Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
woensdag 4 maart 2020 om 18:14
Dat zijn ook wel een beetje kampers vind ik. Behalve die Jeroen misschien.
woensdag 4 maart 2020 om 18:15
Deze mensen zijn echt fine de la fine.
Geen bijzonderheden

woensdag 4 maart 2020 om 18:40
Nee.
Die ex op dat feest is Nick van Delft. Daar is ze mee samen geweest voor ze Erik (vader van haar kind) had. Volgens mij is ze best lang met die Nick geweest, jaar of 5/6.
En zij en Dre waren toen BFF met die Nick en zijn zus. Ze hebben toen ook nog gezamenlijk een tattoo laten zetten.
Zo te zien heeft Dre zijn ex-zwager niet meer gezien sinds het uitging tussen hem en Rox.
minnimouse wijzigde dit bericht op 04-03-2020 18:40
0.30% gewijzigd
woensdag 4 maart 2020 om 18:51
Qua uitstraling en uiterlijk. Ordinair is een beter woord misschien. Maar ik vind een paar die genoemd werden er wel uitzien als typische kampers.
woensdag 4 maart 2020 om 19:16
Verjaardag Rachel legt nieuw familiedrama bloot, volgens de Telegraaf.
woensdag 4 maart 2020 om 19:20
Weer eentje .. is de bodem van de schatkist in zicht of zo ?fruityjuice schreef: ↑04-03-2020 19:16Verjaardag Rachel legt nieuw familiedrama bloot, volgens de Telegraaf.
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.

woensdag 4 maart 2020 om 19:38
Volgens het artikel in de Telegraaf weigert Roxeanne tot dusver commentaar op de kennelijke kwestie en ontwijkt alle vragen over haar familie. Tussen haar en haar broer kwam het nooit meer goed en nu zij ook geen - of nog nauwelijks - contact met haar moeder heeft moet zij met vriend Erik en zoontje Fender redelijk alleen zijn. Terwijl zij deze dagen van Holland Zingt Hazes wel te maken krijgt met haar broer, die ze in de gangen van de Ziggo Dome weer zal ontlopen , ontweek zij dus ook Rachels verjaardag.
Insiders weten dat Rachel erg verdrietig is dat zij als oma nauwelijks aan de bak komt. Kleine Fender zou zij al lange tijd niet hebben gezien.
Insiders weten dat Rachel erg verdrietig is dat zij als oma nauwelijks aan de bak komt. Kleine Fender zou zij al lange tijd niet hebben gezien.
woensdag 4 maart 2020 om 19:44
Wat zou er toch gebeurd zijn tussen Rachel en Rox?fruityjuice schreef: ↑04-03-2020 19:38Volgens het artikel in de Telegraaf weigert Roxeanne tot dusver commentaar op de kennelijke kwestie en ontwijkt alle vragen over haar familie. Tussen haar en haar broer kwam het nooit meer goed en nu zij ook geen - of nog nauwelijks - contact met haar moeder heeft moet zij met vriend Erik en zoontje Fender redelijk alleen zijn. Terwijl zij deze dagen van Holland Zingt Hazes wel te maken krijgt met haar broer, die ze in de gangen van de Ziggo Dome weer zal ontlopen , ontweek zij dus ook Rachels verjaardag.
Vroeger waren zij, samen met Dré, zijn drie-eenheid. Er is niks meer van over.
Ik kan me wel voorstellen dat het je verdriet doet dat je je kleinkinderen nauwelijks ziet. Zou ze kleine Dré wel zien?
woensdag 4 maart 2020 om 19:45
Nou laten we hopen dat moeders Monique nu in elk geval gedoogt.
Monique was immers wel degene die het contact tussen Dré en Rachel weer verzorgd heeft.
woensdag 4 maart 2020 om 19:48
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... en-monique
Ach weet je, ik kan best geloven dat een mens verandert en dat ze het nu oprecht het belangrijkste vindt dat haar kind gelukkig is.
Ach weet je, ik kan best geloven dat een mens verandert en dat ze het nu oprecht het belangrijkste vindt dat haar kind gelukkig is.
woensdag 4 maart 2020 om 19:50
Op André's stories op Instagram is te zien dat kosten noch moeite zijn gespaard voor het feest en dat maakt de zanger ook duidelijk in de begeleidende tekst. "Deze vrouw heeft de erfenis vanavond opgemaakt." Op het feest traden onder meer Rolf Sanchez en Samantha Steenwijk op. Ook André zong een deuntje mee.
Dat vind ik dan wel weer geinig
Dat vind ik dan wel weer geinig

woensdag 4 maart 2020 om 19:53
Dat weet je natuurlijk nooit wat ze echt denkt en vindt .Ze kan slechts voor de camera zeggen dat ze in de str.. kan zakken wat haar betreft. Zo slim zal ze toch nog wel zijn ,al zijn sommige uitspraken van haar echt lomp. Het lijkt me een moeilijk mens om mee om te gaan.Ruzie met kids , dan met het ene kind dan met het andere dan met de schoondochter ..dan met vader , dan weer met haar zus dan weer niet met haar zus .
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.