Wat te doen
vrijdag 20 maart 2020 om 19:29
Hoi,
Wat dragen jullie tijdens een date (bedoel je wilt een beetje indruk maken maar niet te sexy denk ik) vooral als je iets eenvoudigs doet is praktisch misschien wel handig. Rokje/ jurkje of broek? Niet te bloot? Of toch beetje?
Hoe groeten jullie (normaal gesproken, nu met Corona even niet). Hand geven? Zoen op de wang?
Als je na huis gaat en het was leuk? Wat zeg je dan? Wel of niet zoenen? Tong of kus?
Wat dragen jullie tijdens een date (bedoel je wilt een beetje indruk maken maar niet te sexy denk ik) vooral als je iets eenvoudigs doet is praktisch misschien wel handig. Rokje/ jurkje of broek? Niet te bloot? Of toch beetje?
Hoe groeten jullie (normaal gesproken, nu met Corona even niet). Hand geven? Zoen op de wang?
Als je na huis gaat en het was leuk? Wat zeg je dan? Wel of niet zoenen? Tong of kus?
vrijdag 20 maart 2020 om 19:33
Ik zou gewoon lekker vragen aan hem of haar wat hij/zij wil met begroeten ivm corona 
En verder kun je een jurkje aandoen als het niet te koud is, anders een broek met leuk blousje?
Zelf draag ik eigenlijk geen jurkje naar een first date, maar dat kan ook zijn omdat ik me daar snel ongemakkelijk in voel
En verder kun je een jurkje aandoen als het niet te koud is, anders een broek met leuk blousje?
Every step forward begins with the decision to not stand still
vrijdag 20 maart 2020 om 20:15
Yep. En dan over een week een topic openen dat hij zijn gedragen sokken laat slingeren in de slaapkamer en dat hij zomaar liever met zijn vrienden afspreekt op zaterdagavond dan dat hij met jou een romcom gaat zitten kijken op de bank.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 20 maart 2020 om 22:06
Juist, en dan de week daarop een topic over het wel of niet verbreken van de relatie omdat hij haar jeugd heeft afgenomen en ze nu in zware depressie zit en nooit meer een andere man durft te vertrouwen.