ik niet echt oud. Heel veel mannen zijn zo oud bij bijv. 3e kind. Mannen beginnen vaak nog later dan vrouwen. Meeste vrienden van mij zo rond 35. Ier is ook 35 nu trouwens. Ik vind een ouder van 65 als je zelf 28 bent goed kunnen. Een van 70 ook trouwens. Je bent op je 28e geen kind meer

Schoonbroer was 50 geloof ik toen Mini geboren werd.

Maar goed, ik vind heel veel dingen normaal geloof ik

Rob de Nijs gaat me wel een beetje ver.
Ik wil dat Xan thuiskomt om de verrassingsslaapkamer te zien

Grmpfff... Het duurt veel te lang
Peas on earth!
Verrassingsslaapkamer klinkt heel spannend hoor
Hehe... klinkt eigenlijk meer als een onderwerp voor de sekspijlerT
Peas on earth!

Die bonbons zijn zo goed. Wat een vals kado De doos is nu pas voor 1/3e leeg. Tis echt 500 gram ofzo Gelukkig is Ier een zeldzame chocolademan. Maar, nu wil ik natuurlijk wel degene die hij neemt proberen Ik had net de lekkerste tot nu toe, heel crunchy. Tot zover Leonidas-verslag
Ohhhh dat klinkt heel lekkerrrrrrrr!

*probeert te vergeten dat er magnums in de vriezer liggen*
Peas on earth!
Ik heb Mickey Mouse-ijsjes. Ruilen?

Even snel alles van commentaar voorzien:

- Steesie is te lelijk voor woorden en, woorden van Don: "ze heeft geen kont, kijk dan wat een kinderlijfje!"

- Rachel was donkerharig mooier. Ogen zaten idd dichtgeteerd. Zag er zeer pijnlijk uit.

- Gras: ik ga zo kijken! Als alternatief voor elektrische maaier of karretje, kun je natuurlijk ook eeb schaap aan en paaltje zetten. Wel zo milieuvriendelijk en staat ook nog eens gezellig!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh Magnums, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Ik heb ook nog hele lekkere paaschocolaatjes van de Hema. Heb nu kilo chocola in huis volgens mij. Zou je dan ook maar 1 kilo aankomen als je het allemaal opeet?
Oh, een schaap of een geit is ook leuk!

*overweegt nu hekje te timmeren om gras en er een soort mini-weitje van te maken met lammetjes (die dan niet mogen groeien)*
Peas on earth!
Soort dwergschaapjes

Ik zou voor plasticerige of gipsen gaan, die schijten een stuk minder en eten je netgelegde gras niet kaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven