Proost!
zondag 19 april 2009 om 11:47
Al dat gelul hier, wat kunnen wijven toch moeilijk doen zeg. Ga gewoon naar buiten en drink er nog een, zul jij zien hoe snel dat mooie kupke van je geen auw meer doet. Gewoon luisteren naar ome Fred en trek nog een groen blikkie open.
Gelieve Fred te negeren, dat is een man en die snapt er toch niks van.... En hij loopt te klieren omdat ie buiten wil spelen. Zucht.... Neen Fred, we moeten naar een kinderverjaardag en dan kunnen we niet bezopen aan komen kakken.
Gelieve Fred te negeren, dat is een man en die snapt er toch niks van.... En hij loopt te klieren omdat ie buiten wil spelen. Zucht.... Neen Fred, we moeten naar een kinderverjaardag en dan kunnen we niet bezopen aan komen kakken.
zondag 19 april 2009 om 15:25
Nog steeds een beetje. Ik had gewerkt van 6.00 tot 17.00 en het was geen leuke dag. Daarna wel een leuke avond van gemaakt, maar heb per ongeluk tot 3.00 zitten tanken. Ik kon er niks aan doen, het moest van mijn kat, want die wou een kaaaaaaaater!! En die heb ik nu
Ik ga douchen, want bier in je haar schijnt gezond te zijn.... maar het meurt
Ik ga douchen, want bier in je haar schijnt gezond te zijn.... maar het meurt
zondag 19 april 2009 om 17:15
Ik ben er weer helemaal bij hoor.
Heb een grote patat mayo, een frikandel speciaal en een halve bamischijf met mayo naar binnen gewerkt en nu kan ik me bijna niet meer bewegen.
Piet is uit bed gekomen en heeft zich geinstalleerd op de bank en ronkt alweer.
Als je bovenstaande naar binnen schuift ben je er zo weer Pruttel
Heb een grote patat mayo, een frikandel speciaal en een halve bamischijf met mayo naar binnen gewerkt en nu kan ik me bijna niet meer bewegen.
Piet is uit bed gekomen en heeft zich geinstalleerd op de bank en ronkt alweer.
Als je bovenstaande naar binnen schuift ben je er zo weer Pruttel