Grappige wraakacties

03-03-2020 22:25 164 berichten
Omdat het topic
relaties/wat-is-jouw-leukste-wraakactie ... s/109600/9
een slotje heeft, een nieuw topic over wraakacties.

P.S. Je auto van je ex bekrassen of tuinstoelen stelen zijn geen grappige wraakacties.
Oblio schreef:
04-03-2020 16:18
Ooit was ik het zo zat, steeds maar post van de postcodeloterij te krijgen, bleef doorgaan, ondanks dat ik alles terugstuurde met daar op geschreven: retour afzender, ongewenste post!
Dus ik vond via Google hun anwoordnummer. Van een postbode hoorde ik nl. Dat alle post die naar een antwoordnummer wordt verstuurd, altijd door de ontvanger in ontvangst m o e t worden genomen, tegen een flink tarief.
Dus eerstvolgende post van postcodeloterij in een doos met een baksteen.
Op de envelop schreef ik: niets meer sturen, volgende keer een stoeptegel!
Postbode vertelde dat dit ongeveer 20 euro zou kosten.
Van de postcodeloterij niets meer gehoord :cheer:
Deze ga ik zoooooooo onthouden! Zoals zovelen nooit lid geweest maar krijg er zoveel post van!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik wel eens in een film heb gezien: man werkt als vertegenwoordiger en is dan enkele dagen van huis. Door onvoorziene omstandigheden komt ie iets eerder thuis en ziet een cabrio voor de deur staan. Hij wacht buiten zicht en belt zijn vrouw dat ie eerder naar huis komt. Na een kwartier komt een man naar buiten en rijdt weg in de cabrio.
De vertegenwoordiger zegt niets en gaat de week erop weer op pad.
Snachts komt hij met een cementwagen naar zijn huis gereden en stort, ja ja, de cabrio vol met cement...
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Samenvatting van elk 'grappige wraakacties' topic.
.
1. eindeloos herhalen van broodje-aapverhalen.
2. HRS die komt melden dat een actie écht niet kan/ ascoiaal is.
3. copy+paste van verhalen/ foto's van een andere website die precies hetzelfde onderwerp heeft.
4. verhalen uit de 5e hand die totaal ongeloofwaardig zijn.
(Wat er aan vooraf ging)
En ex van mij had het van het ene op het andere moment uitgemaakt. Omdat er niks bijzonders voorgevallen was wilde ik graag vrienden met hem blijven. Dat wilde hij ook wel heel erg graag, want "hij vond mij super, kon alleen geen liefdesrelatie met mij hebben". Prima. Maar vanaf dat moment veranderde zijn gedrag 180 graden. Hij werd echt gemeen, beledigde niet alleen mij, maar ook vrienden van mij, kwam op afspraken zonder bericht niet opdagen, en natuurlijk viel alles wat ik zei altijd verkeerd. Maanden lang ben ik aardig tegen hem gebleven, tot ik met een groepje vrienden in een café was en hij 1 uur lang direct voor mijn neus een blonde dame stond af te lebberen. (Natuurlijk mag hij doen wat hij wil, maar dit viel onder provoceren.)

De dag daarna heb ik in eerste instantie normaal met hem geschreven. Ik wilde hem de kans geven om iets te zeggen in de trant van "Goh, nog even over gisteravond: ik heb mij niet gerealiseerd dat dat voor jou misschien wat ongemakkelijk was". Dat kwam niet. Zelfs niet toen ik vroeg "of het voor zijn vriendin niet ongemakkelijk was dat uitgerekend ik daar was met een hele club vrienden". (Nee, dat was het niet. Sowieso had hij haar pas na afloop verteld wie ik was :facepalm: en bovendien was het toch niks serieus want ze zou over een paar weken het land verlaten.)

(Wraakactie)
Toen ik voor mijzelf de conclusie had getrokken dat ik voor hem onbelangrijker was dan deze onbekende dame, heb ik hem vriendelijk medegedeeld dat ik geen zin meer had nog meer energie te steken in vriendelijk blijven en hem veel succes gewenst voor de rest van zijn leven.

Dat kon hij lastig handelen. Hij probeerde mij overal te bereiken. Toppunt was dat hij zelfs een e-mail naar mijn werk heeft gestuurd toen hij er achter kwam dat ik hem op social media had geblokkeerd.

Dat schoot bij mij weer in het verkeerde keelgat, dus heb ik de volgende tekst op een T-shirt laten drukken en naar zijn werk gestuurd:

S7rin was altijd goed voor mij.
Ik heb haar gekwetst en respectloos behandeld.
Nu wil ze niks meer met mij te maken hebben
en schenkt mij dit t-shirt zodat de boodschap ook echt duidelijk is.

Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Wel heb ik via via gehoord dat hij het t-shirt de week erna aan had bij een openbare gelegenheid waar heel veel mensen komen die ons beiden kennen. :rofl:
s7rin wijzigde dit bericht op 04-03-2020 20:58
7.45% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Oblio schreef:
Ooit was ik het zo zat, steeds maar post van de postcodeloterij te krijgen, bleef doorgaan, ondanks dat ik alles terugstuurde met daar op geschreven: retour afzender, ongewenste post!
Dus ik vond via Google hun anwoordnummer. Van een postbode hoorde ik nl. Dat alle post die naar een antwoordnummer wordt verstuurd, altijd door de ontvanger in ontvangst m o e t worden genomen, tegen een flink tarief.
Oooh dit ga ik dan ook doen, wat wen troep constant! Dat vind ik geinig.
Oblio schreef:

Is dit echt waar? Dan ga ik dit ook eens proberen.
Die sticker op de brievenbus dat je geen drukwerk of reclame wil ontvangen heeft helemaal geen nut als bedrijven het toch sturen : aan de bewoners van .....straat.

De eerstvolgende kan zijn reclamefolder retour krijgen met een gratis baksteen 😃.
Globe83 schreef:
04-03-2020 16:22
Deze ga ik zoooooooo onthouden! Zoals zovelen nooit lid geweest maar krijg er zoveel post van!

Al die internetaanbieders :-(
Cathy2020 schreef:
04-03-2020 16:55
Al die internetaanbieders :-(
Daar valt het bij mee.... Wel veel post van oudbewoner (overleden) vooral reclame. Terugsturen heeft geen nut.

Zelfs boetes/deurwaarder/uwv post van haar zoon die mijn adres gebruikt. Daar kan ik dan wel weer pisnijdig van worden. Maar om die nou met een steen te versturen haha!

Heb wel de deurwaarder brief geopend en contact gezocht om alles helemaal uit te leggen ...

Trouwens: guilty pleasure, ik vind wraakacties wel grappig om te lezen (mits dat er geen gewonden zijn ed) Maar of ik zelf wraak zou nemen? Dunno......
Globe83 schreef:
04-03-2020 16:59
Daar valt het bij mee.... Wel veel post van oudbewoner (overleden) vooral reclame. Terugsturen heeft geen nut.

Zelfs boetes/deurwaarder/uwv post van haar zoon die mijn adres gebruikt. Daar kan ik dan wel weer pisnijdig van worden. Maar om die nou met een steen te versturen haha!

Heb wel de deurwaarder brief geopend en contact gezocht om alles helemaal uit te leggen ...

Trouwens: guilty pleasure, ik vind wraakacties wel grappig om te lezen (mits dat er geen gewonden zijn ed) Maar of ik zelf wraak zou nemen? Dunno......
Ik zou dit dus zelf ook niet doen bij instanties die niet beter weten of er woont iemand anders op jouw adres. Dat noem ik geen ongewenste post. Iemand weigert om een nieuw adres op te geven kan een instantie niets aan doen.
Ik krijg veel reclame van internetaanbieders en ook van energiebedrijven. Ik heb deze een tijd lang terug gestuurd met de tekst dat ik geen post wens te ontvangen maar het blijft maar komen. Dat vind ik dan nog wat anders dan een UWV.

Ik vind wraakacties best leuk mits ze een ander niet schaden, fysiek dan.
Die wraakactie van die vrouw die de spullen komt brengen op het werk van haar man vind ik dus echt leuk.
We woonden in een studentenhuis met 18 man, een huisgenoot maakte structureel niet schoon na het koken en als we er wat van zeiden kregen we een snauw naar ons hoofd en soms zelfs verkapte bedreigingen. Dus wifi wachtwoord veranderd en met iedereen behalve haar gedeeld.
Cathy2020 schreef:
04-03-2020 17:07
Ik zou dit dus zelf ook niet doen bij instanties die niet beter weten of er woont iemand anders op jouw adres. Dat noem ik geen ongewenste post. Iemand weigert om een nieuw adres op te geven kan een instantie niets aan doen.
Ik krijg veel reclame van internetaanbieders en ook van energiebedrijven. Ik heb deze een tijd lang terug gestuurd met de tekst dat ik geen post wens te ontvangen maar het blijft maar komen. Dat vind ik dan nog wat anders dan een UWV.

Ik vind wraakacties best leuk mits ze een ander niet schaden, fysiek dan.
Die wraakactie van die vrouw die de spullen komt brengen op het werk van haar man vind ik dus echt leuk.
Nee daarom, maar moet zeggen... meerdere van deze instanties de post retour gedaan. Duidelijk op de envelop dat deze persoon er niet woonde. Vaak werkt het gewoon niet.
RedRoseThorn schreef:
04-03-2020 17:09
We woonden in een studentenhuis met 18 man, een huisgenoot maakte structureel niet schoon na het koken en als we er wat van zeiden kregen we een snauw naar ons hoofd en soms zelfs verkapte bedreigingen. Dus wifi wachtwoord veranderd en met iedereen behalve haar gedeeld.

HAHAHA heerlijk!!!!!
SjaanRoeispaan schreef:
04-03-2020 16:33
Samenvatting van elk 'grappige wraakacties' topic.
.
1. eindeloos herhalen van broodje-aapverhalen.
2. HRS die komt melden dat een actie écht niet kan/ ascoiaal is.
3. copy+paste van verhalen/ foto's van een andere website die precies hetzelfde onderwerp heeft.
4. verhalen uit de 5e hand die totaal ongeloofwaardig zijn.
Klopt, ik had het kunnen weten. Waarom lezen in dit topic als je wraak kinderachtig vindt?
Globe83 schreef:
04-03-2020 17:13
Nee daarom, maar moet zeggen... meerdere van deze instanties de post retour gedaan. Duidelijk op de envelop dat deze persoon er niet woonde. Vaak werkt het gewoon niet.
Nee, dat zijn vaak opgekochte adressen. Krijgt de verzender dus niet zelf, en heeft er verder geen zicht op. Kan er dus niets aan veranderen.(Heb een tijdje bij een goede doelenstichting de adressenlijst opgeschoond. Retourpost van mensen die zich zelf ooit opgegeven hadden om een brief te krijgen, geen punt kon ik zo verwijderen. Adressen via de adreshandel, niet, die kwamen bij het oud papier terecht, konden niet van de lijst gehaald worden, want die was er niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
04-03-2020 17:23
Nee, dat zijn vaak opgekochte adressen. Krijgt de verzender dus niet zelf, en heeft er verder geen zicht op. Kan er dus niets aan veranderen.(Heb een tijdje bij een goede doelenstichting de adressenlijst opgeschoond. Retourpost van mensen die zich zelf ooit opgegeven hadden om een brief te krijgen, geen punt kon ik zo verwijderen. Adressen via de adreshandel, niet, die kwamen bij het oud papier terecht, konden niet van de lijst gehaald worden, want die was er niet

Maar ook bij instanties? Hierbij ging het om het uwv o.a.
Ja dat van goede doelen/loterijen had ik al verwacht, daarom is die baksteen zo grappig haha!
In een ver verleden toen ik bij de bank werkte cliënte kwam er achter dat haar man met zijn maîtresse in New York zat ipv met een zakenrelatie .
Hij belde witheet op dat al zijn creditcards geblokkeerd waren , had zijn vrouw gedaan die had gezegd dat hij overvallen was en alles geblokkeerd moest worden.
RedRoseThorn schreef:
Goed gedaan :cheer:
suzyqfive schreef:
03-03-2020 23:51
Toen ik een jaar of 10/11 was kwamen er nieuwe mensen in de straat wonen. Huis direct aan de speeltuin. De schommels en glijbaan stonden op nog geen vijf meter van het huis. Wij spelen, we deden slagbal met hindernis met de hele buurt.
Stormt die vrouw naar buiten dat we stil moesten zijn. Eh...
volgende dag weer, zelfde verhaal. En paar dagen later weer maar toen schopte zij onze bal heel hard weg en die rolde in de sloot. Toen zijn een aantal ouders maar even met ze gaan praten.
Een paar dagen daarna waren we met van die blaaspijpjes aan het spelen en we waren in het huisje van de speeltuin rustig pijltjes aan het draaien van oude tv gidsen (vooral de Veronica draaide zo lekker) gedoneerd door verschillende buren. Komt die man van dat huis naar buiten dat we dat echt niet mochten doen want dat gaf een dikke troep En daar had hij last van. We ruimden altijd onze pijltjes weer op dus no worries.
Even later stapt ie op de fiets en rijdt weg. En het mooie was het enorme raam op de bovenverdieping stond nog wagenwijd open.... :mrgreen:

We stonden dus even later wedstrijdje te doen wie vanaf de grootste afstand nog pijltjes bij ze naar binnen kreeg. En het bleef niet bij pijltjes. Want we hadden ook nog van die mooie struikjes met besjes...
Ze hadden al snel de buurt tegen zich. En dan te bedenken dat onze straat destijds de meest kinderrijke straat van Nederland was. Gaan ze aan een speeltuin wonen :rofl: Was zo leuk voor hun eigen kinderen.
Die konden er ook niets aan doen dat hun ouders zo waren. Helaas valt de appel niet ver van de boom.
Leuk zeg, mensen wegpesten.

Heeft de buurt ook met mij geprobeerd. Omdat ik ook het gore lef had kinderen terecht te wijzen die op schuren klommen.
nachtvlinder1977 schreef:
04-03-2020 17:17
Klopt, ik had het kunnen weten. Waarom lezen in dit topic als je wraak kinderachtig vindt?
.
Ik ben gek op wraakactieverhalen, maar ik vind het jammer dat zulke topics verpest worden door de punten die ik noem.
nachtvlinder1977 schreef:
04-03-2020 17:17

Het ging bij jouw oude tante niet om een kinderachtige wraakactie maar een wraakactie die niet normaal is. Afvalvlees bij iemand in de tuin gooien die in haar recht staat, want het is haar tuin. Nu jouw oude tante, morgen hangjongeren, overmorgen weer iemand anders.
Het zou wat zijn als mensen in mijn tuin komen staan.

Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat iemand zo reageert op een oude dame die even wil schuilen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat jouw oude tante zo wraaklustig is dat zij op haar leeftijd (wat dat ook mag zijn) een zak met afvalvlees achterlaat bij iemand voor de deur.
Oblio schreef:
Je kunt je ook gewoon online afmelden voor alle post van de postcodeloterij. Werkt prima.
https://www.postcodeloterij.nl/informatievoorkeur
Tillif schreef:
04-03-2020 18:11
Je kunt je ook gewoon online afmelden voor alle post van de postcodeloterij. Werkt prima.
:HA: dat is natuurlijk een stuk beter en makkelijker! Wat ideaal. Gelijk gedaan.
RedRoseThorn schreef:
Haha, bij ons waste een huisgenoot ook nooit af, hij waste alleen af wat hij op dat moment nodig had. Omgekeerde volgorde. We hebben er heel vaak wat van gezegd, en op een dag was een andere huisgenoot het zo zat dat hij alle vuile vaat in de container heeft gedonderd. Daarna kwam het niet meer voor.

Zelf heb ik een keer het koffiezetapparaat in mijn kamer achter slot en grendel gezet toen ik er dat weekend niet was. Het was mijn koffiezetapparaat maar iedereen mocht het gewoon gebruiken... mits ze het schoon achterlaten.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Tillif schreef:
04-03-2020 18:11
Ja hoor, werkt prima :hihi:
Qiyara schreef:
04-03-2020 18:19
:HA: dat is natuurlijk een stuk beter en makkelijker! Wat ideaal. Gelijk gedaan.
Forget it, juist als je je daar registreert ben je vogelvrij. Daarnaast is het ook nog “wij van WCEend...” want je meldt je af bij de postkloterij.
anoniem_395038 wijzigde dit bericht op 04-03-2020 20:20
17.47% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven