Macrames knopen
donderdag 19 maart 2020 om 11:11
Hi! Wie is al bekend met Macrame knopen? Ik zie ze regelmatig langskomen, en het leek me leuk om ze zelf te gaan maken. Dus echt een groentje hier, maar het schijnt niet heel moeilijk te zijn.
Wie doet het al of wie lijkt het ook leuk om te gaan doen? Ik ga alvast uitzoeken welke touw ik moet halen en hoeveel.
Wie doet het al of wie lijkt het ook leuk om te gaan doen? Ik ga alvast uitzoeken welke touw ik moet halen en hoeveel.
donderdag 19 maart 2020 om 11:25
Voornamelijk om dat laatste, en ook natuurlijk omdat het erg mooi is, lijkt het me leuk om mee te beginnen. En omdat ik anders tonnetje rond word als ik niet iets te doen heb met mijn handen.RedRoseThorn schreef: ↑19-03-2020 11:19Ik doe het! Heel leuk en je kan het eigenlijk met elk touw doen dat niet rekt. Ik heb mooie kleurtjes gehaald bij de hobbywinkel en kralen om erin te verwerken. Heel rustgevend vind ik het.
donderdag 19 maart 2020 om 12:05
https://www.wolplein.nl/phildar-macrame ... gIOM_D_BwE
Mij lijkt het ook leuk. Ik heb deze gekocht. Er zit duidelijke instructie bij en het is een mooie kleur. Ben nog niet begonnen met knopen.
Mij lijkt het ook leuk. Ik heb deze gekocht. Er zit duidelijke instructie bij en het is een mooie kleur. Ben nog niet begonnen met knopen.
donderdag 19 maart 2020 om 12:21