Grappige wraakacties

03-03-2020 22:25 164 berichten
Omdat het topic
relaties/wat-is-jouw-leukste-wraakactie ... s/109600/9
een slotje heeft, een nieuw topic over wraakacties.

P.S. Je auto van je ex bekrassen of tuinstoelen stelen zijn geen grappige wraakacties.
Voor sommigen is er geen verschil tussen wraak en onfatsoenlijk gedrag...
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
08-03-2020 19:28
Dus alleen omdat het andere koppel niet kon heb jij die 500 euro gehouden? Vind dat wat.
Nee, omdat dat andere koppel er zelf niet (mede) achteraan wilde gaan. Zowel ter plekke niet, als achteraf. To heeft dus alle moeite mogen doen..... Dus kennelijk vonden zij het toch niet zo erg, dat ze niks terug kregen ;)
Ik kan niet beloven dat ik niet iets soortgelijks zou doen.....
Irish_Wasser_Woman schreef:
08-03-2020 19:41
Nee, omdat dat andere koppel er zelf niet (mede) achteraan wilde gaan. Zowel ter plekke niet, als achteraf. To heeft dus alle moeite mogen doen..... Dus kennelijk vonden zij het toch niet zo erg, dat ze niks terug kregen ;)
Ik vind dat diefstal. In dat huisje was dat ene stel moe, en vonden ze het misschien niet zo erg als degene die er wel werk van heeft gemaakt. En later bleken ze niet te kunnen. Hoe dan ook, het geld was niet alleen voor het ene koppel bedoeld, ook al hebben die er wel werk van gemaakt. Ik zou het er zelf ook niet bij laten zitten, dat zit in mijn aard, maar accepteer dat andere mensen anders in elkaar zitten. Beide koppels hebben toch dezelfde reissom betaald?. Als het ene koppel alleen op reis was gegaan, hadden ze maar € 500 teruggekregen, nu dus 2 keer het bedrag.

Ik heb zelf ook eens zoiets meegemaakt. Een vriendje van mij had een reisje voor ons geboekt. Hij had alles betaald. Ik heb de klachten ingediend, omdat dat niet "zijn ding" was. Ik kreeg het geld op mijn rekening gestort, heb alles aan hem overgemaakt, want hij had tenslotte ook alles betaald.
Tillif schreef:
07-03-2020 23:39
Kan me bijna geen voorstelling maken van hoe ontzettend leuk deze wraak moet zijn en wens je heel veel plezier en genoegdoening. Heb je al een baksteen of moet je eerst nog naar de Gamma?
:there:
Sharing* schreef:
08-03-2020 16:17
Oké, werk gerelateerd. Een ingevlogen consultant die ons team komt versterken In een crisis - oorlog situatie met iedere morgen 1000 mensen voor de deur: ouderen, moeders met pasgeboren baby's, zieke kinderen. Ze doet niets, heeft alleen kritiek op het team dat kei-hard werkt. Zij is dol op kunst. Bij haar afscheid krijgt ze een gravure van de oude stad, ze glimt van trots. Het is een fotokopie op een A4'tje :) in een nep lijst. Voor een nep consultant.
:proud:
Dit vind ik een hele mooie!
Niet echt wraak, maar ik moet er nog steeds om gniffelen als ik eraan terugdenk.

Mijn zus haalde altijd ongein met me uit. Spullen 'lenen' en niet teruggeven, genante foto's op social media zetten, niks echt ergs, maar genoeg om als klein zusje soms gefrustreerd te zijn en op wraak te zinnen (6)

Op een dag was ik het zo zat, dat ik op de dag dat ze haar eindexamen had gehaald, stiekem haar telefoon heb gepakt. Ik heb toen een snelkoppelingetje gemaakt in haar Whatsapp, waardoor als ze 'thanks' typte, de emoji van een middelvinger verscheen.

Ze heeft de hele dag lief bedoelde felicitaties en gelukwensen beantwoord met een dikke vinger :lol:

Heel kinderachtig, maar wat heb ik gelachen. :rofl:
Sharing* schreef:
08-03-2020 16:17
Oké, werk gerelateerd. Een ingevlogen consultant die ons team komt versterken In een crisis - oorlog situatie met iedere morgen 1000 mensen voor de deur: ouderen, moeders met pasgeboren baby's, zieke kinderen. Ze doet niets, heeft alleen kritiek op het team dat kei-hard werkt. Zij is dol op kunst. Bij haar afscheid krijgt ze een gravure van de oude stad, ze glimt van trots. Het is een fotokopie op een A4'tje :) in een nep lijst. Voor een nep consultant.
Werd dit erbij gezegd?

Ik zie de wraak niet echt geloof Ik
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind die 500,- wel begrijpelijk als de anderen echt nergens aan meewerkten. Het kost veel energie en zij staken geen poot uit.
calvijn1 schreef:
08-03-2020 21:24
Werd dit erbij gezegd?

Ik zie de wraak niet echt geloof Ik
Toch wel, lokale president, hoge pief, ging er vanuit dat wij een duur cadeau regelden, wat hij haar dus overhandigde.
Ws. kwam ze er in NY achter hoe nep het was. Zij dacht echt dat ze een museumstuk verdiende voor 'belangrijk zijn'.
Van het cadeaugeld heel veel limonade en koekjes gekocht voor de kinderen in het kamp :)
Alles sal reg kom
Sharing* schreef:
08-03-2020 22:32
Toch wel, lokale president, hoge pief, ging er vanuit dat wij een duur cadeau regelden, wat hij haar dus overhandigde.
Ws. kwam ze er in NY achter hoe nep het was. Zij dacht echt dat ze een museumstuk verdiende voor 'belangrijk zijn'.
Van het cadeaugeld heel veel limonade en koekjes gekocht voor de kinderen in het kamp :)
:applause:
Sharing, mooie actie.

Hier op het werk een vacaturestop wegens bezuinigingen. Vervolgens loeidure consultants inhuren, die roeptoeteren dat we een hoger volwassenheidsniveau moeten bereiken. Een arrogantie, mèn, mèn. En niets doen, alleen maar kritiek leveren. Toen zo'n consultant niets uitvrat en vervolgens flauwekul over een uitgediende had verspreid, ben ik flink uitgevallen.
Maar als klojo's vriendjes zijn met de juiste mensen, kunnen ze lang blijven.

Ik wil die consultants ook wel een paar gravures cadeau doen.
Ikkuz schreef:
08-03-2020 21:25
Ik vind die 500,- wel begrijpelijk als de anderen echt nergens aan meewerkten. Het kost veel energie en zij staken geen poot uit.
De ex van de eerder genoemde T-Shirt wraakactie had mij een week voor hij het uit maakte nog tickets laten boeken (en voorschieten) voor een vakantie in romantisch Parijs. Die konden natuurlijk niet gestorneerd worden. Ik geloof ik dat ik de dag dat hij het uit had gemaakt hem nog een Paypal betaalverzoek heb gestuurd om het hele bedrag (dus onze beide tickets) aan mij terug te betalen. Ik ben uiteindelijk natuurlijk ook niet in mijn eentje gegaan.

Toen ik in de week dat we eigenlijk hadden moeten vliegen van de luchtvaartmaatschappij per e-mail het aanbod kreeg om onze terugreis om te boeken naar een andere datum in ruil voor €70 per persoon heb ik dat natuurlijk gedaan. En al het geld zelf gehouden. Ik zag het als onkosten vergoeding voor alle e-mails die ik die week had gekregen ter herinnering van de romantische vakantie die ik die week eigenlijk had moeten hebben. ("Nog 3 dagen en dan is het zo ver!" "Vanaf nu kunt u inchecken" "Tips voor uw verblijf in Parijs")

(O wacht... nee. Dat is niet helemaal waar. Ik heb hem een klein deel van het geld wel degelijk terug geven. Daarmee heb ik namelijk dat T-shirt bekostigd ;))
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Lang geleden woonde ik op de begane grond van een appartement complex. Direct boven me woonde iemand die een droogtrommel liet plaatsen. Daarvoor moest een afvoer worden gemaakt. Zij vroeg mij of het bedrijf in mijn tuin mocht zijn met ladders etc.
Geen punt, als de rotzooi maar wordt opgeruimd.
Kom ik later thuis, allerlei zooi in mijn tuin. Ik heb dat bedrijf gebeld, de reactie was iets in de trand van " waar maak jij je druk om, ons interesseert het niets".
Ik heb de stenen, isolatie etc in een flinke emmer gedaan. Deze emmer heb ik midden in de winkel van het bedrijf leeggekiept.
Was wel wat werk, maar had ik er graag voor over!
Irish_Wasser_Woman schreef:
08-03-2020 19:41
Precies.
Het is niet zo dat ze 1x niet konden.
Bovendien teerden ze op vakantie ook op ons. Wij haalden de boodschappen, zij aten het op. Wij bestelden eten, ook voor hun (op hun vraag) wij mochten betalen. Enz.
Wel had, met name zij, geld voor best prijzige sieraden. Maar als hun voor eten zorgen (avondeten!) Kregen we een broodje knackworst.

Ach ja, ik heb er geen haar spijt van gehad.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik vind een wraakactie pas 'geslaagd' als het 'slachtoffer' het ook daadwerkelijk zo ervaart en er dan misschien ook van leert.

De meeste acties die ik hier lees, zullen weinig indruk hebben gemaakt op het doelwit
F1823 schreef:
09-03-2020 04:14
Lang geleden woonde ik op de begane grond van een appartement complex. Direct boven me woonde iemand die een droogtrommel liet plaatsen. Daarvoor moest een afvoer worden gemaakt. Zij vroeg mij of het bedrijf in mijn tuin mocht zijn met ladders etc.
Kom ik later thuis, allerlei zooi in mijn tuin. Ik heb dat bedrijf gebeld, de reactie was iets in de trand van " waar maak jij je druk om, ons interesseert het niets".
Ik heb de stenen, isolatie etc in een flinke emmer gedaan. Deze emmer heb ik midden in de winkel van het bedrijf leeggekiept.
En toen?
Ikkuz schreef:
08-03-2020 21:25
Inderdaad! Ze hebben toch een fles wijn gehad? Moeten ze maar niet zo gemakzuchtig zijn. Als iedereen zo lui was hadden ze helemaal niks gehad
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
calvijn1 schreef:
09-03-2020 08:26
Ik vind een wraakactie pas 'geslaagd' als het 'slachtoffer' het ook daadwerkelijk zo ervaart en er dan misschien ook van leert.

De meeste acties die ik hier lees, zullen weinig indruk hebben gemaakt op het doelwit
Bingo.
Tillif schreef:
09-03-2020 19:13
Bingo.
:high5:
F1823 schreef:
09-03-2020 04:14

Wat was hun reactie ????
Sorry, het laatste stuk is op een of andere manier niet geplaatst.
Toen ik dus de emmer had geleegd, was de reactie dat ze er politie bij zouden halen.
Die heb ik nooit gezien, wel een telefoontje van het bedrijf gehad dat ze erkenden dat ze de boel wel hadden moeten opruimen, maar mijn reactie vonden ze wel ver gaan.
Dat kan zijn, maar ik was én de rommel én mijn frustratie kwijt.
F1823 schreef:
09-03-2020 22:07
Sorry, het laatste stuk is op een of andere manier niet geplaatst.
Toen ik dus de emmer had geleegd, was de reactie dat ze er politie bij zouden halen.
Die heb ik nooit gezien, wel een telefoontje van het bedrijf gehad dat ze erkenden dat ze de boel wel hadden moeten opruimen, maar mijn reactie vonden ze wel ver gaan.
Dat kan zijn, maar ik was én de rommel én mijn frustratie kwijt.
Mooi.

Ik hoop dat je aan toekomstige klanten, en hun buren, dergelijke zooi hebt bespaard.
Mijn ex lachte mijn partner uit omdat hij zogenaamd minder knap was dan hem, en het zou toch wel uit gaan zei hij. Ik ben nu na 14 jaar nog samen met hem. Dat vind ik ook wel lekker. Te meer omdat hij nu zelf met een vrouw is waarvan je denkt dat het een troostprijs is.
Vitamini schreef:
04-03-2020 11:24
Niet echt een wraakaktie maar wel grappig en echt gebeurd...

Ik reed eens met mijn auto op een 60 km/u weg buiten de bebouwde kom, en hield me netjes aan de snelheid. Komt er een joch met zo'n opgevoerde herriescooter rechts in mijn dode hoek rijden en als ik ook maar iets gas terugnam wilde hij er rechts langs. Dat lukte hem telkens net niet. Op een gegeven moment kwam er een auto achter mij rijden en reed joch dus tussen ons in.
Toen ik moest remmen voor een kuil in de weg greep joch zijn kans en scheurde links langs me. De auto achter mij, die de hele tijd op normale afstand was gebleven, knalde erachteraan. Ik mopperen want wat kon ik eraan doen dat die kuil daar zat... Tot ik voorbij de eerste bocht joch met scooter zonder helm langs de weg zie staan ter plekke op de bon geslingerd door de agent in burger die achter ons had gereden de hele tijd :cheer:
Zoiets heb ik ook eens gehad. Ik stond in een zijstraat te wachten om de doorgaande weg door het dorp op te draaien. Achter mij een auto.
Er kwam nog een auto aan op de doorgaande weg, gevalletje haal ik net wel of net niet om voor die auto de weg op te draaien, dus voor de zekerheid wachtte ik nog even. Begon de auto achter me al te toeteren.
Daarna de doorgaande weg (50 km) opgedraaid en die auto achter me achter me aan. Ik reed netjes 50, hij zat de hele tijd te duwen. Op gegeven haalt hij me in, al luid toeterend, en scheurt er vandoor. Meteen werd ik ook ingehaald door een politiewagen, geen idee waar die opeens vandaag kwam, die de meneer van de weg afplukte en op de bon slingerde. Karma.
beetjegek schreef:
10-03-2020 07:39
Mijn ex lachte mijn partner uit omdat hij zogenaamd minder knap was dan hem, en het zou toch wel uit gaan zei hij. Ik ben nu na 14 jaar nog samen met hem. Dat vind ik ook wel lekker. Te meer omdat hij nu zelf met een vrouw is waarvan je denkt dat het een troostprijs is.
Haha, doet me denken aan een van mijn eerste vriendjes. Hij maakte het op een gegeven moment uit en na een tijdje had ik een nieuwe verkering.
En die ex was toch een partij jaloers!
Dit jaar zijn we 17 jaar getrouwd en zover ik weet is die ex single en ongelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven