Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
woensdag 11 maart 2020 om 17:33
woensdag 11 maart 2020 om 17:41
Dit is een beetje rare week. Het is mijn laatste week bij mijn huidige werkgever, vriend heeft door werk wel de nodige zorgen over het corona virus, en de open dag waar ik dit weekend naar toe zou gaan, gaat online door. Ik zal wel de nodige vragen kunnen stellen en het is een verstandige maatregel, maar wel een beetje jammer.
woensdag 11 maart 2020 om 20:53
Een sollicitatie/kennismaking zonder handen-schudden-want-dat-mag-nu-niet is ook wel een unieke ervaring. Vrij informeel allemaal, 99% kans dat het project doorgaat maar per wanneer is momenteel niet bekend.
NS op mijn traject was wel de hele dag van slag, maar op de terugweg ging de reis best soepel.
Voor morgen nog geen plannen, dadelijk eerst maar eens een filmpje zoeken op npostart. Als ik weer werk heb trakteer ik mezelf misschien op Disney of Netflix.
NS op mijn traject was wel de hele dag van slag, maar op de terugweg ging de reis best soepel.
Voor morgen nog geen plannen, dadelijk eerst maar eens een filmpje zoeken op npostart. Als ik weer werk heb trakteer ik mezelf misschien op Disney of Netflix.
woensdag 11 maart 2020 om 20:55
@Phoebes HAHAHAHAHAHAHAHAHA nee hou je boerenkool
ben echt geen fan van stampotten
als mijn moeder een gekke bui heeft maakt ze wel is hutspot of snert.
mijn oma kon trouwens hele goede snert maken volgens mijn moeder.
@ watervrouw hoe ging je gesprek?
dat had ik ook was helemaal klaar met alle afwijzingen en had net een gesprek bij UWV achter de rug en vervolgens kreeg ik 3 aanbiedingen
@Dolf gaat het nu beter?
@ Andersom ik wil ook weer gaan fietsen maar door die kolere wind, heb ik er geen zin in, ook omdat mijn fiets bij mijn ouders in de schuur staat.
Dus moet ik hem eerst gaan halen
mhja dan moet het weer ff meewerken, scheelt mij ook weer OV-kosten
@kwebbel, ik had mijn ''sjieke'' harry potter jas aan en het was inderdaad heerlijk baalde stiekem dat ik mijn zonnebril vergeten was
laat de lente maar komen
had ook al een leuke spijkerjas online gespot want daar heb je nooit genoeg van
ik was lekker vrij vandaag, heb gesport sauna, even geshopt dringend nieuwe kleren nodig
en nog even bij mijn oudjes langs geweest.
ben echt geen fan van stampotten
mijn oma kon trouwens hele goede snert maken volgens mijn moeder.
@ watervrouw hoe ging je gesprek?
dat had ik ook was helemaal klaar met alle afwijzingen en had net een gesprek bij UWV achter de rug en vervolgens kreeg ik 3 aanbiedingen
@Dolf gaat het nu beter?
@ Andersom ik wil ook weer gaan fietsen maar door die kolere wind, heb ik er geen zin in, ook omdat mijn fiets bij mijn ouders in de schuur staat.
Dus moet ik hem eerst gaan halen
@kwebbel, ik had mijn ''sjieke'' harry potter jas aan en het was inderdaad heerlijk baalde stiekem dat ik mijn zonnebril vergeten was
ik was lekker vrij vandaag, heb gesport sauna, even geshopt dringend nieuwe kleren nodig
en nog even bij mijn oudjes langs geweest.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 11 maart 2020 om 21:06
Ach het gaat, morgen nog even ander werk ( hoort voortaan ook tot mijn taken maar heb het nog niet helemaal eigen gemaakt) buiten de deur. Dan een baliedienst en dan vrijdagmiddag nog een dienst en dan weekend.
Als het een beetje lekker weer ( lees droog) is wil ik zaterdag een stukje gaan fietsen.
Wat is een Harry Potter jas?
Als het een beetje lekker weer ( lees droog) is wil ik zaterdag een stukje gaan fietsen.
Wat is een Harry Potter jas?
woensdag 11 maart 2020 om 21:20
nou eigenlijk is HP niet het goede woord, hij lijkt een beetje op deze jas : zie link maar dan langer en donkerblauw/zwart en als hem open heb wappert hij zo achter mij aan net als een gewaad
https://www.succubus.nl/products/smashe ... 3551319088
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 12 maart 2020 om 08:00
Mooie jas.Rouge__ schreef: ↑11-03-2020 21:20nou eigenlijk is HP niet het goede woord, hij lijkt een beetje op deze jas : zie link maar dan langer en donkerblauw/zwart en als hem open heb wappert hij zo achter mij aan net als een gewaad
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
donderdag 12 maart 2020 om 09:02
Wat een gave jas Rouge!
Goedemorgen
Ik kon vandaag wat uitslapen, cliënt waar ik nu zou moeten werken ben ik gisterenmiddag geweest.
Het waait hier behoorlijk maar het is tot mijn verbazing prachtig weer, dat ik net ontdekte toen ik de gordijnen opendeed.
Afijn, nu aan het ontbijt en vanmiddag nog even werken.
Goedemorgen
Ik kon vandaag wat uitslapen, cliënt waar ik nu zou moeten werken ben ik gisterenmiddag geweest.
Het waait hier behoorlijk maar het is tot mijn verbazing prachtig weer, dat ik net ontdekte toen ik de gordijnen opendeed.
Afijn, nu aan het ontbijt en vanmiddag nog even werken.
donderdag 12 maart 2020 om 12:31
Ik heb dus 2 bezoeken buiten de deur gedaan, toen kreeg ik berichtjes in de pokemon-appgroep dus daar even geweest. Was lekker buiten in de zon. Toen paar boodschappen gedaan bij Kruidvat, vak met paracetamol was helemaal leeg! Gelukkig heb ik dat nog in huis.
Nu dus even thuis en dan straks weer een paar uurtjes werken.
Nu dus even thuis en dan straks weer een paar uurtjes werken.
donderdag 12 maart 2020 om 14:31
Bizar die lege schappen hé
Hier kan je geen handzeep kopen. Gelukkig heb ik altijd een liter fles. Maar het is nu nog maar een flinke bodem. Binnenkort maar opzoek want zal met een week of 2 wel leeg zijn.
Ik had dinsdag een sollicotatie verstuurd naar een kledingwinkel. Was een gokje en wilde kijken wat het doet. En wordt tot nu toe overal afgewezen.
Bij deze ook, vanmorgen een belletje dat er genoeg sollicitanten, met ervaring waren en ze daar vast wel uit kwamen. Helaas, stond bij dat ervaring niet nodig is, maar snap het ook wel dat ze daar dan voor kiezen als ze er tusaen zitten. Maar buiten dat kan de gene die niet laat komen goed zijn. Dat is wat mij stoort. Afgegeven dat ze alti k d kunnen bellen als er geen klik was of sollicitanten afhaakte.
Hier is het ook raar weer. Gelukkig wel droog, verder harde wind en wel gezellig zonnetje.
De bloembollen zijn laat dit jaar. Voorheen bloeiende ze al eerder. Maar wel gezellig die kleurtjes
Hier kan je geen handzeep kopen. Gelukkig heb ik altijd een liter fles. Maar het is nu nog maar een flinke bodem. Binnenkort maar opzoek want zal met een week of 2 wel leeg zijn.
Ik had dinsdag een sollicotatie verstuurd naar een kledingwinkel. Was een gokje en wilde kijken wat het doet. En wordt tot nu toe overal afgewezen.
Bij deze ook, vanmorgen een belletje dat er genoeg sollicitanten, met ervaring waren en ze daar vast wel uit kwamen. Helaas, stond bij dat ervaring niet nodig is, maar snap het ook wel dat ze daar dan voor kiezen als ze er tusaen zitten. Maar buiten dat kan de gene die niet laat komen goed zijn. Dat is wat mij stoort. Afgegeven dat ze alti k d kunnen bellen als er geen klik was of sollicitanten afhaakte.
Hier is het ook raar weer. Gelukkig wel droog, verder harde wind en wel gezellig zonnetje.
De bloembollen zijn laat dit jaar. Voorheen bloeiende ze al eerder. Maar wel gezellig die kleurtjes
donderdag 12 maart 2020 om 15:22
Leuke jas, Rouge!
Allen: Ik ben sinds deze week bevriend op Facebook met collega van een andere afdeling. Ken hem niet goed, alleen van zien. De laatste tijd groet hij me regelmatig. Gisteren ging hij van alles aan me vragen op de chat. Wat mijn hobby's zijn, muzieksmaak, wat de reden is dat ik daar werk (Sociale Werkplaats). Ook naar mijn liefdesleven. Gewoon uit nieuwsgierigheid, zei hij. Vanmorgen om 6:30 stuurde hij weer een bericht hoe het met me ging. Wat overigens pas net op mijn telefoon binnen kwam, dus ook pas net beantwoord. Hij dacht dat hij iets verkeerd had gedaan. Nu denk ik: Probeert hij me nu te versieren?
Aan een andere collega gevraagd wat voor iemand hij is. Volgens hem zit hij graag achter de vrouwen aan. Ik ben niet van plan een relatie te beginnen met iemand van het werk. Daar komt vaak ellende van. Ik vind hem vriendelijk, maar niet meer dan dat.
Allen: Ik ben sinds deze week bevriend op Facebook met collega van een andere afdeling. Ken hem niet goed, alleen van zien. De laatste tijd groet hij me regelmatig. Gisteren ging hij van alles aan me vragen op de chat. Wat mijn hobby's zijn, muzieksmaak, wat de reden is dat ik daar werk (Sociale Werkplaats). Ook naar mijn liefdesleven. Gewoon uit nieuwsgierigheid, zei hij. Vanmorgen om 6:30 stuurde hij weer een bericht hoe het met me ging. Wat overigens pas net op mijn telefoon binnen kwam, dus ook pas net beantwoord. Hij dacht dat hij iets verkeerd had gedaan. Nu denk ik: Probeert hij me nu te versieren?
Aan een andere collega gevraagd wat voor iemand hij is. Volgens hem zit hij graag achter de vrouwen aan. Ik ben niet van plan een relatie te beginnen met iemand van het werk. Daar komt vaak ellende van. Ik vind hem vriendelijk, maar niet meer dan dat.
donderdag 12 maart 2020 om 17:57
Oef, Hondenmens, dat zou ik ook wat minder vinden. Sowieso, om half zeven berichten gaan sturen?
Hallo allemaal trouwens!
Eigen gezemel: we zouden op reis gaan naar Ierland, voor nu ziet het eruit dat dat kan zij het dat de musea en zo niet open zijn, maar dat is te overzien. Alleen kan vriends werk nu moeilijk gaan doen en België is sowieso nog even onduidelijk hoe en wat.
Begrijp me niet verkeerd, alle begrip voor de maatregelen die getroffen worden en nog zullen worden getroffen, maar ik baal wel een beetje.
Hallo allemaal trouwens!
Eigen gezemel: we zouden op reis gaan naar Ierland, voor nu ziet het eruit dat dat kan zij het dat de musea en zo niet open zijn, maar dat is te overzien. Alleen kan vriends werk nu moeilijk gaan doen en België is sowieso nog even onduidelijk hoe en wat.
Begrijp me niet verkeerd, alle begrip voor de maatregelen die getroffen worden en nog zullen worden getroffen, maar ik baal wel een beetje.
donderdag 12 maart 2020 om 18:05
Is logisch dat je baalt Marquise, je hebt je er op verheugd.
Wij zouden vanavond naar theater. Het is verzet maar ik vraag me af of de toestanden dan weer over zijn. Op dit moment wordt er overlegd of wij open blijven de komende dagen. Thuiswerken kunnen maar enkele van de collega’s. Veel activiteiten zijn in elk geval afgelast.
Wij zouden vanavond naar theater. Het is verzet maar ik vraag me af of de toestanden dan weer over zijn. Op dit moment wordt er overlegd of wij open blijven de komende dagen. Thuiswerken kunnen maar enkele van de collega’s. Veel activiteiten zijn in elk geval afgelast.