Twijfel over intenties van eerste date

04-03-2020 17:33 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers van viva,

Ik zou graag advies willen over het volgende:

Ik heb een leuke man leren kennen via Tinder, eigenlijk al 1,5 jaar sporadisch contact maar nooit afgesproken ( omdat hij tijd in het buitenland heeft gewoond, ik twijfelde over zijn iets jongere leeftijd, en ga zo maar door). afgelopen weekend is het er eindelijk van gekomen, en hebben we elkaar ontmoet.

Het was op zich wel gezellig, hij is naar mijn huis gekomen, we hebben veel gepraat, wijntje gedaan, nog een wandeling gemaakt, gezoend en ook seks gehad. hij knuffelde me ook de hele nacht, en de volgende ochtend is hij naar huis gegaan, na mij een lange knuffel gegeven te hebben.

Hij appte dezelfde dag nog over koetjes en kalfjes, en de volgende appte hij met de vraag of ik hem die week na het weekend dus weer wilde zien, want hij wilde mij graag weer zien. ik liet weten die specifieke dagen niet te kunnen ,waarop ik het antwoord kreeg : helaas niks aan te doen.

dat is nu 2 dagen geleden en verder heb ik niks meer gehoord. moet ik nu initiatief nemen om iets te appen, of gewoon wachten tot volgende week en iets voorstellen? het kan zijn dat hij denkt dat ik geen interesse heb doordat ik de dagen die hij voorstelde niet kan

verder twijfel ik ook, omdat hij heel erg aandrong op willen zoenen, en ik het vermoeden heb dat hij misschien wel van de scharrels is en niet een serieuze relatie.

wat denken jullie?
Ben je oud genoeg om op dit forum te mogen eigenlijk?
Wel apart dat je seks hebt maar niet wil zoenen. Zat er dan toch een kern van waarheid in die sms?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
britt-vanveen schreef:
05-03-2020 21:04
dus jij vind het normaal dat iemand alleen 2 doordeweekse dagen tijd heeft? hoe gaat dat dan werken als je aan een relatie wil beginnen op termijn? iemand hoeft echt niet gelijk al zijn dingen aan de kant te schuiven, maar als er in het begin al weken geen tijd is om elkaar te zien dan houd het op voor mij. en dat opgeteld met de rest..
Wat verwacht je dan in godsnaam? Dat hij zijn hele sociale leven maar af moet blazen vanwege jou? Je kan zelf ook niet elke dag afspreken dus dat is vrij hypocriet.

Je overdrijft echt ontzettend. Lijkt me heel verstandig dat jullie geen contact meer hebben want dat zou toch niet werken als je zoveel verwacht.
Even een update. Ik had wss te heftig gereageerd en had hem van de block gehaald

Alleen appte hij mij net, of ik vanavond gezellig bij hem kom. Toen vroeg ik oh wat doen? Toen zei hij dat hij wel zijn heeft in een warme britt tegen hem aan

Hoe vraag/ maak ik netjes duidelijk of hij een scharrel/ seksrelatie zoekt. Want elke keer thuis afspreken hoeft voor mij niet
Ik zou die gozer een leukere vrouw gunnen, en hem dus met rust laten.
¡Apagando las luces!
britt-vanveen schreef:
07-03-2020 21:20
Even een update. Ik had wss te heftig gereageerd en had hem van de block gehaald

Alleen appte hij mij net, of ik vanavond gezellig bij hem kom. Toen vroeg ik oh wat doen? Toen zei hij dat hij wel zijn heeft in een warme britt tegen hem aan

Hoe vraag/ maak ik netjes duidelijk of hij een scharrel/ seksrelatie zoekt. Want elke keer thuis afspreken hoeft voor mij niet
Spreek af in een kroeg
Ah, ze heeft een permanente ban.
¡Apagando las luces!
Jij iets netjes duidelijk maken? :rofl:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
SombraOnline schreef:
07-03-2020 21:26
Ah, ze heeft een permanente ban.
Hoe zie jij dat? Zat net namelijk nog in het vriendin van ex stuurt haatberichten...
Zat me af te vragen hoe ze zo snel een oppas voor de nacht had kunnen regelen :-o
britt-vanveen schreef:

Zal lastig worden voor jou met jouw kind thuis. Maar los van dat praktische probleem: stek voor iets leuks te gaan doen. Iets dat jullie allebei leuk vinden. Dan hoef je niks duidelijk te maken; zijn reactie zegt dan al genoeg.
britt-vanveen schreef:
04-03-2020 20:45
mua...makkelijk scoren. ik had gewoon zin in een gezellige avond, en wilde het zelf ook wel. alleen bij nader inzien, vind ik het ontzettend kinderachtig en puberaal als een man vraagt te zoenen, en ik hou de boot af om dan vervolgens nog 10x erover te zeuren, en het te blijven proberen. een echte man respecteert gewoon die nee, en gaat niet kinderachtig blijven drammen als een puber.

ik wist dat hij wss te jong voor mij zou zijn, hij is 3 jaar jonger en merk echt aan zijn gedrag dat hij heel anders in het leven staat. denk niet dat zoiets bij mij past
Je houdt de boot af bij zoenen, maar gaat wel met je benen wijd zitten zodat ie er goed tussen past.
Bel hem om, stel een andere dag voor om af te spreken. Dan hoor je vanzelf hoe hij reageert. Het is geen hogere wiskunde.
britt-vanveen schreef:

Kom op, dit Is niet serieus toch?

Het lijkt me vrij duidelijk dat hij seks wil.
En als jij dat niet wil, dan moet je niet thuis afspreken.

En zeker niet na 10 x drammen alsnog toegeven en seks hebben.
Daardoor blijven dat soort mannen het waarschijnlijk nog proberen ook.. Omdat dat drammen ooit heeft gewerkt.

Iemand opeens blokkeren zonder eerst netjes te hebben aangegeven waarom je geen contact meer wil vind ik trouwens (in dit geval) ontzettend onbeschoft.

Ik vind het dan ook erg ongeloofwaardig dat hij (na te zijn Geblokkeerd) toch weer opeens vrolijk wil afspreken.
Britt heeft een perma i.v.m. trollen. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Merys schreef:
05-03-2020 21:07
Hoeveel topics onder hoeveel nicks ga je nog openen?
De antwoorden blijven namelijk hetzelfde hoor.
OHhh dit is die ene die altijd iets met vanlinden of linvan (of vanv zoals nu in dit topic ) in de naam heeft?
Die elke keer wil afspreken met een man die geen tijd voor haar heeft en daardoor heel narcistisch van de leg gaat. Die dan gaat schelden en de ander blokkeert. Gewoon puur omdat de erwt te diep lijkt door te dringen waar de zon niet schijnt.
anoniem_392035 wijzigde dit bericht op 07-03-2020 22:48
13.76% gewijzigd
Zonde van m'n tijd... 🙈
Speculoos_crunchy schreef:
07-03-2020 21:40
Hoe zie jij dat? Zat net namelijk nog in het vriendin van ex stuurt haatberichten...
Zat me af te vragen hoe ze zo snel een oppas voor de nacht had kunnen regelen :-o
Bantopic. Staat op de pijler overig, volgens mij. :)
¡Apagando las luces!
britt-vanveen schreef:

Aangeven dat je het leuk lijkt om buiten de deur iets te gaan doen. Dan merk je vanzelf wel of hij daar zin in heeft ofdat je alleen langs mag komen om hem warm te houden in bed.
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven