Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Saar. .

Je weet wel waarom,heeft mij even goed gedaan dat ik mocht ratelen.

Je ben ook zo'n schat (en een kreng )
wie wil er ook n stukje deken?

Oei heftig. De titel alleen al. Heb het ook opstaan nu.

Graag gedaan Claire. Woorden zijn oprecht gemeend.

Saar hoe voel je je nu? Nog steeds zo uitgeput en emotioneel?
Ja lijkt me wel, ik heb het weg gezapt...

Daten in het donker lijkt me eng!!! Pfff heb het net voor het eerst gezien maar mijn hemel....never nooit niet dat ik zoiets ooit zou doen. Sowieso niet op tv.....

Maar lieve schatten ik duik mijn bed in!

Veel Liefs!!!!

En even een extra knuf voor jou, Saar. Ik heb het gevoel dat je niet lekker zit. Mocht ik het mis hebben dan nog een dikke knuf!!!!
nou word er echt vrolijk van

Iemand wat leuks te vertellen?
Daten in het donker lijkt mij ook eng..pff.

Nou ik zap ook weg....hoeft ff niet van mij.

Trusten lieve Claire!

Hoop je snel weer eens te spreken.
Iry zap alsjeblieft weg.

Dit kan je geen goed doen.

Ja dat gevoel heb ik nou ook claire. Sorry Saar als ik betuttelend over kom. Ik 'voel' ook iets. Voor zover dat kan door een beeld scherm.

Slaap lekker clairtje! Leuk dat je er was vanaaf!

Iets leuks.. mmmm... een olifant op rolschaatsen. Moet altijd lachen als ik dat voor me zie.
Heb al weggezapt.....zit zelf de bodem al te likken.Hoef ik niet te zien even.
Wou dat ik iets voor je kan doen...
Hmm, ik had toch echt zonet een reactie geplaatst dacht ik...

Bedankt Iry, vooral dat je mij een kreng noemt, je weet hoe blij ik daarvan word

Lieve Claire, ik hoop je binnenkort weer te spreken!

Knuffel terug en je hebt het goed.

Dat programma heb ik al eens gezien, heb nu maar weggezapt.
lieve allemaal,

Tsja, ik denk dat het inderdaad wel een leermoment is om de dagen na meeting een beetje rustig te roosteren.

Het is gewoon iets spannends, iets wat veel emoties oproept, en lekker energie vreet.

Als je dat van tevoren weet kan je de afweging maken of je dat er voor over hebt. Ik in ieder geval wel!

Onbekommerd genieten is voor mij veel waard. Ook een paar dagen onder de dekens.

(nou scheelt het ook dat ik weet dat het overgaat, het 'inplan')

Claire, fijn je te lezen. Soms zijn verstandige beslissingen wel de moeilijkste, en aan jou te horen is het afstand nemen van hier zo'n beslissing.

Super dat je dan de discipline op kan brengen om je eraan te houden! Dat lijkt me best lastig.

Iry, (f).

Huil je suf, knuffel frummel plat, en blijf een week onder de dekens hangen. Dat mag.

En als je dan blijft ademen ondertussen, dan wordt het een keer minder.

Als je jezelf maar toestaat om nu even klaar te zijn met de wereld.

Ster: fijn dat je het jezelf toestaat. Bijkomen. En dat het dan ook werkt en je jezelf weer een beeeeetje begint te vinden.

EV: wat klinkt je rustig en 'sereen'. Even wat minder in gevecht met jezelf en de wereld. Klopt dat, of is dat wishfull thinking?

Lynne: 'volwassen' kinderen lijken me een ramp! Dus ik vind je sowiezo een held.

Denk dat ik -mocht het er ooit van komen- maar gewoon stop met voeren als ze 4 zijn. Blijven ze altijd klein en schattig ;).

Sponge: zware dag zeg. pfff. Dapperderd.

Philo: zit jij effe een inhaalslag te maken ofzo? laat dat nou eens los man. eh vrouw.

Het is goed zo. Reageren op impuls, niet op alfabetische volgorde.

Dusse: mag de ware Philomein weer even bovenkomen.

Anders voel ik me meteen weer zo asociaal als ik niet op iedereen reageer.
Sterkte Saartje.

Hoop dat je er een beetje uitkomt.

Ik ga slapen.

Tot morgen
quote:Sterretjee schreef op 20 april 2009 @ 23:17:

Wou dat ik iets voor je kan doen...

Morgen schijnt de zon vast weer hoor ster.

Over mij hoef je je niet druk te maken hoor .

Onkruid vergaat niet

Maar lief van je.
Slaap lekker Ster (f)

Je bent een lieverd!
Iry. Sorry als dit bot overkomt, maar ik maak zelf wel uit over wie ik me druk maak.

En ik vergelijk jou eerder met een tere, prachtige bloem. Ben er nog niet over uit welke het is, maar mooi issie zeker.
Trusten lieverds!
Goedemorgen!
De zon schijnt hier in ieder geval weer volop, goedemorgen allemaal.

Dat programma waar jullie het over hadden, over psychiatrie, heb ik niet gezien, maar wel opgenomen om op een ander moment te kijken. Of niet te kijken; ik wil mezelf niet teveel confronteren met dingen die zwaar zijn.

In die zin begrijp ik jouw besluit heel goed, Claire. (Fijn trouwens om je weer even te zien!) Zelf ben ik daar de laatste tijd ook veel bewuster mee bezig. Dat jaar bij het taxibedrijf en de uitglijder op het laatst heeft me behoorlijk wakker geschud wat mijn draagkracht betreft. Ik kan vanalles willen, maar ik dien gewoon rekening te houden met mezelf, met mijn gevoeligheid, met mijn opgaan-in-anderen. Daarom heb ik me tot nu toe ook nog niet gewaagd aan meetings, behalve dan een kleintje met Saar. Ook hier op het forum lees ik meer dan dat ik meeschrijf; ook uit zelfbescherming. Ik wil mijn betrokkenheid bij mensen doseren, want ik heb goed begrepen (eindelijk) dat ik allereerst voor mezelf dien te zorgen. En serieus te nemen wat ik wel en niet aankan.

Nou ja, heel veel woorden om maar te zeggen dat ik jou begrijp, Claire.

Het zorgen voor een ander, het jezelf verliezen daarbij; dat is van mij in ieder geval iets om in de gaten te houden, want daar ben ik flink de mist mee ingegaan, ook in mijn laatste baan. Ik ben nog zoekende naar hoe ik daar nu precies een goed evenwicht in kan vinden.

Allemaal een heel fijne dag. Ik ga mijn boekenkasten organiseren. En ik weet nu al dat ik me daarna in mijn hoofd ook een stuk opgeruimder zal voelen. Oh ja, die droom: gaaf zeg. Dat ik zo slim ben om al meteen te weten hoe alles moet! In werkelijkheid vind ik mezelf daar juist (door faalangst) nogal traag in! Maar dit geeft goede hoop voor mijn volgende baan - of eigen onderneming, haha.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Moet zo werken, maar kom nog snel even iedereen een fijne dag toewensen.

En vertellen dat ik vrijdag een afspraak heb bij een tattooshop.

Samen met een vriendin, kunnen we elkaars hand fijnknijpen

Al verwacht ik niet dat ie vrijdag al gezet gaat worden, eerst maar eens goed overleggen over het ontwerp. Ik heb al wat, maar wil dat iets anders hebben.

Verder weet nog niemand ervan, zal nog een hele shock worden voor mijn ouders. Kan nu al genieten van de blik op hun gezicht
Saartje!!

Een tattoo!!

Ik ben heeeeel benieuwd wat je gaat laten zetten. En ik wil het natuurlijk ook heel graag zien. Ken je het boek van Kat von D of kijk je nooit naar LA Ink? Zeer inspirerend!

Ik ben nog steeds superblij met mijn tattoo en wacht het goede moment af voor een tweede, ook een heel symbolische..

*zo, nu weer verder met mijn boeken*
quote:saartje1980 schreef op 21 april 2009 @ 13:17:

Verder weet nog niemand ervan, zal nog een hele shock worden voor mijn ouders. Kan nu al genieten van de blik op hun gezicht Haha, dat zou voor mijn moeder ook een hele schok zijn, als ze het zou zien. Ik denk dat ze het zwaar onfatsoenlijk vindt niets voor onze keurig nette familie, haha.

Werk ze!
Ik zal binnenkort wel een plaatje op hyves zetten of je even mailen.

Het is in elk geval een combinatie van twee symbolen: de koru (Maori) en de sankofa (west afrikaans).

Moet nu weg, dus geen tijd voor meer uitleg.

Fijne dag!
Ohw leuk Saar!! Ik ben ook bezig met uitbreiding van mijn tattoo. Ben heel benieuwd naar die van jou. Als ik zover ben dan zal ik ook een plaatje plakken.

Hahaha ik kan me voorstellen dat je je verheugd hem aan je ouders te laten zien. Ik verheug me er al op...

Dat wordt natuurlijk wel weer afgestraft op de dag dat Philomien met een pearcing door haar voorhoofd thuiskomt maar daar huil ik dan wel weer om.
EV mijn therapeute had haar boeken op kleur gerangschikt, heel mooi, een soort boekenregenboog...
Hey EV!!

Gelukkig begrijp jij het ook! Het heeft idd met draagkracht te maken. Heel belangrijk om in de gaten te houden...te meer omdat ik deze therapie anders gewoon niet kan volhouden.

Ik hoop dat je iets...werk of een andere invulling kan vinden die veel beter bij je past. Eigenlijk heb je al iets heel moois gevonden, het schrijven! Erg belangrijk om zoiets in je leven te ontdekken. Je kunt daarin zelf bepalen hoe jij het wilt hebben...je eigen wereld creëren. Waarin alles mag, omdat jij dat mág bepalen! Tenminste ik stel me dat zo voor, ik heb dat met schilderen....niet dat het altijd wordt zoals ik het wil ( vaak niet zelfs) , maar ik mag het bepalen....ik heb de regie! Erg waardevol!

Saar wat stoer zeg!! Ik ben heel erg benieuwd wat je wilt laten zetten!!!
Ha, philomein ook al! Ook een tattoo! Wat stoer zeg! Dat meen ik echt. Dat jullie dat durven! Dapper....De pijn lijkt me niet erg maar het is zo definitief...

Wat hebben je nu al als ik vragen mag?

En zijn er hier meer mensen met een tattoo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven