Vlonders balkon

21-03-2020 11:04 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien de lente gaat beginnen, kan ik aan de slag op mijn mini balkon. Hij is ongeveer 2,5 bij 1,5 m.

Ik ben op zoek naar vlonders (kliksysteem) die een bruine houtlook hebben. Ik wil graag onderhoudsvrij, geen gedoe met olie en beits etc. Zag al wpc composiet voorbij komen.

Welke raden jullie aan? Wat hebben jullie liggen?
Ik lees verschillende reviews en bijv. ikea wordt afgeraden ivm snel verweren of blijvende vlekken na regenbui.

Ik hoor het heel graag. Alle tips zijn welkom!
Alles van hout verkleurd en je krijgt er vlekken op. Maar ik vind dat niet erg, want dat is de natuur, en daar wil je juist van genieten op je balkonnetje, toch?
Ik vind die van de ikea dus prima.
Misschien een domme vraag maarrrr is het dan de bedoeling dat de vlonders voor altijd blijven liggen? Want eronder komt alsnog regen en krijg je dus lelijke groene aanslag? Ik ben een balkon noob! Excuses.
AngelEyes0192 schreef:
21-03-2020 12:47
Misschien een domme vraag maarrrr is het dan de bedoeling dat de vlonders voor altijd blijven liggen? Want eronder komt alsnog regen en krijg je dus lelijke groene aanslag? Ik ben een balkon noob! Excuses.
Nou voor áltijd weet ik niet, maar wel voor een hele lange periode. Wil juist geen omkijken er meer naar. Er ligt dan een onderlaag onder de vlonder, zodat het water kan weglopen. Wat verder daaronder gebeurt, vind ik persoonlijk niet heel boeiend. Ik zal er niet continu onder gaan kijken ;-D

Ik ga trouwens voor composietplanken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven