Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

woensdag 26 februari 2020 om 09:51
Kwebbeltje91 schreef: ↑26-02-2020 09:45Zeg jongens, jullie kunnen ook overdrijven he? Met je laagje sneeuw. Verdorie een heel pak hier. Doe even normaal.
Wow, een pak sneeuw

Je woont duidelijk in een ander deel van het land dan ik.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

woensdag 26 februari 2020 om 09:52
Mazzelaar, hier helemaal niets. Ik moet ook maar naar Brabant denk ik.Kwebbeltje91 schreef: ↑26-02-2020 09:45Zeg jongens, jullie kunnen ook overdrijven he? Met je laagje sneeuw. Verdorie een heel pak hier. Doe even normaal.

Ik wil ook sneeuw!!

En ja ik ga lekker die bak Ben en Jerry's opeten voor twaalf uur vanochtend. Gewoon omdat ik mezelf heel zielig vind vandaag omdat ik ziek ben. En dat helpt lekker tegen mijn keelpijn.

woensdag 26 februari 2020 om 09:53
Dan moeten we maar eens op heel korte termijn meeten danMadrid87 schreef: ↑26-02-2020 09:52Mazzelaar, hier helemaal niets. Ik moet ook maar naar Brabant denk ik.![]()
Ik wil ook sneeuw!!![]()
En ja ik ga lekker die bak Ben en Jerry's opeten voor twaalf uur vanochtend. Gewoon omdat ik mezelf heel zielig vind vandaag omdat ik ziek ben. En dat helpt lekker tegen mijn keelpijn.![]()

Hoe is het met je oor?

woensdag 26 februari 2020 om 09:56
Dat lijkt me gezellig hoor. Kom je dan hierheen? Ik ben niet zo'n Brabant ganger.
Mwah gaat wel, ben nu 3x per dag aan het druppelen maar het doet nog steeds zeer en ik heb aardige koorts ( ook door mijn keelontsteking ). Ben gewoon bang dat ik naar de KNO arts moet en geopereerd moet worden. Dat zou ik echt afschuwelijk vinden, ben zo bang voor operaties en ziekenhuizen.
En ik ga zondag naar Disneyland en ik hoop echt dat ik dan opgeknapt ben anders is de lol er wel af. Ook schijnt het klote weer te worden daar die dagen dus dat zou jammer zijn. Ik ben ook een beetje chagrijnig.
Gaat met jou alles goed?

Mwah gaat wel, ben nu 3x per dag aan het druppelen maar het doet nog steeds zeer en ik heb aardige koorts ( ook door mijn keelontsteking ). Ben gewoon bang dat ik naar de KNO arts moet en geopereerd moet worden. Dat zou ik echt afschuwelijk vinden, ben zo bang voor operaties en ziekenhuizen.
En ik ga zondag naar Disneyland en ik hoop echt dat ik dan opgeknapt ben anders is de lol er wel af. Ook schijnt het klote weer te worden daar die dagen dus dat zou jammer zijn. Ik ben ook een beetje chagrijnig.
Gaat met jou alles goed?
woensdag 26 februari 2020 om 10:36
Ah, ik woon iets noordelijker

I'm not lazy
woensdag 26 februari 2020 om 10:46

woensdag 26 februari 2020 om 11:16
Flikker toch op met dat panische gezeik. Achterlijke k*t die je bent. “Heb je hem al laten testen op het C-O-R-O-N-A virus?!”
Wat dacht je, dat een negenjarige niet kon spellen?? En bedankt doos! Kan al de hele ochtend meneer vertellen dat hij géén coronavirus heeft maar de doodordinaire tamme variant van bronchitis.
Ga lekker verder andere mensen vervelen met je hypochondrische gezever. Jij bent een groter risico voor de volksgezondheid dan een coronapatiënt. Iedere fokking week zit je weer tijd te claimen voor de volgende ingebeelde aandoening. Slik toch verdomme gewoon die Sertraline met je ‘ik wil de pijn voelen, niet verdoven’. Wie denk je wel niet dat je bent dat je een 9-jarige nog even wat psychoeducatie moet geven over JOUW gebruiksaanwijzing?? Blijf dan verdomme in je huis!
Wat dacht je, dat een negenjarige niet kon spellen?? En bedankt doos! Kan al de hele ochtend meneer vertellen dat hij géén coronavirus heeft maar de doodordinaire tamme variant van bronchitis.
Ga lekker verder andere mensen vervelen met je hypochondrische gezever. Jij bent een groter risico voor de volksgezondheid dan een coronapatiënt. Iedere fokking week zit je weer tijd te claimen voor de volgende ingebeelde aandoening. Slik toch verdomme gewoon die Sertraline met je ‘ik wil de pijn voelen, niet verdoven’. Wie denk je wel niet dat je bent dat je een 9-jarige nog even wat psychoeducatie moet geven over JOUW gebruiksaanwijzing?? Blijf dan verdomme in je huis!

woensdag 26 februari 2020 om 12:28
Doe ze naar buiten, het is droog weer eindelijk.mindervanmij schreef: ↑26-02-2020 11:04Godver, ik nodig een vriendje uit omdat ik dan even rust heb en nu gaan jullie me in plaats daarvan met zijn tweeën lastig vallenWaarom trap ik hier elke keer weer in?
![]()

woensdag 26 februari 2020 om 20:05

woensdag 26 februari 2020 om 21:29
Ik irriteer me er mateloos aan dat je gelijk als overbezorgd wordt gezien als je iets specifieks eigenlijk niet wil ten aanzien van je kind.
Ik irriteer me er nog meer aan dat dit gebeurt in het schoolsysteem. Dat anderen steeds meer beslissen over mijn kind.
Soms heb ik spijt dat ik de mogelijkheid van home-schooling niet verder heb onderzocht. En nee, dat was geen bible-belt keuze geweest.
Ik irriteer me er nog meer aan dat dit gebeurt in het schoolsysteem. Dat anderen steeds meer beslissen over mijn kind.
Soms heb ik spijt dat ik de mogelijkheid van home-schooling niet verder heb onderzocht. En nee, dat was geen bible-belt keuze geweest.

woensdag 26 februari 2020 om 21:30
Heb ik ook, ik moet morgen weer werken en heb echt dit schrikbeeldAccioAvocado schreef: ↑26-02-2020 20:05Dat ik heel nerveus wordt door al het nieuws rondom het Corona virus, en ik zit mezelf nu helemaal gek te maken met 'wat nou als' scenario's... Ik wil gewoon dat alles blijft zoals het is, geen quarantaine of dat soort ongein, gewoon, alles normaal...

woensdag 26 februari 2020 om 21:53
Er staat hier op de voorpagina van de PZC dat de mondkapjes niet aan te slepen zijn, maar ik zit hier in een redelijk veilige kliniek waar ze heel hygiënisch te werk gaan en heb echt niemand maar dan ook niemand met zo'n ding gezien dus waar ze die poll hebben gedaan.. buiten ook niet overigens.
Maar met een zwak immuunsysteem en een zwak lijf door anorexia hierzo, maak ik me er stiekem wel een heel klein beetje druk om.
Maar met een zwak immuunsysteem en een zwak lijf door anorexia hierzo, maak ik me er stiekem wel een heel klein beetje druk om.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
donderdag 27 februari 2020 om 17:48
Nee, ik hoef geen paaseitje.
Nee, echt niet, ik heb net mijn ontbijt op.
Nee, ik hoef geen koekje.
Nee, ik hoef geen soesje.
Ja, ik weet het zeker.
Ja, ik weet dat ik 'het kan hebben', maar toch hoef ik er geen.
Serieus, ik kan me hier zo aan irriteren! Als ik wat wil snoepen, dan pak ik 't zelf wel, en zo niet, dan niet, maar ik heb geen behoefte aan collega's die me proberen te 'voeren' en allerlei 'grappige' opmerkingen maken over mijn dunne lijf. Ja, ik probeer aan te komen, maar mag ik zelf weten hoe ik dat doe, en wat ik in mijn mond stop? En als je nu zo door blijft gaan, dan zal ik je eens vertellen waar je je paaseitjes, koekjes en soesjes kunt stoppen!
Nee, echt niet, ik heb net mijn ontbijt op.
Nee, ik hoef geen koekje.
Nee, ik hoef geen soesje.
Ja, ik weet het zeker.
Ja, ik weet dat ik 'het kan hebben', maar toch hoef ik er geen.
Serieus, ik kan me hier zo aan irriteren! Als ik wat wil snoepen, dan pak ik 't zelf wel, en zo niet, dan niet, maar ik heb geen behoefte aan collega's die me proberen te 'voeren' en allerlei 'grappige' opmerkingen maken over mijn dunne lijf. Ja, ik probeer aan te komen, maar mag ik zelf weten hoe ik dat doe, en wat ik in mijn mond stop? En als je nu zo door blijft gaan, dan zal ik je eens vertellen waar je je paaseitjes, koekjes en soesjes kunt stoppen!

donderdag 27 februari 2020 om 17:55
Ik was vanmiddag bij een cliënt aan het werk die de tv aan had staan. Er was een extra uitzending vanwege dat virus. Ik heb er nooit zo over nagedacht, meer 'het is een ver van mijn bed show' maar nu het dus al in Duitsland enzo is.. Ik moet er wel steeds meer aan denken.Kohaku schreef: ↑26-02-2020 21:53Er staat hier op de voorpagina van de PZC dat de mondkapjes niet aan te slepen zijn, maar ik zit hier in een redelijk veilige kliniek waar ze heel hygiënisch te werk gaan en heb echt niemand maar dan ook niemand met zo'n ding gezien dus waar ze die poll hebben gedaan.. buiten ook niet overigens.