Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 13 maart 2020 om 11:53
Ballenbak is dicht

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 13 maart 2020 om 11:53
vrijdag 13 maart 2020 om 11:54
vrijdag 13 maart 2020 om 11:55
De meeste mensen zouden beter een ballgag dan een mondkapje kunnen gebruiken.viva-amber schreef: ↑13-03-2020 09:02De meeste mensen gebruiken mondkapjes niet op de juiste manier.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

vrijdag 13 maart 2020 om 12:01
Amen.

vrijdag 13 maart 2020 om 12:11
Heb jij dan geen kunstpik gekregen bij je Viva-abonnement?Lady*Voldemort schreef: ↑13-03-2020 11:45Ik wou dat ik een man was. Dan kon ik nu tenminste leuk met mijn pik gaan spelen.

vrijdag 13 maart 2020 om 12:22
Tja. Hoera, vandaag is mijn vakantie begonnen. Alle tickets en boekingen kunnen de prullenbak in. Gisteren dacht ik nog dat het etentje in een sterrenrestaurant het hoogtepunt van de vakantie werd tot ik vanochtend hoorde dat alle restaurants in BE ook dicht gaan.
Dus dat wordt toch maar netflix nemen en uit gaan zoeken wat leuk is om te bingen. Het resultaat van de vakantiestart was ook al twijfelachtig. Maar ja, wie gaat er dan ook zonder aluhoedje naar de kapper op vrijdag de 13de.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 13 maart 2020 om 12:27
Dansen kan nog wel.
Om iets vrolijker te worden:
https://youtu.be/k76BgIb89-s
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

vrijdag 13 maart 2020 om 12:29
Ik word daar niet echt vrolijk van.Oblio schreef: ↑13-03-2020 12:27Dansen kan nog wel.

vrijdag 13 maart 2020 om 12:30

vrijdag 13 maart 2020 om 12:31
Maud*de*Braose schreef: ↑13-03-2020 11:45Eens.
En nu is er een bump in the road. Daar moeten we niet over zeuren of paniekerig over doen. Gewoon accepteren dat er veel dingen niet kunnen de komende tijd. Dat gaat ook weer voorbij.
Ja en nee. Al die leuke dingen die niet doorgaan, daar verdien ik mijn brood mee als ZZP'er en ik heb nu dus geen inkomen. Dat ik zelf op mijn vrije dag niet naar het theater of museum kan zoals gepland, prima. Maar dat ik ook geen inkomsten heb vind ik toch echt minder prima.

vrijdag 13 maart 2020 om 12:36
Ik wou dat ik twee mannen wasLady*Voldemort schreef: ↑13-03-2020 11:45Ik wou dat ik een man was. Dan kon ik nu tenminste leuk met mijn pik gaan spelen.

vrijdag 13 maart 2020 om 12:40
Nee, dat is veel te veel.