Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
dolfje schreef:
01-03-2020 10:15
Goedemorgen.
Ik heb geen echte plannen vandaag maar dat mag ook wel na de volle dag gisteren.
Misschien even pokemonnen straks en moet even kijken wat we vanavond eten.
Buik is nog steeds van slag. Raar. Ik word er moedeloos van dat ik nooit eens gewoon fit ben.
:hug: :there:
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
01-03-2020 10:18
:hug: :there:
Dankjewel maar heeft niet geholpen. Halve nacht wakker gelegen met verschrikkelijke buikpijn. Uurtje voor de wekker ging natuurlijk in slaap gevallen.
Eigenlijk op maandag vrij maar natuurlijk nu niet maar ben wel al voor 2 uur klaar gelukkig.
Jeetje je hebt het goed te pakken dan Dolfje.
He Dolfje wat vervelend, beterschap!

Ik 'vast-spijbel' even want klein drama, ik was gisteren flink onhandig want ik deed met 1 hand (had brood in andere hand) een klein raampje dicht, dat ging fout en mn vinger kwam er tussen...
AAUUWW! :'(
Denk niet dat ie gebroken is maar wel bloed en erg pijnlijk.
Tip van mij: niet doen.... :biggrin:
Oww en het is k*tweer en maandag en ik heb geen zin.

*zet moppermodus weer uit...*
Au dat kan zeker erg pijn doen Phoebe! Misschien toch even huisarts naar laten kijken, je zou zomaar toch een breuk kunnen hebben.

Ik heb dus een soort van gewerkt en lig nu even in bed. Koud en krampen en pijn in de buik. Kan niet zeggen of het nu door eten slechter of beter wordt, er valt geen pijl op te trekken.
Vaatwasser zit vol en er ligt een berg strijk maar dat negeer ik nu maar even.
Andersom schreef:
28-02-2020 19:43
Is kat familie van mijn schoonmoeder? Ben nogal intensief met haar bezig de laatste week en ben er helemaal klaar mee. Helaas nog één dag te gaan.
haha misschien in een vorig leven :-P

@Phoebes, hoe gaat het vasten?
ik moet altijd denken aan de film 40 days 40 nights, waarin een jongen nadat hij gedumpt is door zijn vriendin besluit (na een gesprek met zijn broer die een priester is) om 40 dagen geen sex meer te hebben en dan komt hij net zijn droomvrouw tegen :hihi:
fijn dat je het leuk hebt met man no2 :lol:
hoes met je vinger?? o_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Goedemorgen.
Vandaag weer gebroken dienst dus straks en vanavond. Op zich niet zo erg want kan ik tussendoor even lekker naar huis. Werk is vlakbij.
Toch handig zo even vrij tussendoor, heb mijn kledingkast weer eens uitgeruimd en meteen een grote zak met kleren naar de kledingcontainer gebracht. Sommige shirtjes hebben nog een tweede kans gekregen maar die gaan dan na de zomer weg. Stapel broeken die gewoon niet fijn zaten , of “ misschien past het ooit weer” ik dacht hup weg ermee.
Hallo iedereen alhier!
Ik ben vooral heel blij dat de katten weer gevaccineerd zijn en helemaal in orde, en dat ik qua werk weer terug naar een voor mij leukere afdeling. Het is voor nog maar een paar weken maar toch.
Rouge__ schreef:
02-03-2020 20:36
haha misschien in een vorig leven :-P

@Phoebes, hoe gaat het vasten?
ik moet altijd denken aan de film 40 days 40 nights, waarin een jongen nadat hij gedumpt is door zijn vriendin besluit (na een gesprek met zijn broer die een priester is) om 40 dagen geen sex meer te hebben en dan komt hij net zijn droomvrouw tegen :hihi:
fijn dat je het leuk hebt met man no2 :lol:
hoes met je vinger?? o_o
Mijn vinger is gelukkig nog in orde.
Dolfje mijn zwager is arts en ik had hem om advies gevraagd.
Het leek hem niet nodig en ik denk het zelf ook niet want de pijn is gelukkig een stuk minder.

:rofl: hahaha Rouge...
Wat betreft mijn vasten, ik vind het zwaar en heb daarom ook besloten dat ik weer stop met digitaal vasten (wel met social media, heerlijk...) en me volledig richt op het niet snoepen.
Ik voel me wel een beetje een suikerjunkie want ik moet echt afkicken en dat valt me tegen. Is een stuk zwaarder dan ik dacht.

Met de nieuwe man gaat het goed, ik vind hem echt leuk :$ en we hebben het samen leuk, maar we doen het wel nog even rustig aan om verschillende redenen.
Fijn dat je vinger in orde is Phoebe. Klonk wel heftig (maargoed, ik ben dan ook kleinzerig :P )

Groot gelijk dat je het rustig aan doet met je man ;)

Vandaag ook een rustig dagje. Heb het weekend een heftige beslissing genomen en ik merk dat nu de vermoeidheid er wel uitkomt. Maar het is beter zo. Wil me nu focussen op mijn werk, en de positieve mensen in mijn leven.
Wat trouwens wel leuk is van het vasten, op zondag vasten we niet en daar maak ik dankbaar gebruik van ;-D (Niet dat ik helemaal los ga maar ik neem wel wat lekkers).
Het leuke is dat de zondag daardoor echt een feestdag wordt en ik daar ook echt op verheug :P.

Kwebbeltje: Dank je. Een heftige beslissing als in knopen doorhakken? Dat is altijd een enorme stap en logisch denk ik dat dat het een en ander losmaakt.
Houd je taai :hug:

Dolfje: voel jij je inmiddels wat beter? Ik hoop het!
Phoebe je hebt pb ;)
Even ontopic:
Ik word helemaal dol van dat gestress om het Corona virus. Tis maar een griepje...
En we zijn nu echt helemaal de kluts kwijt hoor... veganistische eieren... :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Dank Kwebbel, ik ga het lezen.

Marquise: goed van je! Ik ben daar jaren laks in geweest, in inenten maar sinds ze niesziekte kregen niet meer en dat is idd erg prettig. (Jouw naamgenoot vindt het trouwens heel erg leuk bij de dierenarts want aandacht en aanraken :facepalm: . Ik heb haar uitgelegd dat het vrij vreemd is om de dierenarts 100.000 koppies te geven na de behandeling maar daar trekt ze zich niet veel van aan, raar beest.. :rofl: :love:)
Kwebbel: :mail: terug
Net terug van de huisarts. Ik moest een uitstrijkje i.v.m. onregelmatige menstruatie. Ze waren met z'n tweeën. Een gewone huisarts en een stagair. Het vorige uitstrijkje 5 jaar geleden ging heel soepel en was zo gepiept. Dit keer niet. Beiden hebben het geprobeerd, maar ze konden mijn baarmoedermond niet vinden. Dat ding had zich blijkbaar verstopt. Paar keer draaien en steken met die eendenbek. Nou lekker hoor als je huid daar al gevoelig is. Vrijdag moet het overnieuw. Misschien zijn het wel gewoon 2 dutsen.
Oei Hondenmens. Het is sowieso al geen pretje als ze er met een eendenbek ingaan.
Alhoewel, het ligt er ook aan wie het doet vind ik. Paar jaar geleden had ik 'daar' wat klachten en mijn huisarts deed daar onderzoek. Prettig was anders maar ze deed het heel voorzichtig en stelde tussendoor vragen of het nog ging.
Vorig jaar spiraaltje laten zetten en toen was er een vervangster van bovenstaande huisarts. Aardige vrouw, maar toen ik eenmaal daar lag zei ze haastig 'ja ik doe dit niet heel vaak hoor' :facepalm: Er was toen ook een assistente bij en die hield mij in de gaten. Voelde me wel wat opgelaten, vooral toen het veel pijnlijker werd. Maargoed, het is gebeurd haha.
:hihi: Besluit ik het digi vasten te versoepelen, hebben jullie het over Gyneacologen en spe ulums, gezellig... ;) :hihi:

Hondenmens; ik hoop dat de huisarts er snel achter komt hoe het zit.
Nooit leuk zulke onderzoeken...
Hoop dat je je ok voelt nu.
Hallo allemaal,
Gezellig dat je er toch weer bent Phoebe. Fijn dat het met je vinger beter gaat.
Is vaak zo Kwebbeltje dat er toch nog een reactie komt al voelt de beslissing ( waar het dan ook over gaat) goed.
Vervelend Hondenmens dat je nu weer terug moet voor dat uitstrijkje. Hopelijk gaat het dan beter.

Ik voel me nog Mwah, buikpijn komt en gaat net als de hoofdpijn. Was vanmorgen gewoon iets vergeten op het werk wat ik zou regelen. Niks ernstigs maar daardoor was het even extra druk en rommelig vandaag. Het is verder op mijn werk ook gewoon even druk met extra activiteiten. En dan moet ik mijn agenda bijhouden en mijn werkagenda en dan het systeem waar in staat hoeveel uur ik werk moet ook kloppen dus dat moet ik dan weer aan iemand doorgeven en dan heb ik dat net gedaan en dan veranderd er weer iets of komt er iets bij. Word er een beetje gek van.
Phoebemeaculpa schreef:
04-03-2020 10:53
Even ontopic:
Ik word helemaal dol van dat gestress om het Corona virus. Tis maar een griepje...
En we zijn nu echt helemaal de kluts kwijt hoor... veganistische eieren... :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Dank Kwebbel, ik ga het lezen.

Marquise: goed van je! Ik ben daar jaren laks in geweest, in inenten maar sinds ze niesziekte kregen niet meer en dat is idd erg prettig. (Jouw naamgenoot vindt het trouwens heel erg leuk bij de dierenarts want aandacht en aanraken :facepalm: . Ik heb haar uitgelegd dat het vrij vreemd is om de dierenarts 100.000 koppies te geven na de behandeling maar daar trekt ze zich niet veel van aan, raar beest.. :rofl: :love:)
Ik kan ook niet zoveel met die paniek om het coronavirus. In een aantal gevallen snap ik het wel, dat wel.

De katten alhier vinden de dierenarts niet leuk maar daar hebben ze gewoon pech in. Vaccineren is sowieso verplicht omdat wij ook zwerfkittens gaan opvangen vanaf de lente en daarnaast is er altijd het risico dat ik iets meeneem van andere katten.

Hier een rustig dagje gehad. Ik kijk wel echt enorm uit naar mijn verlof.

@hondenmens: oh bah. Vreselijk van dat geklungel.
@Phoebe: Vervelend van je vinger. Fijn dat de pijn nu een stuk minder is. Zo'n akkefietje zou ik ook kunnen hebben. Ben nogal onhandig. Ik stoot en schaaf me heel vaak aan van alles.
Ik voel me verder oke, alleen de eerste uren na het onderzoek een schraal gevoel.

@Kwebbel: Ik had nu ook een andere huisarts dan die gepland stond. Ze was ziek. Er werken daar veel huisartsen en je hebt bijna elke keer aan andere. Nu weet ik pas dat je ook gewoon om een bepaalde arts kunt vragen. De assistente stelt dan een dag en tijd voor.
Lekker motiverend, zo'n opmerking dat ze het niet vaak doet. Geen ervaring met een spiraal, maar is die handeling pijnlijker dan een uitstrijkje?

@Dolfje: Vreselijk dat rommelige op je werk. Ik doe dan wel ander werk, maar als er van andere afdelingen mensen bij ons zitten is het net een kippenhok. En de voorman en voorvrouw lopen dan ook te stressen en worden kortaf.

@Marquise: Mooi werk, zwerfkittens opvangen. Mijn vader heeft het ook een paar keer gedaan. Hij is vrijwilliger bij een dierenasiel.
Hondenmens, dat is bij ons ook. Toen ik mijn spiraaltje liet zetten wilde ik persé een vrouwelijke arts. Was geen probleem.
Of dat zetten echt pijnljker is dan een uitstrijkje.. Denk het niet. Het pijnlijkste is denk ik dat die eendenbek erin gaat. De huisarts gaf ook als tip, zorg dat je wat pijnstilling van tevoren inneemt en plan het zo laat mogelijk op de dag. Of op vrijdag, als je het weekend geen plannen hebt. Helaas werkte ze niet op vrijdag dus ik heb het toen op woensdag laten doen volgens mij. Ik heb er die avond wel buikpijn van gehad maar dat zakte steeds verder af. Mocht je het ooit laten zetten, wees dan lief voor jezelf ;) Ik ben toen die avond met wat lekkers op de bank gekropen. Kruik en dekentje, tv erbij.
Ik doe iets fout, regelmatig opnieuw.

Collega vraagt mij iets te doen, iets dat inderdaad in mijn taakomschrijving staat in drukke tijden. Eerste insteek is dat iedereen het zelf regelt en bij nood op mij kan terugvallen.

Collega verzucht dat het allemaal niet gaat lukken vandaag of ik alsjeblieft iets voor haar kan doen. Is haast bij want morgen nodig. Vervolgens gaat zij anderhalf uur vroeger naar huis dan einde werktijd en noemt dat compenseren. Maar niemand ziet haar ooit eerder binnen komen of later weg gaan, en thuis doet ze ook nooit iets, want dat vindt ze belachelijk.

Directie vindt het ieders eigen verantwoordelijkheid om daar keuzes in te maken en vertrouwt ons daarin volledig. Bij de meesten van ons geheel terecht behalve bij één dus.

Al die 'compensatie'uren worden opgenomen als er geen directie aanwezig is.

En keer op keer trap ik in het zielige verhaal. Grrrrrrrrrr!
Oh dat is ook behoorlijk irritant!
Je kan er niks aan doen wat zij doet alleen maar denken dat jij naar eer en geweten je werk goed doet.
Oh wat frustrerend Andersom..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven