Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
donderdag 12 maart 2020 om 18:55
donderdag 12 maart 2020 om 19:28
wat een klote weer vanmiddag, en na kwartier scheen de zon
bah en ik heb zin in iets zoets...
dank dames
pfft ik ben blij dat ik geen vakanties heb geboekt, zou niet eens op reis durven, ben niet bang voor het virus maar wel als ik ergens zit en niet meer naar huis mag
@Dolfje, hoorde vandaag van een collega dat er een limiet is op het aantal doosjes dat je mag kopen... net zag ik ook wat foto's wc papier en pasta wordt flink ingeslagen
hoorde wel uit een betrouwbare bron, dat als je naar de keukenhof wil, binnenkort.. grijp nu je kans
schijnt heel rustig te worden.
@Phoebes nee bedankt schat, ben niet van de vega.. heb wel is bij een vriendin vega gehakt gegeten met pasta en vond het wel oke.
dank dames
pfft ik ben blij dat ik geen vakanties heb geboekt, zou niet eens op reis durven, ben niet bang voor het virus maar wel als ik ergens zit en niet meer naar huis mag
@Dolfje, hoorde vandaag van een collega dat er een limiet is op het aantal doosjes dat je mag kopen... net zag ik ook wat foto's wc papier en pasta wordt flink ingeslagen
hoorde wel uit een betrouwbare bron, dat als je naar de keukenhof wil, binnenkort.. grijp nu je kans
@Phoebes nee bedankt schat, ben niet van de vega.. heb wel is bij een vriendin vega gehakt gegeten met pasta en vond het wel oke.
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 12 maart 2020 om 19:49
vrijdag 13 maart 2020 om 08:23
Hoeft ook niet, ik wel, ik wil niet meer veel vlees eten. Wilde alleen maar vertellen dat ik bb at gister
Best lekker maar ik moet toegeven dat bb met vlees wel een stuk lekkerder is.
Fijn weekend alvast, ik heb het al, heb weer een serie ontdekt; Las chicas del cable.
Erg leuk.
vrijdag 13 maart 2020 om 09:48
Ik heb al ruim 2 maanden weekendgevoel, maar de opruimmodes blijft uit. Geloof dat opruimmodes beter 'werkt' met een baan...
De meldingen van musea die de rest van de maand dicht zijn vlogen veelvuldig rond op facebook, benieuwd of er nog meer volgt.
Speciaal voor mij hebben theaters een keer uitgevonden dat je enkele dagen tevoren een herinnering krijgt dat je theaterbezoek gepland hebt. Zo uit mijn hoofd heb ik niks gepland staan in maart en april maar ik wacht de berichtgeving in mijn mailbox wel af
De meldingen van musea die de rest van de maand dicht zijn vlogen veelvuldig rond op facebook, benieuwd of er nog meer volgt.
Speciaal voor mij hebben theaters een keer uitgevonden dat je enkele dagen tevoren een herinnering krijgt dat je theaterbezoek gepland hebt. Zo uit mijn hoofd heb ik niks gepland staan in maart en april maar ik wacht de berichtgeving in mijn mailbox wel af
vrijdag 13 maart 2020 om 09:56
Watervrouw333 schreef: ↑13-03-2020 09:48Ik heb al ruim 2 maanden weekendgevoel, maar de opruimmodes blijft uit. Geloof dat opruimmodes beter 'werkt' met een baan...
Ik heb morgen ook iets leuks, behalve het opruimen.
Is nog niet afgezegd al reken ik daar wel op maar nog niks van gehoord.
Komt me niet eens slecht uit, dat veel dingen niet doorgaan want dan kan ik Las chicas lekker afbingen
vrijdag 13 maart 2020 om 11:02
Geen idee wat voor maatregelen UK neemt, zag een videofragmentje waarin Johnson het er al over had dat Corona maanden lang zal rondwaren. Ik wil in juni naar Londen......
Zou me op zich niets verbazen als 31/03 op den duur nog een weekje of twee verlengd wordt maar hoop dat het mijn theaterplannen van mei niet in gevaar brengt.
Zag al een aankondiging dat een museum een tentoonstelling gaat houden over pandemieën/virusuitbraken. Moet in april openen. Tijd zal het leren of dat doorgaat
Zou me op zich niets verbazen als 31/03 op den duur nog een weekje of twee verlengd wordt maar hoop dat het mijn theaterplannen van mei niet in gevaar brengt.
Zag al een aankondiging dat een museum een tentoonstelling gaat houden over pandemieën/virusuitbraken. Moet in april openen. Tijd zal het leren of dat doorgaat
vrijdag 13 maart 2020 om 11:08
Hier scheen de zon dus ik ben even op mijn fiets een rondje door en om het park gaan doen( en tegelijk pokestops draaien en vangen natuurlijk). Toen even naar de appie want ik was avocado vergeten voor de guacamole vanavond. Nou ik heb bij deze Ah nog nooit alle kassa’s open gezien en nu dus wel en rijen met volgestouwde wagens niet normaal. Er was blijkbaar vanmorgen ook een akkefietje geweest bij de broodafdeling.. mensen zijn compleet op hol geslagen. Nu hebben wij meestal de diepvries en voorraadkast redelijk vol dus mochten wij ziek worden is er voorlopig niks aan de hand.
Ben nu even thuis want zonder tegenbericht moet ik gewoon werken straks. En nu regent het als een gek m was echt net op tijd binnen.
Ben nu even thuis want zonder tegenbericht moet ik gewoon werken straks. En nu regent het als een gek m was echt net op tijd binnen.
vrijdag 13 maart 2020 om 11:34
Watervrouw333 schreef: ↑13-03-2020 11:02Zou me op zich niets verbazen als 31/03 op den duur nog een weekje of twee verlengd wordt
Dit is echt niet met een paar weken voorbij hoor. Hou alvast maar rekening met maanden...
vrijdag 13 maart 2020 om 12:09
Kwebbeltje91 schreef: ↑13-03-2020 11:59Inderdaad. In China is het nu pas wat stabieler. En hoelang is het daar aan de gang? Paar maanden?
17 november kwamen de eerste berichten, dus die zijn al vier maanden onderweg. Maar goed, die waren te laat natuurlijk, met ingrijpen. Ik denk dat je bij ons zeker rekening moet houden met een maand of drie. Misschien wel langer.
vrijdag 13 maart 2020 om 12:51
Net mail gekregen van werk dat de vergadering van volgende week niet doorgaat. Was eigenlijk wel te verwachten.
vrijdag 13 maart 2020 om 16:19
vrijdag 13 maart 2020 om 16:19
Ligt ook aan het weer Rik, ivm de klimaatverandering zal het niet lang duren voor het warmer wordt.
Ik denk en hoop vooral dat het echt geen maanden gaat duren.
(En anders, Ik ben pas bij seizoen 2 van Las chicas..
Ik ook Rouge, mensen zijn compleet doorgeslagen en ik ben er helemaal klaar mee...
Bij mij was alleen het wc papier op, (maar ik ging vanmorgen) het was wel r*t*druk in de super, maar in de stad was het uitgestorven en ook ik word sch**tziek van dat gezeik...
Wtf als alles even stillicht... we zijn 1 vd rijkste landen van de wereld, we komen daar heus wel overheen.
Al die afzeggingen geven mij overigens wel de tijd om wat meer in de keuken te prutsen. Ik had vd week een recept van iemand van gezonde bonbonnetjes, met o.a. noten, kokosolie en kokosrasp en dadels. Was ff een geklier maar heb er een aantal gemaakt en ze zijn heerlijk.
Mijn keuken zag er wel uit alsof er een bom ontploft was..
vrijdag 13 maart 2020 om 17:03
ik ook, morgen sta ik om 08.00 voor de dirk. gelukkig had ik nog wat groente over van gister.Phoebemeaculpa schreef: ↑13-03-2020 16:19![]()
Ligt ook aan het weer Rik, ivm de klimaatverandering zal het niet lang duren voor het warmer wordt.
Ik denk en hoop vooral dat het echt geen maanden gaat duren.
(En anders, Ik ben pas bij seizoen 2 van Las chicas..)
Ik ook Rouge, mensen zijn compleet doorgeslagen en ik ben er helemaal klaar mee...
Bij mij was alleen het wc papier op, (maar ik ging vanmorgen) het was wel r*t*druk in de super, maar in de stad was het uitgestorven en ook ik word sch**tziek van dat gezeik...
Wtf als alles even stillicht... we zijn 1 vd rijkste landen van de wereld, we komen daar heus wel overheen.
Al die afzeggingen geven mij overigens wel de tijd om wat meer in de keuken te prutsen. Ik had vd week een recept van iemand van gezonde bonbonnetjes, met o.a. noten, kokosolie en kokosrasp en dadels. Was ff een geklier maar heb er een aantal gemaakt en ze zijn heerlijk.
Mijn keuken zag er wel uit alsof er een bom ontploft was..![]()
hamster niet hoor ik net op de radio. stelletje mogolen sorry het zit me nogal hoog
ik heb La Chica geprobeerd, maar na seizoen 2 was ik er klaar mee
Relax we're all crazy, it's not a competition