Zwanger worden februari 2020 met tabel

31-01-2020 22:46 442 berichten
Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
Kees-je9-4127/331e kindje
konijntje777. 3-42322e kindje
Grenade24-3231/31 2e kindje
Roo93 27-3226 2e kindje
Suzan-J 8-3 229/321e kindje
Nature2020 18-032252e kindje
MolligPaard nb 0-1302e kindje
D0ris30-3 2 (sinds groen licht na pauze)291e kindje, MA 9w juni 2019, ziekte van Asherman na hysteroscopie miskraamrest
Sha198829-022312e kindje
Suuteke34 1271e kindje
Lullaby- 20-3 1 30 1e kindje. Heel lange cyclus
Pina_colada 22-3??1331e kindje. Nog geen duidelijkheid over cyclus
Makaloly 24-03230zwanger van ons eerste kindje na de tweede IUI behandeling

:cheer2: Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite.
..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-12-2020 13:54
Reden: Twitterlinkje verwijderd
45.73% gewijzigd
Hier ziet alles er nog goed uit, gisteren was mijn nod en geen enkel bloedverlies gehad tot nu toe. Gistermiddag nog wel een test gedaan en die was ook nog duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
@sha1988 dat klinkt goed.. gefeliciteerd!

Wat is dat wachtbankje spannend zeg. Zit inmiddels in de tweede week. Nog 5 a 6 dagen tot de nod.
De ene dag denk ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn en de andere dag helemaal niet.
Hadden jullie in de wacht weken al symptomen? Van mijn eerste zwangerschap kan ik herinneren dat ik menstruatie krampen had . Maar geen idee meer of dat alleen rond de nod was of al veel eerder.
Ik had vroegtijdig buikkrampen en rugpijn.
Normaal krijg ik pas krampen als mijn ongesteldheid is begonnen en nu had ik het een aantal dagen al voor die tijd. Rugpijn heb ik nooit dus vandaar ik ook al vroeg had getest. Ik had 4 dagen voor nod getest. Alleen de dagen tot nod blijven spannend omdat het geen zekerheid is dat je alsnog niet gewoon ongesteld wordt.
Gefeliciteerd @sha1988! Hoe lang ben je nu zwanger?

Succes voor iedereen die nu op de bod aan het wachten is. Ik duim voor jullie 🤞🏻.
@konijntje, ik had helemaal geen symptomen. Een klein beetje zere borsten in de dagen voor NOD (bleek achteraf nadat ik nog eens goed ging rekenen met mijn ovulatietesten erbij) maar verder helemaal niks. De enige reden dat ik een test deed was omdat mijn ongesteldheid niet doorzette (3 dagen een heel klein beetje geweest, maar ik had een onregelmatige cyclus en wel vaker dat het wat minder was) en we dat weekend zouden gaan carnavallen en ik wilde weten of ik een biertje kon gaan drinken. Was wel een tikje verbaasd toen ik zwanger bleek :bonk:
Sha1988 &zuid87 van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Wat spannend konijntje je nod is bijna!!!
Hello dames!
Even terug van weg geweest, menstruatie is uiteindelijk doorgekomen....en zo snel als het kwam ook weer weg. Hele rare ronde dit. Moest even gedachten weer op nul zetten!

@sha gefeliciteerd meis! Hoop dat het nog steeds positief is!

Kerstkindje is inderdaad niet ideaal haha maar ga geen ronde overslaan, het is inderdaad toch niet te plannen!

Voor alle dames die nog even op het wachtbankje zitten succes! Ga duimen voor jullie :-D :daisy:
Pff ik weet niet wat ik nu moet verwachten.
Sinds van het weekend echt super mo gisteren dacht ik ziek zou worden. Lage rug pijn en allemaal rillingen. Vandaag ook weinig energie en echt het gevoel dat mijn menstruatie gaat komen ( krampen). Dat zou dan veel te vroeg zijn. Het kan dus 2 kanten op.. ik ga hard duimen de komend dagen, maar die dagen sluipen voorbij :-(
Hier gaat alles goed, wel moe maar verder nergens last van. Ben nu iets meer dan 4 weken zwanger. Wachten op de eerste echo die gepland staat op 30 maart. Ik duim voor jullie allemaal op snel goed nieuws :heart:
Hier ineens net ligt bloedverlies bij het afvegen, het was wel minimaal. :-( terwijl ik vrijdag of zaterdag pas ongesteld zou moeten worden. Wat vreemd.
Innestelings bloed konijntje? Lastig he die laatste paar dagen. Is je cyclus altijd heel regelmatig?

Fijn dat alles goed gaat Sha!

Aparte eerste ronde dus gehad Roo. Hopelijk gaat het vanaf nu goed.

Ik twijfel nog over de volgende ronde over slaan. Eerst deze nog maar eens doorkomen en dan samen eens overleggen wat we doen. Er zijn meer maanden die wat minder goed uitkomen of die ik liever over wil slaan, maar of we daar overal rekening mee gaan houden weet ik ook nog niet
@grenade, ja ik hoop het. Echt geen idee. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus van 29/30 dagen. Zit nu Op dag 27.
Wel een keer eerder al wat vroeger bloedverlies gehad maar toen had ik nog een spiraal.
Spannend Konijntje! Zou innestelingsbloed kunnen zijn natuurlijk! Oh wat kruipt de tijd dan hè!!

Hier vandaag -eindelijk- mijn menstruatie doorgekomen. 39 dagen cyclus gehad (vorige 38 dus je zou het bijna regelmatig gaan noemen haha). Nieten deze week door en dan gaat hier ronde 2 van start. En ja... als het raak zou zijn zit je in december, maar het komt zoals het komt en het is toch niet te plannen (alles lijkt toch nog niet op orde bij mij) dat ik een ronde overslaan ook niet helemaal zie zitten nu. Voor iedereen anders natuurlijk :)
Symptomen voor menstruatie wat zwangerschap leek: mega emotioneel (huilen bij zielige reclames), heel somber (deze zwangerschap niet gehad) en avond voor positieve testen meestal menstruatie krampjes
Konijntje is het veel bloed? Welke kleur? Lichtroze kan nog wel eens innesteling zijn.
Roo hè wat gek, op naar deze ronde dan maar
Suuteke neef snap ik en met rondes overslaan , zou ik ook niet doen :)
Dames ieder moet natuurlijk zelf weten er is altijd wel iets wat het niet “handig” maakt op dat moment , ben ervan overtuigd dat daar altijd wel weer iets op te vinden is
Hier gisteren nogal paniek, vk gebeld en gisteren echo gehad. Alles wel! Mooi snel kloppend hartje en precies op schema zoals berekend (7+4) voor nu opgelucht en blij over 2 weken weer :echo :popcorn:
Het is niet echt veel bloed. Af en toe bij afvegen maar ook niet elke keer. Het is licht roze. Las op internet dat het dan inderdaad innesteling kan zijn. Voor de rest echt het gevoel ongesteld te worden. Maar dat had ik bij de eerst zwangerschap ook.
Owjee okkiepetite waarom was er paniek? Gelukkig was alles goed!!
Konijntje omdat klinkt nog steeds wel goed, als niet doorzet zou er voor zekerheid wel tekstje tegenaan gooien :) Fingers crossed
Niet echt duidelijke reden, meer hele voorgeschiedenis van voorgeboorte, missed abortion; was echt toe aan een stukje bevestiging. En die heb ik dus heel fijn, wel echt zooo moe, deels van de spanning. Maar goed, nog 4 weken en dan zijn we eerste spannende termijn door :)
De eerste weken zijn super spannend, vooral met jou geschiedenis! Fijn dat je al een keertje langs mocht komen. Hopelijk kan je nu een beetje ontspannen.
Ha dames,
Wat spannend allemaal voor iedereen!
Konijntje: Als je altijd een regelmatige cyclus hebt, dan toch innestellingsbloed? Ga voor je duimen
OkkiePetite: Kan me idd voorstellen dat je spanning hebt, wel fijn dat je bij paniek gewoon de vk kan bellen.

Hoop dat het allemaal lukt deze maand, krijgt iedereen een Kerstkindje :flirting:

Ik ben helemaal in de war. Ik heb 7 dagen ovulatietesten gebruikt, die allemaal negatief waren. Wilde ze juist gebruiken om het te bevestigen wat mijn app zei, maar helaas.
Na de 7e dag de testen er nog eens bij gepakt en toen gaf 1 test wel een dikkere streep dan de rest. Maar ik weet niet óf die nog geldig is en zo ja, op welke dag ik getest heb. Volgens de app dus aankomend weekend NOD, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik ga vrijdag sowieso testen, want ga zaterdag op wintersport. Kortom; veel onduidelijkheid hier :facepalm:
Voor jou dus ook heel spannend suzan-j! Lastig die ovulatie testen. Ze kunnen een goed hulpmiddel zijn maar je ook onzeker maken. Misschien heb je piek gewoon gemist met de ovulatie testen?
Heb je al wat symptomen voor eventueel zwangerschap of menstruatie?
Ja op dit moment maakt het idd wat onzeker.
Ik heb al wel twee dagen echt zere borsten, maar omdat ik dus die spiraal had weet ik niet of dat voor mij ' normaal' is bij de menstruatie. Wat ik wel opvallend vond is dat ik 2 keer een hele aparte metaal achtige smaak in mijn mond had, waarvan 1x zelfs na het tandenpoetsen. Rondje google zegt dat het een teken kan zijn van zwangerschap..
Helaas ben vannacht ongesteld geworden. Super balen. Maar ben wel blij dat die onzekerheid nu voorbij is.
Ik sluit mij dus aan in de rij voor de volgende ronde.
Volgende nod staat op 3 april ongeveer.
Ah jammer konijntje. Maar idd je hebt duidelijkheid! Op naar de volgende ronde.

Fijn zeg okkie van je goede echo! En gelukkig al vrij snel weer een echo. Hopelijk vlieg je zo je eerste termijn door!

Voor jou dus nog wel spannend suzan. Ik herken het inderdaad als een kwaaltje.

Hier gaan we naar mijn vruchtbare dagen. Merk dat die periode zo voorbij vliegt, maar die dagen erna zo langzaam haha
Ook ik ben ongesteld geworden, volgende ronde en ik heb mijn NOD dan inderdaad net als Konijn op 3 april.

Suzan-J, ik duim voor je.
OkkiePetite, het blijft spannend maar je bent al weer een eind op weg.
Zuid87, gefeliciteerd!
En nog een paar anderen, gefeliciteerd of volgende keer!

ik heb zelf helaas vanwege een bloedfactor een verhoogde kans op miskramen tussen de 8 en 14 weken. Helaas dit ook al 2 x meegemaakt. 1 x met 9 weken en 1 x met 13 weken en daarna gelukkig een voldragen zwangerschap. Voor mij is daarom een positieve test wel blijmakend maar ook nog geen sprong in de lucht. Maar, zonder twee streepjes geen begin dus zou er heel blij mee zijn volgende maand!
Succes grenade met de volgende ronde!

Balen molligpaardje! Maar dan lopen we inderdaad nu gelijk!
Pff wat lijkt mij dat vervelend dat je een verhoogde kans hebt op een miskraam .dat maakt het die eerste weken nog spannender.

Ahhh hier kwam mijn vriend vanavond thuis met een reep chocolade. Ook al is het pas de eerste ronde hij snapte dat het toch even vervelend is. Hij haalde zelf ook wel eventjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven