!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Konela, goed dat je er met vriend even lekker tussenuit bent geweest. Elke rust is meegenomen toch? Ik heb wel met je te doen hoor meis.

Gisteren met Guus naar een kraamfeest bij vriendinnetje in Breda geweest. Een uur in de auto, enkele reis, maar aales ging goed. het kraamfeest was van een meisje, maar het prinsesje lag op bed toen we kwamen. na aankomst gaven we Guus bij hen de fles en de eerste drie stellen die binnenkwamen dachten dat Guus het feestvarken was... En ik vind toch echt dat ie een jongenskoppie heeft!

Kabouwer, morgen al weer werken! heb je er zin in of zie je er tegenop?
Pff Kabouter al weer werken wat gaat de tijd al snel.

Heb je er een beetje zin aan?

Frans weer naar 7 voedingen pfff das ook wel weer wennen.

En leuk he al dat gebrabbel.

Ik vind dat baby's ook al snel veranderen daarin erg leuk!

Floor wat k*t dat je man weer weg moet.

Kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent.

Fesa ik heb wel het gevoel dat het werkt bij ons hij is voor mijn gevoel ook een stuk meer verzadigt.

Maar na de fles hou ik hem nog wel even een tijdje recht op zeg maar voor de zekerheid.

Hij geeft nu gelukkig ook geen gal meer over dat vond ik zo zielig maar ook erg vies.

Wat gezellig een kraamfeest mientje!

Mocht er ooit een tweede komen bij ons ga ik dat ook doen wordt gek van al die visite die elke keer nog komt.

Wel lief natuurlijk maar heb het er wel een beetje mee gehad.

Jesse mag morgen weer naar het cb voor de prikjes.

En eens kijken hoeveel die weegt vorige week zat die over de 5 kilo dus ben benieuwd.

Hij groeide ook wel erg hard maar dat kwam ook door de vele voedingen.
Hihi Ibbel, straks gaat ie op een tentfeest beuken op RH of Normaal.. Wel grappig trouwens! (ik ken dat allemaal natuurlijk nog niet..)

Tabel is geupdate.. (hoe schrijf je dat ook al weer.. Met umlaut volgens mij, of niet?)

Moet nu ff rennen naar brabbelend spugend meisje in de box...
Hallo lieve, lieve forum-maatjes! Nogmaals echt ontzettend bedankt voor jullie knuffels en tips!!!

Hier een heel goed weekend gehad. Ga niet schrijven hoe goed, want altijd als ik dat doe volgen er meteen weer een paar hele slechte dagen, haha. Maar óf de nieuwe voeding slaat nu echt aan, óf Veerle heeft besloten haar arme moedertje niet meer zo te pesten.

Maar van zo'n weekend ben ik helemaal opgeladen! Zo ellendig, verdrietig, down als ik me eind vorige week voelde... Toen kon ik het geen 5 minuten meer verdragen. Ga nog niet te vroeg juichen, maar ik hoop echt dat het nu veranderd is.

Heb in elk geval ook 2 boeken onder de voorste poten van de wieg gelegd zodat haar bedje idd schuin staat!

Bagheera, ik miste je al op het forum! Heb je het zo druk? En ben je al weer begonnen met werken? Ik las ergens dat zoon naar kdv is geweest?? Hoe ging dat?

Ibbel, heerlijk zeg, fietsen! Ik durf het zelf niet (ben nogal onhandig) maar kan niet wachten tot ik lekker samen met hond, baby en vriend kan gaan fietsen met dat mooie weer!

Draakje, hoe is het bij jullie? Hoe gaat het drinken en hoe is het met het huilen? En hoe was de verjaardag van Noah? Ben heel benieuwd, jullie hadden prachtig weer volgens mij!!! En nog bedankt voor je berichtje. Ik herkende heel erg wat je schreef. Je gaat het verdriet en huilen van de kleine toch snel op jezelf betrekken, helemaal als je gewoon écht niet begrijpt wat ze nou precies duidelijk willen maken....

Barrel, ik ben toch wel erg nieuwsgierig waar er bij jullie op gedanst wordt hoor!!! Geef anders een hint, dan kunnen we raden, haha!

Floor, schattig he, 2 baby's! Leuk om ze bij elkaar te houden en foto's te maken... Staat er een filmpje op hyves van Freek? Straks meteen even kijken!

Frans, het geeft me hoop dat jullie, ondaks de zware tijd met Milena, toch weer aan een 2e konden denken. Er komt dus een dag dat je vergeet hoe hard het ook al weer was, haha!

Mientje, arme Guus! Dat hij werd aangezien voor het feestvarken, wat een grap!!! Maar waarschijnlijk dacht alle visite "is dat de baby??? Is ook net een jongen zeg" !!!

B12, succes met de prikjes vandaag...

Over dat huilen, ik las ook steeds in boekjes dat een zuigeling gemiddeld zo'n 2 uur per dag huilt. Dus volgens mij is dat idd normaal. Heeeeerlijk, als het een stuk minder is!

En een kraamfeest, ik ben er nog steeds helemaal gelukkig mee. Zaaltje gehuurd (á €75,-, dat geluk hadden we wel dat het hier zo goedkoop is) en je moest zelf drinken meenemen dus ook dat scheelt erg in de kosten. Het was gewoon een heel gezellig feest, en iederen in 1x. Zou niet anders meer willen! Krijgen jullie nog steeds kraamvisite, of is iedereen wel geweest nu?

Gisteren nog iets grappigs. Ik was zoooooo misselijk. Net zo misselijk als de eerste 12 wkn van m'n zwangerschap. En ineens bedacht ik me dat ik ook niet ongesteld was geweest in m'n stopweek. Had zoveel tussentijds gevloeid dat ik niet had verwacht ook nog ongesteld te worden, maar gisteren in combi met die misselijkheid kreeg ik het even héél benauwd. Gelukkig heb ik zo'n schoonzus die altijd precies in huis heeft wat bij mij op is en ja dus ook..... een zwangerschapstest. Er stond met dikke letters "niet zwanger" (we hebben ook niet onveilig gevreeën maar toch). Pfffffffffffff.......... even slikken!

Nog 1 weekje genieten van m'n verlof. Zijn er nog meer dames die al bijna moeten gaan werken??
Zoon ligt tegen huilen aan in de box, dus ik heb geen idee of ik eindelijk es bij kan schrijven.....

Hi Konela! Zwaai! Fijn dat je weer opgeladen bent!

Hier inderdaad heel druk geweest met heel leuke dingen. Vrijdagavond een concert (oma paste op), zaterdag de hele dag in de stad geweest met vriendin incl. eten, enzo. En gisteren twee stellen hier over de vloer, gebarbecued. Ik heb een enorme vriezer, kan de hele straat (en die is best lang) eten geven, dus voor een onverwachte bbq draai ik mijn hand niet om. Wat superleuk, wel gerookt en wijn gedronken (niet dat ik lallend en slingerend mezelf de trap heb op moeten hijsen, maar toen ik vanochtend wakker werd, dacht ik dat het er best 1tje minder had kunnen zijn) . Ik rook normaal niet eens, haha.

Ibbel, wat een muziek, haha. Zelf ben ik al van mijn 14e verslaafd aan de rootsreggae. Tot groot verdriet van mijn man, want ik heb 600 cd's in de kast staan en er circuleert een lijst van nog 1.000 te verkrijgen albums waar wij ons best voor doen.

Ik had eigenlijk vandaag moeten beginnen met werken, maar ik heb vakantie genomen tot 1 mei. Dan begin ik weer. Zoon is dus al twee uurtjes wezen wennen op het kdv, en dat ging goed.

Nou, lekker egoberichtje want zoon zet het op een brullen. Doeidoei!
Hoi!

Wow Bagheera, je zoon al naar het kdv geweest. Ik heb wel zin om weer te gaan werken, maar minder zin om Bojan weg te brengen. En ik heb het nog makkelijk, want ik heb al een dochter die naar hetzelfde kdv gaat en ik ken de leidsters al enzo.

Hier is het sociale leven ook weer opgepakt. Heerlijk, ik ben een hele slechte thuiszitter . Bojan gaat mee, 1 van ons blijft thuis of hij gaat naar oppassers. Het is zo'n rustig mannetje, hij vindt alles wel best. Als ie maar niet in de kinderwagenbak hoeft, dat vindt hij vreselijk . De gekkerd.

Konela, je vergeet echt hoe erg het was hoor. Dat kun je je nu niet voorstellen, maar dat is wel zo. Als strax alles lekker loopt en je kunt genieten van Veerle, dan zijn de eerste paar weken niet erg meer. Enne pssssst fijn dat het nu beter gaat. Ik duim voor je dat dat zo blijft!

Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha Mientje, wat grappig dat ze Guus aanzagen voor het feestvarken. Heb je de cadeaus in ontvangst genomen (alhoewel je misschien minder blij bent met roze jurkjes ).

Kabouter, succes met je eerste werkdag!!

Ik heb officieel verlof tot 26 april maar dan begint de meivakantie (ooooh en ik had de kerstvakantie er ook al voor ). Na de meivakantie gaan wij zelf nog 2 weken op vakantie, ik begin dus 24 mei weer met werken. Nog een maand dus!! Aan de ene kant wel lekker, wat ik zie er tegenop om om half 8 twee kinderen op het kdv te krijgen (ik doe er ongeveer 2 uur over sochtends om ze klaar te stomen en weg te brengen, dus dat wordt om half 6 opstaan, whehehehe). Aan de andere kant ben ik er wel weer aan toe om te gaan werken en het is maar 2 dagen.

Oh over het fietsen met draagzak. Ik zou het zelf niet doen, maar ik gebruik de draagzak sowieso niet veel. Ik vind het wel jammer om te wachten met fietsen tot ie kan zitten. Maar het is niet anders. Of het gevaarlijker is dan wanneer ze in een stoeltje zitten. Ik denk dat je baby minder kan hebben en het daardoor ook gevaarlijker is. Zaterdag is Milena met mijn fiets omgevallen, ze zat voorop en ze kwakte zo met haar hoofd op de straat. Boem! Naar hoor, want iedereen snelde toe en ik wilde rustig de schade bekijken. Uiteindelijk viel het allemaal mee, ze is alleen van de linkerkant een soort smurf nu . Dus tja, ze kunnen ook vallen als ze in een stoeltje zitten.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha en die wijntjes, lekker. Ik zal wel een alcoholist zijn, maar ik mis het ongegeneerd een fles wijn leegdrinken heeeeeeeel erg. Nu is het tellen of ik er 1 kan nemen of misschien 2 en dan kolven en melk uit de voorraad die vent dan moet geven. En dan je wijn slammen, want het doet er 3 uur over om uit je melk te gaan, dus als ik nip dan duurt dat weer langer Niks aan zo
Kabouter, je bent vanavond natuurlijk helemaal uitgeput van een dag hard werken, maar ik ben wel benieuwd hoe je het hebt gehad.

Ik moet 1 juni weer aan de slag, maar ja, waar dan?? Ik ben heel druk aan het zoeken in ieder geval...

Kraamvisite, hier komt er geen visite meer. Het is echt waar dat het bij een tweede minder is. We hebben veel minder kaartjes gekregen bijvoorbeeld.

En wat me ook nog steeds zo verbaasd is hoe indrukwekkend zo'n geboorte en baby voor jezelf is, zo weinig het je kinderloze vrienden doet... Vriendliefs beste vrienden bijvoorbeeld kwamen waarschijnlijk uit plichtsbesef de avond na de geboorte kijken, maar hebben we sindsdien niet meer gezien. Terwijl Mila al zes weken is en ze niet eens heel ver hier vandaan wonen.
...

twee keer is ook weer niet nodig...
zoon ligt op schoot, tik met 1 vinger....

ibbel, ik denk dat die vrienden echt de impact niet kunnen begrijpen, dat het geen onwil is en dat voor hen die zes weken nog geen 3 weken lijken omdat hun normale leven doorgaat. ik besef nu ook dat ik niet altijd even attent ben geweest bij vriendinnen met kinderen, maar ik wist niet dat een kind krijgen zooooveel met je doet. ik heb het met verschillende vriendinnen over gehad en gelukkig hebben ze het me nooit kwalijk genomen en vonden ze het fijn andere dingen met me te delen.

ik heb van , naar ik dacht redelijk goede vriendin qua vertrouwelijkheden enzo, en ik ken haar al meer dan 25 jaar, niet eens een kaartje gehad..... ze woont in het buitenland. ik heb zaterdag na 2,5 maand een krabbel op hyves gekregen en weet eigenlijk niet goed wat ik hiedrmee wil. ik ben niet zo van het voorwathoortwat en het boeit me meestal niet zo als er veel tijd tussen het contact zit, maar eigenlijk vind ik dit schandalig, om het principe.
Ibbel, wat voor iets zoek je? Qua werk dan he...

Frans, wat doet Bojan als hij in de wandelwagenbak ligt? Veerle wil het ook niet meer. Gekke baby's haha.

Veerle is vandaag trouwens bij opa & oma. Die gaan vanaf volgende week elke maandag oppassen en ik vond het toch wel prettig als ze al een keertje was geweest voordat ik zou gaan werken... Nou dat kwam dus helemaal goed uit na vorige week. Nu is ze daar dus en het is toch wel lekker om gewoon thuis te zijn en helemaal je gang te kunnen gaan! Vriend is morgen jarig, dus ga nu huis schoonmaken (bleh), boodschappen doen (bleh) en daarna even de stad in voor een kadootje (jeuh). Heb op internet een t-shirt voor Veerle besteld met daarop een foto van haar en papa, met de tekst I love papa. Zo schattig!

Ga nu maar snel m'n vrije uurtjes benutten, voordat ik weer een uur achter de comp zit.
Even een vraagje aan Floor: jij had toch zo'n jeuk na je bevalling? Mijn zusje heeft dat nu ook. Ze heeft rode bultjes die enorm jeuken. Wat heb jij daar toen aangedaan? Ze heeft nu zal van de huisarts, maar die helpt (nog?) niet.
Hier ook geen kraamvisite meer, ja heb er nog 1tje staan voor eind mei (ja ik vergis me niet met april..), maar goed, nu ga ik het ook niet meer afspreken hoor, al vind ik het moeilijk om nee te zeggen. Maar gelukkig kan ik zeggen dat ik dan weer werk..

Lastig Bagheera, zulke dilemma's heb ik vooral gehad met wie wel en wie niet een kaartje sturen. Heb nl. ook een vriendin al een jaar niet gezien, omdat zij steeds de afspraak wilde verzetten.. Ja en nu een kaartje gehad met de tekst: ik kom snel kijken (nou niet dus..)

Idd Ibbel, verbazingwekkend he! Heb ik ook. Wij zijn ook de 1e in de omgeving die een baby kregen. Haaatsjie... (ff hooikoorts pil en puffje nemen)

It's amazing hier.. ze slaapt nu al weer bijna 2 uur. Dat is nog nooit gebuerd 's morgens. Maar ze moet zo toch echt wel even eten...

Mientje, staan de roze jurken leuk bij Guus? (wel leuk bij zijn wagen...)

Konela: I hope so dat het nu goed blijft gaan! Ik duim heel hard voor je! Ah, interessant, je kan bijna bij jan. 2010 gaan schrijven dan, hahahaha.. Samen met Bokito en wie was eht ook al nog meer??

Frans, wijntje? Als ik borstvoeding gaf, mocht Bojan wel ff bij mij lurken hoor.. Nee hoor, weet dat het niet leuk is. Ik vond het heerlijk afgelopen weekend in de tuin een wijntje te drinken. Echt van genoten. Nog meer dan vroeger voor Linn's geboorte.

Ik ga zometeen naar de Macdrive. Heb zo'n zin in een hamburger. Erg he. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met die buik. En daarna bloemetjes kopen bij tuincentrum, wil ff de voorkant gezellig hebben (die ene bloembal die we hebben.. misschien wel 1tje bijhalen..)
Oh Konela, mijn vriend is zaterdag jarig, moet nog ff op kadojacht.

Ik moet voglende week maandag ook weer aan de slag. Misschien breng ik haar vd week ook wel ff een dagje bij de een of ander.. Om hetzelfde te doen als jij..

Hier is het nog steeds een diepe slaap. Ben gekke henkie als ik haar nu wakker maak.. Lastig he!!
Haha wat Bojan dan doet? Brullen . En hij huilt zoals gezegd weinig, dus als hij dan huilt, dan neem ik dat errug serieus . Ik heb er nu zo'n wiebelding boven hangen, daar vermaakt hij zich 20 minuten mee, dus ik kan 20 minuten snelwandelen. Als Milena meegaat en we minder snel gaan, dan is het dus huilen. Hij vindt het in de mxicosi op het onderstel wel leuk trouwens. Het is dus echt de bak waar hij inligt die niet leuk is

Heerlijk om gewoon je gang te kunnen gaan he?

Sjaanie, lastig hoor dat wakker maken of niet. Jammie macdrive *kwijl*

Oh hier wordt het gejammer nu serieus. Voedertijd
Frans.. wat voor merk wagen heb je dan? Hihi, misschien wil meneer wel een veel luxer exemplaar... :-)

Ik zal een extra hamburger voor jou eten dan, ok? Heb trouwens wel wakker gemaakt en de fles is heel snel leeg gegaan...
Dag dames!

Daar ben ik eindelijk ook weer even. Ga zo kijken of ik bij kan lezen, weet niet of ik aan reageren toekom.

Ik heb het al een paar keer gezegd, maar ik moet echt echt echt proberen wat beter mee te lezen...

Dank jullie wel voor de lieve knuffels na oma's overlijden. Afgelopen donderdag was de crematie. Na lang wikken en wegen heb ik zelf ook gesproken en ik moet zeggen dat dat achteraf erg goed voelt. Ik heb echt het idee dat ik goed afscheid heb kunnen nemen.

Met Dochter gaat het goed, ze is af en toe wel boos en wat jaloers op Zoon die natuurlijk erg makkelijk op schoot kan, maar gelukkig heeft ze er niet overdreven veel last van (Bokito, ik heb je mail niet ontvangen hoor, er is toch iets mis gegaan).

Zoon doet het super. Hij zit sinds gisteren in maat 62. De mouwtjes kwamen tot halverwege zijn onderarmen, schandalig... Hij krijgt steeds meer ritme en wordt rustiger. Hij slaapt vrij goed (in de puckababy) en kan zichzelf steeds beter vermaken. Hij kan zo vreselijk mooi lachen!! Super-mannetje!

Ik doe het nog niet zo goed. Voel me lichamelijk nog lang niet op krachten en emotioneel is het ook nog niet best.

Gesprekken bij de psych gaan goed, maar ik kan er nog niet echt wat mee in het dagelijkse leven. Het lucht op om erover te praten, maar ik kom nog niet zo heel veel verder. Misschien wil ik te snel?

Vandaag wilde mijn baas dat ik bij hem langs kwam. Hij heeft een heel verhaal gehouden over hoe vervelend het voor hem is en dat hij nog geen vervanger voor me heeft en dat zijn gezin eronder lijdt en dat het gezin van mijn collega eronder lijdt en dat ze niet op vakantie kunnen als hij niemand vindt. Hij kan niemand vinden omdat iedereen een vast contract wil en blablabla. Dus ik vertelde hem dat ik het heel vervelend vind, maar dat ik er niets aan kan veranderen. Ik kan volgende week nog niet beginnen en weet niet wanneer wel. En toen zei hij dat hij dan maar iemand voor vast ging aannemen en een ontslagprocedure op ging starten!

Ik weet dat hij me niet kan ontslaan, maar de sfeer wordt zo nog een stukje gezelliger...

Ben nu aan het uitzoeken wat precies mijn rechten zijn, zodat ik wat dat betreft stevig in mijn schoenen sta.

Fijne man, die baas van mij.

Goed, ik ga nu even teruglezen wat jullie allemaal heeft bezig gehouden de laatste week.

Liefs Lein
Ah Lein jeetje zeg wat een eikel. Alsof je je voor de lol niet goed voelt en alsof je je beter gaat voelen en eerder weer aan het werk kan als hij zo doet. Hij mag je idd niet ontslaan als je ziek bent volgens mij. Fijn zeg als mensen zo met je meeleven en meedenken.
Hmm ik heb een bugaboo, veel luxer kan het haast niet lijkt me. Tis wel een tweedehands, misschien is dat het probleem .

Lekkerrrr hoor die hamburgers. Ik was zo dom om zoutarm brood te kopen. Men wat is dat vies. Heb er net een geblakken ei met kaas en ham opgedaan, toen proefde ik het brood niet meer.

Hier meer kaarten, maar minder visite. Althans in mijn beleving dan. En veel visite overdag, dat vind ik wel fijner dan savonds.

Bagheera, wat lullig van die 'vriendin' zeg. Lekker belangstellend. Mijn vriendin die echt niks met kinderen heeft, stond na 3 dagen op de stoep (en dat (na drie dagen pas)

omdat ze verder weg woont).
En mensen zonder kinderen hebben vaak moeite om zich in te leven in mensen met kinderen. Slaaptijden, vroeg opstaan, iedere dag enz. Ik was zelf ook zo, vrees ik.

Net Bojan in bad gedaan, hij vond het heerlijk. Ik heb van mijn moeder zo'n soort luchtbedje gekregen en dat vond hij fijn. Lekker lang gebadderd en langzaam aangekleed. Gezellig gekletst met mijn zoon .

Ik heb trouwens een hele scheut talkpoeder tussen zijn onderkinnen gemikt. Hij had daar een beetje last van smetplekjes, omdat het zweet tussen die kinnen. Ziet er niet uit, maar ik hoop dat het nu droger blijft.
Frans hier ook eentje die niet graag in de kinderwagenbak gaat maar wel in de maxicosi.

Dus tot nu toe weinig gebruikt alleen in de eerste weken voor het slapen bij ons op de kamer.

Mmmm Sjaanie krijg er honger van.

Geniet er lekker van.

Bagheera ik zou het denk ook niet van mijn vriendin kunnen waarderen als ze niks van zich laat horen.

Mischien haar gewoon zeggen wat je er van vindt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit geweten dat een kindje krijgen zo iets bijzonders is.

Konela wat fijn dat je een goed weekend gehad hebt, ik hoop dat het zo blijft.

Wat schrikken he als je nog niet ongesteld bent en wel misselijk.

Ik ben gelukkig (nou ja gelukkig??) zaterdag weer ongesteld geworden wat een feest weer pffff.

Zijn er meer dames die een keizersnede hebben gehad en waar de buik dan zo ontzettend veel pijn bij doet?

Ik heb ook eerder het gevoel dat ik vloei met slijmproppen dan dat ik gewoon ongesteld ben. (sorry niet smakkelijk)

Heb dat toch niet gemist een jaar.

Ik mag nu naar het Cb gelukkig gaat vriend mee want ik ben zelf panisch voor naalden dus dan kan hij even helpen en ik even weg kijken.
halloooooooo, hier veels te druk en kogels door kerken enzo. nu ff babie op schoot dus tikken met 1 vinger. schiet niet op.
Frans: eerst had ik enorme rode plakaten en was is allergisch voor iets onbekends. Daar kreeg ik tabletten voor. Daarna bleek mijn huis te droog en eczematisch. Nu heb ik een vette zalf en mag ik nog maar 2 keer per week onder de douche (weh). Zalf hielp ook niet, ik gebruik nu intensive care rescue en dat smeer ik twee maal daags en dat helpt wel. Maar het meeste helpt: 2 keer per week kort douchen met wat kouder water.
Jeetje Floor, je hebt er dus nog steeds last van. Wat enorm balen zeg. En ook dat je maar 2 keer per week kan douchen. En dan nog kort en met koud water ook . De huisarts dacht dat mijn zusje een allergische reactie op de hormonen had. Daarvoor had ze zalfjes gekregen, maar die helpen dus niet. Vanmiddag moet ze weer naar de huisarts, ik hoop dat ze nu iets krijgt wat wel helpt, want het is echt zielig.

B12, heel veel succes met de prikjes van Jesse. Lief dat je ondanks dat je niet van naalden houdt, toch meegaat. Je doet wat voor zo'n wurm he? Vervelend dat je nog zo'n last hebt van je buik. Wanneer heb je weer een afspraak? Je was de vorige keer toch een beetje afgescheept door de gyn?

Ringel, welke kogels door welke kerken? Je maakt me nieuwsgierig hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven