Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
AeonOfWinter schreef:
12-03-2020 15:51
Och. Jeetje.
?
FFFFF schreef:
12-03-2020 14:26
Lekker aan het roddelen...

Die lap tekst was wel het grootste trauma uit mijn leven, waar ik EMDR voor ga krijgen.

Zo'n koude hulpverlener/persoonlijk therapeut als jou zit ik ook niet op te wachten... Dus reageer vooral ook niet :)

Doei!
Ja, hoor. Roddelen nog wel ...op een openbaar forum.

Als je niet wil dat mensen over je praten moet je hun inbox met rust laten, zit echt niemand te wachten op PB's van die aard hoor.
Luci_Morgenster schreef:
12-03-2020 16:00

Als je niet wil dat mensen over je praten moet je hun inbox met rust laten, zit echt niemand te wachten op PB's van die aard hoor.
Dit.
Luci_Morgenster schreef:
12-03-2020 16:00

Negatief praten over iemand waar diegene niet bij is vind ik wel roddelen.

En zij reageerde ondertussen wel op mijn pb's en op mijn topics. Wees dan consequent en reageer in zijn beginsel niet.
FFFFF schreef:
12-03-2020 16:02

En zij reageerde ondertussen wel op mijn pb's en op mijn topics. Wees dan consequent en reageer in zijn beginsel niet.
Je bent er toch? En je kan het gewoon lezen.

En serieus?
Luci_Morgenster schreef:
12-03-2020 16:06

En serieus?
Omdat ik het toevallig langs zag komen.
FFFFF schreef:
12-03-2020 16:07
Omdat ik het toevallig langs zag komen.
Blijft staan dat het een openbaar forum is en je het kan lezen.
Je bent aan het zeuren.

En je weet nu dat niemand er op zit te wachten. Heb je weer wat geleerd. Succes.
Luci_Morgenster schreef:
12-03-2020 16:06

En serieus?
En zij had toch ook kunnen aangeven dat zij het vervelend vond. Ik zou nooit iemand lastigvallen als diegene aangeeft het vervelend te vinden.
Deze discussie gaat ook nergens heen... Het is voor mij wel klaar.

Wou alleen even laten weten het hypocriet te vinden dat zij dit niet rechtstreeks tegen mij heeft gezegd.
Oudblond schreef:
12-03-2020 14:28
Gefeliciteerd Poes! Heb je nog taart over om te vieren?

Ja :biggrin: Wel van dinsdag nog maar taart is taart.

🍰🍰🍰
FFFFF schreef:

Jij hebt niets te zeggen over waar en hoe mensen mogen reageren, zolang zij zich aan de regels houden.
Als je daar niet mee om kunt gaan moet je hier niet posten.
FFFFF schreef:
12-03-2020 16:14
Deze discussie gaat ook nergens heen... Het is voor mij wel klaar.

Wou alleen even laten weten het hypocriet te vinden dat zij dit niet rechtstreeks tegen mij heeft gezegd.
Zeur niet zo.
yasmijn schreef:
12-03-2020 15:15
🥳💐🍺🥂

Wat ga je doen?

Werken met psychiatrische patiënten die beschermd wonen.
Ik dacht met al mijn forum-ervaring zo te kunnen starten maar moet er ook nog ff 2 jaar bij naar school :biggrin:
Maud*de*Braose schreef:
12-03-2020 16:21
Jij hebt niets te zeggen over waar en hoe mensen mogen reageren, zolang zij zich aan de regels houden.
Waarom heb ik niets te zeggen over hoe en waar mensen reageren zolang ik mijn eigen aan de regels hou?

PoesinBoots schreef:
12-03-2020 16:23
Ik dacht met al mijn forum-ervaring zo te kunnen starten maar moet er ook nog ff 2 jaar bij naar school :biggrin:
:HA:
FFFFF schreef:
Waarom heb ik niets te zeggen over hoe en waar mensen reageren zolang ik mijn eigen aan de regels hou?

Omdat jij niet kunt bepalen hoe anderen dienen te reageren. Duh.
PoesinBoots schreef:
Hé wat leuk!
PoesinBoots schreef:
Joh, je krijgt vast wel vrijstellingen als ze merken hoeveel inzicht en kennis je al hebt :-D
Maud*de*Braose schreef:
12-03-2020 16:25
Omdat jij niet kunt bepalen hoe anderen dienen te reageren. Duh.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik dat bepaalde... Iedereen staat vrij zijn eigen mening te geven.
anoniem_395166 wijzigde dit bericht op 12-03-2020 16:30
11.11% gewijzigd
FFFFF schreef:

Ho ho. Ik heb al vaker aangegeven dat dit voer voor behandeling is en niet voor een forum. Ik ben aardig, dus ik lees een pb en ik reageer. Totdat ik weer aangeef dat dit niet geschikt is voor een forum en dat je met een behandelaar in gesprek moet. Als er dan nóg een zélfde lap tekst binnenkomt reageer ik niet meer, blijkbaar komt de boodschap ‘doe dit niet hier maar in behandeling’ niet aan. Ik ben geen grammofoonplaat
PoesinBoots schreef:
Forumervaring wordt zwaar onderschat! Dat zie je in voorgaande posts maar weer. :proud:
Succes in elk geval, ik zou ook wel weer aan een opleiding willen beginnen. Het ziet er naar uit dat ik daar binnenkort tijd genoeg voor ga krijgen :(
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Th∅rdis schreef:
12-03-2020 16:30
Ho ho. Ik heb al vaker aangegeven dat dit voer voor behandeling is en niet voor een forum. Ik ben aardig, dus ik lees een pb en ik reageer. Totdat ik weer aangeef dat dit niet geschikt is voor een forum en dat je met een behandelaar in gesprek moet. Als er dan nóg een zélfde lap tekst binnenkomt reageer ik niet meer, blijkbaar komt de boodschap ‘doe dit niet hier maar in behandeling’ niet aan. Ik ben geen grammofoonplaat
Vervolgens reageerde je wel weer op een ander topic hierover... Wees dan consequent en reageer helemaal niet meer. Een dialoog komt bij jou van alleen maar één kant blijkbaar.
anoniem_395166 wijzigde dit bericht op 12-03-2020 16:33
4.83% gewijzigd
FFFFF schreef:
12-03-2020 16:31
Vervolgens reageerde je wel weer op een ander topic hierover... Wees dan consequent en reageer helemaal niet meer.
Dat mag ik gelukkig helemaal zelf weten. En volgens mij zei ik daar ongeveer hetzelfde.
FFFFF schreef:
12-03-2020 16:31
Vervolgens reageerde je wel weer op een ander topic hierover... Wees dan consequent en reageer helemaal niet meer.
Verander je nick even in Pfff. Of nee, forum maar even helemaal niet meer. Veel beter.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Th∅rdis schreef:
12-03-2020 16:32
Dat mag ik gelukkig helemaal zelf weten. En volgens mij zei ik daar ongeveer hetzelfde.
Dan ben je toch een grammofoonplaat..

Even zonder grap.

Als je reageert kan je een reactie terugverwachten. Actie is reactie.
anoniem_395166 wijzigde dit bericht op 12-03-2020 16:36
18.46% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven