Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
zondag 19 april 2009 om 20:49
zo lekkere kuthoeren!!!
Djiezzzzz, wat was het weer genieten,. Meave en mado, ik wil niet poezen maar dit kàn dus echt niet nog eens, volgende keer moeten jullie er gewoon weer bij zijn enxop natuurlijk dan ook. Ik heb zo ontzettend genoten, jullie zijn zo prachtig, fijn, lief, gezellig, gek en mooi......
Djiezzzzz, wat was het weer genieten,. Meave en mado, ik wil niet poezen maar dit kàn dus echt niet nog eens, volgende keer moeten jullie er gewoon weer bij zijn enxop natuurlijk dan ook. Ik heb zo ontzettend genoten, jullie zijn zo prachtig, fijn, lief, gezellig, gek en mooi......
zondag 19 april 2009 om 21:01
Eigenlijk Madootje, was het weekend ook saai als je erbij was. Tenminste, als je erover verteld.
"wat heb je gedaan mama???"
"nou, in de tuin gezeten en gekletst, gegeten en gedronken en gekletst... " Ts.s.. ik heb zelfs bijna geen foto's!
Hoogtepunt was natuurlijk de film van Dries Maar het is dan toch triest, dat je op vrijdagavond het hoogtepunt al gehad hebt en nog een weekend te gaan..
Ik ben trouwens van 't station naar huis gelopen! Nouja, heb stukje bus gedaan, maar de bus die ik moest hebben, duurde nog 20 minuten, dus heb ik een bus de goede richting genomen. Heb zo'n beetje 1.45 uur gelopen!!! Wieltjes van m'n nieuwe tas weer zo'n beetje versleten
"wat heb je gedaan mama???"
"nou, in de tuin gezeten en gekletst, gegeten en gedronken en gekletst... " Ts.s.. ik heb zelfs bijna geen foto's!
Hoogtepunt was natuurlijk de film van Dries Maar het is dan toch triest, dat je op vrijdagavond het hoogtepunt al gehad hebt en nog een weekend te gaan..
Ik ben trouwens van 't station naar huis gelopen! Nouja, heb stukje bus gedaan, maar de bus die ik moest hebben, duurde nog 20 minuten, dus heb ik een bus de goede richting genomen. Heb zo'n beetje 1.45 uur gelopen!!! Wieltjes van m'n nieuwe tas weer zo'n beetje versleten
Later is nu
zondag 19 april 2009 om 22:58
Héééé Kuthoeren!!!!
(Hey jij met je paardebek, je moet me niet poezen, trek zelf je Broek uit! Broek uit! Broek uit!)
Mán wat was het leuk!
Tof die foto's Dream, en zo snel!
Kraamvisite was ook erg leuk! Heerlijk zo'n klein babietje op mijn arm. We zijn lekker blijven eten daar en met de kindjes in de tuin, was ook gezellig. Inmiddels zit ik alweer een uur of wat braaf te tikken (wat een afknapper kan thuis komen dan zijn...)
(Hey jij met je paardebek, je moet me niet poezen, trek zelf je Broek uit! Broek uit! Broek uit!)
Mán wat was het leuk!
Tof die foto's Dream, en zo snel!
Kraamvisite was ook erg leuk! Heerlijk zo'n klein babietje op mijn arm. We zijn lekker blijven eten daar en met de kindjes in de tuin, was ook gezellig. Inmiddels zit ik alweer een uur of wat braaf te tikken (wat een afknapper kan thuis komen dan zijn...)
zondag 19 april 2009 om 23:05
maandag 20 april 2009 om 00:13
Zo. Het streven is ternauwernood gehaald. Ik was voór 24u thuis.
Niet dankzij jullie...
Wel dankzij de radio met KLIK... (^Tsss, asjedátmaarweet) die me óók al van mijn slaap onthield. Maar dit keer beter van wel. Anders weer een zooitje op de snelweg. Staat zo slordig.
Fuck you. Fuck you very very much...
Kuthoer'n.
Niet dankzij jullie...
Wel dankzij de radio met KLIK... (^Tsss, asjedátmaarweet) die me óók al van mijn slaap onthield. Maar dit keer beter van wel. Anders weer een zooitje op de snelweg. Staat zo slordig.
Fuck you. Fuck you very very much...
Kuthoer'n.
maandag 20 april 2009 om 07:21
maandag 20 april 2009 om 08:24
maandag 20 april 2009 om 12:19
Hoe zou het met Kjong gaan op nieuwe werkplek?
Succes vanmiddag Bam!
Zou Pimpel nou ook worteltjes eten bij haar lunch of toch maar zijn gaan roken?
En Bentetje; heeft die genoeg slaap in gehaald om vannacht de nachtdienst in te gaan?
Zit Mims op op de boot?
Heeft Lil al een aanmeldingsformulier voor school voor Dot gehaald?
Heeft Ely het voetbaldebacle eigenlijk wel overleefd?
Zijn er nog foto's van de roze bomen gemaakt door Dream?
Zal Meave blij zijn met het cadeautje dat we voor haar hebben geregeld?
Zou Alex thuis wel hebben kunnen slapen zonder hartjesbedsteedeurtjes?
En heeft Bloes thuis wel genoeg melk om deze drukke werkweek door te komen??
Hebben Madootje en Xop al bedacht dat ze er de volgende keer "egwel" bij zijn?
Wat onnozel dat we al deze dingen niet gewoon even gezamenlijk tijdens een brunch in de tuin met uitzicht op 110 vrachtwagens kunnen bespreken zeg. Tsssss. Stom hoor, dat een weekend geen week duurt!
Succes vanmiddag Bam!
Zou Pimpel nou ook worteltjes eten bij haar lunch of toch maar zijn gaan roken?
En Bentetje; heeft die genoeg slaap in gehaald om vannacht de nachtdienst in te gaan?
Zit Mims op op de boot?
Heeft Lil al een aanmeldingsformulier voor school voor Dot gehaald?
Heeft Ely het voetbaldebacle eigenlijk wel overleefd?
Zijn er nog foto's van de roze bomen gemaakt door Dream?
Zal Meave blij zijn met het cadeautje dat we voor haar hebben geregeld?
Zou Alex thuis wel hebben kunnen slapen zonder hartjesbedsteedeurtjes?
En heeft Bloes thuis wel genoeg melk om deze drukke werkweek door te komen??
Hebben Madootje en Xop al bedacht dat ze er de volgende keer "egwel" bij zijn?
Wat onnozel dat we al deze dingen niet gewoon even gezamenlijk tijdens een brunch in de tuin met uitzicht op 110 vrachtwagens kunnen bespreken zeg. Tsssss. Stom hoor, dat een weekend geen week duurt!
maandag 20 april 2009 om 12:21
Zou Kjong nou nog op tijd aangekomen zijn? Of voor straf vandaag tot klusjes gedoemd zijn geworden?
Ik moet hier nog wel wennen aan a. geen Cheersers in mijn achtertuin (mis jullie!), b. überhaupt geen achtertuin en c. verbrande schouders.
Wat was afgelopen weekend zoals een weekend zijn moet.
Ik moet hier nog wel wennen aan a. geen Cheersers in mijn achtertuin (mis jullie!), b. überhaupt geen achtertuin en c. verbrande schouders.
Wat was afgelopen weekend zoals een weekend zijn moet.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
maandag 20 april 2009 om 14:11
maandag 20 april 2009 om 16:56
Om zomaar een willekeurige vraag als eerste te beantwoorden:
En dat ik nu zo moe ben, dat komt natuurlijk doordat ik heel hard gewerkt heb en niet doordat sommige bedstedes een beperkte slaapbaarheid hebben... toch?
Vanuit de trein heb trouwens nog naar jullie gezwaaid! Onze huisjes staken trots boven al het groen uit (mocht je nog eens de behoefte voelen te flashen, dus... weet dan dat je nogal vanuit allerlei plekken gezien kunt worden )
Maar waarom... wáárom zit er nu geen Cheers-ster in mijn tuin met een (wit) wijntje? (zelfs ik niet) Moet ik dat weer helemaal alleen doen, genieten van 't weer en wijn?
Tsk
En dat ik nu zo moe ben, dat komt natuurlijk doordat ik heel hard gewerkt heb en niet doordat sommige bedstedes een beperkte slaapbaarheid hebben... toch?
Vanuit de trein heb trouwens nog naar jullie gezwaaid! Onze huisjes staken trots boven al het groen uit (mocht je nog eens de behoefte voelen te flashen, dus... weet dan dat je nogal vanuit allerlei plekken gezien kunt worden )
Maar waarom... wáárom zit er nu geen Cheers-ster in mijn tuin met een (wit) wijntje? (zelfs ik niet) Moet ik dat weer helemaal alleen doen, genieten van 't weer en wijn?
Tsk
Later is nu