Grappige wraakacties

03-03-2020 22:25 164 berichten
Omdat het topic
relaties/wat-is-jouw-leukste-wraakactie ... s/109600/9
een slotje heeft, een nieuw topic over wraakacties.

P.S. Je auto van je ex bekrassen of tuinstoelen stelen zijn geen grappige wraakacties.
Mijn neefje kan nogal temperamentvol reageren als iemand oets doet wat hij niet leuk vindt. Toen wij klein waren had mijn zusje per ongeluk het speelgoed van mijn neefje laten vallen (was niks aan de hand verder) maar hij was zó boos en schold haar helemaal uit. Dus als wraak heeft mijn zusje een puzzelstukje van de puzzel waarmee mijn neefje bezig was stiekem verstopt. Pas na drie maanden heeft ze gedaan alsof ze het terugvond. Ik vond en vind het nog steeds een hilarische wraakactie. Hij heeft 3 maanden lopen zoeken haha
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
04-03-2020 16:33
Samenvatting van elk 'grappige wraakacties' topic.
.
1. eindeloos herhalen van broodje-aapverhalen.
2. HRS die komt melden dat een actie écht niet kan/ ascoiaal is.
3. copy+paste van verhalen/ foto's van een andere website die precies hetzelfde onderwerp heeft.
4. verhalen uit de 5e hand die totaal ongeloofwaardig zijn.
Ja en..?

Overigens bedankt voor deze analyse :monkey:
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
https://www.ad.nl/binnenland/tandartsen ... ~a4e30afa/

Dit vind ik wel een mooie wraakactie
LaFolie schreef:
03-03-2020 23:12
Ik heb een ex een envelop met glitters gestuurd. Hoop dat hij ze nog overal vindt en hoop nog meer dat ie erin gestikt is.
Dit heb ik ook gedaan. Ik hoop ook dat hij ze nog steeds overal vindt.
Odense* schreef:
04-03-2020 10:54
Een kennis van me wilde van kinds af aan dierenarts worden. Kind moest op de basisschool de bekende tests voor opleidingsniveau maken. De leerkracht (type: hoe is deze kerel ooit in het onderwijs beland) deelde de resultaten van de tests uit en zei tegen dat kind: "Zo, mislukte dierenarts. Dat gaat jou dus nooit lukken."

En wat is dat kind later geworden?
Precies.
Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt.
Op de middelbare school zei de afdelingsleider dat ik te dom was om te studeren. Raad eens wie er 10 jaar later promoveerde? Precies.
Oblio schreef:
04-03-2020 20:17
Ja hoor, werkt prima :hihi:
Ja, werkt inderdaad prima. Voel je je lullig over je eerdere “overwinningspost”? Mij maakt het niet uit hoor.
Tillif schreef:
04-03-2020 20:54
Ja, werkt inderdaad prima. Voel je je lullig over je eerdere “overwinningspost”? Mij maakt het niet uit hoor.
Had mij daar twee keer eerder al afgemeld, zonder resultaat.
Wat wel werkte was post naar het antwoordnummer.
De rest van je reactie snap ik niet zo.
Oblio schreef:
04-03-2020 21:17
Had mij daar twee keer eerder al afgemeld, zonder resultaat.
Wat wel werkte was post naar het antwoordnummer.
De rest van je reactie snap ik niet zo.
Ah, wat jammer dat je dat niet vermeldde in je eerste post. Nu lijkt het net alsof je een rare en onnodige wraakactie met heel veel moeite hebt uitgevoerd. Fijn dat het zo toch opgelost is.
hoii schreef:
04-03-2020 20:20
Mijn neefje kan nogal temperamentvol reageren als iemand oets doet wat hij niet leuk vindt. Toen wij klein waren had mijn zusje per ongeluk het speelgoed van mijn neefje laten vallen (was niks aan de hand verder) maar hij was zó boos en schold haar helemaal uit. Dus als wraak heeft mijn zusje een puzzelstukje van de puzzel waarmee mijn neefje bezig was stiekem verstopt. Pas na drie maanden heeft ze gedaan alsof ze het terugvond. Ik vond en vind het nog steeds een hilarische wraakactie. Hij heeft 3 maanden lopen zoeken haha
Dit vind ik echt slim :biggrin:
Oblio schreef:
04-03-2020 16:27
Wat ik wel eens in een film heb gezien: man werkt als vertegenwoordiger en is dan enkele dagen van huis. Door onvoorziene omstandigheden komt ie iets eerder thuis en ziet een cabrio voor de deur staan. Hij wacht buiten zicht en belt zijn vrouw dat ie eerder naar huis komt. Na een kwartier komt een man naar buiten en rijdt weg in de cabrio.
De vertegenwoordiger zegt niets en gaat de week erop weer op pad.
Snachts komt hij met een cementwagen naar zijn huis gereden en stort, ja ja, de cabrio vol met cement...
Dit was een reclame.
Bleek dat de man die hij zijn vrouw zag kussen van een loterij was en haar net de sleutels overhandigde van de gewonnen cabrio
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
05-03-2020 08:37
Dit was een reclame.
Bleek dat de man die hij zijn vrouw zag kussen van een loterij was en haar net de sleutels overhandigde van de gewonnen cabrio
Dit idd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik had een keer - volledig onbewust ! - mijn auto deels geparkeerd op invalidenplekje (het bord stond aan de zijkant en wees naar twee plekken en stond dan ook niet bij de plek waar ik parkeerde. Het was donker en het regende). Toen ik de volgende dag aankwam bij m’n auto zat er een pannenkoek op m’n voorruit geplakt. Eerst begreep ik niet waarom en toen zag ik het bord. Iemand wilde me duidelijk maken dat ik me als een pannenkoek gedragen had. Toepasselijke en originele actie vond ik zelf.
Oh, ik heb weleens een briefje onder de ruitenwisser gedaan bij iemand die op twee plekken tegelijk had geparkeerd met: ' parkeren is een vak, geen twee' (tekst ooit ergens anders gelezen). Was graag de vlieg op de muur geweest.
Ozo.
Oblio schreef:
04-03-2020 20:18
Forget it, juist als je je daar registreert ben je vogelvrij. Daarnaast is het ook nog “wij van WCEend...” want je meldt je af bij de postkloterij.
Onzin. Heb me daar een half jaar geleden afgemeld en niets meer ontvangen van ze qua reclame. Dus geen idee hoe je hierbij komt.
PhiIae schreef:
04-03-2020 20:24
Dit heb ik ook gedaan. Ik hoop ook dat hij ze nog steeds overal vindt.
Een collega (v) van me heeft dat voor de grap bij een andere collega (m) gedaan. Als wraak heeft hij toen een op afstand bestuurbaar scheetkussen geïnstalleerd :-D
Hello, can you hear me?
Geen echte wraak, maar toch...
Vader van een vriendje ging op het postkantoor een cheque incasseren, (het zijn de zeventiger jaren) en de loketbediende telt het geld uit.
De vader zegt: ‘ sorry, u maakt een fout.’
De ambtenaar zegt: ‘ als ambtenaar maak ik geen fouten.’
Vader herhaalt:’ u maakte echt een fout.’
Ambtenaar herhaalt wat hij zei met stevige nadruk.
Vader zegt:’ nou bedankt dan voor die vijftig gulden.’ En hij loopt zo naar buiten.
Een ex-vriendje was mij ‘vergeten te vertellen’ dat het uit was tussen ons. Ik moest dat via via horen en hij nam niet meer de moeite om mijn telefoontjes te beantwoorden. Knap lullig dus.

Toen ik hem een poosje later tegenkwam bij het stappen zag ik hem volop met een meisje flirten. Ik ben op hem afgestapt en hem vol op z’n mond gezoend en begroet alsof hij nog steeds mijn vriend was. Tja, formeel gezien had hij het immers niet uitgemaakt.

Hij stond helemaal perplex en dat meisje liep boos weg omdat hij haar in de maling had genomen en blijkbaar niet vrijgezel was. Ik liep vervolgens ook weg, hem in complete verbijstering achterlatend.

Deze wraak voelde wel zoet.
Als de buren 's avonds laat lawaai gemaakt hebben, dan voel ik altijd een onbedwingbare zang-drang de volgende ochtend als ik om zes uur moet opstaan.

Ik woon alleen dus het is voor buren (blijkbaar) niet altijd duidelijk hoe gehorig het eigenlijk is. Hard zingen brengt een einde aan dit misverstand.
Heel lang geleden had ik een collega geholpen wraak te nemen op haar vriend. Haar vriend plaagde haar vaak en haalde grapjes met haar uit dus ze wilde hem eens terugpakken. Hij was onwijs bang voor de tandarts en had net daarvoor een kroon laten zetten. Ik had hem toen gebeld en gedaan of ik de tandartsassistente was en gezegd dat we de verkeerde kroon hadden gezet. Dat het ons heel erg speet maar dat we een nieuwe afspraak moesten maken om de juiste kroon te plaatsen. Uiteraard kosteloos. Hij trapte er in en klonk heel erg benauwd. Toen hadden we een nieuwe afspraak gemaakt en hingen op. Collega belde hem na 10 minuten om hem te vertellen dat het niet echt was en kreeg toen eerst het kroonverhaal te horen. We hebben toen onwijs gelachen.
Oehoe!
Bendela schreef:
03-03-2020 23:23
Het is niet echt een relationele wraakactie maar op YouTube staat een filmpje van Mark Rober - glitterbomb.

In Amerika is het blijkbaar normaal om een pakketje voor de deur te zetten wanneer je niet thuis bent. Deze kan dus gejat worden.
Nadat dit hem overkwam heeft hij een 'pakketje' gemaakt met glitter en een camera. Hilarisch, de dieven maken hem open en de glitterbomb ontploft, ze weten niet hoe snel ze dat ding weer uit huis moeten krijgen.
:rofl:
bedankt, dat was leuk!
LaFolie schreef:
03-03-2020 23:12
Ik heb een ex een envelop met glitters gestuurd. Hoop dat hij ze nog overal vindt en hoop nog meer dat ie erin gestikt is.
Dat is heel onschuldig grappig. De eerste Kerst na de scheiding heb ik met mijn dochter kerstkaarten geknutseld. Op die van ex lekker veel glitter, en nog een half buisje in de enveloppe. Hij heeft er nooit op gereageerd, ik denk dat hij echt dacht dat het aardig bedoeld was.
Oblio schreef:
04-03-2020 16:18
Ooit was ik het zo zat, steeds maar post van de postcodeloterij te krijgen, bleef doorgaan, ondanks dat ik alles terugstuurde met daar op geschreven: retour afzender, ongewenste post!
Dus ik vond via Google hun anwoordnummer. Van een postbode hoorde ik nl. Dat alle post die naar een antwoordnummer wordt verstuurd, altijd door de ontvanger in ontvangst m o e t worden genomen, tegen een flink tarief.
Dus eerstvolgende post van postcodeloterij in een doos met een baksteen.
Op de envelop schreef ik: niets meer sturen, volgende keer een stoeptegel!
Postbode vertelde dat dit ongeveer 20 euro zou kosten.
Van de postcodeloterij niets meer gehoord :cheer:
De ultieme wraakactie voor alle Postcodeloterijpost is dit op het viva forum delen. Postcodeloterij kan komende week zo'n 100 bakstenen verwachten :D

Wat is het antoordnummer?
aaaanne schreef:
06-03-2020 23:26
De ultieme wraakactie voor alle Postcodeloterijpost is dit op het viva forum delen. Postcodeloterij kan komende week zo'n 100 bakstenen verwachten :D

Wat is het antoordnummer?
De rest niet gelezen?
Oblio schreef:
06-03-2020 15:15
Geen echte wraak, maar toch...
Vader van een vriendje ging op het postkantoor een cheque incasseren, (het zijn de zeventiger jaren) en de loketbediende telt het geld uit.
De vader zegt: ‘ sorry, u maakt een fout.’
De ambtenaar zegt: ‘ als ambtenaar maak ik geen fouten.’
Vader herhaalt:’ u maakte echt een fout.’
Ambtenaar herhaalt wat hij zei met stevige nadruk.
Vader zegt:’ nou bedankt dan voor die vijftig gulden.’ En hij loopt zo naar buiten.
Haha dit hebben wij ook eens meegemaakt.
Kassameisje bij de drogist gaf terug van 50 terwijl we met een tientje betaalden. Nog aangegeven dat het niet klopte, maar Neehoor volgens haar was het gewoon goed en klopte het (met arrogante blik naar ons).
Nou prima, succes met je kasverschil straks!
Tillif schreef:
06-03-2020 23:30
De rest niet gelezen?
Jawel, dat er een plek is om uit te schrijven, maar dat dat niet werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven