Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 29 februari 2020 om 09:22
Oh en denk je een beetje aan m'n praaivesie?

zaterdag 29 februari 2020 om 09:23
Ik ook, geloof ik.

zaterdag 29 februari 2020 om 09:24
AllyMcBeal schreef: ↑29-02-2020 09:24Ik moet ook overal aan denken, verjaardagen, praaivusie, schrikkeljaren.![]()

zaterdag 29 februari 2020 om 09:26
Dat klopt.

zaterdag 29 februari 2020 om 09:26
AllyMcBeal schreef: ↑29-02-2020 09:24Ik moet ook overal aan denken, verjaardagen, praaivusie, schrikkeljaren.![]()
Ik had ook niet door dat het een schrikkeljaar is.

zaterdag 29 februari 2020 om 09:33
Nee, die ken ik niet. Ik lees nu vooral Scandinavische thrillers. Ik weer niet of jij die ook leest, anders heb ik wel goede tips.Maud*de*Braose schreef: ↑29-02-2020 09:31Binnenkort de nieuwe Karin Slaughter.
En de nieuwe Kathy Reichs. Lees je die ook?
zaterdag 29 februari 2020 om 09:38
Maud*de*Braose schreef: ↑29-02-2020 09:31Binnenkort de nieuwe Karin Slaughter.
En de nieuwe Kathy Reichs. Lees je die ook?
Ik zit met Kathy Reichs nog middenin de serie. Soms lees ik er een paar achter elkaar, dan komen er weer veel andere boeken tussendoor. Blij dat ze nog schrijft, kan ik nog een tijdje vooruit

Later is nu

zaterdag 29 februari 2020 om 09:39
Ik lees eigenlijk nog maar een paar schrijvers. Voor de rest ben ik een beetje uitgekeken op thrillers. Er is zo veel en vaak vind ik het niet meer zo boeiend. Heb ook weinig rust in mijn hoofd om te lezen. Maar de twee hierboven en Elizabeth George lees ik nog graag.

zaterdag 29 februari 2020 om 09:41
Ik vind haar serie erg leuk. Fijn geschreven en de hoofdpersoon sympathiek.
Vroeger was ik ook fan van patricia cornwell, maar die hoofdpersoon vond ik op een gegeven moment niet meer te pruimen.
zaterdag 29 februari 2020 om 09:42
Ik ook.
Soms vind ik thrillers te conceptueel worden en dan heb ik te snel door hoe het zit of het is te onwaarschijnlijk. Nicci French ook helemaal klaar mee inmiddels. Elk boek lijkt op elkaar.
Soms vind ik thrillers te conceptueel worden en dan heb ik te snel door hoe het zit of het is te onwaarschijnlijk. Nicci French ook helemaal klaar mee inmiddels. Elk boek lijkt op elkaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 29 februari 2020 om 09:48
En te vaak zijn de hoofdpersonen zelf ook heel gemankeerd. Of zo'n cliche oudere, beetje zonderlinge man die zich niet aan de regels houdt en toch alle zaken oplost.viva-amber schreef: ↑29-02-2020 09:42Ik ook.

zaterdag 29 februari 2020 om 10:25
Ik wilde gisteravond al meeten. Was er helemaal klaar voor, maar ik heb je niet gezien.
** het kan zijn dat ik je gemist heb in de paar uur nadat ik aan het flesje geroken had of het nog goed was**

zaterdag 29 februari 2020 om 10:28
Ik was nog in het bos in de schemering. Maar zag geen busje. Mss het verkeerde bos? Of jij lette niet op door dat flesje.
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 29-02-2020 10:30
5.03% gewijzigd