Grappige wraakacties
dinsdag 3 maart 2020 om 22:25
Omdat het topic
relaties/wat-is-jouw-leukste-wraakactie ... s/109600/9
een slotje heeft, een nieuw topic over wraakacties.
P.S. Je auto van je ex bekrassen of tuinstoelen stelen zijn geen grappige wraakacties.
relaties/wat-is-jouw-leukste-wraakactie ... s/109600/9
een slotje heeft, een nieuw topic over wraakacties.
P.S. Je auto van je ex bekrassen of tuinstoelen stelen zijn geen grappige wraakacties.
woensdag 4 maart 2020 om 00:40
Dat is een onjuiste weergave van dat artikel. Een deel van het tweede filmpje bleek, blijkbaar zonder dat de maker het wist, in scène gezet. Hij heeft dat gedeelte verwijderd. Dus de filmpjes die nu nog online staan zijn volgens de maker niet nep.chocolol schreef: ↑03-03-2020 23:43Dat filmpje is nep https://www.engadget.com/2018/12/21/vir ... ark-rober/
woensdag 4 maart 2020 om 07:26
Leuk ook voor die muizen
Ik vind mensen die 'wraak' nemen eigenlijk vooral erg kinderachtig. Ik bedoel, lawaai maken en troep in de tuin gooien? Triest.
woensdag 4 maart 2020 om 07:32
Deze vind ik echt geweldig, al zou ik het geld liever weggeven (goed doel oid) dan het hieraan te spenderen.
Veel van de andere wraakacties vind ik eerder triest en kinderachtig.
woensdag 4 maart 2020 om 08:19
Het komt nooit als grappig aan. Ga jezelf maar na: zou jij lachen als je de relatie met je vriend verbroken hebt en hij gaat je iets flikken bijvoorbeeld voor schut zetten? Ook al is het komisch op zich (dat is het alleen in films); jijzelf hebt die jongen echt tot hier zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 4 maart 2020 om 09:30
nachtvlinder1977 schreef: ↑03-03-2020 23:00Oude tante van mijn man wilde eens schuilen onder iemands carport hier in de buurt. Ze was op de fiets en er brak noodweer los. Vrouw des huizes stuurde haar weg, want dat was echt niet de bedoeling. Paar dagen later heeft ze slachtafval bij hun in de tuin gesmeten. Moet hier altijd om lachen als ik dat huis passeer![]()
Dan ben je in mijn ogen meer asociaal hoor. Misschien wat kinderachtig van die vrouw des huizes maar wie weet gebeurde het wel vaker dat er mensen of hangjongeren daar schuilen en heeft ze last van inkijk of vindt ze het gewoon niet prettig als er mensen daar staan.
Ik had vroeger een vriendje, een adhd -er zou hij nu genoemd worden. Er zat geen rem op. We waren een jaar of 12 en we speelden vaak in de kelder, was ons knutselhok. Op een dag, de regen kwam met bakken uit de hemel, pakt zijn moeder de paraplu waar vogels op afgedrukt stonden, klapt de plu open, doet een paar stappen naar voren... Had dat vriendje de vogels uit de plu geknipt.
Was toen niet zo grappig want hij heeft het geweten maar jaren later moest ook zijn moeder er om lachen.
woensdag 4 maart 2020 om 09:31
woensdag 4 maart 2020 om 09:38
woensdag 4 maart 2020 om 09:55
ook nogal broodjeaapachtig, ze heeft hem in ieder geval niet zelf verzonnen. Maar beter goed gejat dan slecht verzonnen, zal ze gedacht hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 4 maart 2020 om 10:54
Een kennis van me wilde van kinds af aan dierenarts worden. Kind moest op de basisschool de bekende tests voor opleidingsniveau maken. De leerkracht (type: hoe is deze kerel ooit in het onderwijs beland) deelde de resultaten van de tests uit en zei tegen dat kind: "Zo, mislukte dierenarts. Dat gaat jou dus nooit lukken."
En wat is dat kind later geworden?
Precies.
Precies.
woensdag 4 maart 2020 om 11:24
Niet echt een wraakaktie maar wel grappig en echt gebeurd...
Ik reed eens met mijn auto op een 60 km/u weg buiten de bebouwde kom, en hield me netjes aan de snelheid. Komt er een joch met zo'n opgevoerde herriescooter rechts in mijn dode hoek rijden en als ik ook maar iets gas terugnam wilde hij er rechts langs. Dat lukte hem telkens net niet. Op een gegeven moment kwam er een auto achter mij rijden en reed joch dus tussen ons in.
Toen ik moest remmen voor een kuil in de weg greep joch zijn kans en scheurde links langs me. De auto achter mij, die de hele tijd op normale afstand was gebleven, knalde erachteraan. Ik mopperen want wat kon ik eraan doen dat die kuil daar zat... Tot ik voorbij de eerste bocht joch met scooter zonder helm langs de weg zie staan ter plekke op de bon geslingerd door de agent in burger die achter ons had gereden de hele tijd
Ik reed eens met mijn auto op een 60 km/u weg buiten de bebouwde kom, en hield me netjes aan de snelheid. Komt er een joch met zo'n opgevoerde herriescooter rechts in mijn dode hoek rijden en als ik ook maar iets gas terugnam wilde hij er rechts langs. Dat lukte hem telkens net niet. Op een gegeven moment kwam er een auto achter mij rijden en reed joch dus tussen ons in.
Toen ik moest remmen voor een kuil in de weg greep joch zijn kans en scheurde links langs me. De auto achter mij, die de hele tijd op normale afstand was gebleven, knalde erachteraan. Ik mopperen want wat kon ik eraan doen dat die kuil daar zat... Tot ik voorbij de eerste bocht joch met scooter zonder helm langs de weg zie staan ter plekke op de bon geslingerd door de agent in burger die achter ons had gereden de hele tijd
"Kump ut vandaag neet, dan kump ut murrege"
woensdag 4 maart 2020 om 11:27
Ik snap het wraakniveau niet.Odense* schreef: ↑04-03-2020 10:54Een kennis van me wilde van kinds af aan dierenarts worden. Kind moest op de basisschool de bekende tests voor opleidingsniveau maken. De leerkracht (type: hoe is deze kerel ooit in het onderwijs beland) deelde de resultaten van de tests uit en zei tegen dat kind: "Zo, mislukte dierenarts. Dat gaat jou dus nooit lukken."
Precies.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
woensdag 4 maart 2020 om 11:37
Precies, wat een tokkiegedrag zeg. Slachtafval in iemands tuin gooien omdat je er niet mocht schuilen, dan heb je echt een schroefje los in je hoofd.Cathy2020 schreef: ↑04-03-2020 09:30Dan ben je in mijn ogen meer asociaal hoor. Misschien wat kinderachtig van die vrouw des huizes maar wie weet gebeurde het wel vaker dat er mensen of hangjongeren daar schuilen en heeft ze last van inkijk of vindt ze het gewoon niet prettig als er mensen daar staan.
De rode draad is geloof ik voor mij dat wraakacties een enkele keer grappig kunnen zijn mits ze geestig zijn én onschuldiger van aard dan de actie waar je wraak op neemt.
Als een wraakactie heftiger en gemener is dan de oorspronkelijke actie is het niet grappig maar kwaadaardig.
woensdag 4 maart 2020 om 11:38
De wraak is dat die leraar ongelijk heeft gekregen en de leerling zijn ambitie heeft gevolgd. Zoals wel gezegd wordt: de beste wraak is gelukkig worden.
woensdag 4 maart 2020 om 11:44
Fluithaas schreef: ↑04-03-2020 11:37Precies, wat een tokkiegedrag zeg. Slachtafval in iemands tuin gooien omdat je er niet mocht schuilen, dan heb je echt een schroefje los in je hoofd.
De rode draad is geloof ik voor mij dat wraakacties een enkele keer grappig kunnen zijn mits ze geestig zijn én onschuldiger van aard dan de actie waar je wraak op neemt.
Als een wraakactie heftiger en gemener is dan de oorspronkelijke actie is het niet grappig maar kwaadaardig.
Ja en ze schrijft dat het gaat om een oude tante. Dan zie ik iemand voor me van in de 70 ofzo. Maar iemand van die leeftijd loopt toch niet met een zak slachtafval over straat. Die oude mensen zouden eerder hun schouders ophalen.
Gewoon een aso streek meer niet.
woensdag 4 maart 2020 om 11:48
woensdag 4 maart 2020 om 11:54
Mooi gevalletje karmaVitamini schreef: ↑04-03-2020 11:24Niet echt een wraakaktie maar wel grappig en echt gebeurd...
Toen ik moest remmen voor een kuil in de weg greep joch zijn kans en scheurde links langs me. De auto achter mij, die de hele tijd op normale afstand was gebleven, knalde erachteraan. Ik mopperen want wat kon ik eraan doen dat die kuil daar zat... Tot ik voorbij de eerste bocht joch met scooter zonder helm langs de weg zie staan ter plekke op de bon geslingerd door de agent in burger die achter ons had gereden de hele tijd![]()
woensdag 4 maart 2020 om 12:18
Ik vind deze onbedoelde grap best grappig. Je doet er niemand kwaad mee, dat maakt iets grappig.
woensdag 4 maart 2020 om 12:24
Ja, die ken ik ook: man heeft vriendin en gaat in goed overleg scheiden.
Andere woning met vriendin en ex-vrouw biedt aan de gordijnen te naaien.
Alles klaar en alles hangt. Na een week begint het te stinken.
Na onderzoek blijkt ex-vrouw een kilo rauwe garnalen in de zoom te hebben genaaid...
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
woensdag 4 maart 2020 om 15:16
Eens, ik begrijp geen van bovenstaande acties, laat staan dat ik er om kan lachen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
woensdag 4 maart 2020 om 16:11
woensdag 4 maart 2020 om 16:18
Ooit was ik het zo zat, steeds maar post van de postcodeloterij te krijgen, bleef doorgaan, ondanks dat ik alles terugstuurde met daar op geschreven: retour afzender, ongewenste post!
Dus ik vond via Google hun anwoordnummer. Van een postbode hoorde ik nl. Dat alle post die naar een antwoordnummer wordt verstuurd, altijd door de ontvanger in ontvangst m o e t worden genomen, tegen een flink tarief.
Dus eerstvolgende post van postcodeloterij in een doos met een baksteen.
Op de envelop schreef ik: niets meer sturen, volgende keer een stoeptegel!
Postbode vertelde dat dit ongeveer 20 euro zou kosten.
Van de postcodeloterij niets meer gehoord
Dus ik vond via Google hun anwoordnummer. Van een postbode hoorde ik nl. Dat alle post die naar een antwoordnummer wordt verstuurd, altijd door de ontvanger in ontvangst m o e t worden genomen, tegen een flink tarief.
Dus eerstvolgende post van postcodeloterij in een doos met een baksteen.
Op de envelop schreef ik: niets meer sturen, volgende keer een stoeptegel!
Postbode vertelde dat dit ongeveer 20 euro zou kosten.
Van de postcodeloterij niets meer gehoord
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.