Schoolreisje voor de hele school

10-03-2020 12:13 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de kleine school waar ik op het moment werk zijn we op zoek naar een schoolreisje waar we met de hele school naar toe kunnen.
Ik kom niet verder dan de dierentuin, maar er zijn vast meer leuke dingen te bedenken.
Mag in het algemeen, maar specifiek zitten we in de regio Apeldoorn.
Wie denkt er mee?
Openluchtmuseum.
Daar heb ik inderdaad ook nog aan gedacht, maar is dat voor kleuters ook leuk?
De Spelerij in Dieren
Apenheul? Juliana toren
where ever you go, go with your heart
renske1975 schreef:
10-03-2020 12:18
Daar heb ik inderdaad ook nog aan gedacht, maar is dat voor kleuters ook leuk?
Ja hoor, lees maar :)

https://www.openluchtmuseum.nl/met-kinderen
Avonturenpark Hellendoorn, De Flierefluiter, Wunderland Kalkar
Spoorwegmuseum
Tiana_76 schreef:
10-03-2020 12:19
De Spelerij in Dieren
Als je een tripje naar de wereld achter het ijzeren gordijn van de jaren 80 wil maken is dit wel een goeie. Vreselijk vond het ik.
Julianatoren vinden ze toch allemaal nog wel leuk?
Efteling? Ik ken een school (ook de regio waar jij zit) waar ze dat elke 5 jaar doen in plaats van de normale schoolreisjes. Misschien dat je een leuke korting krijgt met zo'n grote groep?
Eurus schreef:
10-03-2020 12:32
Julianatoren vinden ze toch allemaal nog wel leuk?
Ik vind kinderen van 11 jaar toch echt te oud hiervoor.
Caramelfudge schreef:
10-03-2020 12:31
Als je een tripje naar de wereld achter het ijzeren gordijn van de jaren 80 wil maken is dit wel een goeie. Vreselijk vond het ik.
Oh, de kinderen in het groepje dat ik begeleidde vonden het erg leuk juist.
Apenheul is altijd leuk, maar misschien te bekend als je er in de buurt woont?
Ik zou dan voor Burgers Zoo gaan.
gizzmo-returns schreef:
10-03-2020 12:35
Apenheul is altijd leuk, maar misschien te bekend als je er in de buurt woont?
Ik zou dan voor Burgers Zoo gaan.
Burgers Zoo is zeker leuk, wel prijzig.

Hebben jullie een bepaald budget? Ook niet onbelangrijk natuurlijk.
Ja er is zeker een budget, maar ik dacht eerst maar eens ideeën verzamelen. Budget is 30 euro per kind, maar daar moet de bus ook van betaald worden.
Ik heb al wel wat leuke ideeën gezien, vanmiddag maar in de vergadering bespreken.
Bedankt alvast!
Iets wat je vanuit één locatie kunt combineren? Dus de groepen 1 tm 5 naar de Apenheul en de groepen 6 tm 8 naar het klimbos?
De Leemkuil in Nijmegen

Openlucht Museum Arnhem
Toverland, voor alle leeftijden leuk.
renske1975 schreef:
10-03-2020 12:44
Ja er is zeker een budget, maar ik dacht eerst maar eens ideeën verzamelen. Budget is 30 euro per kind, maar daar moet de bus ook van betaald worden.
Ik heb al wel wat leuke ideeën gezien, vanmiddag maar in de vergadering bespreken.
Bedankt alvast!
En scholen krijgen echt bijna overal een speciaal tarief.
Ligt dit nu aan mij, ik woon in de randstad en ik kan zo tig dingen opnoemen daar in de omgeving. Raar topic dit.
'wat is er nou voor kinderen te doen in de buurt van apeldoorn' Goh nou wie zou het zeggen tjee.
Het-groepje schreef:
10-03-2020 13:01
Ligt dit nu aan mij, ik woon in de randstad en ik kan zo tig dingen opnoemen daar in de omgeving. Raar topic dit.
'wat is er nou voor kinderen te doen in de buurt van apeldoorn' Goh nou wie zou het zeggen tjee.
Als je die tig dingen nou eens opgenoemd had, had TO ook nog iets aan je post gehad.

Zoek je iets wat ook nog een beetje educatief is (bijv openluchtmuseum) of eerder een speeltuin/pretpark (bijv Oud Valkeveen)?
Het-groepje schreef:
10-03-2020 13:01
Ja, echt nuttige bijdrage.

Ik kan ook tig dingen opnoemen, maar weet van de meeste dingen niet of het geschikt is voor de HELE school :bonk:
Eze schreef:
10-03-2020 13:12
Als je die tig dingen nou eens opgenoemd had, had TO ook nog iets aan je post gehad.

Zoek je iets wat ook nog een beetje educatief is (bijv openluchtmuseum) of eerder een speeltuin/pretpark (bijv Oud Valkeveen)?
Maakt eigenlijk niet uit. Hoeft niet perse educatief, maar dat mag uiteraard wel.
Someonenew schreef:
10-03-2020 12:16
Openluchtmuseum.
Mwah....niet echt dagvullend voor een schoolreisje.
Best leuk hoor, maar denk dat de meeste kinderen her al snel saai vinden
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven