Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh. Eerst verder lezen, dan pas grap maken. Mosterd
Net gelezen: ‘jezelf beroepen op experts is een enorme drogreden, waar is je kritisch denkvermogen gebleven’.
Iemand is het er niet mee eens dat mensen luisteren naar adviezen zoals mondkapjes helpen niet’ want ze helpen wel als je maar kritisch nadenkt.
Th∅rdis schreef:
13-03-2020 08:34
Net gelezen: ‘jezelf beroepen op experts is een enorme drogreden, waar is je kritisch denkvermogen gebleven’.
Iemand is het er niet mee eens dat mensen luisteren naar adviezen zoals mondkapjes helpen niet’ want ze helpen wel als je maar kritisch nadenkt.
Ja, een van de vele verworvenheden van het internet. Waar we allemaal gelijk zijn, iedereen overal zijn plasje over mag doen en 'expert' een scheldwoord is geworden.
Th∅rdis schreef:
Ja! Dat is de logica van conspiracydenkers
Th∅rdis schreef:
:rofl:

Het moet niet gekker worden!
Er wordt weer een nieuwe stagiair bij Viva gezocht, dus weer een nieuwe wismod in juni ‘bij de gezelligste online redactie van Nederland’.

www.viva.nl/algemeen/vacature-stage-online-redactie/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Th∅rdis schreef:
De meeste mensen gebruiken mondkapjes niet op de juiste manier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Th∅rdis schreef:

Tjiftjaf.
Nouschi schreef:
13-03-2020 07:00
Er zijn echt al genoeg coronatopics mensen!
Als we een beetje ontopic willen blijven zullen we wel over corona moeten praten, want het hele forum gaat inmiddels over corona.

En voor wie zich afvraagt waarom ik niet gewoon sta te wassen: ik ben ziek gemeld en naar huis gestuurd. Omdat dochter griep heeft.
Solomio schreef:
13-03-2020 06:00
Jij bent Angela de Jong?

https://www.superguide.nl/nieuws/angela ... ligheid-tv
Ha,ha, nee
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Nouschi schreef:
13-03-2020 07:00
Er zijn echt al genoeg coronatopics mensen!
Heb er niet een gelezen :yum:
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Lady*Voldemort schreef:
13-03-2020 09:05
Als we een beetje ontopic willen blijven zullen we wel over corona moeten praten, want het hele forum gaat inmiddels over corona.

En voor wie zich afvraagt waarom ik niet gewoon sta te wassen: ik ben ziek gemeld en naar huis gestuurd. Omdat dochter griep heeft.

Precies :sick: Ik hoopte er hier een beetje van verschoond te blijven, helaas. Snap het ook wel hoor maar het gaat helemaal nergens anders meer over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
oudebaas schreef:
13-03-2020 05:15
Goedemorgen :-)
Op deze winderige en natte Vrijdag de dertiende zie ik dat ik (op papier) 1/3 van mijn beleggingen heb zien verdampen vanwege een virusje. Ik zelf loop ook te niezen. Zou ik worden opgepakt als ik naar buiten ga?
De beurs gaat ook weer terug omhoog, na deze gekte! Ik gok dat je niet opgepakt wordt trouwens.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb het best lang kunnen ontwijken, maar inderdaad nu wordt het je overal voor de voeten gegooid.
Zodra iemand er tegen mij buiten internet over begint kan ik ze de mond nog snoeren, dat is dan weer het fijne van irl.
Tjsa het is dan ook hetgeen wat de meeste mensen het meeste bezig houdt op dit moment. Ik kan overigens prima in andere topics babbelen zonder topics op te zoeken die specifiek over corona gaan. Dan kom je het onderwerp ook daar wel eens tegen maar in een meer normale verhouding.
Corona is gewoon een heel saai virus.
En heel veel mensen hebben gewoon een heel saai kutleven en leven nu helemaal op dat er een keer iets onverwachts gebeurt en dat ze daar dan van alles van kunnen vinden
Murrmurr schreef:
13-03-2020 10:01
Corona is gewoon een heel saai virus.

Jij had gehoopt op zombies?
RikM schreef:
13-03-2020 10:05
Jij had gehoopt op zombies?
Nee ik prefereer geen virus, maar er valt gewoon niet zo heel veel over te zeggen. Behalve handen wassen en zo.
oudebaas schreef:
13-03-2020 05:15
Goedemorgen :-)
Op deze winderige en natte Vrijdag de dertiende zie ik dat ik (op papier) 1/3 van mijn beleggingen heb zien verdampen vanwege een virusje.

Het is niet om aan te zien hè. Je kan er maar beter niet naar kijken. 🙈

Ik krijg net van mijn bank een mailing: "U kunt met beleggen een groot bedrag opbouwen!" – Eh ja... nu even niet dus. :calimero:
RikM schreef:
13-03-2020 10:10
Het is niet om aan te zien hè. Je kan er maar beter niet naar kijken. 🙈
Ik heb alleen geld in de XRP, die is gekelderd. Het was 50 dollar :proud: en nu 17. Cadeautje van een vriend die heel erg overenthousiast met Bitcoin en aanverwanten aan de slag ging een jaar geleden en die heeft nu een enorm verlies
The world is going to hell in a handbasket
Murrmurr schreef:
13-03-2020 10:02
En heel veel mensen hebben gewoon een heel saai kutleven en leven nu helemaal op dat er een keer iets onverwachts gebeurt en dat ze daar dan van alles van kunnen vinden
EN door corona wordt dat leven nog saaier :'(
Later is nu
Dreamer schreef:
13-03-2020 10:35
EN door corona wordt dat leven nog saaier :'(
Het mijne wel in ieder geval, echt niks gaat door
Zouden er dan over negen maanden wel meer kinderen worden geboren? Alleen van samenwonende stellen dan, ook al zo saai.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven