Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 13 maart 2020 om 16:01
Hier gaat man er zo op uit. Ben benieuwd of ons boerengehucht wel zo nuchter is als ze pretenderen te zijn

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

vrijdag 13 maart 2020 om 16:52
Het antwoord is 'nee'.AeonOfWinter schreef: ↑13-03-2020 16:01Hier gaat man er zo op uit. Ben benieuwd of ons boerengehucht wel zo nuchter is als ze pretenderen te zijn![]()
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

vrijdag 13 maart 2020 om 17:01

vrijdag 13 maart 2020 om 17:03
Ik doe op vrijdag altijd de boodschappen. Maar nu voelde ik me een beetje schuldig Ofzo. Ja mensen, ik weet dat ik drie zakken diepvriesfruit heb maar we eten nou eenmaal veel diepvriesfruit. Altijd. En ja ik weet dat ik 4 pakken melk heb, maar dat is voor de cappuccino en de pannekoeken. Ik ben NIET aan het hamsteren!

vrijdag 13 maart 2020 om 17:06
Mijn man moet voorlopig ook thuis werken. Dat zal me een klap geven, want ons poppenhuisje is daar totaal niet geschikt voor wegens geen kamer over, het internet (dat bij de huur in zit) is ruk en zoon is echt niet in staat om een hele dag geen herrie te maken. Ik hoop maar dat man in gaat op mijn suggestie om bij de buurman op kantoor te gaan zitten, die werkt altijd vanuit huis. Sowieso heb ik er ook geen zin in, de hele dag een werkende man over de vloer en ik zit voorlopig ook thuis.
vrijdag 13 maart 2020 om 17:06
Vier pakken melk? Ik koop altijd zo'n doos met 12? pakken. Niets raar aan toch?Th∅rdis schreef: ↑13-03-2020 17:03Ik doe op vrijdag altijd de boodschappen. Maar nu voelde ik me een beetje schuldig Ofzo. Ja mensen, ik weet dat ik drie zakken diepvriesfruit heb maar we eten nou eenmaal veel diepvriesfruit. Altijd. En ja ik weet dat ik 4 pakken melk heb, maar dat is voor de cappuccino en de pannekoeken. Ik ben NIET aan het hamsteren!
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 13 maart 2020 om 17:08
Nee, helemaal niet raar! Maar nu voelde ik me alsof ik toch stiekem aan het hamsteren wasdoornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:06Vier pakken melk? Ik koop altijd zo'n doos met 12? pakken. Niets raar aan toch?

vrijdag 13 maart 2020 om 17:09
Ik vind dat echt heel raar want zoooooooo verschrikkelijk niet te drinken die houdbare melkdoornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:06Vier pakken melk? Ik koop altijd zo'n doos met 12? pakken. Niets raar aan toch?

vrijdag 13 maart 2020 om 17:10
Oei. Kijk maar uit voor de relatiepolitie, als je dat niet super enig vindt dan is er wat heel erg mis met je relatie.Lady*Voldemort schreef: ↑13-03-2020 17:06Mijn man moet voorlopig ook thuis werken. Dat zal me een klap geven, want ons poppenhuisje is daar totaal niet geschikt voor wegens geen kamer over, het internet (dat bij de huur in zit) is ruk en zoon is echt niet in staat om een hele dag geen herrie te maken. Ik hoop maar dat man in gaat op mijn suggestie om bij de buurman op kantoor te gaan zitten, die werkt altijd vanuit huis. Sowieso heb ik er ook geen zin in, de hele dag een werkende man over de vloer en ik zit voorlopig ook thuis.

vrijdag 13 maart 2020 om 17:11
Daarom open ik er ook geen topic overLuci_Morgenster schreef: ↑13-03-2020 17:10Oei. Kijk maar uit voor de relatiepolitie, als je dat niet super enig vindt dan is er wat heel erg mis met je relatie.

Overigens zou het me ook geen topic waard zijn hoor, we overleven het vast wel. Maar vervelend is het wel.