Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Maleficent schreef:
24-03-2020 09:59
Toen hij met Vivian was ging hij vreemd met Do.
ook blond.
Huh ??
Ben de volgorde even kwijt 😬
Billy_Mean schreef:
24-03-2020 10:01
Huh ??
Ben de volgorde even kwijt 😬
Eerst was hij met Ellemieke, toen Vivian en toen Kelly.
Maar het huwelijk met Vivian liep op de klippen omdat hij haar bedrogen had (en zij dat dus niet pikte denk ik)

En de roddel is dat hij met Do vreemd ging.
Stressed is just desserts spelled backwards
Billy_Mean schreef:
24-03-2020 09:06
Ik geloof er ook echt helemaal niks van dat zij om zijn centen is getrouwd.
Volg haar eens een tijdje op LinkedIn en Insta, dan zul je zien hoe succesvol ze is.

Op die platforms zie je nadrukkelijk NIET hoe succesvol iemand is maar dat terzijde.
Billy_Mean schreef:
24-03-2020 09:06
Ik geloof er ook echt helemaal niks van dat zij om zijn centen is getrouwd.
Volg haar eens een tijdje op LinkedIn en Insta, dan zul je zien hoe succesvol ze is.
Misschien niet, maar het zal best geholpen hebben. Geeft niks toch? Ik hoef ook geen arme sloeber (heb zelf nl. een goed betaalde baan en ik ben niet van het Leger des Heils).
Hetvrijewoord schreef:
24-03-2020 14:31
Op die platforms zie je nadrukkelijk NIET hoe succesvol iemand is maar dat terzijde.
Haar 2e boek verkoopt als een tiet. Dat vind ik best succesvol.
Sjaantje37 schreef:
24-03-2020 09:15
Een loodgieter verdient toch ook niet slecht?
Slechter dan John Ewbank.
Je begrijpt mijn punt niet.
Er zijn ook vrouwen die bij een putjesschepper blijven terwijl hij vreemd gaat.
Billy_Mean schreef:
24-03-2020 15:26
Haar 2e boek verkoopt als een tiet. Dat vind ik best succesvol.

Mijn standpunt blijft gewoon overeind staan hoor. Sociale platforms zijn geen graadmeter van succes.
Wordt het nu niet een beetje zielig dat Bridget interviews blijft geven over haar 3 maanden met Andre? Nu weer aan de beau Monde.
Sjaantje37 schreef:
24-03-2020 17:08
Wordt het nu niet een beetje zielig dat Bridget interviews blijft geven over haar 3 maanden met Andre? Nu weer aan de beau Monde.
Ze moet ook eten . En het wordt blijkbaar gelezen .
Hetvrijewoord schreef:
24-03-2020 16:26
Mijn standpunt blijft gewoon overeind staan hoor. Sociale platforms zijn geen graadmeter van succes.
Waarom niet kunnen toegeven dat ze veel succes heeft met haar boeken?
Sjaantje37 schreef:
24-03-2020 17:08
Ze maakt een documentaire......
Billy_Mean schreef:
24-03-2020 18:28
En als Monique een boek uitgeeft wat goed verkoopt maakt zij gebruik van de bekendheid van André .
Billy_Mean schreef:
24-03-2020 18:28

Waarom kun je niet lezen wat ik schrijf?

Ken het mens niet en het zal me verder worst zijn of ze al dan niet veel boeken verkoopt.
watdachtjehiervan schreef:
24-03-2020 15:32
Slechter dan John Ewbank.
Je begrijpt mijn punt niet.
Er zijn ook vrouwen die bij een putjesschepper blijven terwijl hij vreemd gaat.
Begrijp je punt echt wel, probeerde een grapje te maken...
Die bridget... houdt haar klep niet in de bladen wel bij haar werk.
Dre vindt ik lekker stil. Heerlijk
Maleficent schreef:
24-03-2020 10:26
Eerst was hij met Ellemieke, toen Vivian en toen Kelly.
Maar het huwelijk met Vivian liep op de klippen omdat hij haar bedrogen had (en zij dat dus niet pikte denk ik)

En de roddel is dat hij met Do vreemd ging.
En het huwelijk van Do eindigde toen in een scheiding. Maar haar ex nam haar weer terug en ze zijn nu nog steeds bij elkaar.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
watdachtjehiervan schreef:
24-03-2020 18:42
Ze maakt een documentaire......

Méén je niet!
Over haar neuqrelatie met André?!?
Dan melkt ze het een heel stuk langer uit dan de drie maandjes die het geduurd heeft...
Taralina schreef:
25-03-2020 08:07
Méén je niet!
Dan melkt ze het een heel stuk langer uit dan de drie maandjes die het geduurd heeft...
Over Cyberpesten voor volwassenen.
Sjaantje37 schreef:
25-03-2020 08:34
Over Cyberpesten voor volwassenen.

....waarbij dan ongetwijfeld alle nare reacties centraal staan die ze heeft gekregen tijdens haar affaire met André...
Het blijft uitmelken.
Hetvrijewoord schreef:
24-03-2020 19:14
Waarom kun je niet lezen wat ik schrijf?

Ken het mens niet en het zal me verder worst zijn of ze al dan niet veel boeken verkoopt.
Lezen lukt prima, alleen ben ik het niet met je eens.
Op LinkedIn kun je namelijk prima volgen dat ze succesvol is.
Taralina schreef:
25-03-2020 08:38
....waarbij dan ongetwijfeld alle nare reacties centraal staan die ze heeft gekregen tijdens haar affaire met André...
Het blijft uitmelken.
Klopt helemaal. Het gaat inderdaad over de nare dingen die zijn in die 3 maanden over zich heen heeft gekregen maar ze zou het zo weer overdoen die 3 maanden met Andre.

Ik begrijp echt totaal niets meer van dat mens.
Billy_Mean schreef:
25-03-2020 08:51
Lezen lukt prima, alleen ben ik het niet met je eens.
Op LinkedIn kun je namelijk prima volgen dat ze succesvol is.

Elke twijfel over je begripsvermogen heb je nu wel weggenomen, mop. :applause:
Taralina schreef:
25-03-2020 08:07
Méén je niet!
Nou echt hoor.... Als ze het nou laat voor wat het is, maar nee nu weer een documentaire. Ze blijft zichzelf voor l*l zetten zo. En wat denkt ze ermee te bereiken?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Bridget op haar Insta in een trouwjurk. o_o Dat mens is echt knettergek, wat zet ze zichzelf voor paal.
Jojanneke12 schreef:
25-03-2020 16:23
Bridget op haar Insta in een trouwjurk. o_o Dat mens is echt knettergek, wat zet ze zichzelf voor paal.
Dan moet je er natuurlijk wel even bij vermelden dat het om een foto reportage ging van de Beau monde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven