Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Th∅rdis schreef:
13-03-2020 15:10
Ik ben klaar voor de supermarkt.

Afbeelding
Als ik over een uur niet terug ben, kom me niet zoeken en sluit de schuilkelder af.
Hier gaat man er zo op uit. Ben benieuwd of ons boerengehucht wel zo nuchter is als ze pretenderen te zijn :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik probeer boodschappen doen een weekje uit te stellen in de hoop dat de hysterie dan wat gedaald is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hier redelijk rustig bij de Appie maar wcpapier is idd bijna op
Murrmurr schreef:
13-03-2020 16:32
Hier redelijk rustig bij de Appie maar wcpapier is idd bijna op
Ik zie dat wat ik heb gepakt omdat het het enige was dat over was Page Eco is. Dat is vast symbolisch voor het een of ander.
Oudblond schreef:
13-03-2020 16:15
Ik probeer boodschappen doen een weekje uit te stellen in de hoop dat de hysterie dan wat gedaald is.
Zelfde hier.
Life is short. Eat dessert first.
Afbeelding
Niks aan de hand in mijn supermarkt. Kennelijk ben ik verhuisd naar een beschaafd gebied. Overigens denk ik dat in mijn oude buurt ook niks aan de hand is.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Ik woon duidelijk tussen de tokkies, dat was rond kerst ook al duidelijk te zien aan de decoraties
Ik deed boodschappen in een onbeschaafd veendorp, maar daar was ook niets loos. Ik had me op een veldslag voorbereid, met mensen die zouden vechten om een pot doperwten en wortels of hun leven zouden offeren voor afbakpistoletjes, maar niets van dat al.
AeonOfWinter schreef:
13-03-2020 16:01
Hier gaat man er zo op uit. Ben benieuwd of ons boerengehucht wel zo nuchter is als ze pretenderen te zijn :mrgreen:
Het antwoord is 'nee'.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik denk dat ik maar een moestuin begin. Ik heb voorlopig toch tijd zat.
Ik heb nog geen supermarkt gezien, doe ik morgen wel.

Moet wel verplicht 2 weken thuiswerken en daar heb ik een spuughekel aan. Werk is werk en privé is privé.
Maar goed, het moet.
Geen bijzonderheden
Hier was er wél wc papier, maar geen pot groente of gehakt, kip en brood meer te krijgen. Diepvries bijna leeg, aardappelen zo goed als op, geen paracetamol of zeep te vinden het was nogal karig. Geen mensen met enorme karren zien rijden, dat niet. Maar het was wel raar.
Wat zullen de Impala’s van dit forum in een diep gat vallen als deze crisis bezworen is.
Geen bijzonderheden
Ik doe op vrijdag altijd de boodschappen. Maar nu voelde ik me een beetje schuldig Ofzo. Ja mensen, ik weet dat ik drie zakken diepvriesfruit heb maar we eten nou eenmaal veel diepvriesfruit. Altijd. En ja ik weet dat ik 4 pakken melk heb, maar dat is voor de cappuccino en de pannekoeken. Ik ben NIET aan het hamsteren!
Mijn man moet voorlopig ook thuis werken. Dat zal me een klap geven, want ons poppenhuisje is daar totaal niet geschikt voor wegens geen kamer over, het internet (dat bij de huur in zit) is ruk en zoon is echt niet in staat om een hele dag geen herrie te maken. Ik hoop maar dat man in gaat op mijn suggestie om bij de buurman op kantoor te gaan zitten, die werkt altijd vanuit huis. Sowieso heb ik er ook geen zin in, de hele dag een werkende man over de vloer en ik zit voorlopig ook thuis.
Th∅rdis schreef:
13-03-2020 17:03
Ik doe op vrijdag altijd de boodschappen. Maar nu voelde ik me een beetje schuldig Ofzo. Ja mensen, ik weet dat ik drie zakken diepvriesfruit heb maar we eten nou eenmaal veel diepvriesfruit. Altijd. En ja ik weet dat ik 4 pakken melk heb, maar dat is voor de cappuccino en de pannekoeken. Ik ben NIET aan het hamsteren!
Vier pakken melk? Ik koop altijd zo'n doos met 12? pakken. Niets raar aan toch?
Life is short. Eat dessert first.
oudebaas schreef:
13-03-2020 11:55
De meeste mensen zouden beter een ballgag dan een mondkapje kunnen gebruiken.
Foei Oudebaas, verkeerde pijler
doornroosje9 schreef:
13-03-2020 17:06
Nee, helemaal niet raar! Maar nu voelde ik me alsof ik toch stiekem aan het hamsteren was :proud:
doornroosje9 schreef:
Ik vind dat echt heel raar want zoooooooo verschrikkelijk niet te drinken die houdbare melk ;-D
Lady*Voldemort schreef:
Mijn man moet voorlopig ook thuis werken. Dat zal me een klap geven, want ons poppenhuisje is daar totaal niet geschikt voor wegens geen kamer over, het internet (dat bij de huur in zit) is ruk en zoon is echt niet in staat om een hele dag geen herrie te maken. Ik hoop maar dat man in gaat op mijn suggestie om bij de buurman op kantoor te gaan zitten, die werkt altijd vanuit huis. Sowieso heb ik er ook geen zin in, de hele dag een werkende man over de vloer en ik zit voorlopig ook thuis.
Oei. Kijk maar uit voor de relatiepolitie, als je dat niet super enig vindt dan is er wat heel erg mis met je relatie.
AeonOfWinter schreef:
13-03-2020 16:52
Het antwoord is 'nee'.
:rofl:
Bij de Delhaize in de buurt van mijn werk was het kennelijk redelijk drama en was er weinig toiletpapier nog over. Overdreven gedoe.
broekrok schreef:
13-03-2020 17:09
Ik vind dat echt heel raar want zoooooooo verschrikkelijk niet te drinken die houdbare melk ;-D
Alleen dus prima voor de cappuccino en door de pannekoeken. Melk is niet om zo te drinken! Wat een waanzin!
Luci_Morgenster schreef:
13-03-2020 17:10
Oei. Kijk maar uit voor de relatiepolitie, als je dat niet super enig vindt dan is er wat heel erg mis met je relatie.
Daarom open ik er ook geen topic over :D

Overigens zou het me ook geen topic waard zijn hoor, we overleven het vast wel. Maar vervelend is het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven