Twijfel over intenties van eerste date

04-03-2020 17:33 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers van viva,

Ik zou graag advies willen over het volgende:

Ik heb een leuke man leren kennen via Tinder, eigenlijk al 1,5 jaar sporadisch contact maar nooit afgesproken ( omdat hij tijd in het buitenland heeft gewoond, ik twijfelde over zijn iets jongere leeftijd, en ga zo maar door). afgelopen weekend is het er eindelijk van gekomen, en hebben we elkaar ontmoet.

Het was op zich wel gezellig, hij is naar mijn huis gekomen, we hebben veel gepraat, wijntje gedaan, nog een wandeling gemaakt, gezoend en ook seks gehad. hij knuffelde me ook de hele nacht, en de volgende ochtend is hij naar huis gegaan, na mij een lange knuffel gegeven te hebben.

Hij appte dezelfde dag nog over koetjes en kalfjes, en de volgende appte hij met de vraag of ik hem die week na het weekend dus weer wilde zien, want hij wilde mij graag weer zien. ik liet weten die specifieke dagen niet te kunnen ,waarop ik het antwoord kreeg : helaas niks aan te doen.

dat is nu 2 dagen geleden en verder heb ik niks meer gehoord. moet ik nu initiatief nemen om iets te appen, of gewoon wachten tot volgende week en iets voorstellen? het kan zijn dat hij denkt dat ik geen interesse heb doordat ik de dagen die hij voorstelde niet kan

verder twijfel ik ook, omdat hij heel erg aandrong op willen zoenen, en ik het vermoeden heb dat hij misschien wel van de scharrels is en niet een serieuze relatie.

wat denken jullie?
En wat heb je zelf voorgesteld om af te spreken? Of heb je alleen maar gezegd dat je niet kan en wederom de bal bij hem gelaten...
stellar schreef:
04-03-2020 19:05
En wat heb je zelf voorgesteld om af te spreken? Of heb je alleen maar gezegd dat je niet kan en wederom de bal bij hem gelaten...
ik heb gezegd: ik kan die dagen niet, dus dan zou het de week erna kunnen. en daarop reageerde hij dus met...helaas het is niet anders.
britt-vanveen schreef:
04-03-2020 19:07
ik heb gezegd: ik kan die dagen niet, dus dan zou het de week erna kunnen. en daarop reageerde hij dus met...helaas het is niet anders.
Ok, dan zou ik er nog een appje aan wagen om een afspraak te maken en als het dan stil blijft weet je dat je niks verder hoeft te verwachten.
Tenzij je graag wil scharrelen maar zo klinkt je OP niet.
Grappig je twijfelt of hij wel van de serieuze relaties is en drong aan op zoenen maar je laat hem meteen bij je thuis komen en gaat seks hebben.

Je kan toch gewoon een keer appen ?
Hey ..... Hoe was je dag. Jammer dat ik deze week niet kan maar zullen we volgende week afspreken?

En is je naam die je hier gebruikt je echte naam? Dan zou ik deze toch veranderen ivm herkenbaarheid
Blijf in jezelf geloven !
Dat is makkkelijk scoren voor die man zo, en dan vraag jij je af wat zijn intenties waren?

Misschien ging dit iets té makkelijk..denk je niet?
mua...makkelijk scoren. ik had gewoon zin in een gezellige avond, en wilde het zelf ook wel. alleen bij nader inzien, vind ik het ontzettend kinderachtig en puberaal als een man vraagt te zoenen, en ik hou de boot af om dan vervolgens nog 10x erover te zeuren, en het te blijven proberen. een echte man respecteert gewoon die nee, en gaat niet kinderachtig blijven drammen als een puber.

ik wist dat hij wss te jong voor mij zou zijn, hij is 3 jaar jonger en merk echt aan zijn gedrag dat hij heel anders in het leven staat. denk niet dat zoiets bij mij past
britt-vanveen schreef:
04-03-2020 20:45
mua...makkelijk scoren. ik had gewoon zin in een gezellige avond, en wilde het zelf ook wel. alleen bij nader inzien, vind ik het ontzettend kinderachtig en puberaal als een man vraagt te zoenen, en ik hou de boot af om dan vervolgens nog 10x erover te zeuren, en het te blijven proberen. een echte man respecteert gewoon die nee, en gaat niet kinderachtig blijven drammen als een puber.

ik wist dat hij wss te jong voor mij zou zijn, hij is 3 jaar jonger en merk echt aan zijn gedrag dat hij heel anders in het leven staat. denk niet dat zoiets bij mij past
Zou je bovenstaande ook geschreven hebben als hij wél gereageerd had op jouw tegenvoorstel met andere datum? Je noemt hem nu kinderachtig, puberaal en drammerig over zorgen, maar je bent er blijkbaar niet tegenin gegaan en jullie hebben zelfs seks gehad.
we hebben trouwens niet eens echt seks gehad hoor, het was meer gewoon voorspel en friemelen. daarna zijn we gaan slapen, en ben als een blok in slaap gevallen door de drank. de volgende ochtend dacht ik wel echt van oh my god, ik lag helemaal in zn armen, en kende hem amper. was ook moeilijk hem uit mn woning te krijgen, want hij wilde steeds nog langer slapen en blijven knuffelen. pfff
Herfstblaadje19 schreef:
04-03-2020 20:49
Zou je bovenstaande ook geschreven hebben als hij wél gereageerd had op jouw tegenvoorstel met andere datum? Je noemt hem nu kinderachtig, puberaal en drammerig over zorgen, maar je bent er blijkbaar niet tegenin gegaan en jullie hebben zelfs seks gehad.
ik heb hem geen tegenvoorstel gedaan met datum, ik zei alleen deze week niet te kunnen, en dus dat het volgende week eventueel kan.

en ja hoor, want ik denk dat hij nog wel interesse heeft.

het feit hij is blijven slapen en halve seks, kwam puur door de drank. maar heb geen spijt ofzo want ben vrijgezel, en had gewoon zin in een leuke avond. maar wat ik typ over hem meen ik oprecht
britt-vanveen schreef:
04-03-2020 20:52
ik heb hem geen tegenvoorstel gedaan met datum, ik zei alleen deze week niet te kunnen, en dus dat het volgende week eventueel kan.

en ja hoor, want ik denk dat hij nog wel interesse heeft.

het feit hij is blijven slapen en halve seks, kwam puur door de drank. maar heb geen spijt ofzo want ben vrijgezel, en had gewoon zin in een leuke avond. maar wat ik typ over hem meen ik oprecht
Waarom zou je hem nog willen zien dan als je hem zo kinderachtig, puberaal en drammerig vindt?
05-2019 schreef:
04-03-2020 19:58
Grappig je twijfelt of hij wel van de serieuze relaties is en drong aan op zoenen maar je laat hem meteen bij je thuis komen en gaat seks hebben.

Je kan toch gewoon een keer appen ?
Hey ..... Hoe was je dag. Jammer dat ik deze week niet kan maar zullen we volgende week afspreken?

En is je naam die je hier gebruikt je echte naam? Dan zou ik deze toch veranderen ivm herkenbaarheid
Dit en dat was het eerste wat in me opkwam die naam.
To, het is Tinder jullie waren dronken hij had jeuk, hij is nu door naar de volgende.
Accepteer je verlies.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Je vindt dat je zelf niet puberaal overkomt zeker?
En als iemand herhaaldelijk aandringt op zoenen geef je toe ipv hem je huis uit te zetten?
Olina schreef:
04-03-2020 21:48
Dit en dat was het eerste wat in me opkwam die naam.
To, het is Tinder jullie waren dronken hij had jeuk, hij is nu door naar de volgende.
Accepteer je verlies.
huh? Hij heeft toch gevraagd om een 2e date, maar ik kon niet. Anders had ik hem gisteren alweer gezien
Merys schreef:
04-03-2020 22:16
En als iemand herhaaldelijk aandringt op zoenen geef je toe ipv hem je huis uit te zetten?
Ik wilde gewoon gezelligheid, en nam hem niet eens serieus. Te duel in het glaasje gekeken
S-Groot schreef:
04-03-2020 22:13
Je vindt dat je zelf niet puberaal overkomt zeker?
Nee
laten gaan. Je komt hier niet over alsof je hem super leuk vindt en nog eens wil afspreken. Niet meer appen en dood laten bloeden.
Het was op zich wel gezellig, hij is naar mijn huis gekomen, we hebben veel gepraat, wijntje gedaan, nog een wandeling gemaakt, gezoend en ook seks gehad. hij knuffelde me ook de hele nacht, en de volgende ochtend is hij naar huis gegaan, na mij een lange knuffel gegeven te hebben.

britt-vanveen schreef:
04-03-2020 20:50
we hebben trouwens niet eens echt seks gehad hoor, het was meer gewoon voorspel en friemelen. daarna zijn we gaan slapen, en ben als een blok in slaap gevallen door de drank. de volgende ochtend dacht ik wel echt van oh my god, ik lag helemaal in zn armen, en kende hem amper. was ook moeilijk hem uit mn woning te krijgen, want hij wilde steeds nog langer slapen en blijven knuffelen. pfff

Wel seks versus geen seks. De hele nacht knuffelen versus als een blok in slaap gevallen.

Je wilde het zelf versus hij drong zo aan.

Weet je het zelf nog?
ToosTosti schreef:
04-03-2020 22:24
laten gaan. Je komt hier niet over alsof je hem super leuk vindt en nog eens wil afspreken. Niet meer appen en dood laten bloeden.
Maar toch is het respectloos om na intimiteit zo weinig te laten horen. Ik vond hem gepikeerd overkomen, toen ik liet weten deze week niet te kunnen. Daarna niks meer gehoord sinds zondag nu
S-Groot schreef:
04-03-2020 22:35
Wel seks versus geen seks. De hele nacht knuffelen versus als een blok in slaap gevallen.

Je wilde het zelf versus hij drong zo aan.

Weet je het zelf nog?
Ik werd wakker in de houtgreep, en hele ochtend wilde hij knuffelen. Dus neem aan de nacht ook, maja ik sliep

Hij drong inderdaad aan, maar wilde zelf ook een gezellige avond
Wat wil je van het contact?
madamzonderm wijzigde dit bericht op 04-03-2020 22:41
90.16% gewijzigd
britt-vanveen schreef:
04-03-2020 20:45
En toch geef je hem zijn zin en vervolgens nog seks ook. Bij mij had hij al buiten gestaan met zijn kleuter gedram. Je was er zelf bij hoor.
madamzonderm schreef:
04-03-2020 22:38
Had je een alternatief voorstel gedaan op zijn data?

Afzeggen zonder kan een subtiele manier zijn om het contact te stoppen, mogelijk, als je geen alternatief gaf, interpreteert hij het zo.
Ik zei. Oh dan de week erna want zaterdag heb ik ...., en toen zei hij ok jammer niks aan te doen.
Als je hem wil appen dan app je hem gewoon. Misschien denkt hij wel precies hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven