Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Uit nieuwsgierigheid even gekeken op die site maar wat zijn de spullen prijzig (en niet mijn smaak)
It's 5 o'clock somewhere
Jullie hebben helemaal gelijk!!
Maar laten we niet vergeten dat Hazes ongeschonden uit de strijd is gekomen met zijn schijnheilige Monique en Bridget echt alles over haar heen heeft gekregen. Dit heeft ze natuurlijk ook aan haar eigen gedrag te danken maar doodsbedreigingen van tokkie's gaan toch wel erg ver. Voorlopig is Bridget de enige met imago schade, is Mo nog steeds de powervrouw en lacht Andre stiekem in zijn vuistje, want hey hij kan toch alles maken, DE powervrouw van Nederland neemt hem weer terug en de
"mensen " zijn plots vergeten wat hij heeft gedaan.
Bridget heeft een goed PR-bureau nodig want anders is haar carrière voorbij. Zelf kan ze haar imagoschade duidelijk niet beperken.
poppetje2006 schreef:
19-03-2020 20:05
Uit nieuwsgierigheid even gekeken op die site maar wat zijn de spullen prijzig (en niet mijn smaak)
Ik heb alleen nog maar die instagramfoto's van Bridget bekeken, maar wat een ellende wat er daar voorbij komt zeg. Van die Xenos/braderiemeuk, maar dan (ongetwijfeld) 3x zo duur.
Nothing happens for a reason
beetjegek schreef:
19-03-2020 17:59
Stoor je je daar aan dan?
Storen is een groot woord maar tis een gek gezicht om naar te kijken omdat haar gezicht niet beweegt. Waarom is het zo eng tegenwoordig voor vrouwen om de natuur een ‘beetje’ zijn gang te laten gaan zodat het wat natuurlijker oogt.
Flower350 schreef:
19-03-2020 20:10
Jullie hebben helemaal gelijk!!
Maar laten we niet vergeten dat Hazes ongeschonden uit de strijd is gekomen met zijn schijnheilige Monique en Bridget echt alles over haar heen heeft gekregen. Dit heeft ze natuurlijk ook aan haar eigen gedrag te danken maar doodsbedreigingen van tokkie's gaan toch wel erg ver. Voorlopig is Bridget de enige met imago schade, is Mo nog steeds de powervrouw en lacht Andre stiekem in zijn vuistje, want hey hij kan toch alles maken, DE powervrouw van Nederland neemt hem weer terug en de
"mensen " zijn plots vergeten wat hij heeft gedaan.
Dat ben ik met je eens maar waarom heeft ze het niet anders aangepakt? Ik had gewoon mijn verhaal een keer verteld bij Boulevard maar Bridget wilde duidelijk nog even een slaatje eruit slaan want laten we eerlijk zijn zoveel als zij in het nieuws is geweest de 3 maanden dat ze met Hazes was heeft ze daarvoor niet vaak mogen ervaren.
Flower350 schreef:
19-03-2020 20:10

Maar laten we niet vergeten dat Hazes ongeschonden uit de strijd is gekomen met zijn schijnheilige Monique en Bridget echt alles over haar heen heeft gekregen.
Ik vind het allemaal dramavolk.
Wat mij betreft is de 1 niet erger of minder erg dan de ander (van deze 3)
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
20-03-2020 09:12
Ik vind het allemaal dramavolk.
Wat mij betreft is de 1 niet erger of minder erg dan de ander (van deze 3)
Is ook zo van hetzelfde kaliber. Denk dat Bridget wel Monique heeft onderschat maar haar verliefde arrogantie. Maar denk dat beide dames verliezer zijn in deze Hazes gate.
Sjaantje37 schreef:
20-03-2020 09:06
Dat ben ik met je eens maar waarom heeft ze het niet anders aangepakt? Ik had gewoon mijn verhaal een keer verteld bij Boulevard maar Bridget wilde duidelijk nog even een slaatje eruit slaan want laten we eerlijk zijn zoveel als zij in het nieuws is geweest de 3 maanden dat ze met Hazes was heeft ze daarvoor niet vaak mogen ervaren.
Ik heb geen idee.
Aandacht?
Frustratie?
Hopeloos proberen om alles nog goed te praten ?
anoniem_393502 wijzigde dit bericht op 20-03-2020 11:15
0.40% gewijzigd
Sjaantje37 schreef:
20-03-2020 09:47
Is ook zo van hetzelfde kaliber. Denk dat Bridget wel Monique heeft onderschat maar haar verliefde arrogantie. Maar denk dat beide dames verliezer zijn in deze Hazes gate.
Dat zeker.
Monique zal nog heel wat voor haar kiezen gaan krijgen met André, maar zo blijft ze wel in de spotlights.
Welke vrouw met enige eigenwaarde en zelfrespect neemt zo'n lulletje nou nog terug?
Hij heeft haar publiekelijk voor gek gezet. ( Daar heeft zij dan wel veel voordeel aan gehad want half Nederland lag aan haar voeten. )
Hij noemt haar zelfs een hoer tijdens een van zijn optredens.
Zo'n man zou er bij mij nooit meer inkomen.
Ook al hou je nog zo ontzettend veel van iemand, je laat jezelf toch niet zo vernederen onder toeziend oog van Nederland
Flower350 schreef:
20-03-2020 11:14
Dat zeker.
Monique zal nog heel wat voor haar kiezen gaan krijgen met André maar zo blijft ze wel in de spotlights.
Welke vrouw met enige eigenwaarde en zelfrespect neemt zo'n lulletje nou nog terug?
Hij heeft haar publiekelijk voor gek gezet. ( Daar heeft zij dan wel veel voordeel aan gehad want half Nederland lag aan haar voeten. )
Hij noemt haar zelfs een hoer tijdens een van zijn optredens.
Zo'n man zou er bij mij nooit meer inkomen.
Ook al hou je nog zo ontzettend veel van iemand, je laat jezelf toch niet zo vernederen en dat terwijl half Nederland ervan mee kan genieten.
Monique is een 'straatvechter'. Ik denk dat het haar geen reet uitmaakt wat iedereen 'vindt of denkt'. Zij komt wel waar ze zijn wil zonder 'last' te hebben van scrupules of 'ethische overwegingen'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jojanneke12 schreef:
19-03-2020 22:51
Bridget heeft een goed PR-bureau nodig want anders is haar carrière voorbij. Zelf kan ze haar imagoschade duidelijk niet beperken.
Misschien niet eens zo erg. Ze zal vast ook buiten de schijnwerpers een prima baan kunnen vinden. Soms neemt een carrière gewoon een andere wending.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze daarvoor kiest. En dan komt er hopelijk ook gewoon een leuke degelijke kerel op haar pad.
Ik zou het wel sneu vinden als Bridget niet terug mag komen bij RTL Boulevard.
Stressed is just desserts spelled backwards
Monique is zijn vrouw en de moeder van zijn kinderen...hoezo ethisch onverantwoord. Je verleidt een bezette man en het resultaat is eigenlijk altijd voorspelbaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom is er eigenlijk geen Marco Borsato topic? :mrgreen:
Lijkt mij veel sappiger, dit is toch inmiddels wel een beetje uitgekauwd?
Over Marco B vraag ik me dan af of hij spijt heeft van zijn escapades en of hij leontine terug wil.
Billy_Mean schreef:
20-03-2020 12:52
Over Marco B vraag ik me dan af of hij spijt heeft van zijn escapades en of hij leontine terug wil.

Misschien als hij hard genoeg gaat huilen.

EDIT: las het verkeerd, als in: of Leontine hem terug wil.
Hetvrijewoord schreef:
20-03-2020 12:56

😂😂😂
2393 berichten
Tjonge, zijn jullie hier nu nog steeds...? :popcorn:
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Hetvrijewoord schreef:
20-03-2020 12:56

En dan hoop ik dat ze zegt ik leef niet meer voor jou.
ragatanga schreef:
20-03-2020 18:10
Tjonge, zijn jullie hier nu nog steeds...? :popcorn:
Ja joh in isolatie hè.. niks te doen :hihi:
Always look on the bright side of life
[quote=Maleficent post_id=31124819 time=1584637716 user_id=17630]
'Je was er niet bij en weet helemaal niks'

Nou, het voelde wel alsof ik er bij was, met al die postings :P

😂😂😂
malibu69 schreef:
20-03-2020 19:09
Nou, het voelde wel alsof ik er bij was, met al die postings

En.... voelde jij jezelf meer Bridget of neigde jij eerder naar de kant van Monique?
(André mag ook hoor!)
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Cathy2020 schreef:
19-03-2020 17:07
Yep helemaal gelijk. Hypocrisie ten top.

Klik maar op de foto van Veronica magazine

https://www.instagram.com/bridgetmaasland/?hl=nl
Omg. :facepalm:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
poppetje2006 schreef:
19-03-2020 20:05
Dat is haar bedoeling ook denk ik. Zo van kijk mij eens even....
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven