Echt echt anders dan alle anderen

19-04-2009 13:58 500 berichten
Geinspireerd door het topic van Digitalis... wie heeft er niet de wens bijzonder te zijn en tegelijk de vrees maar heel gewoontjes te zijn? Natuurlijk zijn we allemaal uniek, maar is er ook maar iets waarmee je dat kunt aantonen? Is er ook maar één talent, afwijking of gewoonte te verzinnen die niemand anders op dit forum heeft? Ben benieuwd!

De aftrap: ik ken niet alleen een groot deel van de psalmen uit mijn hoofd, maar heb ook alle afleveringen van Buffy minstens 4 x gezien.

Wie biedt er meer?
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor jou, Rose, lelieblanke del dat je er bent!

http://stuffwhitepeoplelike.com/full-li ... ople-like/
quote:MissMara schreef op 20 april 2009 @ 14:53:

http://stuffwhitepeoplelike.com/full-li ... -like/GOED is die he? Heb m laatst in een ander topic ook al getipt aan Lad, die kan dat ook wel waarderen volgens mij.
Ja, en confronterend ook!
quote:MissMara schreef op 20 april 2009 @ 14:53:

http://stuffwhitepeoplelike.com/full-li ... ople-like/

Briljant! Wat een feest der herkenning

Dit topic kan wel dicht. Althans, voor de blanken.
quote:MissMara schreef op 20 april 2009 @ 14:56:

Ja, en confronterend ook! yeps, bij bijna alles heb ik naast een enorme lachstuip ook een steek van herkenning, zo niet van mezelf dan toch van het merendeel van mijn vriendenkring.
Wat een bijzondere, unieke mensen hier!

Telt telkens weer moeten lachen om dezelfde mop ook? Daar ben ik goed in namelijk!
quote:Dejavu schreef op 20 april 2009 @ 11:22:

Mijn moeder hoeft een kromme pink, jammerdebammer shahla...Alleen als het ook de linkerpink is en ze die ook zelf scheef heeft gemaakt.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Hé Rosie, was je nog vergeten: *poept kind uit en noemt het Jayden*. Enne, leuke site, had laatst niet doorgeklikt, nu wel. Ook feest der herkenning hier.

*Vraagt zich af hoe laat white people op zonnige dagen zoal de fles witte wijn openrukken, want vind het nog knap teleurstellend dat heel veel anderen net zo uniek zijn als zij*
quote:Elynn schreef op 20 april 2009 @ 11:19:

[...]

En hoe ben jij aan die kromme pink gekomen?Als jong dom meisje zelf omgebogen en toen is het lichtelijk krom gegroeid.
Overigens. Je hebt zelf doen en zelf doen. Ongelukjes doe je misschien zelf maar niet expres. Ik heb mijn pink expres omgebogen en helaas pindakaas had het de consequentie dat het scheef ging groeien.
quote:minny schreef op 20 april 2009 @ 12:15:

[...]

Sorry....niet uniek ben ik bang Maeijken...doen die van mij ook

En, maar dat heb jij vast ook wel, het ligt er bij mij ook aan wat ik draag. Als ik grijs draag dan zijn ze grijs, bij groen zijn ze groen en bij blauw....nou ja je snapt 'm.

Yep

Ik wil eigenlijk paarse lenzen.. dan raakt iedereen helemaal in de war haha
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:shahla schreef op 20 april 2009 @ 15:41:

[...]

Als jong dom meisje zelf omgebogen en toen is het lichtelijk krom gegroeid.Hihi. Toen ik klein was hadden we een rek met schommels en ringen in de tuin. Was altijd dol op vogelnestjes doen (handen aan de ringen, voeten erin en jezelf dan ondersteboven binnenstebuiten vouwen). Ben in die houding een keer naar beneden gestuiterd en heb sindsdien een licht scheve neus.
Die dingen deed ik ook altijd. Ondersteboven ergens aan of inhangen en of dat nou een klimrek, een omgewaaide boom of een hoge stapel (brand)hout was, deed er niet toe. Ik zat vaak bovenin een boom, mocht heel graag in bomen klimmen tot ik op een dag uit eentje flikkerde. Kon mezelf aan een tak vastgrijpen zodat ik net niet te pletter sloeg maar sindsdien niet meer in een boom geklommen.

Wie is er ook al eens bijna in een ravijn gestort?
Heel bijzondere typetjes hier, dus tja dan wil ik ook wel een duit in het zakje doen (figuurlijk dan).

Ik kan 2 minuten mijn adem inhouden (misschien wel langer maar dan wordt het misschien eeuwig). Ik ben er ook van overtuigd dat het mogelijk moet zijn om de gaskamer te overleven zonder de gifgassen in te ademen, maar ik ben niet bereid om het zo ver te laten komen.

In hetzelfde rijtje hoort ook een ander leuk truukje thuis: 1 minuut bewegingloos en zonder extra gewichten op de bodem van een zwembad gaan liggen. Soms hoor ik tot beneden de mensen gillen wanneer ze toevallig op me trappen en denken dat ik dood ben. Nou dat ben ik niet hoor, denk ik.

Ik ben uiteraaaaaaard nog op vele andere manieren uniek maar dat hou ik liever voor mezelf.
quote:geve schreef op 20 april 2009 @ 16:02:

Ik ben uiteraaaaaaard nog op vele andere manieren uniek maar dat hou ik liever voor mezelf. Kom maar door, hoor, met die informatie. Vrijwillig verhalen schrijven voor de kerkbode, hoeveel erger kan het worden?
quote:Elynn schreef op 20 april 2009 @ 16:05:

Kom maar door, hoor, met die informatie. Vrijwillig verhalen schrijven voor de kerkbode, hoeveel erger kan het worden?

Nou een klein tipje van de sluier dan: ik ben de meest timide en meest ingetogen forummer van allemaal. Zo erg zelfs dat ik niemand durf aan te spreken.

Hebben wij elkaar al ontmoet?
quote:geve schreef op 20 april 2009 @ 16:09:

[...]

Nou een klein tipje van de sluier dan: ik ben de meest timide en meest ingetogen forummer van allemaal. Zo erg zelfs dat ik niemand durf aan te spreken.

Hebben wij elkaar al ontmoet?

Moedig dat je je sluier wat durft op te lichten. Timide, ingetogen en niemand durven aanspreken is lastig maar niet uniek (enne, dat bedoel ik positief: kop op en je bent niet de enige).

Geloof niet dat we elkaar op het forum al eens zijn tegen gekomen. IRL weet ik niet.
Ik weet van R'dam, Utrecht en Zwolle op welke perrons de trein naar welke bestemming gaat. En ik werk niet bij NS

Over nutteloos gesproken.
Geloof me Elynn, je zou het je wel herinneren....

Ow, ik heb ook een IQ: tot 4 cijfers na de komma! Ik ben zó ongelooflijk goehoed in die IQ-dinges dat ik Mensa niet eens wil kennen.

Nou KW, Kom ik nu op je lijstje of niet? Liefst met mijn nummertje zwembaddoodliggen, vind ik écht een geweldige prestatie!
quote:geve schreef op 20 april 2009 @ 16:21:

Geloof me Elynn, je zou het je wel herinneren....

Huh? Kun je die sluier nog even flink de lucht in tillen? Vat 'm niet helemaal.
My lips are sealed. Yours... depends. en nu kappen of we hebben een waarschuwing aan onze bevallige kont.
Excuses, Soundpost, mijn halve leven bestaat uit lachen om dezelfde grappen.
Wat ook heel uniek aan mij is, is mijn grenzeloze nieuwsgierigheid. Ik begrijp het nog steeds niet. Doe je sluiertje nou even omhoog. Een waarschuwing aan m'n delicate billen kan ik wel hebben.
Elynn, geve is uniek omdat hij geen post zonder dubbelzinnigheid kan fabriceren.

Geve, wat betreft het doodliggen in het zwembad, tenzij jij daar als kind ook een tijdje een zwembadverbod voor hebt gehad, troef ik je op dat punt af.
Owja, en nu gaat hij net doen of hij niet snapt wat ik bedoel en of ik het uit wil leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven