Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Nu, dat was even Cassey Ho vertellen dat ze een Ho is. We hebben maar 1 set van de 4 gedaan want auw en we hebben allebei nog andere workouts gedaan vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 3 keer een stukje buiten gewandeld dus heb wel 10.000 stappen gehaald vandaag.
Morgen ook maar weer klusjes in huis zoeken..
Kwebbeltje91 schreef:
17-03-2020 19:54
Goed idee Phoebe, dat moet wel lukken toch? Alhoewel ik vanaf vrijdag weer werk :rofl: Dus heb dan minder tijd :P

Ik kwam er gisteren ook achter dat ze filmzenders erbij hebben gedaan, heel fijn. Heb al een film op het oog die ik straks ga kijken, na GTST :P Normaal kijk ik dat laatste niet echt meer maar ik wil zoveel mogelijk mijn verstand op 0 nu ;)
Dat denk ik ook wel, dat we dat wel kunnen.. :proud:
Heeft er iemand meegeklapt net om 20u, voor de zorg?
Ik wel, met de halve straat, echt een mooi gebaar en ik schoot gewoon vol.
Ik ben niet bang en redelijk nuchter maar tegelijk realiseer ik echt wel dat het een heftige tijd is waar we nu in zitten en laten we vooral een beetje lief zijn voor elkaar.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 17-03-2020 21:34
23.18% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
17-03-2020 21:30
Dat denk ik ook wel, dat we dat wel kunnen.. :proud:
:proud:

Ik zit nu een film te kijken, waarvan ik iemand heeeeeeeeeeeeeeel graag door het scherm wil trekken. De film die ik eerst in gedachten had vond ik toch niet zo, dus nu kijk ik iets anders. Maar argh.. Je zou sommige mensen toch :@ :swear:
Ik ga trouwens morgen ook ijs kopen in de winkel. Ik heb er zo'n zin in.
Kwebbeltje91 schreef:
17-03-2020 21:32
:proud:

Ik zit nu een film te kijken, waarvan ik iemand heeeeeeeeeeeeeeel graag door het scherm wil trekken. De film die ik eerst in gedachten had vond ik toch niet zo, dus nu kijk ik iets anders. Maar argh.. Je zou sommige mensen toch :@ :swear:
:eh:

Ik lig al in mijn mand, ben moe...
Phoebemeaculpa schreef:
17-03-2020 21:30
Heeft er iemand meegeklapt net om 20u, voor de zorg?
Ik wel, met de halve straat, echt een mooi gebaar en ik schoot gewoon vol.
Ik ben niet bang en redelijk nuchter maar tegelijk realiseer ik echt wel dat het een heftige tijd is waar we nu in zitten en laten we vooral een beetje lief zijn voor elkaar.
Ik ben het vergeten. Zag het op Facebook voorbij komen.
dolfje schreef:
17-03-2020 22:28
Ik ben het vergeten. Zag het op Facebook voorbij komen.
Ik ook maar er werd hier bij mij zoveel geklapt dat ik dacht 'oohhh ja', en mee ben gaan doen... ;-D
Geen idee of het nou vanavond weer is... nou ja dat hoor ik vanzelf...

Goedemorgen. Thuiswerkdag :yes:
(Alhoewel ik het op kantoor gezelliger vind maar goed het is even niet anders en het is ook wel even lekker...)
Phoebemeaculpa schreef:
18-03-2020 06:48
Ik ook maar er werd hier bij mij zoveel geklapt dat ik dacht 'oohhh ja', en mee ben gaan doen... ;-D
Geen idee of het nou vanavond weer is... nou ja dat hoor ik vanzelf...

Goedemorgen. Thuiswerkdag :yes:
(Alhoewel ik het op kantoor gezelliger vind maar goed het is even niet anders en het is ook wel even lekker...)

Ik ben het moment ook vergeten. Hoorde verder ook niks dus kwam er pas weer achter toen het tegen half negen op het journaal was.
Ik heb begrepen dat er met dat handen klappen meerdere initiatieven zijn. Vanavond is er weer een kans, volgens mij.
Kwebbeltje91 schreef:
18-03-2020 08:48
Ik heb begrepen dat er met dat handen klappen meerdere initiatieven zijn. Vanavond is er weer een kans, volgens mij.
Ja volgens mij ook, en anders klap je in je eentje ;-D
Thuiswerken is best geinig, zat ff te klieren met mn internet verbinding maar dat is gelukt en ik vind het wel fijn, geen afleiding, rustig muziekje op, koppie thee...
Alleen de katten maken ernstig gebruik van het feit dat ik nu meer thuis ben en volgens hun nu ook meer tijd heb om met ze te spelen en te knuffelen :sarcastic: :cat: :hihi:
was nog vroeg wakker dus ben net even naar de winkel geweest, en zag er al beter uit, alleen wc papier weer op natuurlijk (heb gelukkig genoeg).

al pakt mijn Dirk het wel goed aan, staan veel pallets in de winkel met de producten, en dozen gevuld met fruit.

mijn kat was gister compleet van slag dat ik thuis was nu ligt dat monster weer te ronken :-? :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ga vanmiddag even wat boodschappen doen.
Mijn vriend is gegaan en blijkbaar is de sfeer te snijden bij de supermarkten hier: 45 minuten in de rij staan om binnen te geraken, semi-bejaarden die voorgluipen, weer hamsteraars... Man man man, debiel gedrag.
Gisteren had ik de theorie dat ik vandaag om 8u bij de supermarkt zou staan. Praktijk: Ik ben de deur nog niet uitgeweest en heb ook (nog) totaal geen zin in supermarktbezoek ..
Oeps, ik moet er dadelijk wel om denken dat ik niet 120 ga rijden :roll: :proud:
Ik ben heel slecht in hamsteren, want dan ga ik gewoon alle lekkere dingen zitten vreten en dan zijn m'n kastjes alsnog leeg. ;-D
Marquise schreef:
18-03-2020 11:48
Mijn vriend is gegaan en blijkbaar is de sfeer te snijden bij de supermarkten hier: 45 minuten in de rij staan om binnen te geraken, semi-bejaarden die voorgluipen, weer hamsteraars... Man man man, debiel gedrag.
Nou wat een raar gedrag.
Hier was niks aan de hand, een dag zoals alle andere. Mensen die wat meer afstand houden en het schap met afbakbroodjes en wc papier was wat leger dan normaal maar er was nog van alles wel echt te krijgen. Wij hebben wat meer dingen in blik gekocht en wat langer houdbaar beleg maar verder gewoon normaal.
RikM schreef:
18-03-2020 12:50
Ik ben heel slecht in hamsteren, want dan ga ik gewoon alle lekkere dingen zitten vreten en dan zijn m'n kastjes alsnog leeg. ;-D
Ja ik dus ook.
We hebben ontbeten met een smoothie en ik had de broodbakmachine aangezet en net koffie met een lekkere verse boterham voor de lunch. We gaan zo maar even lopen want ik mis wel echt de beweging.
Heb vanmorgen gestofzuigd en gedweild en een keukenkastje uitgesopt. Moet wel bezig blijven.
Heb via de mail van het werk wat links gekregen zoals webinars en andere info, daar ga ik morgenvroeg een uurtje voor zitten.
Juist de lekkere dingen worden niet gehamsterd en dan koop ik dat (extra) omdat ik mezelf zielig vond dat ik elders misgreep. Ofzo. dus nu het snaaivoer hier weer op is ga ik denk ik maar eventjes verder met de inhoud van de voorraadkast en dan komt de supermarktverleiding morgen wel weer.
dolfje schreef:
18-03-2020 13:03
Nou wat een raar gedrag.
Hier was niks aan de hand, een dag zoals alle andere. Mensen die wat meer afstand houden en het schap met afbakbroodjes en wc papier was wat leger dan normaal maar er was nog van alles wel echt te krijgen. Wij hebben wat meer dingen in blik gekocht en wat langer houdbaar beleg maar verder gewoon normaal.
Ik ben ervan overtuigd dat het komt door de paniekzaaierij overal en nergens en de hoeveelheid oorlogsretoriek die er gebruikt wordt. De burgervader van deze stad is daar helaas nogal van.

Het is een gezondheidscrisis, geen oorlog.
Mijn supermarkt was ook prima bevoorraad. Inderdaad wel wat legere schappen maar daar was ook alles mee gezegd.
Wij hebben net een flink stuk gewandeld en in het park hele groepen kinderen en jongeren bij elkaar. Die zoeken elkaar toch allemaal op. Ook in het centrum druk.
Wij lopen buiten en halen de hoognodige boodschappen en dat is het dan wel.
Het is even niet anders.
Ik kom ook alleen naar buiten om boodschappen te doen, straks weer naar werk te gaan, of om een wandeling te maken. Sociale momenten heb ik stopgezet. Dat laatste vind ik niet zo heel erg ;)
Oh dat vind ik wel jammer hoor, geen gezellige avondjes nu met vrienden. Maar we appen wat af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven