Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 8)

vrijdag 13 september 2019 om 20:48
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
Bezig met behandelingen
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*
Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)
Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7

Wachten op start | Sense, Mia_3 |
Prikken & slikken | Blauwe_Kat, Neoflux, Nerdella, Maestro |
Wachten op cryo-tp | Elisboompje, piene1987, DaisyLiz |
In de wachtweken (testdatum) |
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

Naam (leeftijd(v/m) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behan-deling | Status #cryo's |
Locatie |
-Sense- (36/41) |
2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's | ICSI4 | wacht op start | UZ Gent, OLVG/UMC | |
Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt | ICSI 2 | wachten op cryo-tp #nog 2cryo's | Belgie |
MamaMaria81 (38/41) |
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen | ICSI 3 | 2 cryo's | |||
Jokke (37/37) |
2016 | 2017 | geen oorzaak gevonden, 6x iui; 3x IVF mislukt | IVF4 | wachten op start Düsseldorf cryo | |
Lauwie101 (29/30) |
2015 | 2017 | zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp | ICSI4 | wachten op start icsi4 | Spanje |
DaisyLiz (30/31) |
dec 2014 | jan 2016 | PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) | IVF 2 | 11 cryo's (nog 7 over) | UZ Gent, OLVG/UMC |
Kasteelbewoner (?/?) |
2015 | ? | slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt | ICSI 3 | - | |
bolletje81 (38/38) |
2016 | 2017 | dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt | ICSI 3 | wachten op start ICSI3 | |
Neoflux (33/32) |
2019 | 2019 | erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD | PGD-ICSI 2 | wachten op start ICSI2 | |
Elisboompje (30/33) |
2018 | 2019 | ICSI 1: verse tp mislukt; 5 cryo's | ICSI 1 | Wachten op cryo tp (dec 2019/jan 2020) | |
piene1987 | 2016 | 2019 | slechte zaadkwaliteit. ICSI1 dochter L* na 22w zwangerschap en een gezonde dochter nog 3 cryo's | ICSI1 | wachten op cryo tp nog 3 | |
Maan1987 | 2012 | 2017 | PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) | ICSI + +PGD |
wachten op start | UMC utrecht, maastricht |
Maestro | 2018 | 2019 | PCOS, ziekte van Addison + slechte kwaliteit zaad | ICSI / IVF | ||
Celenne | 2017 | 2018 | Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. | ICSI 3 | wachten op start ICSI3 | |
Nerdella | 2009 | 2010 | Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF | IVF 1 | Start met stimuleren | C&C Heinsberg (DL) |
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |

(Zwanger groepje 2016-2019)
.

*

*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)

■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 7
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 14:32
22.47% gewijzigd
vrijdag 13 maart 2020 om 10:13
Oh meiden, even ego-post... weet dat het nog een beetje vroeg is en dat er kans is dat het toch nog pregnyl is. Maar heb afgelopen 2 dagen getest of pregnyl nog een streep gaf en gister bijna niets meer te zien.
Vanochtend een behoorlijk zichtbare tweede streep
.
Zou het dan....? Of toch nog pregnyl, omdat het geconcentreerder was....?
Pfff en arggg (ben ik er toch weer ingetrapt te vroeg te testen...), nu toch wel spannend! Nog een paar dagen geduld.
Vanochtend een behoorlijk zichtbare tweede streep

Zou het dan....? Of toch nog pregnyl, omdat het geconcentreerder was....?
Pfff en arggg (ben ik er toch weer ingetrapt te vroeg te testen...), nu toch wel spannend! Nog een paar dagen geduld.
vrijdag 13 maart 2020 om 10:46
Jokke en Miekje
Jokke hoop heel erg voor je dat dit keer 1 echt genoeg is, blijf keihard voor je duimen.
Vienna, wat superspannend!
Wij maken ons overigens inmiddels geen zorgen meer over dat we wellicht te kritisch zijn m.b.t. de pleegzorg match. Dit is nu eenmaal niet iets dat je even kunt proberen en als het niet gaat retour afzender... dus we staan volledig achter ons besluit. Ben ervan overtuigd dat er wel een keer een passende match komt.
Inmiddels is de Corona-situatie hier ook voelbaar overigens. Ik werk bij een groot internationaal bedrijf en de deuren van ons kantoor zijn minimaal 2 weken gesloten. Ik werk dus thuis. Vind ik zo ontzettend onhandig (1 klein laptopje ipv 2 grote monitors en niets bij de hand) en hoewel ik mijn collega's af en toe kan afschieten, mis ik ze nu al
. Vind het maar lange dagen zo. Maar goed, wij zijn nog gezond, dus maar niet te hard klagen.

Jokke hoop heel erg voor je dat dit keer 1 echt genoeg is, blijf keihard voor je duimen.
Vienna, wat superspannend!
Wij maken ons overigens inmiddels geen zorgen meer over dat we wellicht te kritisch zijn m.b.t. de pleegzorg match. Dit is nu eenmaal niet iets dat je even kunt proberen en als het niet gaat retour afzender... dus we staan volledig achter ons besluit. Ben ervan overtuigd dat er wel een keer een passende match komt.
Inmiddels is de Corona-situatie hier ook voelbaar overigens. Ik werk bij een groot internationaal bedrijf en de deuren van ons kantoor zijn minimaal 2 weken gesloten. Ik werk dus thuis. Vind ik zo ontzettend onhandig (1 klein laptopje ipv 2 grote monitors en niets bij de hand) en hoewel ik mijn collega's af en toe kan afschieten, mis ik ze nu al

vrijdag 13 maart 2020 om 10:54
Vienna wat spannend! Hoeveel dpo ben je nu?
Jokke, Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je een to hebt gehad.
Dames, heeft het coronavirus ook effect op jullie afspraken? Wij geen over anderhalve week naar Gent ivm RIF-batterij onderzoeken, maar ik ben bang dat het uitgesteld wordt.
Ik moet verplicht thuiswerken. Ben nu ziekjes en kon helaas geen paracetamol meer krijgen in de winkel. Heb van de buurvrouw een strip gekregen. Hoop dat het snel aangevuld wordt, zodat ik fatsoenlijk paracetamol kan gebruiken.
Jokke, Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je een to hebt gehad.
Dames, heeft het coronavirus ook effect op jullie afspraken? Wij geen over anderhalve week naar Gent ivm RIF-batterij onderzoeken, maar ik ben bang dat het uitgesteld wordt.
Ik moet verplicht thuiswerken. Ben nu ziekjes en kon helaas geen paracetamol meer krijgen in de winkel. Heb van de buurvrouw een strip gekregen. Hoop dat het snel aangevuld wordt, zodat ik fatsoenlijk paracetamol kan gebruiken.
vrijdag 13 maart 2020 om 11:00
Vienna wat spannend! Hoeveel dagen na de pregnyl zit je nu?
Duufje en Zizo: hier inmiddels ook verplicht thuis aan het werk. En ook ik maak me zorgen over de afspraak in Gent. Ik kan me zomaar voorstellen dat niet spoedeisende afspraken afgezegd gaan worden als het écht uit de hand gaat lopen... We gaan het zien, we kunnen er helaas niks aan veranderen. @Zizo Ik heb gisteren nog wel een mail van Gent ontvangen over dat de afspraak een uur vervroegd moet worden ivm andere verplichtingen van de arts, dus vooralsnog zijn ze niet aan het cancellen.
Duufje en Zizo: hier inmiddels ook verplicht thuis aan het werk. En ook ik maak me zorgen over de afspraak in Gent. Ik kan me zomaar voorstellen dat niet spoedeisende afspraken afgezegd gaan worden als het écht uit de hand gaat lopen... We gaan het zien, we kunnen er helaas niks aan veranderen. @Zizo Ik heb gisteren nog wel een mail van Gent ontvangen over dat de afspraak een uur vervroegd moet worden ivm andere verplichtingen van de arts, dus vooralsnog zijn ze niet aan het cancellen.
vrijdag 13 maart 2020 om 11:13
Eerst even een egonieuwtje: ik had vandaag een positieve test!!!! Zo ontzettend blij mee 
Ik moest het zkh bellen om dat door te geven en zij (UMCG) gaven aan dat de behandelingen even gepauzeerd waren vanwege Corona. Ik neem aan dat ze wel punctie e.d. doen als je er al in zit, maar geen nieuwe TP’s (cryo) en ook tijdelijk geen nieuwe starters.
Ergens logisch, maar natuurlijk heftig als je er klaar voor bent en dóór wilt!
Ik moest het zkh bellen om dat door te geven en zij (UMCG) gaven aan dat de behandelingen even gepauzeerd waren vanwege Corona. Ik neem aan dat ze wel punctie e.d. doen als je er al in zit, maar geen nieuwe TP’s (cryo) en ook tijdelijk geen nieuwe starters.
Ergens logisch, maar natuurlijk heftig als je er klaar voor bent en dóór wilt!
vrijdag 13 maart 2020 om 11:31
Vienna: wat super - super spannend!! Foto? Voorzichtig gefeliciteerd! Als de pregnyl streep lichter werd, kan ik mij niet voorstellen dat ‘ie opeens (zonder HCG) weer donker wordt...
Anne: Yes! Wat ontzettend fijn en wat spannend.
Jokke: hoop dat je een TP hebt gehad. En ik kan mij voorstellen dat het blije nieuws van de anderen hierboven je ook raakt. Net nu jij toch heel naar nieuws hebt gekregen na de inspanningen in DD.
Miekje: Hoe gaat het?
Hier in London zijn we ook in de ban van Covid-19. Ik ga nog naar kantoor. Thuis werken is hier geen optie. Maar in de metro is het rustiger en een ieder die hoest wordt vuil aangekeken door andere passagiers.
De emotionele en financiële gevolgen zijn/worden groot. Naast natuurlijk de onrust die is ontstaan.

Anne: Yes! Wat ontzettend fijn en wat spannend.

Jokke: hoop dat je een TP hebt gehad. En ik kan mij voorstellen dat het blije nieuws van de anderen hierboven je ook raakt. Net nu jij toch heel naar nieuws hebt gekregen na de inspanningen in DD.
Miekje: Hoe gaat het?
Hier in London zijn we ook in de ban van Covid-19. Ik ga nog naar kantoor. Thuis werken is hier geen optie. Maar in de metro is het rustiger en een ieder die hoest wordt vuil aangekeken door andere passagiers.
De emotionele en financiële gevolgen zijn/worden groot. Naast natuurlijk de onrust die is ontstaan.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
vrijdag 13 maart 2020 om 13:17
Jokke, denk aan jou, ik hoop dat je en TP hebt gehad. Vind het zo rot voor jullie dat er maar 1 bevruchting heeft plaats gevonden.
Mieke, sterkte
Daisy en Zizo, hier ook in de stress, hebben we bijna de afspraak, krijg je dit. we zijn nog niet afgebeld maar ik zo echt enorm balen als we nog een maand moeten wachten. Wil graag weten waar we aan toe zijn. Dat zal voor jullie ook gelden.
De school gaat gewoon door en ik ben wel blij net nu de examenperiode er weer aan komt, volgende week een SE-week. Leerlingen zijn wel heel druk door dit gedoe. Zelf sta ik er heel dubbel in want er lopen wel 1400 leerlingen rond, en die komen wel samen, maar ze blijven zo wel op 1 plek dus ze gaan niet rond waaien. Twijfel wel om te gaan omdat ik zo graag wil dat die afspraak doorgaat en zometeen mogen we niet komen omdat ik met teveel mensen in aanraking ben geweest. Verder heb ik gewoon te weinig informatie om een goede mening te geven. Zag wel enorm veel mensen over straat lopen met wc-papier, ik snap nog steeds niet dat je dat hamstert. De gevolgen voor kleine ondernemers is natuurlijk erg ingrijpend, hoop dat daar snel extra hulp voor is.
Vienna,en Anne, dit zijn hoopvolle berichten, als vast voorzichtig gefeliciteerd,
Mieke, sterkte
Daisy en Zizo, hier ook in de stress, hebben we bijna de afspraak, krijg je dit. we zijn nog niet afgebeld maar ik zo echt enorm balen als we nog een maand moeten wachten. Wil graag weten waar we aan toe zijn. Dat zal voor jullie ook gelden.
De school gaat gewoon door en ik ben wel blij net nu de examenperiode er weer aan komt, volgende week een SE-week. Leerlingen zijn wel heel druk door dit gedoe. Zelf sta ik er heel dubbel in want er lopen wel 1400 leerlingen rond, en die komen wel samen, maar ze blijven zo wel op 1 plek dus ze gaan niet rond waaien. Twijfel wel om te gaan omdat ik zo graag wil dat die afspraak doorgaat en zometeen mogen we niet komen omdat ik met teveel mensen in aanraking ben geweest. Verder heb ik gewoon te weinig informatie om een goede mening te geven. Zag wel enorm veel mensen over straat lopen met wc-papier, ik snap nog steeds niet dat je dat hamstert. De gevolgen voor kleine ondernemers is natuurlijk erg ingrijpend, hoop dat daar snel extra hulp voor is.
Vienna,en Anne, dit zijn hoopvolle berichten, als vast voorzichtig gefeliciteerd,
vrijdag 13 maart 2020 om 13:58
Hi wat mooi positieve testen!
En wat n coronaonzekerheid...hoop dat onderzoeken doorgaan.
Hier 2 eicellen gevonden. Nog wat napijn en dufheid van gisteren. Hoop zondag tp.
Door punctiegedoe enz. nog steeds niet naar lief familielid kunnen gaan die terminaal blijkt. Dat vind ik echt heel erg.
Dochter maar thuis gehouden van crèche ivm hoest. Die kan dus ook niey mee en maakt dat ik weer niet kan gaan.
Even niet zoveel ruimte voor anderen op dit moment sorry ik heb al teveel aan mijn eigen gekloot.
En wat n coronaonzekerheid...hoop dat onderzoeken doorgaan.
Hier 2 eicellen gevonden. Nog wat napijn en dufheid van gisteren. Hoop zondag tp.
Door punctiegedoe enz. nog steeds niet naar lief familielid kunnen gaan die terminaal blijkt. Dat vind ik echt heel erg.
Dochter maar thuis gehouden van crèche ivm hoest. Die kan dus ook niey mee en maakt dat ik weer niet kan gaan.
Even niet zoveel ruimte voor anderen op dit moment sorry ik heb al teveel aan mijn eigen gekloot.
vrijdag 13 maart 2020 om 14:05
Anne: wat super fijn!
Duufje: heel goed om er zo in te staan, het moet immers wel haalbaar zijn!
Intensiteit van bezoekregeling ook zeker niet onderschatten, en veranderingen gebeuren nooit snel binnen dit systeem.
Daarbij zou ik goed kijken of jullie het zien zitten met de (bio) ouder(s) en familie, daar zit je immers ook lang aan ‘vast’.
Baggal: heb nog nooit eerder een foto toegevoegd (laatste echt positieve test was begin 2017...maar dat werd een miskraam). Nog beetje voorzichtig daarom, maar zal even kijken of ik een link kan toevoegen met de 3 testen.
https://imgur.com/a/ujPArGx
Bovenste is van vandaag, middelste van gisteren en onderste van eergisteren.
Ps: ben nu 9 dagen na pregnyl... eigenlijk echt nog wel te vroeg (en sla me stiekem beetje voor mijn hoofd; maar idee dat het misschien toch weer eens echt positief kan zijn, maakt me wel heel blij en na zoveel jaar beetje lak aan of dit wel/niet ‘slim’ is
en mocht het niet zijn, dan ben ik toch heel even blij geweest, is tenminste iets).
Duufje: heel goed om er zo in te staan, het moet immers wel haalbaar zijn!
Intensiteit van bezoekregeling ook zeker niet onderschatten, en veranderingen gebeuren nooit snel binnen dit systeem.
Daarbij zou ik goed kijken of jullie het zien zitten met de (bio) ouder(s) en familie, daar zit je immers ook lang aan ‘vast’.
Baggal: heb nog nooit eerder een foto toegevoegd (laatste echt positieve test was begin 2017...maar dat werd een miskraam). Nog beetje voorzichtig daarom, maar zal even kijken of ik een link kan toevoegen met de 3 testen.
https://imgur.com/a/ujPArGx
Bovenste is van vandaag, middelste van gisteren en onderste van eergisteren.
Ps: ben nu 9 dagen na pregnyl... eigenlijk echt nog wel te vroeg (en sla me stiekem beetje voor mijn hoofd; maar idee dat het misschien toch weer eens echt positief kan zijn, maakt me wel heel blij en na zoveel jaar beetje lak aan of dit wel/niet ‘slim’ is

vrijdag 13 maart 2020 om 16:49
Miekje: Ik hoop dat het goed met je gaat. Sterkte met jullie slechte nieuws, wat verdrietig nieuws. Ik hoop dat je snel naar jullie geliefde familielid kunnen.
Jokke: Hoe is het met jullie?
Zot: Ik heb nu ook met manlief besproken om de deca misschien gewoon achterwege te laten. Hij vond het niet eens zo’n slecht idee. Dus dat is wel het overwegen waard. Voel me wel gesteund door hoe jullie dat hebben gedaan.
Vienna: Wat spannend! Ik vind het er goed uit zien meis! Wat moet dit zenuwslopend zijn, maar wat hoop ik het zo voor jullie!
Duufje: Gek om zo thuis te werken he? Werkt jouw partner ook thuis nu? Goed hoor dat jullie zo weloverwegend beslissen over een plaatsing!
Hier is onze behandeling met Spanje tijdelijk stopgelegd door het coronavirus. ☹ Ben dus al de pil aan het slikken. Na 21 dagen maar een stopweek, en dan opnieuw beginnen met de pil. ☹ Alles heeft dus minstens een maand vertraging én ik zit een maand langer aan de pil (en daar word ik toch vrolijk van…)
Jokke: Hoe is het met jullie?
Zot: Ik heb nu ook met manlief besproken om de deca misschien gewoon achterwege te laten. Hij vond het niet eens zo’n slecht idee. Dus dat is wel het overwegen waard. Voel me wel gesteund door hoe jullie dat hebben gedaan.
Vienna: Wat spannend! Ik vind het er goed uit zien meis! Wat moet dit zenuwslopend zijn, maar wat hoop ik het zo voor jullie!
Duufje: Gek om zo thuis te werken he? Werkt jouw partner ook thuis nu? Goed hoor dat jullie zo weloverwegend beslissen over een plaatsing!
Hier is onze behandeling met Spanje tijdelijk stopgelegd door het coronavirus. ☹ Ben dus al de pil aan het slikken. Na 21 dagen maar een stopweek, en dan opnieuw beginnen met de pil. ☹ Alles heeft dus minstens een maand vertraging én ik zit een maand langer aan de pil (en daar word ik toch vrolijk van…)
vrijdag 13 maart 2020 om 17:24
Oh Vienna, wat megaspannend! Toen je eerst schreef dat je nog maar 9 dagen na de pregnyl zat, was ik wat sceptisch, want het aflopen van streepjes na een hcg-spuit kan soms ook wat onregelmatig verlopen, bijv. door je urineconcentratie (wat je zelf ook al schreef). Maar je foto ziet er wel veelbelovend uit, vind ik. Streepje lijkt ook duidelijk donkerder dan die van eergisteren, dus dat is wel een goed teken. Ga je morgen weer testen? Ohh, wat hoop ik voor je dat het gewoon echt raak is, wat zou dat bijzonder zijn! Ik duim hard voor je verder!
Miekje, hopelijk worden ze beide bevrucht en heb je een mooie TP zondag. Veel sterkte met je familielid... Heel naar dat je ook niet zo makkelijk langs kan gaan...
Anne, toch een positieve test, wat fijn, gefeliciteerd!
Jokke, ik denk aan je, hoop dat alles goed gaat en dat je aan het broeden bent op die ene embryo.
@Corona, wat ontzettend ruk dat behandelingen gepauzeerd worden en sommigen van jullie nu nog langer wachten moeten
. Zizo, beterschap! Ik hoop dat je snel meer paracetamol weet te veroveren!
Miekje, hopelijk worden ze beide bevrucht en heb je een mooie TP zondag. Veel sterkte met je familielid... Heel naar dat je ook niet zo makkelijk langs kan gaan...
Anne, toch een positieve test, wat fijn, gefeliciteerd!
Jokke, ik denk aan je, hoop dat alles goed gaat en dat je aan het broeden bent op die ene embryo.
@Corona, wat ontzettend ruk dat behandelingen gepauzeerd worden en sommigen van jullie nu nog langer wachten moeten

vrijdag 13 maart 2020 om 18:07
Windmolen: precies! Had echt verwacht dat het vandaag beetje zelfde als afgelopen 2 dagen of negatief zou zijn.
Dus echt wel verrassend. Heb ook echt van: dit kan toch eigenlijk helemaal (nog) niet.
Heb nog een paar testen, dus zeker komende dagen zien of het echt donkerder wordt of het toch alleen nog pregnyl was en toevallig dan een dag nog geconcentreerder.
Dus echt wel verrassend. Heb ook echt van: dit kan toch eigenlijk helemaal (nog) niet.
Heb nog een paar testen, dus zeker komende dagen zien of het echt donkerder wordt of het toch alleen nog pregnyl was en toevallig dan een dag nog geconcentreerder.

zaterdag 14 maart 2020 om 07:53
Vienna wat spannend,ik hoop het zo voor jou.
Anne gefeliciteerd
Wat naar voor dames dat er behandelingen gestaakt worden door het corona. In Düsseldorf werden er al geen handen meer geschud en donderdag moesten we extra formulieren invullen.
Er is een terugplaatsing geweest, zonder echo. De andere eicellen waren op dag 2, 3 cellig. Is oneven niet goed of??
Nou we hebben er beide geen vertrouwen in en toch heb ik die hoop weer. Ben zo bang om straks in te storten.
Miekje ik duim met je mee dat je een terugplaatsing hebt morgen.
En deel heel erg het gevoel dat er geen ruimte is voor anderen. Ik wil er zo graag voor Jullie zijn, maar ben zo op en zo moe. (Naast dat het allemaal heel rot is, helpen al die hormonen natuurlijk ook niet)
Een knuffel voor iedereen die hem nodig heeft, zo fijn dat jullie er zijn
Anne gefeliciteerd
Wat naar voor dames dat er behandelingen gestaakt worden door het corona. In Düsseldorf werden er al geen handen meer geschud en donderdag moesten we extra formulieren invullen.
Er is een terugplaatsing geweest, zonder echo. De andere eicellen waren op dag 2, 3 cellig. Is oneven niet goed of??
Nou we hebben er beide geen vertrouwen in en toch heb ik die hoop weer. Ben zo bang om straks in te storten.
Miekje ik duim met je mee dat je een terugplaatsing hebt morgen.
En deel heel erg het gevoel dat er geen ruimte is voor anderen. Ik wil er zo graag voor Jullie zijn, maar ben zo op en zo moe. (Naast dat het allemaal heel rot is, helpen al die hormonen natuurlijk ook niet)
Een knuffel voor iedereen die hem nodig heeft, zo fijn dat jullie er zijn

zaterdag 14 maart 2020 om 10:12
zaterdag 14 maart 2020 om 11:22
Jokke wat naar dat DD je niet een goed gevoel geeft. Je hebt niet voor niets decstsp naar DD gemaakt, dan hoop je ook dat het daar beter gaat.
Gelukkig heeft de bevruchte eicel wel tot een tp geleid. Dus je hebt een kans, anders hadden ze de to wel geannuleerd. Ik ga heel hard voor je duimen!
En Anne, wat goed nieuws!
Gelukkig heeft de bevruchte eicel wel tot een tp geleid. Dus je hebt een kans, anders hadden ze de to wel geannuleerd. Ik ga heel hard voor je duimen!
En Anne, wat goed nieuws!

zaterdag 14 maart 2020 om 12:07
Inderdaad en dat vind ik heel gemeen! Ik heb daar nu 2pogingen weggegooid.. voor mijn verstand denk ik nu ik heb maar 1poging gehad en dat was in Turkije deze 2pogingen wil ik niet eens meetellen, dat geeft me op een of ander manier toch meer hoop ofzo

zaterdag 14 maart 2020 om 14:00
Wat rot dames, stoppen door corona
het is begrijpelijk maar wel echt heel rot. Al dat wachten.
Vienna ik vind het er veelbelovend uitzien! Vanmorgen nog getest?
Jokke. Wat rot zeg dat je je zo voelt. Wel fijn van de tp. Ik zit naast je op het bankje!
Miekje ook nog even hier een knuffel!
Hier dus gister een tp gehad! Nu op de wachtbank

Vienna ik vind het er veelbelovend uitzien! Vanmorgen nog getest?
Jokke. Wat rot zeg dat je je zo voelt. Wel fijn van de tp. Ik zit naast je op het bankje!
Miekje ook nog even hier een knuffel!
Hier dus gister een tp gehad! Nu op de wachtbank
zaterdag 14 maart 2020 om 16:06
Mijn tp in Gent is a.s. vrijdag gepland, ik heb ze eergisteren nog gesproken en er is niets over gezegd.....?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

zaterdag 14 maart 2020 om 16:54
zaterdag 14 maart 2020 om 16:58
Verdorie meiden. Even heel verdrietig. Eerst horen we gisteren dat Gent voorlopig niet doorgaat. En we dus nóg weer langer moeten wachten. Horen we ‘s avonds dat een van de beste vrienden van mijn man vader wordt van een tweeling. Die zagen we totaal niet aankomen, want hij en zijn vriendin zijn pas vier maanden samen. En zojuist vertelt mijn beste vriendin dat ze zwanger is. Ik voel me even heel erg eenzaam. Wanneer mogen wij nou een keer? Wij zijn alleen maar aan het wachten, wachten, wachten de laatste jaren. En tegenslag na tegenslag aan het incasseren.
zaterdag 14 maart 2020 om 17:34
Daisyliz: zo herkenbaar! Die mededelingen komen altijd op de meest rotte momenten lijkt het wel.
Hier is streepje echt veel minder duidelijk, dus ga ervan uit dat het toch nog pregnyl was. Denk dat deze poging dan ook weer op niets uitgelopen is, maar we wachten het nog even af. Over paar dagen nog eens testen, als ik voor die tijd niet ongesteld wordt.

Hier is streepje echt veel minder duidelijk, dus ga ervan uit dat het toch nog pregnyl was. Denk dat deze poging dan ook weer op niets uitgelopen is, maar we wachten het nog even af. Over paar dagen nog eens testen, als ik voor die tijd niet ongesteld wordt.