Liefdesverdriet
vrijdag 20 maart 2020 om 12:51
Het is sinds zaterdag over. Hij heeft via app de relatie verbroken na een ruzie waarin ik heftige dingen heb gezegd.
Hij heeft me geblokkeerd en ik mis hem zo
Ik kan niet meer eten niet meer slapen en ben ziek thuis v werk omdat ik me niet meer kan concentreren
Mijn omgeving weten niet meer wat ze met me aan moeten
Hij heeft me geblokkeerd en ik mis hem zo
Ik kan niet meer eten niet meer slapen en ben ziek thuis v werk omdat ik me niet meer kan concentreren
Mijn omgeving weten niet meer wat ze met me aan moeten
anoniem_645ac2622d85c wijzigde dit bericht op 20-03-2020 12:55
Reden: Niet compleet
Reden: Niet compleet
33.19% gewijzigd
vrijdag 20 maart 2020 om 12:55
Leer hiervan. Dus stoppen met heftige dingen zeggen tegen de persoon die je het liefste ziet. Diegene is geen verbale boksbal waar je ongelimiteerd maar alles tegen kunt zeggen. Daar zou jij zelf ook niet mee akkoord gaan lijkt me zo.
Wie je het liefste ziet, heb daar veel liefde en respect voor. En botvier daarop niet je eigen angsten en onzekerheden. Dat is dé manier om gedumpt te worden.
En nee, het komt niet meer goed. Je hebt het stuk gemaakt.
Wie je het liefste ziet, heb daar veel liefde en respect voor. En botvier daarop niet je eigen angsten en onzekerheden. Dat is dé manier om gedumpt te worden.
En nee, het komt niet meer goed. Je hebt het stuk gemaakt.
vrijdag 20 maart 2020 om 13:00
Ja maar toen was ze nog niet geblokkeerd dusssss... het was niet echt uit-uit. Hij antwoordde niet en toen ging ze uit frustratie vreselijk te keer. En nu is het pas echt uit.
Zoiets TO?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 20 maart 2020 om 13:21
Oh, via WhatsApp....
Dan kun je het nog eens teruglezen over een jaartje, wie weet hoe jij er dan tegenaan kijkt!
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
vrijdag 20 maart 2020 om 14:16
Als hij degene is die de boel op de spits heeft gejaagd waardoor jij alle remmen op hem hebt losgelaten, wees dan blij met dat je geblokkeerd bent.
Ga hem ook niet meer opzoeken en onderga je liefdesverdriet.
Het duurt een tijd en dan wordt het verdriet minder, de geest wat helder en zie je in dat jullie niet bij elkaar pasten.
End of story.
Sterkte
Ga hem ook niet meer opzoeken en onderga je liefdesverdriet.
Het duurt een tijd en dan wordt het verdriet minder, de geest wat helder en zie je in dat jullie niet bij elkaar pasten.
End of story.
Sterkte
.