Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Het was vandaag vreemd weer. Echt hollands weer gewoon. Regen, wind, zon.
Vanmiddag ging ik nog even een hobbywinkel in en besloot mijn auto bij cliënt te laten staan op het parkeerterrein. Was 10 minuten lopen ongeveer. Ik had het gewoon warm in mijn winterjas :biggrin: Dus maar een stukje opengedaan.
Dit is een beetje rare week. Het is mijn laatste week bij mijn huidige werkgever, vriend heeft door werk wel de nodige zorgen over het corona virus, en de open dag waar ik dit weekend naar toe zou gaan, gaat online door. Ik zal wel de nodige vragen kunnen stellen en het is een verstandige maatregel, maar wel een beetje jammer.
Een sollicitatie/kennismaking zonder handen-schudden-want-dat-mag-nu-niet is ook wel een unieke ervaring. Vrij informeel allemaal, 99% kans dat het project doorgaat maar per wanneer is momenteel niet bekend.

NS op mijn traject was wel de hele dag van slag, maar op de terugweg ging de reis best soepel.

Voor morgen nog geen plannen, dadelijk eerst maar eens een filmpje zoeken op npostart. Als ik weer werk heb trakteer ik mezelf misschien op Disney of Netflix.
Alle reacties Link kopieren
@Phoebes HAHAHAHAHAHAHAHAHA nee hou je boerenkool o_o
ben echt geen fan van stampotten :sick: als mijn moeder een gekke bui heeft maakt ze wel is hutspot of snert.
mijn oma kon trouwens hele goede snert maken volgens mijn moeder.

@ watervrouw hoe ging je gesprek?
dat had ik ook was helemaal klaar met alle afwijzingen en had net een gesprek bij UWV achter de rug en vervolgens kreeg ik 3 aanbiedingen o_o

@Dolf gaat het nu beter?

@ Andersom ik wil ook weer gaan fietsen maar door die kolere wind, heb ik er geen zin in, ook omdat mijn fiets bij mijn ouders in de schuur staat.
Dus moet ik hem eerst gaan halen :roll: mhja dan moet het weer ff meewerken, scheelt mij ook weer OV-kosten :hihi:

@kwebbel, ik had mijn ''sjieke'' harry potter jas aan en het was inderdaad heerlijk baalde stiekem dat ik mijn zonnebril vergeten was :hihi: laat de lente maar komen :cheer: had ook al een leuke spijkerjas online gespot want daar heb je nooit genoeg van :lol:

ik was lekker vrij vandaag, heb gesport sauna, even geshopt dringend nieuwe kleren nodig o_o
en nog even bij mijn oudjes langs geweest.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ach het gaat, morgen nog even ander werk ( hoort voortaan ook tot mijn taken maar heb het nog niet helemaal eigen gemaakt) buiten de deur. Dan een baliedienst en dan vrijdagmiddag nog een dienst en dan weekend.
Als het een beetje lekker weer ( lees droog) is wil ik zaterdag een stukje gaan fietsen.

Wat is een Harry Potter jas?
nou eigenlijk is HP niet het goede woord, hij lijkt een beetje op deze jas : zie link maar dan langer en donkerblauw/zwart en als hem open heb wappert hij zo achter mij aan net als een gewaad

https://www.succubus.nl/products/smashe ... 3551319088
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dat klinkt wel gaaf!
Rouge maar ik had dus geen stamppot gemaakt maar hartige boerenkooltaart met vegetarische rookworst en die was goed gelukt al zeg ik het zelf.

Moggel... :koffie: :daisy:
Goedemorgen.
Ben nog moe.
Rouge__ schreef:
11-03-2020 21:20
nou eigenlijk is HP niet het goede woord, hij lijkt een beetje op deze jas : zie link maar dan langer en donkerblauw/zwart en als hem open heb wappert hij zo achter mij aan net als een gewaad

https://www.succubus.nl/products/smashe ... 3551319088
Mooie jas.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Rouge ik vind die jas ook mooi.

:-? Ik weet niet hoe het bij jullie is, hier hadden ze wind en buien voorspelt vooral sochtends maar het is prachtig weer. Alleen een beetje wind...

Sterkte Dolf, ik ben wakker in ieder geval.
Hier ook zon! En op mijn terras zijn de blauwe duifjes al uitgekomen.
Meeehhh het betrekt nu wel een beetje...
dolfje schreef:
12-03-2020 08:30
Hier ook zon! En op mijn terras zijn de blauwe duifjes al uitgekomen.
Bij mij ook al blauwe druifjes.
Ik krijg zin in de lente.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Wat een gave jas Rouge!

Goedemorgen :)
Ik kon vandaag wat uitslapen, cliënt waar ik nu zou moeten werken ben ik gisterenmiddag geweest.
Het waait hier behoorlijk maar het is tot mijn verbazing prachtig weer, dat ik net ontdekte toen ik de gordijnen opendeed.

Afijn, nu aan het ontbijt en vanmiddag nog even werken.
Ik heb dus 2 bezoeken buiten de deur gedaan, toen kreeg ik berichtjes in de pokemon-appgroep dus daar even geweest. Was lekker buiten in de zon. Toen paar boodschappen gedaan bij Kruidvat, vak met paracetamol was helemaal leeg! Gelukkig heb ik dat nog in huis.
Nu dus even thuis en dan straks weer een paar uurtjes werken.
Bizar die lege schappen hé
Hier kan je geen handzeep kopen. Gelukkig heb ik altijd een liter fles. Maar het is nu nog maar een flinke bodem. Binnenkort maar opzoek want zal met een week of 2 wel leeg zijn.

Ik had dinsdag een sollicotatie verstuurd naar een kledingwinkel. Was een gokje en wilde kijken wat het doet. En wordt tot nu toe overal afgewezen.
Bij deze ook, vanmorgen een belletje dat er genoeg sollicitanten, met ervaring waren en ze daar vast wel uit kwamen. Helaas, stond bij dat ervaring niet nodig is, maar snap het ook wel dat ze daar dan voor kiezen als ze er tusaen zitten. Maar buiten dat kan de gene die niet laat komen goed zijn. Dat is wat mij stoort. Afgegeven dat ze alti k d kunnen bellen als er geen klik was of sollicitanten afhaakte.

Hier is het ook raar weer. Gelukkig wel droog, verder harde wind en wel gezellig zonnetje.

De bloembollen zijn laat dit jaar. Voorheen bloeiende ze al eerder. Maar wel gezellig die kleurtjes
Leuke jas, Rouge!

Allen: Ik ben sinds deze week bevriend op Facebook met collega van een andere afdeling. Ken hem niet goed, alleen van zien. De laatste tijd groet hij me regelmatig. Gisteren ging hij van alles aan me vragen op de chat. Wat mijn hobby's zijn, muzieksmaak, wat de reden is dat ik daar werk (Sociale Werkplaats). Ook naar mijn liefdesleven. Gewoon uit nieuwsgierigheid, zei hij. Vanmorgen om 6:30 stuurde hij weer een bericht hoe het met me ging. Wat overigens pas net op mijn telefoon binnen kwam, dus ook pas net beantwoord. Hij dacht dat hij iets verkeerd had gedaan. Nu denk ik: Probeert hij me nu te versieren?
Aan een andere collega gevraagd wat voor iemand hij is. Volgens hem zit hij graag achter de vrouwen aan. Ik ben niet van plan een relatie te beginnen met iemand van het werk. Daar komt vaak ellende van. Ik vind hem vriendelijk, maar niet meer dan dat.
Oef, Hondenmens, dat zou ik ook wat minder vinden. Sowieso, om half zeven berichten gaan sturen?

Hallo allemaal trouwens!
Eigen gezemel: we zouden op reis gaan naar Ierland, voor nu ziet het eruit dat dat kan zij het dat de musea en zo niet open zijn, maar dat is te overzien. Alleen kan vriends werk nu moeilijk gaan doen en België is sowieso nog even onduidelijk hoe en wat.

Begrijp me niet verkeerd, alle begrip voor de maatregelen die getroffen worden en nog zullen worden getroffen, maar ik baal wel een beetje.
Is logisch dat je baalt Marquise, je hebt je er op verheugd.
Wij zouden vanavond naar theater. Het is verzet maar ik vraag me af of de toestanden dan weer over zijn. Op dit moment wordt er overlegd of wij open blijven de komende dagen. Thuiswerken kunnen maar enkele van de collega’s. Veel activiteiten zijn in elk geval afgelast.
Het concert waar ik met vriendin naartoe ga is pas eind mei. Dus hopelijk is het dan een andere situatie..
Ik hoop het ook kwebbeltje. Wij hebben pas in juli een groot festival. Verder , buiten 2x theater, hebben we niks gepland de komende tijd.
Kennis heeft haar verjaardag afgezegd, durfde oude ouders niet te laten komen.
Nu, we zijn nu nog hoopvol dat het allemaal gaat lukken en zo niet, via de CC hebben we een verzekering. :D Ik ben ook nogal nerveus voor mijn nieuwe werk, hoe gaat dat lopen als België toch in lockdown gaat?

Onrustige tijden zijn het.
Ik heb concertbezoeken gepland staan in april en mei. In Frankrijk zijn diverse evenementen tot in mei geannuleerd, hoop dat Nederland er iets nuchterder mee om gaat.... Alle berichtgeving volgen houdt me wel van de straat ;-)
Ja idd...
Ik begin het echt zat te worden, begin me lichtelijk druk te maken en hoop dat het snel over is...
Bij mij zijn al 2 dingen afgelast door dat corona gedoe... :wtf:

Rouge ik heb bb op :-P) , wel vegetarisch. Was lekker maar met vlees vind ik het lekkerst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven