Wie-van-de-drie?!
maandag 9 maart 2020 om 00:47
Hoi dames
(M'n eerste topic, spannend!)
Na een dochter, R.osie, verwachten we nu een zoon. Half NL, half Aziatisch.
We hebben een top 3 (totaal verschillende namen) wat al een wonder mag heten, aangezien we totaal verschillende namen-smaken hebben. Nu nog een van de 3 kiezen....
- Ilja (IeLja)
- Reza
- Felix
Welke vind je het leukst/stomst en waarom? En als je bij alle 3 denkt 'meeeh', heb je nog nieuwe suggesties?
Alvast bedankt!
(M'n eerste topic, spannend!)
Na een dochter, R.osie, verwachten we nu een zoon. Half NL, half Aziatisch.
We hebben een top 3 (totaal verschillende namen) wat al een wonder mag heten, aangezien we totaal verschillende namen-smaken hebben. Nu nog een van de 3 kiezen....
- Ilja (IeLja)
- Reza
- Felix
Welke vind je het leukst/stomst en waarom? En als je bij alle 3 denkt 'meeeh', heb je nog nieuwe suggesties?
Alvast bedankt!

maandag 9 maart 2020 om 01:04

maandag 9 maart 2020 om 01:09

maandag 9 maart 2020 om 01:15
Volgens mij heb alleen jij dat probleem.Marnamai schreef: ↑09-03-2020 01:04Felix
Ik gooi bij Rosie en Reza gelijk in mijn hoofd de namen al om naar Rosa en Rezi.
Je hebt geen zin dat alle ooms en tantes dat op elk feestje doen.
En Ielja ... nu ja, dan hoop ik dat je een mager scharminkel als kind hebt, want tja ... hij is uiteraard wel een beetje iel, ja.
Team Reza.

maandag 9 maart 2020 om 03:21
Reza absoluut niet nee.Marnamai schreef: ↑09-03-2020 01:04Felix
Ik gooi bij Rosie en Reza gelijk in mijn hoofd de namen al om naar Rosa en Rezi.
Je hebt geen zin dat alle ooms en tantes dat op elk feestje doen.
En Ielja ... nu ja, dan hoop ik dat je een mager scharminkel als kind hebt, want tja ... hij is uiteraard wel een beetje iel, ja.
Ilja vind ik leuk!
En totaal geen scharminkel-gedachtes bij, juist eerder een stoere grote vent: Ilja Leonard Pfeiffer

maandag 9 maart 2020 om 06:35
maandag 9 maart 2020 om 06:48
maandag 9 maart 2020 om 06:48
maandag 9 maart 2020 om 07:03