Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
Diamond, spannend, gaat snel inderdaad!

Leuk hoor! Ik duim ook voor je!

Bieb, wat een naar verhaal met Nova, kon er ook nog wel bij he?

Heerlijk dat ze weer thuis is! Heeft ze goed geslapen en gedronken? Hoop dat je nu heeeeeeeeeeeeeel lang niet meer naar dat ziekenhuis hoeft!

ADL, ai, dat klinkt niet best. Kan me voorstellen dat jullie 'm knijpen allebei....

Jannes, leuk je weer te zien hier! Fijn dat je meer geniet nu, maar het is niet zo leuk dat je kwaaltjes hebt. Niet te erg hoop ik?

Parel, lekker he, dat buiten spelen, Mupke vindt het ook heerlijk, ze kan nu ook echt rennen, dus die vermaakt zich buiten ook opperbest. In haar schommel kan ze wel een uur zitten en de zandbak is ook mooi natuurlijk. Zand is inmiddels iets minder bah.....(dat zei ze steeds als er zand aan haar broek en schoentjes kwam).

Eles, hoe is het met het oortje van vriendje?

En hoe gaat het 's nachts?

Krissie, lekkere vakantie gehad dus? Was je wel even aan toe he?

MH, dat is wel heftig nieuws van je vriendin! In praktijk is het inderdaad vaak zo dat je 1 van beide blijft zien en de ander uit beeld verdwijnt. Hoeft niet natuulijk, maar gaat vaak wel zo.

Zag je het aankomen of had ze het nooit over problemen gehad?

Lekker dat de kids zo lekker slapen he?

Ik ben ook gezegend met een slaapkop. Als wij in het weekend geen herrie maken boven (wc doortrekken, douchen ed) doordat we zelf nog slapen kan mevrouw dus gerust tot 9.30 of 10 uur slapen. Heerlijk! dan krijgt ze een papfles in bed en voor we dan eens allemaal aangekleed beneden zijn is het 11.30 uur, schande haha.

Kabouter geen shout meer gedronken?

En hoe ging het slaapje van smurf zonder pacco?
@Roos; hahaha, die Mupke die zand vies vond.... Tja, je hebt een meid of niet he? Die kabouter van hier joudt ook niet van vieze handjes. Als ze op het gras valt, dan gaat ze eerst zitten janken in de hoop dat je haar optilt, uiteindelijk gaat ze kruipen naar een stuk zonder gras, dat kruipen doet ze met haar polsen, zodat haar handjes niet vies worden..... Als ze dan op de plaats is waar geen gras meer ligt, dan kan ze met haar handen op de grond zorgen dat ze weer staat, de tuttebel!

Ik denk dat we haar alleen blijven zien, dit omdat het contact via haar is ontstaan. Daarbij is zij ontzettend jaloers waardoor ik denk dat ze het niet gaat waarderen als wij hem nog zien twerijl hij bv een nieuwe vriendin heeft (ik denk dat dat niet lang gaat duren, hij is echt heel erg leuk....).

Kabouter heeft geen shout meer gedronken en het staat nu ook niet meer op grijphoogte haha.

Smurf kon niet slapen zonder pacco. Ik dacht van wel maar het bleek dat ik de babyfoon niet aan had staan....... Zijn slaapkamer is echt heel ver van de computer af en ik kan hem hier zonder babyfoon dus echt niet horen, hihi.

Ik zag net een topic over een korte cyclus en daardoor niet zwanger kunnen worden. Jij had dat natuurlijk ook maar nu is wel gebleken dat jij eigenlijk heel vruchtbaar bent. De kans is dus heel erg groot dat het probleem bij je ex zat, denk je daar nog wel eens aan? Ik kan me voorstellen dat hij er wel van schrok dat het bij een ander geen probleem was....... (Naast de schok dat je uberhaubt met een ander in bed lag natuurlijk...)

@Diamond; tjeempie wat snel allemaal!!!! Heel veel succes in ieder geval!

@Bieb; hoe is het met arme Pommetje????

@ADL en Jannes; de foto's heeft de fotograaf van het net gehaald.... Misschien dat ik er nog wel even foto's van maak als ze eenmaal hangen bij ons.

Ik heb net een goede daad gedaan; ik ben zwangerschapskleding aan het verkopen via Marktplaats. Nu had ik een bod van 7,50 en die heb ik geaccepteerd, met verzendkosten komt het op iets minder dan 10 euro. De koper zou het geld komende dinsdag overmaken omdat dan haar salaris is gestort..... Dus ze is zwanger en om iets te kopen van nog geen 10 euro moet ze eerst wachten tot haar salaris er is, dan heb je het dus echt niet ruim!!!! Dus ik heb gezegd dat ik ervan schrok en dat ze wat mij betreft de broek gratis hebben mag. Ze was dolblij!!!! Het blijkt dat ze zwanger en al aan de kant is gezet en nu dus echt alles bij alles moet zetten om rond te kunnen komen.
Ik heb ook nog wel wat liggen......ik was van plan om het in de zak max te doen....geef maar door!
Dat is lief maar gaat niet lukken denk ik, die broek van mij was echt supersize, zelfs te groot voor mij, haha.
Hahaha oke nee dan wordt het niks... dan toch maar in de zak van max.
Wel zonde trouwens, zak van Max is ook ok natuurlijk maar zou helemaal mooi zijn als je er iemand persoonlijker mee kan helpen.....

Van de week is de vriendin van een neefje hier komen strunen, ze zijn jong, hebben wienig geld en verwachten een tweeling!!! Ze heeft 7 broeken, 2 rokken en een zak vol overig spul meegenomen. Alleen de dingen die ze dus niet paste ben ik nu aan het verkopen via Marktplaats. Gaat trouwens voor geen meter.....

Ik ben ook boeken aan het verkopen via Bol.com en ik verkoop er meer dan 10 per week!!!!! Dat gaat tenminste lekker rap, haha.
Haha, wat beschrijf je het toch weer leuk MH.

Ik denk daar inderdaad nog best vaak aan. Ik dacht echt dat het niet zwanger worden aan mij en mijn te korte cyclus lag. En dan had ik m'n ovulatie ook nog eens op een niet handig moment. Maar achteraf lag het probleem denk ik bij m'n ex.

Hij heeft een nieuwe vriendin (gelukkig) en ik kan me zo voorstellen dat hij zich wel wat zorgen maakt over hoe het zal gaan als zij kinderen willen. Hij wil dat vast nog steeds graag.

Maar misschien waren wij samen een slechte combi en gaat het bij hun prima.

Ik merk wel bij mezelf dat ik de komst van Mupke een beetje zie als een lucky shot en dat ik bang ben dat een 2e weleens lang kan duren.

Vriend niet, die denkt dat ie weer in 1 keer raak schiet haha.

Wij willen waarschijnlijk na de zomer gaan proberen voor een broertje of zusje voor Mupke.

Mupke houdt ook helemaal niet van vieze handjes. Grappig is dat. Alles is bah!

Ik heb voor mijn verhuizing ook heel veel boeken via bol.com verkocht, ging als een speer. Vooral oude studieboeken die ik toch nooit meer in keek. En ze leveren nog best wat op ook.

We hebben nog steeds geen definiteif akkoord wat betreft het huis, maar het gaat waarschijnlijk wel door hoor. Wordt echt een supergaaf huis, lekker ruim, ruime tuin erbij en een sloepje voor de deur, gaan we lekker varen!

Diamond, hoe is het gegaan?
haha MH,ik moet altijd lachen om je lekkere,nuchtere bijdrages .

nou vanochtend naar het ziekenhuis geweest, allemaal spannend weer hoor

Mijn baarmoederslijm was er al helemaal klaar voor ,maar ze zag met een echo dat ik een paar follikels aan de linkerkant had zitten, eentje van 14 mm(komt gewoon dus dwars door de pil heen,die ik 2 maal daags moet slikken ) nou as maandag weer een echo,om te kijken of de follikel doorgroeit,zo niet,dan as donderdag of dinsdag een terugplaatsing

,en anders een andere plan van aanpak,maar dat horen we maandag

Omdat onze embryo's per 2 in een rietje zitten,worden ze dus per 2 ontdooid,overleeft er 1 dan laten we er 1 terugplaatsen,overleven ze het allebei,dan laten we er 2 terugplaatsen.

Maar eerst even maandag afwachten

Sorry dat ik niet veel reageer,op dit moment gaat het niet erg goed met me,loop de dokterspraktijk wat af deze weken

maar ik lees wel mee

liefs diamond
Roos,lief dat je naar me vraagt

En jullie willen ook gaan proberen voor een broertje of zusje voor Mupke?wat leuk joh!
Ik heb ook geprobeerd de kleren via mp te verkopen. Liep ook voor geen meter. Vandaar, als iemand ze zo wil hebben graag, anders gaan ze lekker weg. Dus als je nog iemand weet niet het zwaar heeft......en zwanger....laat het me weten.

Diamond spannend zeg allemaal, komt weer een hoop van "vroeger" boven. Donderdag 2 jaar geleden hadden wij de punctie, werd ons mannetje gemaakt. Op een of andere manier denk ik dat ik de 23e april nooit zal vergeten!

Wow Roos na de zomer voor een 2e. Spannend hoor. Nou maar hopen dat Brusje net zo graag wil als Mupke.

Trouwens las dat ze al rent.......pffff wat gaat ze toch snel!

Ik ga lekker douchen en dan tussen de lakens, zonder lief die is zaalvoetballen. Duurt maar 2keer 20 minuten maar is meestal niet voor 2 uur thuis....heel raar hihi.

Vroeger ging ik altijd mee maar nu zo met Tim vind ik het zo'n gedoe elke 2 weken.....pff blijf wel thuis. "Bewaar" de oppas beurten wel voor iets leukers hihi.

Is morgen trouwens alweer 3 jaar geleden dat mijn schoonvader is overleden. Wat schrijven dan alweer lang met elkaar he?! Denk dat de meesten dat nog wel weten....

Truste
Sjesus Bieb, wat schrikken van jullie kleine Nova! Lijkt me heel naar om je kleine meisje zo ziek te zien dan naar het ziekenhuis terwijl je haar niet eens kunt uitleggen waarom er geprikt etc moet worden.

Wel fijn dat het nu beter gaat maar ik kan me goed voorstellen dat je nu even op je tandvlees loopt. Veel sterkte en een dikke knuffel voor Nova!!

Diamond, tjee dat gaat snel! Ik ga heel hard voor jullie duimen, hoe voelt het trouwens om nu weer naar het ziekenhuis te gaan? Dikke knuffel!

Roos, spannend nog voor jullie met het huis maar het lijkt dus goed uit te pakken. Leuk joh! En wat leuk dat jullie ook voor een broertje of zusje willen gaan!

MH, schrik ook van die vrouw en dat geld... Zou hetzelfde hebben gedaan als jij... Wij gaan wel eens met collega''s uit eten en dan verbaas ik me soms dat sommigen niet mee kunnen vanwege het geld. Ook mensen van wie ik dat totaal niet verwacht. Maar als je zwanger aan de kant wordt gezet is het verhaal natuurlijk wel wat anders..

ADL, wat k*t van jullie werk. Het is nog niet zeker dat jullie je baan verliezen maar de kans zit er wel in.. Vervelend die onzekerheid..

Ben het verder even kwijt, sorrie...

Net terug van erg gezellig etentje met vriendschappelijke collega's. Het is dat ik moest rijden anders was ik vast zwaar aangeschoten geeindigd. Beter zo, dan ben ik morgen niet beroerd...

Even een vraag. Die baan, sorrie moet er nog even over zeuren.... Die opzegtermijn is nu in orde maar nu weer iets anders.. Ik zou tot de zomer 32 uur gaan werken en daarna 20 uur. Nu willen ze graag dat ik tot einde dit jaar 32 uur ga werken en dan pas 20 uur. Het voelt niet zo lekker omdat ik niet voor niets solliciteer naar een parttime baan. Dat betekent dat JAsmijn een dag meer naar opvang moet. Positief is wel dat ik vanaf januari een baan dichtbij huis heb en parttime.

Ik weet het even niet, wat vinden jullie?

Ik ga slapen, welterusten!!
@Marielle; ik zou er niet mee accoord gaan. In principe vind ik het een vraag die ze mogen stellen en jij zou het ook kunnen doen, echter; ik vind dat ze met dat rare gedoe eerder al wat kansen hebben verspeeld. Je werkt er nog niet eens en je hebt nu al twee vreemde vragen gehad, ik krijg het idee dat als jij ze nu hiermee toekomt, dat ze dan helemaal gebruik van je zullen gaan maken. Als jij nu niet op je strepen gaat staan, dan denk ik dat ze aan het eind van het jaar weer gaan vragen of je meer zou kunnen blijven werken.

Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Ze houden wat mij betreft erg weinig rekening met je en dat belooft niet veel goeds.

@Ellen; jemig.... Alweer drie jaar terug joh??? We schrijven echt al heel lang hier met elkaar!!!! Nu ik erbij nadenk, twee jaar terug was ik zwanger van kabouter en dat was natuurlijk ook niet snel gepiept....

Je zou een topic kunnen openen hier dat je nog wat kleren hebt, volgens mij zijn hier genoeg vrouwen die het echt kunnen gebruiken.

@Diamond; wat een stomme follikel, haha! Nou maar hopen dat dat kreng niet verder doorgroeit en jullie een terugplaatsing kunnen krijgen. Echt superspannend zeg!!!!

@Roos; fijn voor je ex dat hij weer een relatie heeft nu! Heb je trouwens nog wel eens contact of hoor je dingen van hem meer via-via?

Ik denk niet dat Mupke een lucky-shot was hoor, het was echt ion 1x raak en daarna toch nog een keer???? Ik denk dat jij begin 2010 gaat bevallen want met 3 maanden zal het wel gepiept zijn denk ik zo.

Wanneer zullen jullie het definitief weten van het huis? Zal toch niet erg lang meer kunnen duren?

Ik weet npog dat jij toen ook boeken had verkocht via bol.com, wij kopen vaak tweedehands en nu hebben we dus een kamer vol met boeken..... Wat ik echt makkelijk vind is dat je alleen maar het nummer van het boek hoeft in te tikken en de rest vanzelf gaat. Via marktplaats moet je alweer een foto maken en het artikel omschrijven.
Marielle, wat is je eigen gevoel? Er zijn denk ik een boel tussen oplossingen mogelijk. Je kunt eerst eens aankijken hoe hard het nodig is dat je 32 uur werkt ipv 20, misschien kun je bijv. 3x9 werken, een paar uur thuis werken en misschien blijkt dat het helemaal niet nodig is om 32 uur te werken als je eenmaal aan de slag bent. Geef iig aan dat je meiske anders een dag extra naar de opvang moet en dat je dat a) niet prettig vindt en b) niet zomaar 1,2,3 geregeld hebt ivm de wachtlijsten tegenwoordig, dat je heus wilt meedenken, maar hoopt op een tussenoplossing. En dat je zo snel mogelijk terug wilt naar 20 uur met als uiterste datum eind van het jaar, maar uiteraard liefst eerder.

Ellen, ik weet het ook allemaal nog precies hoor, dag punctie, dag terugplaatsing, hoe ik op het station stond te bellen om 5 voor 6 dat ik toch ongesteld geworden was, pfffft! Het was ook allemaal niet niks, hè? Als je trouwens je kleding kwijt wilt...op tienermoeders.nl staan vaak oproepjes van dames die het niet breed hebben. En evt. het ruiltopic op overig?

Sterkte vandaag, dit soort dagen sta je er toch even meer bij stil wat had kunnen zijn en dat deze opa Tim nooit gezien heeft.

Diamond, spannend allemaal weer, hoor. Is het nu anders omdat je de 'weg weet'? Vervelend van die eigenwijze eieren, hoop niet dat ze ze aan moeten gaan prikken ofzo, daar zit je niet op te wachten. Veel beterschap verder!

Haha, gekke meiden met hun vieze handjes. Dan heb ik dus duidelijk een vent hier, die ramt overal in. Zijn zussen zijn trouwens net zo. Maar ik zie het helemaal voor me hoe kabouter naar de rand kruipt. Gras vond Bram trouwens ook maar raar spul, maar dat kwam vooral omdat hij op zijn buik rolde en het toen in zijn neus kwam.

Bieb, hoe is het Nova? En met jou? Red je het nog een beetje?

ADL, hoe is het nu bij jullie?

H5, wat een gek*t met de KPN, je zou toch bijna overstappen! Beterschap, irritant dat je juist nu steeds ziek wordt. Gaat het verder goed met het huis? DE datum van verhuizen nadert met rasse schreden las ik, sterkte met alles!

Parel, fijn dat het zo lekker gaat met Sem! Ach, ik ben 's avonds ook wel blij als Bram op bed ligt, hoor, zoals mijn oude buuf altijd al zei: ik ben gek op mijn kids, maar 's avonds rond 7 uur ben ik echt wel even op ze uitgekeken, hihi. Niks geks aan, hoe lief ze ook spelen, ze vreten toch energie want je kunt nog geen 10 minuten iets doen zonder een oogje op ze te houden dus je loopt non-stop minstens 2 dingen tegelijk te doen Maar je omschrijft het weer prachtig, ik zag hem al door de tuin denderen.

Even 2 gekke vragen, want ik google me suf: hoeveel eet een kindje van 8 maanden ongeveer? Ik kom niet verder dan dat de potjes voor deze leeftijdsgroep 200 gram bevatten, zowel fruit als groente/warme maaltijd, maar hoeveel eetlepels is dat ongeveer? En nog iemand tips voor een toetje? Want met kma ben je gauw klaar, te meer daar soja ook niet mag. En die site die Jannes toen eens doorgegeven had....wat was die ook alweer? Want ik word wat flauw van courgette, broccoli en bloemkool hier, haha

Hoe is het trouwens met Regina, Lieve, Bloem....?
Hoi,

Krissie en Mh, bedankt al voor jullie advies. Zo sta ik er zelf eigenlijk ook in. Ik krijg nu heel erg het gevoel dat ik overal ja op moet zeggen anders is het einde verhaal. Ik ga idd maar op mijn strepen staan en duidelijk aangeven wat voor mij wel en niet haalbaar en wenselijk is.

Kris, dit is wat jasmijn krijgt op een dag:

7 uur fles 200cc

8/8.30 een boterham met smeerkaas of smeerworst

11 uur fles 180 cc

tussen de middag eet ze een boterham mee maar driekwart eindigt op de grond en stoel maar gaat om het idee...

14.30 fruithap

17/ 17.30 potje voor 6 maanden en een babydanoontje of beetje yoghurt.

Tussendoortjes: soepstengel/ rijstekoekje/ wortel, een hele die ze met haar twee tandjes bijna volledig wegschrapt.. diksap of lauwe thee.

Dat drinken, anders dan melk, gaat alleen nog niet zo lekker maar misschien gebruik ik de verkeerde beker.

Die potjes geef ik in alle smaken, het gaat er allemaal in.

Heb je hier wat aan?
@Krissie; geen idee hoeveel scheplepels het is maar kijk gewoon even naar hoe groot die potjes in de winkel zijn, dan heb je een schatiig naar hoeveel dat dan is. Kabouter hier at nooit veel, nu nog komt ze echt niet aan zo'n heel potje. We geven allang al geen potjes meer en eet echt met alles mee maart zijn maar een paar hapjes. Het enige wat ze echt met veel smaak weg eet is oosters eten en dan met heel veel ketjap en sambal, je zou bijna denken dat mijn man wat in zijn genen heeft meegegeven vanuit Japan en China....

Smurf heeft zich gister trouwens omgedraaid!!!! Twee keer maar liefst en dan van buik naar rug, die gek is nog niet eens 3 maanden!!!!!!
He Kris ja jij hebt dat natuurlijk ook ja....stom is dat he dat je nog precies weet wanneer er wat gebeurde....ook wel weer bijzonder!

Voor recepten enzo kijk een op www.keukenkikker.nl weet niet of het recalme is maar toch.

Bedankt voor de tip van de kleren zal ik eens gaan neuzen.

MH wat een rare smurf zeg. Zeker de omdraaismurf hihi.

Ga weer lekker in het zonnetje zitten, Tim slaapt, lief is mijn oom helpen op het strand en liefdochter is (vrijwillig!!!!) haar kamer aan het opruimen, dat heeft ze dan weer niet van mij! Hahaha
http://www.babyallergie.nl/recepten.htm

deze had ik ook nog bij mijn favorieten staan, misschien staat er ook iets voor je op!
Tja, manneke eet hier ijsblokjes omdat hij alleen vers mag eten, in die potjes zit zo vaak net weer iets waar hij allergisch voor is....maar ik ben een beetje zoekende hoeveel hij dan moet/wil, want hij gaat standaard met zijn mond open zitten als er eten in de buurt is. Op het KDV lachen ze zich rot, heeft hij net zijn fruit ofzo gehad en is een ander kindje aan de beurt, zit hij er als een spreeuw naast met zijn mond open. Vanavond heeft hij 6 blokjes groente, 4 aardappel en 1 vlees op en nog bleef hij zijn mond open houden en was boos dat het op was. 100 cc melk toe was ook te weinig....'s avonds komt hij dan ook om de haveklap om een fles (sinds deze week pas hoor) dus ik ben nu alle hoeveelheden een beetje aan het ophogen. Begin deze week had hij 1 aardappel en 3 groente....kun je nagaan!

Ik vraag wel ff een leeg potje aan een vriendin, kan ik eens meten hoeveel eetlepels (=ijsblokjes) daar in gaan, want ik wil niet dat hij honger heeft, maar overvoeren lijkt me ook geen goed plan
Hoi,

Nova is weer lekker de oude aan het worden. Heeft vandaag weer eens goed gegeten. Gisteren dronk ze ookal goed. (is donderdagmiddag thuis gekomen, voor het geval ik dat vergeten was te melden) Ze is nog wel slapjes en erg moe. Dus de komende dagen doen we nog rustig aan.

Donderdagochtend had ik ook een belafspraak met de kinderarts voor Felix. Hij heeft KMA en ik heb nu een machtiging voor pepti voor een jaar.In augustus als hij een half jaar is moeten we 2 keer een dag naar het ziekenhuis voor een provocatietest, waarbij we niet weten wanneer hij pepti en koemelk krijgt. Hopelijk is hij er dan overheen gegroeid zodat we kunnen gaan beginnen met bijvoeding, anders mbv dietiste.

Hij spuugt nog steeds nog erg veel, maar hij heeft geen pijn meer. Hij had ook hele diepe rimpels en die zijn nu helemaal weg.

Krissie ik heb de eetlijsten van Nova nog liggen, zal zo eens kijken wat ze kreeg en het neerzetten. Ik maakte geen ijsblokjes, maar potjes van Avent.

Eetlijst Nova 6 maanden:

8.30: papfles 210 cc water met 3 scheppen pap

10.30: fruithapje 150 gram gepureerd

13.30: melk 210 cc water

16.30: avondeten 150 gram zelfgemaakt eten vlees, groente en aardappelen.

18.00: toetje 100 gram yoghurt met diksap

19.30: papfles: 210 cc met 3 scheppen pap

Eetlijst Nova 8,5 maand:

8.00: papfles: 180 cc met 2,5 schep pap

10.30: fruisthapje 150 gram met stukjes + 100 cc diksap

13.30: melk 180 cc water, 1 lichte boterham zonder korsten en pitten, belgd met boter en hartig beleg

15.00: 100 cc appelsap + Nijntje koekje

16.30: avondeten + toetje: 150 gram groente, aardappels en vlees, geprakt dus met stukken, 100 gram yoghurt met diksap

19.30 fles: 180 cc water

Hopelijk heb je hier iets aan Krissie
anoniem_24501 wijzigde dit bericht op 18-04-2009 21:09
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Dank je Bieb, lief dat je de moeite neemt nu je het zelf zo druk hebt. En hier heb ik idd veel aan. Wij hebben blokjes omdat we eerst met kleine beetjes moeten introduceren en dan kunnen we er wat anders bijdoen, maar inmiddels hier ook steeds meer zakjes enzo.

Krijgt felix nog steeds nutriton door de pepti? En heb je al eens nutramigen ofzo geprobeerd? Niet ieder kindje met kma reageert goed op pepti (tis maar een weet). En het is heel goed te doen hoor, straks met bijvoeding, zeker als je al gewend was vers te koken.
Krissie, anders ga ik toch maar voor de TV in slaap vallen :-)

Felix krijgt nog Nutriton door de pepti, en ook nog refluxmedicijnen. Donderdag naar de GO-poli (ipv CB) en dan gaan we het er maar weer eens over hebben. Spuugdoekjes kun je echt uitwringen na een flesje...

Ga nu wel lekker in slaap vallen op de bank....
Dus wel een stuk beter, maar nog niet zoals je het graag zou willen. Hopelijk kom je donderdag nog wat verder. Welke speen gebruik je? Bram heeft heel lang speen 1 gehad en zelfs nu nog speen 2, anders gaat het te hard en komt het terug.
Niet erg druk hier.... Iedereen lekker naar buiten geweest vandaag met de kids zeker?

Onze smurf is vandaag gedoopt! Wat een heerlijke dag hadden we ervoor! Eerst de 79e verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd en daarna op naar de kerk. Daarna hebben we feestgevierd in de tuin en wat was het lekker dat het zulk mooi weer was!!!! We hadden geen zorgen om alle kinderen want iedereen speelde lekker in de tuin.

Smurf heeft van peetoom een heuse quad gehad waar kabouter al heerlijk mee door de tuin scheurde, dat ding is electrisch en ze vond het geweldig, haha. Mijn benieuwen of ze hem heel houdt zodat smurf er ook nog eens mee kan spelen.....
Gefeliciteerd MH!!

Wij zijn zeker de hele dag buiten geweest. Lief heeft geholpen met het opbouwen van het strand huisje van mijn oom en tante. Tim en ik waren lekker mee, hij heeft lekker gespeeld in het zand. Zat van boven tot onder het zand! Hahaha heerlijk was het!

Ga nu maar even het zand uit de huiskamer halen voor morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven