Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
maandag 16 maart 2020 om 09:22
maandag 16 maart 2020 om 09:38
Dat vond ik in mijn thuiszorgtijd zo irritant dat ze toen ingevoerd hadden dat je zelf je cliënten moest gaan afbellen als je ziek was. Heb dat gewoon geweigerd altijd. In dit geval is het wat anders maar als je echt ziek bent heb je ook geen zin om telefoontjes te moeten plegen dat je een paar dagen niet kan komen. Mensen spelen dan op je gemoed, kan je echt niet komen want bed moet verschoond en de gordijnen zijn vies etc. Net of je er iets van krijgt als er een keer niet gepoetst wordt..
Ik had geen hekel aan het werk maar de rompslomp erom heen en wisselende managers heeft er voor gezorgd dat ik 10 jaar geleden een andere baan ben gaan zoeken.
Ik had geen hekel aan het werk maar de rompslomp erom heen en wisselende managers heeft er voor gezorgd dat ik 10 jaar geleden een andere baan ben gaan zoeken.
maandag 16 maart 2020 om 10:20
Gisteravond mijn telefoon leeg gespeeld met een suf spelletje (en de familieapp was ontploft: 60 berichten lezen en eventueel reageren). Besloten om mijn telefoon de telefoon te laten en dus had ik geen wekker vandaag. Ben nu nog niet zolang wakker
Ergens is het nu wel 'leuk' om werkloos te zijn, ik hoef in ieder geval niet mijn (gebrek aan) routine/ritme radicaal om te gooien.
In Italië schijnt echt huisarrest te zijn, iedereen zonder vitaal beroep blijft thuis en je moet een toestemmingsdocument hebben om 1x per week je boodschappen te halen........
Woensdag zat ik nog in een cafeetje, had niet verwacht dat ik dat nu als historisch moment zou kunnen gaan beschouwen.
Had zaterdag en zondag geen zin in supermarktbezoek, dus zal er vandaag aan moeten geloven.
Ergens is het nu wel 'leuk' om werkloos te zijn, ik hoef in ieder geval niet mijn (gebrek aan) routine/ritme radicaal om te gooien.
In Italië schijnt echt huisarrest te zijn, iedereen zonder vitaal beroep blijft thuis en je moet een toestemmingsdocument hebben om 1x per week je boodschappen te halen........
Woensdag zat ik nog in een cafeetje, had niet verwacht dat ik dat nu als historisch moment zou kunnen gaan beschouwen.
Had zaterdag en zondag geen zin in supermarktbezoek, dus zal er vandaag aan moeten geloven.
maandag 16 maart 2020 om 10:59
Marquise: forummen!
Dolfje: ik ben ook op die manier aan het werk, het is even niet anders.
Mn moeder belde net even, vooral om me rustig te houden, lief van haar.
Ik ben ook wel rustig, het is even niet anders, het relativeert behoorlijk en ik vind bovendien het eigenlijk ook wel fijn om thuis te werken en het even rustig aan te doen want zoals jullie weten ben ik chronisch vermoeid. Echter ik wil toch veel en dat vind ik leuk maar het is ook erg vermoeiend dus even rustiger aan doen is geen overbodige luxe.
Het is even niet anders...
Dolfje: ik ben ook op die manier aan het werk, het is even niet anders.
Mn moeder belde net even, vooral om me rustig te houden, lief van haar.
Ik ben ook wel rustig, het is even niet anders, het relativeert behoorlijk en ik vind bovendien het eigenlijk ook wel fijn om thuis te werken en het even rustig aan te doen want zoals jullie weten ben ik chronisch vermoeid. Echter ik wil toch veel en dat vind ik leuk maar het is ook erg vermoeiend dus even rustiger aan doen is geen overbodige luxe.
Het is even niet anders...
maandag 16 maart 2020 om 11:43
Vanmiddag komt er extra informatie vanuit mijn werk, ze gaan maatregelen nemen. Zijn ze nu nog over aan het vergaderen.
Ik ga straks maar wat extra schoonmaken hier. Vooral handvatten/deurklinken. En mijn auto vanbinnen ook maar.
En ik heb mezelf voorgenomen om mijn vader een paar keer te bellen deze week. Hij zit in het risico-groep en bij hem zit ook alles op slot, 1 iemand ligt geïsoleerd. Ik hoop zo dat het virus mijn vader niet te pakken krijgt..
Hij belde me gisterenavond ook al. Wel fijn om hem zo even te spreken.
Met mijn moeder heb ik geen contact dus da's makkelijk. En ze kan nogal stressen en dat wil ik er nu niet bij hebben
Ik ga straks maar wat extra schoonmaken hier. Vooral handvatten/deurklinken. En mijn auto vanbinnen ook maar.
En ik heb mezelf voorgenomen om mijn vader een paar keer te bellen deze week. Hij zit in het risico-groep en bij hem zit ook alles op slot, 1 iemand ligt geïsoleerd. Ik hoop zo dat het virus mijn vader niet te pakken krijgt..
Hij belde me gisterenavond ook al. Wel fijn om hem zo even te spreken.
Met mijn moeder heb ik geen contact dus da's makkelijk. En ze kan nogal stressen en dat wil ik er nu niet bij hebben
maandag 16 maart 2020 om 11:58
Hahah nee hè
Mijn man doet ook al raar, die is het ook niet gewend om gewoon thuis te zijn buiten de weekenden en vakanties om. Ik werk regelmatig en ben officieel op maandag vrij dus ben wel vaker doordeweeks thuis zo.
maandag 16 maart 2020 om 12:31
Ja, vriend en ik waren ook nogal chago tegen elkaar, maar dat was vooral stress ivm reis. Nu we meer duidelijkheid hebben en de creditcardmaatschappij hebben gecontacteerd, is er wat meer rust in de tent.
Maar het forum vind ik nu niet veel leuker geworden.
maandag 16 maart 2020 om 12:58
Zo ik heb de hele ochtend overlegd via mail en whatsapp met werk, ik heb mijn hulp aangeboden.
Er worden uiteraard maatregelen getroffen maar ik ben gevraagd om morgen en woensdag even een paar uur op kantoor te zijn.
Ik voel me goed dus ik ga dat gewoon doen, en ik vind het ook wel fijn.
Nu ben ik lekker aan het opruimen, daar heb ik nu tijd voor haha...
Er worden uiteraard maatregelen getroffen maar ik ben gevraagd om morgen en woensdag even een paar uur op kantoor te zijn.
Ik voel me goed dus ik ga dat gewoon doen, en ik vind het ook wel fijn.
Nu ben ik lekker aan het opruimen, daar heb ik nu tijd voor haha...
maandag 16 maart 2020 om 16:11
Op mijn werk waren we vandaag al niet met veel. Nu zijn er nog 5 van onze afdeling naar huis gestuurd. Collega's met diabetes, COPD en andere lichamelijke aandoeningen. Ze krijgen verplicht verlof tot minstens 6 April. Net degenen waar ik lol mee kan hebben. Ik moet blijven werken, omdat ik niks lichamelijk mankeer. Tenzij ik snipper. Dat worden lange saaie ochtenden. Hoop niet dat er nu veel druk op mij en de overgebleven collega's wordt gezet. Want dat trek ik niet.
De bevoorrading in de supermarkten gaat gewoon door volgens Rutte. Nou hier is er bar weinig van te merken. Er is nog minder dan afgelopen weekend. Net de dingen die ik nodig heb als tissues en schoonmaakdoekjes. Ik vroeg de kassière wanneer dat weer binnen kwam. Wist ze niet, is voor hen ook een verrassing. Bah ik kan daar zo slecht tegen. Al die veranderingen en lege schappen.
De bevoorrading in de supermarkten gaat gewoon door volgens Rutte. Nou hier is er bar weinig van te merken. Er is nog minder dan afgelopen weekend. Net de dingen die ik nodig heb als tissues en schoonmaakdoekjes. Ik vroeg de kassière wanneer dat weer binnen kwam. Wist ze niet, is voor hen ook een verrassing. Bah ik kan daar zo slecht tegen. Al die veranderingen en lege schappen.
maandag 16 maart 2020 om 17:18
Ik hoef woensdag of donderdag dus pas om boodschappen.
Vervelend Hondenmens, onder deze omstandigheden. Ik vind het ook echt niet fijn. Ik volg ook amper het nieuws. En ik hoor wel als er veranderingen komen vanuit werk. Ik denk dat ze vanavond afwachten wat er in die toespraak wordt gezegd, en dat ze dan gaan kijken wat voor maatregelen er komen.
Vervelend Hondenmens, onder deze omstandigheden. Ik vind het ook echt niet fijn. Ik volg ook amper het nieuws. En ik hoor wel als er veranderingen komen vanuit werk. Ik denk dat ze vanavond afwachten wat er in die toespraak wordt gezegd, en dat ze dan gaan kijken wat voor maatregelen er komen.
maandag 16 maart 2020 om 18:49
Vooralsnog denkt burgemeester dat markt met aanpassingen door kan gaan want het is gewoon een openlucht supermarktWatervrouw333 schreef: ↑14-03-2020 22:58Hier ging de zaterdagse markt door. Gemengde reacties op facebook, ondernemers schijnen veel minder omzet gehad te hebben. Waarschijnlijk was dit de laatste markt deze maand (verspreid door de stad is het niet alleen op zaterdagen).
maandag 16 maart 2020 om 19:04
Watervrouw333 schreef: ↑16-03-2020 18:52Stiekem wel benieuwd of die blauwe supermarkt ooit nog Hamstereeeeeeeeen als actie durft te benoemen![]()
maandag 16 maart 2020 om 19:47
Watervrouw333 schreef: ↑16-03-2020 18:52Stiekem wel benieuwd of die blauwe supermarkt ooit nog Hamstereeeeeeeeen als actie durft te benoemen![]()
Na de speech ben ik onder de douche gegaan, heerlijk. Ga vanavond ook geen nieuws meer kijken. Dadelijk maar eens GTST kijken (kijk het nauwelijks meer maar alle afleiding is fijn nu) en daarna een film.