Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

donderdag 19 maart 2020 om 20:10
Jullie hebben helemaal gelijk!!
Maar laten we niet vergeten dat Hazes ongeschonden uit de strijd is gekomen met zijn schijnheilige Monique en Bridget echt alles over haar heen heeft gekregen. Dit heeft ze natuurlijk ook aan haar eigen gedrag te danken maar doodsbedreigingen van tokkie's gaan toch wel erg ver. Voorlopig is Bridget de enige met imago schade, is Mo nog steeds de powervrouw en lacht Andre stiekem in zijn vuistje, want hey hij kan toch alles maken, DE powervrouw van Nederland neemt hem weer terug en de
"mensen " zijn plots vergeten wat hij heeft gedaan.
Maar laten we niet vergeten dat Hazes ongeschonden uit de strijd is gekomen met zijn schijnheilige Monique en Bridget echt alles over haar heen heeft gekregen. Dit heeft ze natuurlijk ook aan haar eigen gedrag te danken maar doodsbedreigingen van tokkie's gaan toch wel erg ver. Voorlopig is Bridget de enige met imago schade, is Mo nog steeds de powervrouw en lacht Andre stiekem in zijn vuistje, want hey hij kan toch alles maken, DE powervrouw van Nederland neemt hem weer terug en de

vrijdag 20 maart 2020 om 08:01
Ik heb alleen nog maar die instagramfoto's van Bridget bekeken, maar wat een ellende wat er daar voorbij komt zeg. Van die Xenos/braderiemeuk, maar dan (ongetwijfeld) 3x zo duur.poppetje2006 schreef: ↑19-03-2020 20:05Uit nieuwsgierigheid even gekeken op die site maar wat zijn de spullen prijzig (en niet mijn smaak)
Nothing happens for a reason
vrijdag 20 maart 2020 om 09:01
vrijdag 20 maart 2020 om 09:06
Dat ben ik met je eens maar waarom heeft ze het niet anders aangepakt? Ik had gewoon mijn verhaal een keer verteld bij Boulevard maar Bridget wilde duidelijk nog even een slaatje eruit slaan want laten we eerlijk zijn zoveel als zij in het nieuws is geweest de 3 maanden dat ze met Hazes was heeft ze daarvoor niet vaak mogen ervaren.Flower350 schreef: ↑19-03-2020 20:10Jullie hebben helemaal gelijk!!
vrijdag 20 maart 2020 om 09:12
Ik vind het allemaal dramavolk.
Wat mij betreft is de 1 niet erger of minder erg dan de ander (van deze 3)
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 20 maart 2020 om 09:47
Is ook zo van hetzelfde kaliber. Denk dat Bridget wel Monique heeft onderschat maar haar verliefde arrogantie. Maar denk dat beide dames verliezer zijn in deze Hazes gate.Maleficent schreef: ↑20-03-2020 09:12Ik vind het allemaal dramavolk.
Wat mij betreft is de 1 niet erger of minder erg dan de ander (van deze 3)

vrijdag 20 maart 2020 om 11:00
Ik heb geen idee.Sjaantje37 schreef: ↑20-03-2020 09:06Dat ben ik met je eens maar waarom heeft ze het niet anders aangepakt? Ik had gewoon mijn verhaal een keer verteld bij Boulevard maar Bridget wilde duidelijk nog even een slaatje eruit slaan want laten we eerlijk zijn zoveel als zij in het nieuws is geweest de 3 maanden dat ze met Hazes was heeft ze daarvoor niet vaak mogen ervaren.
Aandacht?
Frustratie?
Hopeloos proberen om alles nog goed te praten ?
anoniem_393502 wijzigde dit bericht op 20-03-2020 11:15
0.40% gewijzigd

vrijdag 20 maart 2020 om 11:14
Dat zeker.Sjaantje37 schreef: ↑20-03-2020 09:47Is ook zo van hetzelfde kaliber. Denk dat Bridget wel Monique heeft onderschat maar haar verliefde arrogantie. Maar denk dat beide dames verliezer zijn in deze Hazes gate.
Monique zal nog heel wat voor haar kiezen gaan krijgen met André, maar zo blijft ze wel in de spotlights.
Welke vrouw met enige eigenwaarde en zelfrespect neemt zo'n lulletje nou nog terug?
Hij heeft haar publiekelijk voor gek gezet. ( Daar heeft zij dan wel veel voordeel aan gehad want half Nederland lag aan haar voeten. )
Hij noemt haar zelfs een hoer tijdens een van zijn optredens.
Zo'n man zou er bij mij nooit meer inkomen.
Ook al hou je nog zo ontzettend veel van iemand, je laat jezelf toch niet zo vernederen onder toeziend oog van Nederland
vrijdag 20 maart 2020 om 11:23
Monique is een 'straatvechter'. Ik denk dat het haar geen reet uitmaakt wat iedereen 'vindt of denkt'. Zij komt wel waar ze zijn wil zonder 'last' te hebben van scrupules of 'ethische overwegingen'.Flower350 schreef: ↑20-03-2020 11:14Dat zeker.
Monique zal nog heel wat voor haar kiezen gaan krijgen met André maar zo blijft ze wel in de spotlights.
Welke vrouw met enige eigenwaarde en zelfrespect neemt zo'n lulletje nou nog terug?
Hij heeft haar publiekelijk voor gek gezet. ( Daar heeft zij dan wel veel voordeel aan gehad want half Nederland lag aan haar voeten. )
Hij noemt haar zelfs een hoer tijdens een van zijn optredens.
Zo'n man zou er bij mij nooit meer inkomen.
Ook al hou je nog zo ontzettend veel van iemand, je laat jezelf toch niet zo vernederen en dat terwijl half Nederland ervan mee kan genieten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 20 maart 2020 om 11:49
Misschien niet eens zo erg. Ze zal vast ook buiten de schijnwerpers een prima baan kunnen vinden. Soms neemt een carrière gewoon een andere wending.Jojanneke12 schreef: ↑19-03-2020 22:51Bridget heeft een goed PR-bureau nodig want anders is haar carrière voorbij. Zelf kan ze haar imagoschade duidelijk niet beperken.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze daarvoor kiest. En dan komt er hopelijk ook gewoon een leuke degelijke kerel op haar pad.
vrijdag 20 maart 2020 om 12:17

vrijdag 20 maart 2020 om 12:56
Billy_Mean schreef: ↑20-03-2020 12:52Over Marco B vraag ik me dan af of hij spijt heeft van zijn escapades en of hij leontine terug wil.
Misschien als hij hard genoeg gaat huilen.
EDIT: las het verkeerd, als in: of Leontine hem terug wil.

vrijdag 20 maart 2020 om 17:58
Hetvrijewoord schreef: ↑20-03-2020 12:56Misschien als hij hard genoeg gaat huilen.
vrijdag 20 maart 2020 om 18:12
En dan hoop ik dat ze zegt ik leef niet meer voor jou.Hetvrijewoord schreef: ↑20-03-2020 12:56Misschien als hij hard genoeg gaat huilen.
vrijdag 20 maart 2020 om 19:14
vrijdag 20 maart 2020 om 19:42
Omg.Cathy2020 schreef: ↑19-03-2020 17:07Yep helemaal gelijk. Hypocrisie ten top.
Klik maar op de foto van Veronica magazine
https://www.instagram.com/bridgetmaasland/?hl=nl

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
vrijdag 20 maart 2020 om 19:45
Dat is haar bedoeling ook denk ik. Zo van kijk mij eens even....poppetje2006 schreef: ↑19-03-2020 20:05Uit nieuwsgierigheid even gekeken op die site maar wat zijn de spullen prijzig (en niet mijn smaak)
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.