Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn eten zelf op eten, rot een keer op met je bietserig gedrag.
Laat die kutkruidvat failliet gaan. Site onderhoud my ass. Jullie willen die acties niet echt verkopen, alleen maar mensen lekker maken.
petra123456 schreef:
29-02-2020 00:34
Laat die kutkruidvat failliet gaan. Site onderhoud my ass. Jullie willen die acties niet echt verkopen, alleen maar mensen lekker maken.
Moet je eens kijken hoeveel aanbiedingen vanaf het moment dat de actie ingaat al op "niet leverbaar" staat. Begint mij op te vallen. Paar weken terug allerlei leuke dingen maar ik kon echt niks bestellen, niets leverbaar. Ja, zo kan ik ook een actie houden.
Dat ding was echt te zwaar om in mijn uppie naar boven te sjouwen. Als ik gewoon rustig had gewacht tot mijn buurman weer thuis was zodat hij kon helpen, had ik nu vast geen spierpijn gehad.
Maar ja, ongeduldig he :bonk:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Argh doe eens niet zo hysterisch over dat virus mens.. Zoek een leven :thunder:
Zojuist het nieuwste seizoen van Endeavour gekeken en ik vind het helemaal niks. Zo overdramatisch en emotioneel en lelijk gefilmd, alsof een eerstejaars filmacademiestudent alle trucjes wilde uitproberen. Ik vind het echt STOM. (6) :mad: :hamer: :thunder:
Daar verheug je je dan zo op.
Een bericht niet beantwoorden omdat er geen vraag in staat. Serious? Ik weet dat mijn kleine broertje zo reageert maar jullie, echt?
Je kunt méér.
Jullie zijn gek.

- Ze kan met haar auto komen.
- Ze kan met de bus komen (rechtstreekse verbinding, bushaltes op loopafstand)

Maar omdat madam liever met de trein reist omdat dat een kwartier sneller gaat dan de bus, gaan jullie haar nu zelf oppikken op het treinstation. 10 minuten heen en daarna weer 10 minuten terug rijden zodat zij 5 minuten eerder bij jullie thuis is.

Echt, ik snap het niet... :bonk:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
petra123456 schreef:
29-02-2020 00:34
Inderdaad; opzetborstels in de actie doen, en ze vervolgens niet kunnen leveren >:-(
Kwebbeltje91 schreef:
29-02-2020 13:18
Argh doe eens niet zo hysterisch over dat virus mens.. Zoek een leven :thunder:

:-D
Waarom werd ik niet uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek? Mijn profiel sluit naadloos aan op de omschreven werkzaamheden en eisen die er gesteld zijn aan de sollicitant. (Zelfs de branche stemt overeen.)
Was het mijn leeftijd? Hebben jullie niet in de gaten dat iemand van mijn leeftijd misschien wel meer waardevol is dan een jonger iemand? Ik moet nog 15 jaar "door", dat is te lang om niets meer aan mij te hebben maar te kort om het risico te lopen dat ik snel weer ga "jobhoppen".
Vraag het mij eens? Geef me gewoon de kans!

En ik haal voor mijn volgende sollicitaties mijn foto van mijn cv, ik heb er geen zin in om mijzelf "in vol ornaat" aan jullie te presenteren met geen resultaat als gevolg.
Theamuts schreef:
01-03-2020 10:46
Waarom werd ik niet uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek? Mijn profiel sluit naadloos aan op de omschreven werkzaamheden en eisen die er gesteld zijn aan de sollicitant. (Zelfs de branche stemt overeen.)
Was het mijn leeftijd? Hebben jullie niet in de gaten dat iemand van mijn leeftijd misschien wel meer waardevol is dan een jonger iemand? Ik moet nog 15 jaar "door", dat is te lang om niets meer aan mij te hebben maar te kort om het risico te lopen dat ik snel weer ga "jobhoppen".

En ik haal voor mijn volgende sollicitaties mijn foto van mijn cv, ik heb er geen zin in om mijzelf "in vol ornaat" aan jullie te presenteren met geen resultaat als gevolg.
Zooooo herkenbaar.
Wat haat ik jouw verkouden versie. Zielig lopen doen, keihard blaffen en net doen of je dood gaat. Flikker op.
Ozo.
Zo boontje komt om zijn loontje. Dat jullie het nog 1,5 jaar hebben vol gehouden was al veel langer dan iedereen had gedacht. Maar nu dus voor de 3e keer uit elkaar. Leuk voor de kinderen, die hebben zo een geweldig voorbeeld. En nee, met mij hoef je geen contact meer te zoeken. Je hebt me toen als grof vuil aan de kant gezet, dus daar zit ik al helemaal niet op te wachten. En dan ook nog tegen kennissen zeggen. Ja ik heb het niet goed aangepakt. Nee lul, dat heb je ook niet, maar nu is het te laat.
Theamuts schreef:
01-03-2020 10:46

Heel begrijpelijk.
Als ik een forummer, die overduidelijk psychische problemen heeft, zorgmijdend is en nauwelijks de deur uitgaat, een tip geef over online therapie (=laagdrempelig, hoeft ze de deur niet voor uit), dan staf je mij wegens spam.

Really?

Terwijl de betreffende TO heeel hard hulp nodig heeft.

Als ik een zwangere TO doorverwijs naar het FIOM, ga je zeker ook staffen wegens spam.

Wat een bitch ben jij.
Klein beetje paniek hier vanwege virus. Ik weet het.... maar kan er niets aan doen. Gesloten ziekenhuis is ook het ziekenhuis waar ik kom, althans de polikliniek... en die is ook dicht....
Hier ook een beetje paniek, patiënt komt uit de gemeente waar ik woon.....
Eindelijk kies ik voor mezelf en heb ik het contact met je (tijdelijk) verbroken. Ik weet niet voor hoelang, maar wat geeft me dit rust. En nee, ik ben niet boos op je maar ik voel me meer je hulpverlener dan je dochter. Dit hoort niet.
Kwebbeltje91 schreef:
01-03-2020 17:49
Eindelijk kies ik voor mezelf en heb ik het contact met je (tijdelijk) verbroken. Ik weet niet voor hoelang, maar wat geeft me dit rust. En nee, ik ben niet boos op je maar ik voel me meer je hulpverlener dan je dochter. Dit hoort niet.
Vind het heel stoer ❤💪
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kwebbeltje91 schreef:
01-03-2020 17:49
Ik wou dat ik dit ook kon zeggen en doen 🙄
Kohaku schreef:
01-03-2020 22:27
Vind het heel stoer ❤💪

Dank je wel :heart:
Vivamuis schreef:
02-03-2020 06:24
Ik wou dat ik dit ook kon zeggen en doen 🙄
Wie weet komt ooit dat moment.. :hug:
Stomme woningbouwcorporatie en gemeente.
3 maanden overlast vanwege allemaal lawaaiige werkzaamheden die niet noodzakelijk zijn.
En dan in het voorjaar en zomer zeker weer van die feestjes hier in deze aso straat.
Doe verdorie de huur maar eens met 100 euro naar beneden!
kerst wijzigde dit bericht op 02-03-2020 09:20
0.73% gewijzigd
Straks die vergadering waar jij met je bijdehante hoofd ook bij bent, mennn....wat heb ik daar geen zin in! Ik ben al met het verkeerde been uit bed gestapt dus dit is gelijk een waarschuwing voor alle anderen: blijf the fok uit m’n buurt vandaag met je gezeik, gezeur en gejank. Ik ontplof nog een keer. (6)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven