Afknappers

02-03-2020 18:07 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al enige tijd alleen, lees als in single....en eigelijk ook best happy single. Ben nog lang niet toe aan relatie maar vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen om af en toe wat gezelligs te gaan doen. Nu kwam ik via fb op een site voor gescheiden ouders met kinderen. Ik had zoiets van “ leuk!”. Ik dacht dus serieus dat we konden praten over de dingen waar je tegen aanloopt tijdens en na de scheiding, of hoe je dingen aanpakt met kinderen etc. Waarschijnlijk te naïef gedacht🤪 Ik stelde mij nl voor en kreeg gelijk al via messenger berichten van vage mannen. Daar zit ik dus echt niet op te wachten! Accepteer de verzoeken dan ook niet.

Ik ben van mening dat als je echt iemand wil leren kennen dat je dan af en toe (openbaar) reageert op fb en dan zo verder. Maar nee gelijk opdringerig worden. Ik merk dat ik dan gelijk begin te steigeren. Ik heb daar zo,n hekel aan.

Jullie ook wel zulke afknappers gehad? Ik heb dit onder “relaties” gezet, wist niet pcies onder welke pijler.
malibu82 schreef:
02-03-2020 18:53
- Jezelf beter voelen dan een ander die een baan heeft die minder verdient en minder status heeft
- Niet openstaan voor de mening van de ander want hij heeft immers altijd gelijk
- Gierig zijn
- Te opdringerig
Dit!
Klinkt trouwens als mijn ex, alleen voelde hij zich niet alleen beter qua zijn baan en inkomen maar hij voelt zich overal beter over/in dan een ander maarja hij was gewoon "geweldig" (zijn woorden) :nope: :pukey:
Woorden of uitdrukkingen verkeerd gebruiken. Dingen schrijven als 'Ik wordT' YUK!
Verder kan ik echt afknappen op 'opa-maniertjes', zoals "hèhè" zeggen bij het op de bank ploffen. Maar goed, daar probeer ik me inmiddels overheen te zetten. Iedereen heeft maniertjes.
zeefietser1 schreef:
02-03-2020 18:59
Ben jij een man ? Ik denk iets anders,maar idd die "grappige🤮" filters en ook niveau blegh.

Alles hierboven, waarom ben ik single, doe niet aan al die fratsen.

Nope geen man ;) Wat denk je anders dan?
Als je ananas op je pizza eet .... opbokken. Met die wetenschap kan ik echt niet leven.
Eggo schreef:
02-03-2020 19:34
Als je ananas op je pizza eet .... opbokken. Met die wetenschap kan ik echt niet leven.
Wat hebben mensen toch tegen ananas op pizza? Vanwaar die haat? Kan die ananas toch niets aan doen?
Ik vind het ook niet lekker hoor, maar toch :P
'Happiness is only real when shared'.
Roken.
En spellingsfouten. Mijn Nederlands is ook niet op en top, maar bijv ''nouw''
Stinken! Dat vind ik zooo erg!
En mannen die zichzelf beter voelen dan anderen (bv winkel- of restaurantpersoneel)
Globe83 schreef:
02-03-2020 19:33
Nope geen man ;) Wat denk je anders dan?
Ik denk een vrouw die op vrouwen valt. Want de dingen die jij benoemde zoals "niet passende bh" zal geen man over vallen. Meeste mannen die ik ken hebben daar de ballen verstand van.
fietsen varen vrouwelijk doen
Domheid.
zeefietser1 schreef:
02-03-2020 19:38
Ik denk een vrouw die op vrouwen valt. Want de dingen die jij benoemde zoals "niet passende bh" zal geen man over vallen. Meeste mannen die ik ken hebben daar de ballen verstand van.
HAHAHA precies... en geloof me...sommige vrouwen blijkbaar ook niet :whip:

De mannen die ik ken trouwens wel ;) maar ja...gay!
Maud*de*Braose schreef:
02-03-2020 18:21
Ooit op tinder een man die mij op de kast wilde krijgen met wat prikkelende, vrouwonvriendelijk "grapjes". Want ja, hij wilde me wel een beetje uitproberen. Kijken hoe ik zou reageren.

Wat een kleuter.
Ik vind het sowieso irritant als mensen de helft van de tijd niet serieus zijn omdat ze je aan het uitproberen zijn of proberen je te stangen. En dat ze dan de hele tijd zeggen dat je hapt. Heel vermoeiend om mee te praten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
totallyfree schreef:
02-03-2020 19:36
Wat hebben mensen toch tegen ananas op pizza? Vanwaar die haat? Kan die ananas toch niets aan doen?
Ik vind het ook niet lekker hoor, maar toch :P
Stukjes ananas wonen onder de kaas op een pizza en zitten vol sap. Ik heb een keer een pizza met ananas gegeten waarbij door het bijten in zo'n stukje dat kokendhete sap als een soort landmijn in mijn waffel knalde. AU.....

Als je wacht tot die ananas op eet temperatuur is, dan heb je een kleffe koude pizza.

Echt het toppunt van wansmaak en het is ook nog eens niet lekker dat mierzoete in combi met de kaas en pizza saus.
Militairen, zeelui, brandweermannen, ... maken hier al geen schijn van kans.

Ik heb een vent nodig die aanwezig is en geen onmogelijke uren heeft.

En 15 jaar geleden was ik zelf 20 à 21, maar zocht ik wel een volwassen vent.
Al die jonkies in mijn klas waren véél te onvolwassen. Zuipen, heel het weekend uitgaan, niet openstaan voor een normaal gesprek, ...
Niet voor niets viel ik op een kerel van 35 die al semi gesetteld was :-).
Susan schreef:
02-03-2020 19:42
Ik vind het sowieso irritant als mensen de helft van de tijd niet serieus zijn omdat ze je aan het uitproberen zijn of proberen je te stangen. En dat ze dan de hele tijd zeggen dat je hapt. Heel vermoeiend om mee te praten.
Oeh ja getver. Ik krijg een flashback van een man die de hele tijd van die anekdotes/moppen vertelde. Die kon niet normaal praten alleen maar zo.
Marnamai schreef:
02-03-2020 19:43
Militairen, zeelui, brandweermannen, ... maken hier al geen schijn van kans.

Ik heb een vent nodig die aanwezig is en geen onmogelijke uren heeft.
Een zeeman doet niet aan uren, ik weet er alles van. Maar aan dagen, ja een half jaar per jaar thuis zijn is echt vervelend snap ik helemaal.

Bij de meeste vrouwen in mijn ervaring een afknapper trouwens.
Eggo schreef:
02-03-2020 19:42
Stukjes ananas wonen onder de kaas op een pizza en zitten vol sap. Ik heb een keer een pizza met ananas gegeten waarbij door het bijten in zo'n stukje dat kokendhete sap als een soort landmijn in mijn waffel knalde. AU.....

Als je wacht tot die ananas op eet temperatuur is, dan heb je een kleffe koude pizza.

Echt het toppunt van wansmaak en het is ook nog eens niet lekker dat mierzoete in combi met de kaas en pizza saus.
Wij kunnen nooit daten. Ik eet geen kaas en graag ananas op mijn pizza.
Globe83 schreef:
02-03-2020 19:40
HAHAHA precies... en geloof me...sommige vrouwen blijkbaar ook niet :whip:

De mannen die ik ken trouwens wel ;) maar ja...gay!
Zeker gay, ikzelf pff, begeef me ook in de gay scene maar eigenlijk een semie straight crossdresser, genderqueer ofzo. Ach voor veel heel veel vrouwen zeker een afknapper. Wat denk jij daarover ?
Ik had laatst een afspraakje met een man die steeds verkleinwoordjes gebruikte. Zoals “ gezelligjes, vrouwtje ed”. Ik vind dat zo niet stoer! En hij zat met de benen over elkaar (zoals een vrouw zit). Ik vind het zo niet mannelijk.
De meesten, m/v, die aan het daten zijn, zullen afknappers hebben. Naast een aantal genoemde hygiene-voorbeelden vind ik ver afgekloven/te lange nagels bij een man onsmakelijk. Te lang (klauw-idee) bij een vrouw trouwens ook.
wij slapen nooit.
Ik vind het ook belangrijk dat een man schoon is en goed verzorgd. Baarden vind ik vies en een echte afknapper. Ik had vroeger een vriend die heel jaloers en bezitterig was daar kon ik niet tegen. Hij zei vaak jij bent van mij. Nou ik ben niemands bezit hoor zei ik dan.
Dick pics
Veel selfies op FB/Instagram
Gedweep met Baudet
Eggo schreef:
02-03-2020 19:34
:proud:

- Van die in het gewone leven zogenaamde brave en in en in politiek correcte mannen die met wat alcohol op compleet (seksueel meestal) ontremmen.
- Mannen die 'out of hun league' willen scoren en narcistisch gekrenkt zijn als ze afgewezen worden.
- 20 jaar hetzelfde one-liner repetoire hebben.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Slechte hygiene is sowieso een no-go maar dat lijkt mij voor hand liggend.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Lady_Day schreef:
02-03-2020 21:03
Dick pics
Veel selfies op FB/Instagram
Gedweep met Baudet
Bespaar me evengoed gedweep met Wilders
Of hier in BE met De Winter, Van Grieken, Francken, ...

Aan slechte hygiëne kan nog iets gedaan worden.
Aan een racistische inborst niet.
Te zware parfum, botoxhoofden, plastic tieten, slecht zittende kleding, roken op straat, wapperende kipfiletjes, klotsende zweetoksels, behaarde benen, slechte adem, 5 cm zichtbare uitgroei, piercings, tattoo's, crocs, te diep decollete, geen humor, praten als de visverkoopster kauwgom kauwen, slecht gebit, doen als een 30-er terwijl je 50 bent en...................niet kunnen koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven