Vreemde ontmoeting
zondag 22 maart 2020 om 15:58
Ben op zoek naar wat afleiding en dan kom ik uiteindelijk op het Viva-forum.
Interessante onderwerpen, naast natuurlijk het gesprek van de dag: corona.
Maar daar gaat het niet om.
Ik heb iets verontrustends ontdekt: mijn vader schrijft hier op het forum.
Het specifieke woordgebruik en bepaalde onderwerpen kloppen.
Maar het gekke is dat hij ook over zaken schrijft, waarin ik hem helemaal niet herken.
Laat ik het zo zeggen, alles dat te maken heeft met bepaalde activiteiten in en rond relaties.
Ik wil niet te veel klaarheid brengen, want misschien leest ie dit ook...
Ik voel me zo gegeneerd doordat ik iets tegen kom, waarvan ik nooit kon vermoeden dat het zijn interesse zou kunnen hebben.
Dat ik nooit achter hem had gezocht.
Ik hoop dat jullie een beetje snappen dat het lastig is voor me, dit ineens te ontdekken.
Eigenlijk wil ik de topics niet lezen, maar ik word er naar toe getrokken.
Wat te doen?
Interessante onderwerpen, naast natuurlijk het gesprek van de dag: corona.
Maar daar gaat het niet om.
Ik heb iets verontrustends ontdekt: mijn vader schrijft hier op het forum.
Het specifieke woordgebruik en bepaalde onderwerpen kloppen.
Maar het gekke is dat hij ook over zaken schrijft, waarin ik hem helemaal niet herken.
Laat ik het zo zeggen, alles dat te maken heeft met bepaalde activiteiten in en rond relaties.
Ik wil niet te veel klaarheid brengen, want misschien leest ie dit ook...
Ik voel me zo gegeneerd doordat ik iets tegen kom, waarvan ik nooit kon vermoeden dat het zijn interesse zou kunnen hebben.
Dat ik nooit achter hem had gezocht.
Ik hoop dat jullie een beetje snappen dat het lastig is voor me, dit ineens te ontdekken.
Eigenlijk wil ik de topics niet lezen, maar ik word er naar toe getrokken.
Wat te doen?
ʇsɐʍʞǝʇɐʌ ǝɾʇǝıɟ
zondag 22 maart 2020 om 16:42
Ehh, hoe komen ze daar zo snel achter?PoesinBoots schreef: ↑22-03-2020 16:40Forummer skylle heeft een permaban ivm dubbelnicken. Het hoofdaccount heeft een officiële waarschuwing gekregen.
zondag 22 maart 2020 om 16:43
Oh. Zo dus..
Of er werd meegelezen.
Vanaf OP was het natuurlijk al duidelijk. En daarna was het een kwestie van wachten op foutje. Die helaas te snel kwam.
Je las niet mee hier...?
zondag 22 maart 2020 om 16:45
zondag 22 maart 2020 om 16:49
Attelenooie! Onbegrijpelijk.
zondag 22 maart 2020 om 16:49
He jammer, ik had wel even zin om te zien hoe er gewurmt zou worden.
zondag 22 maart 2020 om 16:50
PoesinBoots schreef: ↑22-03-2020 16:47Daar geloof ik niks van. Zelfs na 562 keer aandringen lezen ze nog niet mee op de actueelpijler. Dan is zo'n nieuw en onschuldig topic ook geen rode vlag.
Ze lezen natuurlijk alleen de leuke topics mee!
zondag 22 maart 2020 om 16:51
PoesinBoots schreef: ↑22-03-2020 16:40Forummer skylle heeft een permaban ivm dubbelnicken. Het hoofdaccount heeft een officiële waarschuwing gekregen.
Nou, die permaban werkt niet. Forummer schrijft nog gezellig mee op Napraat.
zondag 22 maart 2020 om 16:55
PoesinBoots schreef: ↑22-03-2020 16:52Le-zen wat er staat..: Forummer skylle heeft een permaban ivm dubbelnicken. Het hoofdaccount heeft een officiële waarschuwing gekregen.
Aha, dus als je dubbelnickt krijg je alleen voor één van je nicks een perma. En kan je gezellig mee blijven schrijven onder je andere nick.
Ik dacht dat het per IP-adres was.
Weer wat geleerd.
zondag 22 maart 2020 om 16:57
Die is aan het dubbelnicken in z'n eentje. Die is verliefd op zichzelf en een trio aan het doen met z'n rechterhand (of dat BS is zijn de meningen nog over verdeeld).