Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 28 februari 2020 om 14:00
Jij zit al aan de port zie ikherfstappeltaart schreef: ↑28-02-2020 13:56Neus Snuiten? Ja dat mag nog in een papieren zakdoekje. Wel gelijk weggooien in een vuilnisbak die dicht kan.![]()

vrijdag 28 februari 2020 om 14:16
Martelaarsvideo op telefoon broertje. Heb het hele topic niet gezien, maar ik vond de onrust opmerking gek.
Alsof we een stel kleuters zijn zeg

vrijdag 28 februari 2020 om 14:20
Ik snap er ook de lol niet van; maar anderzijds was het gewoon een troll-topic dus er wakker van liggen doe ik ook niet. Ik denk dat de mods gekozen hebben voor de benoeming 'onrust' om te voorkomen dat er over gediscussieerd zou worden of het nou wel een trolltopic was of niet (voel ik aan mijn water schijnt geen waterdicht bewijs te zijn).
Om vervolgens uiteraard discussie te krijgen over de term 'onrust'
Om vervolgens uiteraard discussie te krijgen over de term 'onrust'

vrijdag 28 februari 2020 om 14:25
En dat geeft dan natuurlijk weer onrust.-Shifty- schreef: ↑28-02-2020 14:20Ik snap er ook de lol niet van; maar anderzijds was het gewoon een troll-topic dus er wakker van liggen doe ik ook niet. Ik denk dat de mods gekozen hebben voor de benoeming 'onrust' om te voorkomen dat er over gediscussieerd zou worden of het nou wel een trolltopic was of niet (voel ik aan mijn water schijnt geen waterdicht bewijs te zijn).
Om vervolgens uiteraard discussie te krijgen over de term 'onrust'![]()
Dus ik zal straks wel een ban krijgen omdat ik onrust veroorzaak op het mod topic

vrijdag 28 februari 2020 om 14:46

vrijdag 28 februari 2020 om 14:57
Dat hoop ik ook, ik neem aan dat ze haar broertje wel goed genoeg kent. Ik kan alleen de grap er niet van inzien.
vrijdag 28 februari 2020 om 22:16
zwanger/help-mijn-zwangere-vriendin/lis ... ges/458341
Ik snap niet dat dit bedeltopic is goedgekeurd door de Mod van dienst
Ik snap niet dat dit bedeltopic is goedgekeurd door de Mod van dienst

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.