Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
maandag 23 maart 2020 om 12:39
Totdat hij weer vreemdgaat.Billy_Mean schreef: ↑23-03-2020 12:32Bridget spoort mensen op haar insts aan vooral binnen te blijven maar waarom dat perse weer moet met een sexy selfie snap ik niet.
Heel offtopic maar wat lijken john ewbank en Kelly weekers een leuk stel samen. Die hebben het volgens mij heel fijn samen.

maandag 23 maart 2020 om 12:43
maandag 23 maart 2020 om 12:46
Ja hij ging van een knappe vrouw weer naar een andere en nu is hij met deze vrouw.Billy_Mean schreef: ↑23-03-2020 12:41Staat hij daarom bekend?
Ze zijn al best lang samen, jaar of 8.
Ken hem niet zo goed, vind hem wel erg knap maar dat mocht ik laatst niet zeggen op een ander topic![]()

maandag 23 maart 2020 om 12:54
Misschien ziet kelly het door de vingers of is hij nu echt zijn wilde haren kwijt. Zij is behoorlijk slim, en redt het zonder hem ook prima denk ik. Ga eens googelen wie dan zijn eerste vrouw was.goldmember schreef: ↑23-03-2020 12:51John Ewbank is heel vaak vreemdgegaan.
Of hij nu trouw is weet ik niet.
Maar tijdens Vivian was het schering en inslag. Vooral op Ibiza waar ze een huis hadden.
Ik vind kelly beeldschoon. Geen garantie voor niet vreemdgaan hoor.

maandag 23 maart 2020 om 12:56
maandag 23 maart 2020 om 12:56
Annemieke Ellemieke Vermolen was zijn eerste vrouw.Billy_Mean schreef: ↑23-03-2020 12:54Misschien ziet kelly het door de vingers of is hij nu echt zijn wilde haren kwijt. Zij is behoorlijk slim, en redt het zonder hem ook prima denk ik. Ga eens googelen wie dan zijn eerste vrouw was.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 23-03-2020 13:05
Reden: Verkeerde voornaam
Reden: Verkeerde voornaam
2.17% gewijzigd
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.

maandag 23 maart 2020 om 13:00
En vivian nr 2 dus ?
Ik gok dat hij op blond valt..

maandag 23 maart 2020 om 13:03
...en vooral jong.

maandag 23 maart 2020 om 13:05
Billy_Mean schreef: ↑23-03-2020 12:54Misschien ziet kelly het door de vingers of is hij nu echt zijn wilde haren kwijt. Zij is behoorlijk slim, en redt het zonder hem ook prima denk ik. Ga eens googelen wie dan zijn eerste vrouw was.
Ze ziet het door de creditcard die in haar vingers zit.

maandag 23 maart 2020 om 13:08
maandag 23 maart 2020 om 13:10
Met zeikliedjes voor Marco Borsato schrijven.Billy_Mean schreef: ↑23-03-2020 13:08Ze is zelf behoorlijk succesvol als ondernemerscoach en schrijfster. Denk dat ze genoeg geld heeft verdiend zelf.
Nu ga ik toch eens opzoeken waar die john dan zo rijk mee is geworden .
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.

maandag 23 maart 2020 om 13:10
Hoe denk je dat ze deze mogelijkheid heeft gekregen om een boek te schrijven?Billy_Mean schreef: ↑23-03-2020 13:08Ze is zelf behoorlijk succesvol als ondernemerscoach en schrijfster. Denk dat ze genoeg geld heeft verdiend zelf.
Nu ga ik toch eens opzoeken waar die john dan zo rijk mee is geworden .

maandag 23 maart 2020 om 13:11
Ja, las het en nog best voor veel andere artiesten.
In 1990 heeft hij meegedaan aan het Eurovisie songfestival en hij had een wilde bos krullen zoals Gordon vroeger .
Weer wat geleerd.

maandag 23 maart 2020 om 13:19
Nee, daarnaast is het uiteraard de status, een lekker onbezorgd leventje, deuren die ineens voor je opengaan (boek schrijven, winkeltje beginnen oid). Als hij loodgieter was was ze niet op deze 20-30 jaar oudere man gevallen.

maandag 23 maart 2020 om 15:12
dinsdag 24 maart 2020 om 07:43
Ze was zelf al heel succesvol, niet iedere vrouw is een golddigger als ze met een BN-er trouwt.

dinsdag 24 maart 2020 om 09:12
Dat wordt vaak gezegd. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die bij hun mannen blijven die vreemd gaan terwijl die mannen bijvoorbeeld loodgieter zijn.
dinsdag 24 maart 2020 om 09:15
Een loodgieter verdient toch ook niet slecht?watdachtjehiervan schreef: ↑24-03-2020 09:12Dat wordt vaak gezegd. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die bij hun mannen blijven die vreemd gaan terwijl die mannen bijvoorbeeld loodgieter zijn.
dinsdag 24 maart 2020 om 09:59
Toen hij met Vivian was ging hij vreemd met Do.
ook blond.
Stressed is just desserts spelled backwards